Πέμπτη, 12 Ιουλίου 2012

Ο καθρέφτης στο αστρικό.



Αυτή η ανάρτηση οφείλει την ύπαρξή της σε κάτι που διάβασα τυχαία τις προάλλες, σε ένα ελληνικό μπλογκ που... υποτίθεται... ασχολείται αποκλειστικά με την αστρική προβολή, και το οποίο λόγω άγνοιας -προφανώς- του συγγραφέα, δίνει λανθασμένες, έως και επικίνδυνες συμβουλές. Δεν μπορώ να καταδείξω το μπλογκ, δεν είναι σωστό να το κάνω. Ο καθένας είναι ελεύθερος να λέει ό,τι θέλει. Ο δικός μου τρόπος να προστατεύσω όσους τον διαβάζουν είναι να παραθέσω αυτό που έχω δει και βιώσει και διδαχθεί ως αληθινό. Σ' αυτό το μπλογκ αναφέρει λοιπόν τελείως επιγραμματικά, και εννοείται χωρίς καμία εξήγηση, πως δεν πρέπει ΠΟΤΕ να κοιτάξεις σε καθρέφτη στο αστρικό... Ωιμέ δηλαδή...
Ο καθρέφτης στο αστρικό είναι ένας από τους πιο αντικειμενικούς τρόπους που γνωρίζω για να δεις σε τι επίπεδο βρίσκεσαι εσωτερικά, και πού μπορεί να έχεις πρόβλημα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που πολλοί εσωτεριστές ανά τους αιώνες χρησιμοποίησαν την τεχνική και στο φυσικό για τους ίδιους σκοπούς. Μόνο που στο φυσικό, ακριβώς επειδή ο καθρέφτης είναι γέννημα του αστρικού, δεν ξέρω πώς αλλιώς να το πω για να γίνει κατανοητό, δεν δουλεύει με τον ίδιο τρόπο εδώ, όπως εκεί.  Θυμάστε που λέγαμε για τις προσωπικές φούσκες, που είναι λερωμένες κλπ; Ο καθρέφτης λοιπόν είναι σαν να ανοίγεις μια τρυπούλα ή ένα παράθυρο στη φούσκα, και να βλέπεις αυτό που βλέπουν οι άλλοι έξω από τη φούσκα για σένα. Πώς φαίνεσαι δηλαδή αντικειμενικά στο αντικειμενικό αστρικό. Αν αυτό δεν είναι βοήθεια, δεν ξέρω τι είναι!!! Όχι ότι δεν μπορεί να είναι τρομακτικό σαν εμπειρία, αλλά όταν εργάζεσαι, μπορείς να βλέπεις την πρόοδό σου, ή αν υπάρχει κάποια ασθένεια ψυχολογική ή ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ, θα την δεις στον καθρέφτη με κάποιον αντίστοιχο συμβολισμό.

Θα σας πω ένα παράδειγμα, από μια ακόμα από τις χρήσεις του καθρέφτη, την οποία ανακάλυψα τυχαία. Είμαι σίγουρη πως υπάρχουν κι άλλες, τις οποίες πιθανά διδάσκεται κάποιος όσο προχωράει εσωτερικά.

Έψαχνα στο αστρικό να βρω την λύση, και το σωστό φυσικό φάρμακο για ένα παιδί που είχε πρόβλημα με μια ασθένεια που το ταλαιπωρούσε πολύ. Δεν ήταν επικίνδυνη ασθένεια, αλλεργικός βήχας ήταν, αλλά ήταν μήνες άρρωστο και είχε εξασθενήσει πια! Στο αστρικό δεν ερχόταν κανείς, ούτε ο δάσκαλός μου να μου πουν, για κάποιο λόγο. Τώρα καταλαβαίνω πως το έκαναν για να μάθω τη χρήση αυτή του καθρέφτη. Τέλος πάντων, στεναχωρημένη πολύ άρχισα να περιπλανιέμαι, και επειδή ήμουν τόσο ταυτισμένη με το πρόβλημα, έβλεπα συνέχεια εικόνες του παιδιού, ή άλλων παιδιών με πρόβλημα κλπ. Κάποια στιγμή εκεί που έψαχνα μέσα σε ένα κάστρο που βρέθηκα -και τα κάστρα συνήθως είναι ο συμβολισμός για τις αποθήκες μνήμης του Είναι μας, οπότε μπορούμε να βρούμε πολλά θαυμάσια πράγματα, και γι' αυτό τα ψάχνω όταν τα πετυχαίνω- βρέθηκα μπροστά σε έναν μικρό καθρέφτη. Δεν ήταν ολόσωμος. Την τελευταία φορά που με είχα δει σε καθρέφτη είχα συγκινηθεί πολύ από αυτό που είχα δει, και έτσι δεν φοβήθηκα να κοιταχτώ. Αλλά αυτό που είδα ήταν μια γερασμένη πριν της ώρας της γυναίκα, με το πρόσωπό μου, ταλαιπωρημένης, αγχωμένης και καταβεβλημένης. Κατάλαβα αμέσως πως έκανα κακό στον εαυτό μου με το ότι ταυτίστηκα με το πρόβλημα, αντί να ψάχνω απλά για την λύση! Η ταύτιση ποτέ δεν είναι καλή για την ψυχή, ακόμα κι όταν πρόκειται για ... "καλό" σκοπό. Όπως κοίταζα αυτή τη γυναίκα και συνειδητοποίησα τι έκανα στον εαυτό μου -αλλάζοντας εστίαση από το πρόβλημα που με ταύτιζε προς το κακό που έκανα στον εαυτό μου, άρα δουλεύοντας με την αυτοπαρατήρηση- η γυναίκα μου μίλησε, δηλαδή θεωρώ πως μου μίλησε το Είναι μου, και μου είπε μόνο μια λέξη που μου θύμιζε κάτι, αλλά δεν ήμουν σίγουρη τι ήταν. Και αμέσως επέστρεψα πίσω, παρά τη θέλησή μου είναι η αλήθεια, έχοντας αυτή τη λέξη στο μυαλό μου. Θα με συγχωρήσετε, αλλά δεν θυμάμαι πια τη λέξη, έχουν περάσει κάποια χρόνια. Αν το θυμηθώ θα το συμπληρώσω εδώ. Πάντως όταν το είπα στη μητέρα του παιδιού, που ήξερε τι θα έκανα, γιατί μου το είχε ζητήσει η ίδια, αμέσως μου απάντησε: "Αυτό είναι βότανο νομίζω, αλλά δεν πρέπει να κάνει γι' αυτή τη δουλειά, αλλιώς θα μου το έλεγε ο ...τάδε -ένας φίλος της που ασχολιόταν με βότανα και τον είχε συμβουλευτεί". Το έψαξε και ανακάλυψε πως θεωρείται από την ομοιοπαθητική πολύ καλό βότανο για αλλεργικό βήχα που είχε το παιδί. Του το έδωσε και του πέρασε ο βήχας μέσα σε μία μέρα!!! Σ' αυτή την περίπτωση λοιπόν ο καθρέφτης λειτούργησε σαν μέσο επικοινωνίας με κάποιο ανώτερο μέρος μου, ακριβώς επειδή είναι μία πύλη προς το αντικειμενικό αστρικό, προκειμένου να πάρω πληροφορίες για το φάρμακο που θα βοηθούσε το συγκεκριμένο παιδί με το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Θα μπορούσε να μου δώσει πληροφορίες για δική μου εργασία, αν είχα πρόβλημα πχ να εξαλείψω μια σκεπτομορφή μου, είμαι σίγουρη πως θα μπορούσα να λάβω βοήθεια μέσω του καθρέφτη. Το "κακό" είναι ότι δεν τον βλέπεις όποτε θέλεις εσύ, αλλά συνήθως τον βρίσκεις μπροστά σου όταν τον χρειάζεσαι, λες και τον στέλνει το Είναι σου για να επικοινωνήσει μαζί σου, να σου πει τι να προσέξεις, αλλά φυσικά έχεις το ελεύθερο να τον χρησιμοποιήσεις ή να μην τον χρησιμοποιήσεις.

Γι' αυτό μην φοβάστε τους καθρέφτες στο αστρικό, εκτός αν φοβάστε να δείτε πώς είστε πραγματικά. Είναι σκληρό να βλέπεις πως δεν είσαι τόσο "όμορφος" εσωτερικά όσο νομίζεις, αλλά αν έχεις τη δύναμη να εργαστείς, μπορείς να το αντιστρέψεις με την εργασία σου και να γίνεις η ωραιότερη ψυχή του αστρικού, ίδια στην ομορφιά και τη δύναμη με τους αγγέλους!

1 σχόλιο:

Elena είπε...

Μηπως θα μπορουσατε να επικοινωνήσετε μαζι μου