Τρίτη, 17 Ιουλίου 2012

Ευχαριστώ, κουμπάρε!


Και χάρη στον σαμάνο κουμπάρο, τον γητευτή των κομπιούτερ, κατάφερα να έχω πάλι πρόσβαση στον μαγικό κόσμο του ίντερνετ! Αφού ο σκληρός μου απήυδησε με αυτά που τον φόρτωνα, αποφάσισε να με φτύσει και να αναζητήσει μια νέα ζωή... στο αστρικό ίσως; 

Σύντομα και πάλι μαζί σας με συνταγές για κηραλοιφές που έχουν αποτέλεσμα, αφού δοκιμάστηκαν με επιτυχία σε πρόθυμα πειραματόζωα... εμ... εννοούσα συγγενείς και φίλους! Επίσης ακολουθεί ανάρτηση απαραίτητη για τον κάθε αστροταξιδευτή που σέβεται τον εαυτό του και δεν φοβάται τους μπαμπούλες του αστρικού. Και τέλος, ετοιμαστείτε ψυχολογικά γιατί σίγουρα όλο και κάποια συνταγή επιτυχίας θα αναρτήσω για να γιορτάσουμε την ανάσταση του υπολογιστή μου, και μαζί της καλής μου διάθεσης!

Και πάλι ευχαριστώ θερμά τον κουμπάρο που με ανέχτηκε, και την κουμπάρα που μου πρόσφερε τον ώμο της... και τους δύο για την ακρίβεια... για να ξεσπάσω τον πόνο μου από το χτύπημα της μοίρας!!!! Σας αγαπώ πολύ... αλλά περισσότερο αγαπώ τον βαφτισιμιό μου. Δεν σας πειράζει, ε;

Δεν υπάρχουν σχόλια: