Πέμπτη, 21 Ιουνίου 2012

ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!

Πρώτη βδομάδα της Νέας Σελήνης και ξεκινάμε με τις καλύτερες προϋποθέσεις το ταξίδι μας στον κόσμο της Αλχημείας της Φύσης.
Ωραία... Τι παράξενα μας λες πάλι, βρε Πέγκυ; Η παραπάνω πρόταση ίσως περιέχει άγνωστες "έννοιες" για πολλούς, και επειδή δε μ' αρέσουν τα θολά τοπία και οι ελιτίστικες προσεγγίσεις, θα εξηγήθω αμέσως!
Οι μάγισσες της φύσης πάντα ακολουθούσαν με ζήλο και ευλάβεια τον κύκλο της Σελήνης και παρόλο που δεν ήταν απαραίτητα αστρολογικά καταρτισμένες, ήξεραν ότι κάποιες μέρες ήταν καλύτερες για συγκεκριμένες εργασίες. Η Νέα Σελήνη λοιπόν ήταν ιδανική για νέα ξεκινήματα, για ανοίγματα δρόμων και άλλα τέτοια "τυχερά" και όμορφα. Για να είμαι ειλικρινής, ήταν τυχαία η επιλογή της μέρας. Και εντελώς τυχαίο το ότι σήμερα είναι το θερινό ηλιοστάσιο. Τι να κάνω; Σήμερα έπεσε στο τραπέζι η προτροπή από φίλη, σήμερα το αποφάσισα, σήμερα το ξεκινάω. Πάντα ήμουν άνθρωπος της στιγμής. Σιγά μην δεν ήταν και το blog μου. Και πάντα ήμουν άνθρωπος της φύσης και της αυτάρκειας. Ε, σιγά μην δεν ήταν και το blog μου.
Τι θα είναι τέλος πάντων αυτό το blog; Μην τα ρωτάτε. Ό,τι είμαι εγώ, πιθανά. Τι είμαι εγώ; Το ψάχνω ακόμα, και μαζί μου καμιά δεκαριά άτομα ακόμα, αλλά δεν έχει σημασία. Δεν χρειάζεται καν να το ανακαλύψουμε. Ας μείνουμε στην αναζήτηση.
Σίγουρα θα ασχοληθούμε πάντως με ό,τι είναι καλύτερο για τη ΦΥΣΗ, το ΣΩΜΑ μας, και την ΨΥΧΗ μας. Τι χωράει μέσα σ' αυτά τα τρία; Σχεδόν τα πάντα... Από σαπούνια, κηραλοιφές και απορρυπαντικά από τα χεράκια μας, μέχρι κατασκευές και έργα τέχνης για να ομορφύνουμε το σπίτι και τις ζωές μας, συνταγές που δοκιμάσαμε και μας άρεσαν, πρακτικές διαλογισμού αλλά και εσωτερικής πρακτικής που δεν τις αλλάζουμε με τίποτα γιατί μας βοήθησαν, μουσική που μας συντροφεύει σε διάφορες στιγμές της ζωής μας, καμιά φορά χαρακτηρίζοντας αυτή την ίδια τη στιγμή, φροντίδα του κήπου μας, φροντίδα του σώματός μας, και χίλια άλλα. Μέχρι μικρές ή μεγάλες ιστορίες από τις δεκάδες που έχω γράψει και μοιράζομαι με τους φίλους μου. Ίσως ήρθε η ώρα να τις μοιραστώ και με άλλους φίλους.
Μ' αυτά θ' ασχοληθούμε λοιπόν. Κι επειδή αγαπάμε την αλχημεία σε όλες της τις μορφές, και καθ' ότι η αλχημεία είναι το θεμέλιο και ο δρόμος των συνεχών αλλαγών και μετατροπών και στο σύμπαν και στον άνθρωπο, εσωτερικά και εξωτερικά, συνειδητά ή ασυνείδητα και σε ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ, φυσικά και θα ασχοληθούμε με αυτό ακριβώς. Και ναι, και η μαγειρική αλχημεία είναι! Θα ασχοληθούμε λοιπόν με τους τρόπους να μετατρέπουμε οτιδήποτε γύρω μας σε ό,τι πιο αληθινό και όμορφο και "υγιεινό" μπορούμε.
Ανοίγουμε τις πόρτες μας διάπλατα και περιμένουμε προτάσεις σας και σχόλια. Τα ταξίδια είναι πιο όμορφα όταν γίνονται με παρέα. Καλώς ήρθατε!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συνέχισε να μιλάς, ακόμα πιο ανοικτά. Αντέχουμε.
Δεν είσαι μόνη, σε διαβάζουμε και θαυμάζουμε.
Αλήθεια? Μουσική, γιατί δεν την συνάντησα κάπου?
Ιδεο-Hlios

Blondbrained είπε...

Φίλε μου καλέ και Αδελφέ μου, είναι στις άμεσες προτεραιότητες και η μουσική, ο ήχος ειδικότερα! Καταλαβαίνεις τι εννοώ.
Με τιμάς με την παρουσία σου.

Ανώνυμος είπε...

Επειδή καταλαβαίνω τι εννοείς, :)
η λαχτάρα μας για ότι επιλέξεις να μοιραστείς μαζί μας, είναι μεγάλη.
Hlios