Τετάρτη, 29 Αυγούστου 2012

Κηραλοιφές: Ονυχομηκυτίαση

 Δεν το κρύβω, είμαι ερωτευμένη με τις κηραλοιφές, βρήκα τον σκοπό της ζωής μου. Την ευτυχία που νιώθω όταν κάποιος δικός μου άνθρωπος ή ακόμα και ξένος, νιώθει ανακούφιση χάρη σε μια κηραλοιφή μου, δεν την έχω βρει πουθενά. Σχεδόν έχω ξεχάσει τα σαπούνια μου. Όχι ότι τους κάνω κακό. Τα έχω αφήσει να ωριμάζουν σε κάτι ράφια και μοσχοβολάει ο τόπος, αλλά δεν πάω κάθε πρωί να τα μυρίσω ένα-ένα, όπως έκανα πριν!

Είμαι και από φύση μου του πειραματισμού και της εξερεύνησης, οπότε κάλυψα όλες μου τις ανάγκες για δημιουργία στις μαγικές αλοιφές μου!

Για να φτάσω όμως να δημιουργώ συνταγές που όντως έχουν αποτέλεσμα έφαγα πολλές εργατοώρες στο ίντερνετ, σε βιβλία, σε περιοδικά και εφημερίδες, σε ό,τι έπεφτε στα χέρια μου, ακόμα και ντοκιμαντέρ στην τηλεόραση που έβλεπα τυχαία, ερευνώντας και εξερευνώντας τον μαγικό κόσμο των βοτάνων και των αιθέριων ελαίων. Έκατσα επίσης να διαβάσω για διάφορα προβλήματα, όπως αυτό του πόνου ή της οστεοαρθρίτιδας, ή της ονυχομυκητίασης, προκειμένου να καταλάβω τους μηχανισμούς δράσης τους στον οργανισμό, και με ποιον τρόπο εκδηλώνονται, ώστε να βρω τρόπο αντιμετώπισης.

Σε καμία περίπτωση δεν έγινα γιατρός ξαφνικά, ούτε θεωρώ ότι βρήκα τις αλοιφές που θεραπεύουν αυτές τις ασθένειες, τουλάχιστον όχι συνειδητά. Όμως κατόρθωσα, και δεν είμαι η μόνη προφανώς, να ελαττώσω ή και να ελέγξω τα συμπτώματα μιας ασθένειας ή ενός προβλήματος, κι αυτό μου δίνει κουράγιο να συνεχίσω να διαβάζω και να δοκιμάζω συνταγές!

Αυτό που θα ήθελα περισσότερο απ' όλα είναι να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές των κηραλοιφών που έχουν ήδη δοκιμαστεί κι έχουν πετύχει τον σκοπό τους. Αλλά η αλήθεια είναι πως από τέλος Σεπτέμβρη το αργότερο θα πωλούνται κανονικά και με τον Νόμο, οπότε θα ήταν επιχειρηματικό λάθος μου. Ωστόσο είναι χαρά μου να μοιραστώ μαζί σας τα υλικά των κηραλοιφών μου, και να σας δώσω κατευθύνσεις για το πώς μπορείτε να εμπνευστείτε ή να υπολογίσετε τις ποσότητες του κάθε υλικού, ανάλογα με το τι θέλετε να πετύχετε. Αυτό που θα κάνω, καθώς δεν είμαι ειδικός ούτε πιστοποιημένη αρωματοθεραπεύτρια ας πούμε -τουλάχιστον όχι ακόμα- είναι να σας δείξω την πορεία των σκέψεών μου, το πώς καταλήγω εγώ η ίδια στην κάθε συνταγή. Από κει και πέρα μπορείτε να "παίξετε" μόνοι σας, και μέσα από την καρδιά μου εύχομαι να ζήσετε τη χαρά που έχω ζήσει ως τώρα...

Καταρχάς να συμπληρώσω κάτι για την βασική συνταγή. Μια φίλη πρότεινε την αναλογία 15γρ μελισσοκέρι και 100γρ λάδι, και ήταν πολύ καλή. Είναι λίγο σκληρή όταν μπαίνει στο ψυγείο, αλλά όχι τόσο ώστε να είναι απαγορευτική. Και μιλάμε πάντα για τα δικά μου γούστα. Επίσης καλό είναι, όταν βάλετε τα αιθέρια αφού θα έχει λίγο κρυώσει, που θα έχει σφίξει κιόλας, να την ξανανακατέψετε καλά με το κουτάλι σας -εγώ χρησιμοποιώ ένα πλαστικό- πρώτον για να ομογενοποιηθούν καλά τα υλικά και δεύτερον για να αποκτήσει πιο κρεμώδη υφή η κηραλοιφή σας. Κάπου είχα διαβάσει ότι αυτό το στάδιο το κάνουν με το μιξεράκι του καφέ, αλλά δε νομίζω πως χρειάζεται κάτι τόσο "δραστικό", εκτός που μετά δε θα καθαρίζει εύκολα το μιξεράκι!

Πάμε λοιπόν. Ξεκινάμε με την πιο πετυχημένη μου κηραλοιφή, αυτή για τους ονυχομήκυτες και το "πόδι του αθλητή"..
Μίκρυνα την εικόνα γιατί ξέρω πως δεν είναι και πολύ ευχάριστο θέαμα,
κι όμως πολλοί υποφέρουν από αυτή την αντιαισθητική και συχνά επώδυνη ασθένεια.

Αυτή η υπέροχη κηραλοιφή με τα άμεσα αποτελέσματα είναι φτιαγμένη από βαλσαμόλαδο, μελισσοκέρι, και αιθέρια έλαια τεϊόδεντρου και λεμονιού.

ΓΙΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ;

Το βαλσαμόχορτο είναι ένα από τα μεγάλα δώρα της φύσης στον άνθρωπο! Ειλικρινά, όπου και να το βάλετε δε θα χάσετε! Είναι αντισηπτικό, αντιφλεγμονώδες, αντιμικροβιακό, όλα τα αντί σε ένα απλό βοτάνι που φυτρώνει παντού στην Ελλάδα!

Κάποια στιγμή θέλω να οργανώσω μια μικρή βιβλιοθήκη με τα βασικά βότανα και αιθέρια και τις χρήσεις τους. Θα μας είναι πολύ χρήσιμο να τα έχουμε όλα μαζί κάπου οργανωμένα.

Τέλος πάντων, ενώ σε άλλες μου κηραλοιφές βάζω απλά ένα ποσοστό από αυτό το υπέροχο λάδι, στην περίπτωση της ονυχομηκυτίασης αποφάσισα να βάλω αποκλειστικά και μόνο βαλσαμόλαδο, λόγω του ότι το πρόβλημα είναι... οι μήκυτες και το βαλσαμόλαδο είναι ο μεγάλος τους εχθρός.

Άλλος μεγάλος τους εχθρός, ο μεγαλύτερος θα έλεγα, είναι το τεϊόδεντρο. Το νούμερο ένα αντισηπτικό αιθέριο έλαιο, που συστήνεται ακόμα και για τον καθαρισμό του σπιτιού μας. Και εκτός που είναι το πλέον αντισηπτικό, είναι και το πλέον ασφαλές. Το ξέρατε ότι μόνο το τεϊόδεντρο και η λεβάντα επιτρέπεται να εφαρμοστούν απευθείας στο δέρμα μας; Γι' αυτό άλλωστε και αυτά τα δύο μπορούν να εφαρμοστούν και απευθείας πάνω σε σπυράκια, ειδικά ακμής, τα οποία τα αντιμετωπίζουν άριστα!!! Για την ακρίβεια, θα μπορούσατε να βάζετε από μια σταγόνα τεϊόδεντρο στο κάθε προσβεβλημένο νύχι για να αντιμετωπίσετε την ονυχομηκυτίαση, αλλά πιο ακριβά θα σας έρθει από το να χρησιμοποιήσετε μια αλοιφή ή κηραλοιφή, και μπορείτε με μία εφαρμογή να επαλείψετε περισσότερα νύχια. Γενικά καλό είναι να βάζετε και στα διπλανά νύχια κάθε φορά, γιατί πολύ συχνά υπάρχουν κι εκεί μήκυτες που δεν έχουν εκδηλωθεί ακόμα. Το τεϊόδεντρο υπόψιν μπήκε σε μεγάλη ποσότητα στην κηραλοιφή, ώστε η δράση του να είναι άμεση και επιθετική!

Και για να ενισχύσουμε τη δράση του τεϊόδεντρου, προσθέτουμε και λίγο αιθέριο λεμόνι, που είναι επίσης βαθιά αντισηπτικό και μυρίζει κι ωραία! Βασικά θα μπορούσατε να βάλετε και αιθέριο λεβάντας, που από μόνο του ενισχύει την δράση όλων των υπόλοιπων αιθέριων, και είναι επίσης αντισηπτικό με υπέροχη μυρωδιά. Απλώς το λεμόνι δυναμώνει και τα νύχια, οπότε έχουμε μια αλοιφή με διπλή δράση, μία "εκκαθάρισης" από το πρόβλημα, και μία "ενδυνάμωσης" του νυχιού.


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ;

Από τις πρώτες δυο-τρεις μέρες αλλάζει εμφάνιση και υφή το νύχι. Σκληραίνει, δεν θρυμματίζεται πια, ούτε βγάζει σκόνη, και ασπρίζει. Αντιδρά άμεσα στην θεραπεία, και αν υπάρχουν πόνοι, όπως στην περίπτωση γυναίκας που πόναγε φρικτά κάθε φορά που ερχόταν σε επαφή με νερά, εξαφανίζονται ολοκληρωτικά! Το σημαντικό όμως είναι να συνεχίζεται η θεραπεία μέχρι να βγει καινούργιο νύχι. Αυτό σημαίνει 6 μήνες περίπου για νύχια των χεριών και 9 μήνες για νύχια των ποδιών. Επαλείφουμε το νύχι και την γύρω περιοχή του δάχτυλου, καθώς και τα διπλανά νύχια και είμαστε έτοιμοι! Μια φορά την ημέρα είναι υπέραρκετή, οπότε προτιμήστε το βράδυ πριν τον ύπνο, που δε θα φορέσετε παπούτσια μετά. Επίσης εξαφανίζει άμεσα τους μήκυτες ανάμεσα στα δάχτυλα των ποδιών και όλα τους τα συμπτώματα, στην περίπτωση του λεγόμενου "ποδιού του αθλητή".

Ορίστε λοιπόν. Έχετε αρκετά στοιχεία για να φτιάξετε την πρώτη σας θεραπευτική κηραλοιφή. Θα ακολουθήσουν κι άλλες φυσικά κι εννοείται πως δεν εξαντλούνται οι πιθανότητες για την κάθε συνταγή με αυτά που λέω εγώ. Πειραματιστείτε, αφεθείτε στην έμπνευση, αλλά αφού πρώτα ΜΕΛΕΤΗΣΕΤΕ!

Καλές αλχημείες και καλύτερες επαλείψεις, με ολοκαίνουργια, υγιή νύχια!

37 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα.ευχαριστω παρα πολυ για τις πολυτιμες πληροφοριες για τις αλοιφες και ολα τα συναφη. ειναι ακομη ποιο σημαντικες γιατι δινονται απο καποιον που τις εχει κανει πραξη πολλες φορες.θα συμπληρωσω οτι προσυπογραφω την απιστευτη δραση του τεϊοδεντρου στους μυκητες γιατι μονο με σκετο αιθεριο εσωσα το νυχι μου που ταλαιπωρουνταν χρονια. αλλα θα κανω και την αλοιφη σου τωρα που σε βρηκα. και παλι ευχαριστω. vivet.

Ανώνυμος είπε...

Γλυκιά μου κοπέλα την έφτιαξα για την αδερφή μου και είδε τεράστια διάφορα με την πρώτη εφαρμογή. Σε ευχαριστώ πολυ πολυ!!! Είσαι φανταστική . Θα φτιαξω και άλλες αλοιφουλες. Φιλακια

Blondbrained είπε...

Συγχαρητήρια! Πολύ χαίρομαι! Να φτιάξεις πολλές αλοιφούλες :) Θα φχαριστιέσαι να βλέπεις ευτυχισμένους ανθρώπους :)

Να μας ενημερώσεις και για τις άλλες σου δοκιμές, ε; ΦΙΛΙΑ!

Blondbrained είπε...

Α, να της πεις όμως να συνεχίσει την θεραπεία μέχρι τέλους!!! Μην την σταματήσει επειδή θα φαίνεται καλά το νύχι!

Ανώνυμος είπε...

παρακαλω,αναφερετε καπου τις αναλογιες των συστατικων??ευχαριστω

Blondbrained είπε...

Φίλη/ε, έχω την βασική συνταγή για την κηραλοιφή και τα αιθέρια που μπορείτε να προσθέσετε. Δεν μπορώ να δώσω ακριβείς ποσότητες των αιθέριων, γιατί η κηραλοιφή πωλείται, αλλά ήδη έχω δώσει αρκετά στοιχεία για να φτιάξετε μια εκπληκτική και ακρως αποτελεσματική αλοιφή. Μία φίλη αναγνώστρια ήδη την έφτιαξε. Θα βάλετε θεραπευτική ποσοτητα από το αιθέριο τεϊόδεντρου και λίγο αιθέριο λεμόνι, στην βασική συνταγή που έχω ήδη δώσει, αντικαθιστώντας το ελαιόλαδο με βαλσαμόλαδο εξ ολοκλήρου. Είναι πολύ απλή ;)

Ανώνυμος είπε...

Καλή μου φίλη, όπως σου είπα έδωσα στον πατέρα μου να δοκιμάσει την κηραλοιφή σου επειδή μύριζαν πολύ τα πόδια του και παρόλο που είχε χρησιμοποιήσει ένα σωρό προϊόντα από το φαρμακείο διαφορά δεν είδε. Τι να σου πω! Με δυο μόνο επαλείψεις της αλοιφής σου και βρήκε ήδη την υγειά του. Τα πόδια του δεν μυρίζουν πια! Οπότε την συνιστώ και για την κακοσμία των ποδιών. Εύγε!

Το Κατερινιώ

Blondbrained είπε...

Ευχαριστώ, Κατερινιώ μου :)

Η αλήθεια είναι πως τα πρώτα βαζάκια που έφτιαξα για τους δικούς μου και για εμάς, έγραφαν στην πρόχειρη ετικέτα "ονυχομυκητίαση-κακοσμία ποδιών" :) Μάλλον πρέπει να την ονομάσω πάλι έτσι!!!!

katia k είπε...

Καλημέρα καλη μου, σου ευχομαι καλό και δημιουργικό Φθινόπωρο.
Ελπίζω να περασες καλά στις διακοπές στην Εύβοια και να γύρισες γεμάτη ιδέες και ενέργεια.
Θέλω να φτιαξω την κεραλοιφή της ονυχομυκητίασης για την μαμά μου.
Να υπολογίσω για φαρμακευτική δόση αιθερίων ελαίων ένα 5 τοις εκατό επί του συνόλου της αλοιφής ή παραπάνω?

Blondbrained είπε...

Κάτια μου, έχω γυρίσει και παλεύω έκτοτε μια ανάρτηση (δύο-τρεις παλεύω, αλλά η μία με καίει). Ελπίζω σύντομα να την ανεβάσω :)

Για την αλοιφούλα, ναι, μια χαρά είναι το 5%. Να της πεις να την βάζει κάθε μέρα όμως, και οπωσδήποτε για εννιά μήνες αν πρόκειται για νύχια ποδιών, ή έξι μήνες αν είναι να νύχια χεριών.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ!!!!

katia k είπε...

Σε ευχαριστω για τη απάντηση. Θα την φτιαξω άμεσα την κρεμούλα.

Κάτι άλλο ήθελα να μου πείς αν έχεις λίγο χρόνο.
Ξεκίνησα το λάδι σύμφυτου. Μούλιασα την ρίζα με βραστό νερό όπως είπες, και σχεδόν το απορρόφησε.
Τώρα να το αφήσω να στραγγίσει το νερό και να το απλώσω να στεγνωσει , ή να το βάλω στο λάδι έτσι υγρό? Φοβάμαι μην χαλάσει το λάδι με την υγρασία.
Προς το παρόν το έχω στο σουρωτήρι και περιμένω με αγωνία την απάντησή σου
Φιλιά

Blondbrained είπε...

Α, καλά, τώρα που το είδα... Τι έκανες τελικά; Το βάζεις όπως είναι. Το γράφω, βρε, και στην ανάρτηση με τα βοτανόλαδα! Αχ! Το βάζεις όπως είναι, κι επειδή το αφήνεις με τις ώωωωρες, θα φύγει το νερό. Λίγη υγρασία που θα βγάλει στο καπάκι τη σκουπίζεις όσο μπορείς, για να μην ξαναστάξει μέσα.

Αν την έβαλες στεγνή, δεν πειράζει!!!!

Και πέρνα λίγο στο πριβέ, στο alchemyofnature@gmail.com να σου δώσω το τηλέφωνό μου για επείγουσες καταστάσεις σαν αυτή!!! ΦΙΛΙΑ!

Χρυσούλα Φραγκιουδάκη είπε...

γεια..θα ήθελα να μου πείτε, εάν αυτή η κηραλοιφή,κάνει κ για διαβητικό πόδι..ο πατέρας μου κάνει πληγές κ ανά περιόδους κοτσαίνει κιόλας. κ όσο περνάει ο καιρός χειροτερεύει, ιδίως αυτες τις μέρες ειναι πολύ άσχημα..υπάρχει κ το πρόβλημα της ονυχομηκυτίασης.

Blondbrained είπε...

Φίλη Χρυσούλα, δε θα έχει πρόβλημα να το χρησιμοποιεί στο πόδι του, αλλά δε θα τον βοηθήσει στο διαβητικό πόδι. Για αυτό το θεμα θα φτιάξεις άλλη κηραλοιφή, με επουλωτικά υλικά: Γράψε:
12γρ κερί
30γρ λάδι καλέντουλας (που θα φτιάξεις μόνη σου καλύτερα σε ελαιόλαδο ή αμυγδαλέλαιο ή έλαιο καρύδας)
50γρ βαλσαμόλαδο
από 10 σταγονες στα αιθέρια λεβάντα, γεράνι, χαμομήλι ρωμαϊκό
αν έχεις και αιθέριο λιβάνι (το P.O, το διαλυμένο δηλαδή), βάλε 3-4 σταγόνες.
και μισό κουταλάκι του γλυκού βιταμίνη Ε (την πουλάνε και σε υγρή μορφή (πχ στην Γερανίου στον Μανή ή σπάσε αμπούλες βιταμίνης Ε του φαρμακείου, αλλά είναι πιο ακριβές από το φαρμακείο).
Θα κάνει επάλειψη μ' αυτή την αλοιφή κάθε μέρα όσο συχνά θέλει.
Γράψε μου πώς πάει.... :)

Χρυσούλα Φραγκιουδάκη είπε...

Καλη σου μέρα!! Τι να σου πω για την κηραλοιφή για το διαβητικό πόδι! Ανακουφίστηκαν τα πόδια του, έχουν επουλωθεί οι πληγές του κ την χρησιμοποιεί μόνο κάθε βράδυ!!

Ξένια είπε...

Κούκλα μου συγχαρητήρια για όλα όσα μοιράζεσαι μαζί μας! Ήθελα να φτιάξω κηραλοιφή και τυχαία 'επεσα' πάνω στο blog σου. Μόλις βρω χρόνο θα πειραματιστώ σίγουρα! Θέλω να σε ρωτήσω μόνο κάτι.. Θηλάζω την κόρη μου (είναι 2 ετών και 4 μηνών) και επειδή έχω μύκητες στα νύχια των ποδιών δεν κάνω κάτι επειδή απ' όσα έχω διαβάσει δεν επιτρέπεται. Βέβαια είναι εξωτερική επάλειψη και ίσως είναι υπερβολική η απαγόρευση για εγκυμοσύνη και θηλασμό.. Ποιά είναι η γνώμη σου?? Πολλά φιλιά!!

Blondbrained είπε...

Χρυσούλα μου, πολύ πολύ πολύ χαίρομαι :) :) :)

Φίλη Ξένια, που έχεις και το όνομα της μεγάλης μου κόρης, καθόλου υπερβολικά δεν είναι αυτά που λένε. Από το δέρμα τα αιθέρια περνάνε σε ελάχιστα λεπτά (δευτερόλεπτα για κάποια) μέσα στην κυκλοφορία του αίματος. Είναι πολύ ισχυρά. Βασικά Ο,ΤΙ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ περνάει σύντομα στο αίμα σου... Γι 'αυτό πολύ προσοχή. Ένα πείραμα που μπορείς να κάνεις... αλλά όχι τώρα που θηλάζεις, είναι να πάρεις ένα αιθέριο με έντονη "μυρωδιά/γεύση" πχχ μέντα και να το διαλύσεις 50/50 με αμυγδαλέλαιο, πχ 10 σταγονες αιθέριο, 10 λάδι. Κάνε επάλειψη στην πατούσα σου. Σε λίγα λεπτά θα έχεις τη γεύση της μέντας στο στόμα σου!!!! Φαντάσου... όχι μόνο μπαίνει στο αίμα τόσο γρήγορα, αλλά φτάνει και στις "εξόδους" από το σώμα, στον ιδρώτα, στο σάλιο κλπ.

Για τους μύκητες θα βάζεις μόνο βαλσαμόλαδο, αλλά ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ, αυτό που είναι κόκκινο, όχι αυτό που πουλάνε για βαλσαμόλαδο και είναι ελαιόλαδο πχ..... δεν υπάρχει βαλσαμόλαδο που ΔΕΝ είναι κόκκινο. Απ' αυτό θα βάζεις κι αυτό μόνο μία φορά την ημέρα, γιατί είναι πολύ ισχυρό επίσης και ανεβάζει την πίεση όταν το καταναλώνεις. Επειδή εσύ θηλάζεις, δε θέλουμε να επηρεάσει το μωρό. Είναι πιο ήπια η δράση του σε λάδι όταν το επαλείφεις, αλλά πάντα μέτρο σ' ατυές τις περιόδους. Συγγνώμη που σε "τρομάζω", αλλά... οκ, σύντομα το γλυκούλι σου θα πάψει να τρέφεται από σένα (τι τυχερό μωρό που ακόμα θηλάζει, φτου φτου φτου), και τότε μπορείς να παστωθείς άφοβα!!! :)

Ανώνυμος είπε...

γεια χαρά και συγχαρητήρια για το blog σου! Θα ήθελα να σε ρωτήσω αν μπορώ να βρω κάπου έτοιμη αυτή την αλοιφή(εννοώ να την αγοράσω και να μην την φτιάξω);

φιλιά και καλή συνέχεια

Blondbrained είπε...

Φίλη, οι κηραλοιφές μας πωλούνται εδώ: http://www.arcane-shop.com/index.php/el/online-store/beeswaxcreams

και εδώ: http://www.venus-spell.gr/shop.html?page=shop.browse&category_id=19

Να 'σαι καλά, αλλά θα ήθελα πολύ να σε δω να δοκιμάζεις να φτιάξεις κάποιες απο τις συνταγές μας. Θα σου αρέσει πολύ η ενασχόληση :)

Χαρά είπε...

Γεια σας και πάλι!!

Έχω πάλι απορία...

Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω αυτή την κηραλoιφή για κολπική μυκητίαση? Υποφέρω τα τελευταία χρόνια και κάθε τόσο αναγκάζομαι να βάζω travocort. Αλλιώς, μήπως ξέρεις τι θα μπορούσα να χρησιμοποιώ?
1
Ευχαριστώ και πάλι! Φιλιά

Χαρά είπε...

Κυρα-δασκάλα μου αγαπημένη(!!!!) επανήλθα με νέες απορίες. (ακόμα βέβαια απορώ αν μπορεί να βοηθήσει στην κολπική μυκητίαση αλλά συνεχίζω)

Έφτιαξα την κηραλοιφή!! Το'χα κουβεντιάσει με μία θεία μου που είχε μύκητες κάτω από τα δάχτυλα και της υποσχέθηκα να της φτιάξω μία. Μία ωραία πρωία με παίρνει τηλέφωνο να μου ανακοινώσει ότι την επομένη θα'ρθει Πύργο και είπα: ή τώρα ή ποτέ! Έκατσα λοιπόν και την έφτιαξα!! (Πολύ έντονο άρωμα αυτό το τεϊόδεντρο-άσχετο!) Και όπως καταλαβαίνετε, περίμενα εναγωνίως τα αποτελέσματα...

Μιλήσαμε ένα μήνα μετά. Η θεία αφού έπλενε και στέγνωνε τα πόδια της πολύ καλά (με πιστολάκι-πολύ καλό στέγνωμα ειδικά για μύκητες!) έβαζε κηραλοιφή και καθαρές βαμβακερές κάλτσες πρωί-βράδυ (χαρά στην υπομονή της!) και είδε αποτέλεσμα!! Την όγδοη μέρα άρχισε να βλέπει διαφορά, και οταν μιλήσαμε δεν πόναγε πια, εκτός από κάτι ανεπαίσθητα τραβήγματα πού και πού. Κανα χρόνο τώρα υπέφερε πολύ από αυτό-δεν μπορούσε ούτε να τεντώσει τα δάχτυλά της από τον πόνο (συνοδευόμενος και από αίμα φυσικά!)

Φανταστικό,ε??

Μήπως, όμως, έπρεπε να της περάσει πιο γρήγορα ο πόνος? Σκέφτομαι μήπως δεν την έκανα αρκετά δυνατή-δραστική.

Και για να καταλάβεις τι εννοώ... Στα 150 μλ λάδι έβαλα 7,5 μλ τεϊόδεντρο και 5 σταγόνες λεμόνι.
Μήπως έπρεπε να βάλω περισσότερα αιθέρια?
Βέβαια, έχω και μία υποψία ότι το βαλσαμόλαδο της μαμάς μου μπορεί να μην ήταν και πολύ δυνατό.

Λες να έφταιξε κάτι από αυτά, ή τα αποτελέσματα στα πόδια της θείας ήταν τα αναμενόμενα?

Και άλλη μία απορία: Μια φίλη μου έχει ονυχομυκητίαση. Επειδή τα νύχια της είναι κάπως αντιαισθητικά, μπορεί να τα βάφει όσο καιρό κάνει τη θεραπεία? Καλοκαίρι έχουμε...

Blondbrained είπε...

Μάτια μου, 7,5 ml τεϊόδεντρο είναι ΠΟΛΥ! Δε χρειάζεται τόσο. Και η αναλογία με το λεμόνι είναι τελείως δυσανάλογη.Οι 5 σταγόνες λεμόνι... εξαφανίζονται στις σχεδόν 150 σταγόνες τεϊόδεντρου. Βάλε τις μισές και είσαι καλυμμένη πάλι. Και βάλε περισσότερο λεμόνι. Βοηθάει κι αυτό πολύ (βοηθάει και με τον πόνο πολύ)

Η θεία σου σταμάτησε να πονάει μετά παό μία βδομάδα σχεδόν; Κάτι δεν έκανε καλά, γιατί η αλοιφή σου ήταν τούρμπο :) Μήπως δεν έβαζε γύρω γύρω στο δάχτυλο; Δε θέλει μόνο πάνω στο νύχι, θέλει και γύρω από το νύχι, στην ένωση μετο κρέας, και στα διπλανά δάχτυλα για την περίπτωση που έχει περάσει εκεί ο μύκητας. επιεβεβαίωσε ότι το κάνει έτσι. Αν το κάνει έτσι και καθυστέρησε μετον πόνο, τότε δεν οφείλεται στην αλοιφή.Ίσως ο μύκητας ήταν πολύ δυνατός, αλλάδεν έχει σημασία. Σημασία έχει ότι δούλεψε. Πες της ότι πρέπει να συνεχίσει για τουλάχιστον 9 μήνες για να είναι σίγουρη, γιατί αυτοί οι μύκητες είναι επίμονοι, κι αν το αφήσει, μπορεί να επιστρέψεουν πολύ σύντομα (συνήθως "κρύβονται" κάτω από τα νύχια).

Για τη φίλη σου, λυπάμαι, αλλά το βάψιμο είναι Ο,ΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ σε περίπτωση που έχεις μύκητες.... Δεν γίνεται να κάνει τη θεραπεία και να βάφει τα νύχια της. Πρέπει να αποφασίσει. Μπορεί να ξεκινήσει τη θεραπεία μετά τις διακοπές ή να κάνει ένα διάστηματώρα να νιώσει καλύτερα σε σχέση με την εμφάνιση των νυχιών και τον πόνο, και να ξεκινήσει μετά πάλι ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ μέχρι το πέρας της θεραπείας.

Χαρά είπε...

Η θεία μου έχει μύκητες κάτω από τα δάχτυλα και όχι πάνω στο νύχι. Τις είχαν σκιστεί και έβγαζαν αίμα. Μπορεί να μην έβαζε σωστά την αλοιφή, για να το λες εσύ... Θα την πάρω αύριο να της το πω.

Τούρμπο λες,ε? Επειδή λες θεραπευτική ποσότητα και κάποια κοπέλα στα σχόλια έγραφε 5%, γι'αυτό θεώρησα ότι έπρεπε να βάλω τόσο. Σ'ευχαριστώ όμως γιατί αυτή η ποσότητα ήταν πολύ αντιοικονομική! Οπότε θα βάλλω 75 σταγόνες τεϊόδεντρο και 20 σταγόνες λεμόνι. Καλά είναι,έτσι?

Όσο για τα βαμμένα νύχια, θα της το πω αύριο κι όλας!! Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα!!! (βέβαια αυτή συνήθως βάθει όλο το καλοκαίρι τα νύχια της για να μην φαίνονται.)

Για την προηγούμενη απορία μου, καμιά ιδέα...?

Σ'ευχαριστώ πολύ πάντως και συγγνώμη που σε κουράζω... Απλά έχεις την καταπληκτική ικανότητα να μεταδίδεις τον ενθουσιασμό σου γι'αυτά που αγαπάς και να κάνεις τους άλλους να τα λατρεύουν κι αυτοί!! Και σε συνδυασμό με την υπέροχη διάθεσή σου να μεταδόσεις απλόχερα τις γνώσεις που με τόσο κόπο απέκτησες, μ'εχεις κάνει (εμένα σίγουρα τουλάχιστον) να παρακαλάω το Θεό να έχει εσένα και την οικογένειά σου καλά και να σε ευγνωμονώ μέσα από την καρδιά μου!

Σ'ευχαριστώ...!!!

Χαρά είπε...

Άσχετο αλλά σήμερα έφτιαξα μία κηραλοιφή με λάδι από βάλσαμο και λεβάντα και λάδι καλέντουλας σε αναλογία 60-40 μεταξύ τους. Κάπου διάβασα(δε θυμάμαι τώρα) ότι ενισχύεται η δράση της καλέντουλας αν συνδυαστεί με βάλσαμο. Μυρίζει υπέροχα (η λεβάντα είναι άλλο πράγμα!!)

Θα μπορούσες να μου πεις σε τι θα βοηθούσε αυτή η κηραλοιφή? Να ξέρω,βρε παιδί μου, τι θα λέω όταν θα τη δίνω.

Blondbrained είπε...

Χαρά μου, να 'σαι καλά για τα υπέροχα λόγια σου :)

Δεν κατάλαβα καλά γιατη θεία σου, συγγνώμη.Ενταξει, κάτω από τα δάχτυλα είναι δύσκολο σημείο, γιατί πατιέται, ιδρώνει, κλπ κλπ. Οπότε μια χαρά αντέδρασε στη ΄μια βδομάδα. Δε χρειάζεται να της πεις τπίποτα.

Η κηραλοιφο΄λα που έφτιαξες είναι μία και μία για καψίματα, κοψίματα κλπ. Είναι επίσης ήπια αναπλαστική σώματος προσώπου, αλλά επειδή έχει το βάλσαμο και επειδή τώρα έιναι καλοκαίρι, να λες να τη βάζουν βράδυ αν είναι, όχι μέρα (φωτοευαισθησία). Δοκίμασέ την σε τραύματα και θα δεις :)

Για την κολπική μυκητίαση θα επανέλθω το βράδυ.

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Χαρά είπε...

Ευχαριστώ πολύ!!

Ανυπομονώ για την απάντησή σου..
Υποφέρω εδώ και έξι χρόνια περίπου... Αν υπήρχε κάποια λύση θα σου ήμουν πολύ ευγνώμων για άλλη μια φορά!!
Φιλιά πολλά!!!

Blondbrained είπε...

Χαρά μου, καλά που μου έγραψες το σχόλιο και το θυμήθηκα, γιατί το μυαλό μου δεεεεεεν......

Λοιπόν, σημείωνε:

Θες γιαούρτι ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ, κατσικίσιο κατά προτίμηση ή από αγελάδες που δεν παίρνουν ορμόνες (δες το Όλυμπος).
Σε απλικατέρ, θα βάζεις μία δόση από το γιαούρτι, και θα προσθέτεις 5 σταγόνες αιθέριο λεβάντας, 5 σταγόνες αιθέριο τεϊόδεντρο και 5 σταγόνες αιθέριο μύρρο (αν δεν μπορείς το μύρρο, οπωσδήποτε τα άλλα δύο). Θα το βάζεις κάθε βράδυ πριν τον ύπνο για μία βδομάδα.

Αν δεν περνάνε τα συμπτώματα ή αν είναι μικρή η βελτίωση, αντικαθιστάς το γιαούρτι με λάδι καρύδας, στο οποίο θα έχεις εγχύσει θυμάρι (αλλά θα το φιλτράρεις καλά όταν βγάλεις το βότανο, να μη μείνει βότανο μέσα), και θα συνεχίσεις για άλλη μία βδομάδα.

Μπορείς να συνεχίσεις και για δύο βδομάδες το κάθε "πρωτόκολλο", αλλά αν περάσουν τα συμπτώματα τελείως, δε θα σταματήσεις. Θα κάνεις επιπλέον 2-3 μέρες. Μετά κάνε εξετάσεις αν είναι δυνατόν, για να βεβαιωθείς ότι έχει επέλθει θεραπεία. αν δεν έχει ολοκληρωθεί η θεραπεία, κάνεις ένα διάλειμμα 3-4 ημερών έτσι κι αλλιώς και ξανά απ' την αρχή, μέχρι να επιβεβαιώσεις ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ότι είσαι καθαρή :)

Δεν έχει παρενέργειες όλο αυτό, αρκεί να πάρεις καλά υλικά. Πχ το καρυδέλαιο θα πάρεις την ποιότητα για βρώση, από τα βιολογικά. Το γιούαρτι επίσης να είναι καλό, μην πάρεις την αγελαδίτσα πχ, αν και ακόμα κι αυτό θα έκανε δουλειά, και τα αιθέριά σου να είναι καθαρά όσο γίνεται. Όχι από φαρμακείο λοιπόν. Ίσως χρειαστεί να πας στον Πλάτωνα στη γερανίου και να τους πεις ότι τα θες καθαρά (και 5ml το καθένα σου φτάνει για τη θεραπεία) ή στο athinarom στο Μοναστηράκι. Οκ?

Να μου πεις πώς πήγε. Σου εύχομαι ΚΑΛΗ ΛΕΦΤΕΡΙΑ κοπέλα μου!!!!!

Επίσης, δεν ξέρω τι φάρμακα παίρνεις, αλλά αν τα παίρνεις εσωτερικά, θα πρέπει να περνάνε κάποιες ώρες μεταξύ της φαρμακευτικής σου θεραπείας και των αιθέριων.

Και κάτι ακόμα... παρατήρησε μήπως τα φάρμακα σου δημιουργούν μεγαλύτερο πρόβλημα. Έχουν καταγραφεί πολλές περιπτώσεις στη διεθνή βιβλιογραφία, που τα φάρμακα/κρέμες που λαμβάνονται τοπικά χειροτερεύουν την κατάσταση. Οι μύκητες είναι... περίεργα όντα!!!! :P

Α, και κόψε για ένα διάστημα τη ζάχαρη, κι αν μπορείς και τα δημητριακά (εκτός από το φαγόπυρο, κινόα και τα σχετικά) :)

ΚΑΛΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα εχω ακουσει ε3αιρετικα λογια απ τη μητερα μ για τ blog σου κ αν και δυσπιστη στη δυναμη της φυσης αποφασισα να κανω στροφη σε αυτην...ειμαι 21 ετων με ηπια ακμη λογω σταφυλοκκοκοου απ οτι εμαθα απο μια καλιεργεια που μ διενεργηθηκε,οποτε η μητερα μου με επεισε να αρχισω να βαζω στ προσωπο μου βαλσαμολαδο υποστηριζωντας πως θα με βοηθησει,ποια ειναι η γνωμη σου?για ακμη κ τα σημαδακια που αφηνει βοηθαει? σε ευχαριστω πολυ

Blondbrained είπε...

Καλώς ήρθες φίλη, και πολλά ευχαριστώ στη μανούλα σου για τα καλά της λόγια. Είστε λίγο ανάποδη περίπτωση, γιατί συνήθως οι νεότεροι προσπαθούν να πείσουν τους γονείς τους να επιστρέψουν στη Φύση, αλλά σημασία έχει ότι κάνεις την προσπάθεια, και μπράβο σου.

Εύχομαι η δύναμή της να σε ξαφνιάσει ευχάριστα όπως έχει ξαφνιάσει ακόμα κι εμένα (που ήδη πίστευα σ' αυτή), αλλά και τόσους άλλους! :) :) :)

Πάμε λοιπόν στο σημαντικό:

Για την ακμή σου, εφόσον είναι ενεργή, θα φτιάξεις πολύ εύκολα το παρακάτω. Θυμάρι αποξηραμένο (μία κουταλιά της σούπας πάνω-κάτω). θα το καλύψεις με τσίπουρο ή βότκα ή άλλο καθαρό αλκοολούχο, και θα προσθέσεις άλλο τόσο από πάνω (από το ποτό). Θα το βάλεις σε μπεν μαρί σε μέτρια φωτιά. Θέλουμε να αρχίσει να βγάζει το πολύ αλκοόλ το έγχυμά σου. Όταν μαύρισει το υγρό από το θυμάρι, το αφήνεις ελάχιστα ακόμα και το κατεβάζεις από τη φωτιά. Άφησέ το να κρυώσει, και μετά το σουρώνεις.

Τι κάνεις μ' αυτό το θαυματουργό έγχυμα. Μπορείς να το βάλεις απευθείας πάνω στην ακμή σου, αλλά οπωσδήποτε μετά θα βάζεις μία ενυδατική από πάνω, για να μην σου ξεραίνει την επιδερμίδα (πχ μία φτιαγμένη από αλόη ή/και καλέντουλα θα ήταν ιδανική στην περίπτωσή σου). Ή φτιάχνεις απευθείας την δική σου κρέμα, που θα μπορείς να τη φοράς και σαν θεραπεία για την ακμή, και σαν ενδυάτωση ταυτόχρονα. Βαλσαμέλαιο μην βάλεις, γιατί λόγω καλοκαιριού θα έχεις θέμα και δε θα μπορείς να βγαίνεις έξω (είναι έντονα φωτοευαίσθητο υλικό), και η αλήθεια είναι πως δεν μας προσφέρει τόσα πολλά στην ακμή για να το διακινδυνεύσουμε. Μπορείς όμως να κάνεις έγχυση σε λάδι καλέντουλα (σε ήπιο λάδι, πχ αμυγδαλέλαιο), όπως αναφέρω στη σχετική ανάρτηση (γύρω στις 4-5 ώρες θα σου πάρει κι αυτό). Σημείωσε λοιπόν τη συνταγή για την κρέμα σου, βάσει των υλικών αυτών, για 100γρ κρέμας:

μελισσοκέρι 12 γρ
καλέντουλα λάδι 70γρ
βάμμα θυμαριού 10γρ
αιθέριο τειόδεντρο 50σταγόνες
αιθέριο νερόλι 20 σταγόνες
αιθέριο λεβάντα 10 σταγόνες

Πρώτα λιώνεις σε ένα μπρίκι το κερί, προσθέτεις αμέσως το βάμμα και ανακατεύεις γρήγορα, και όπως τσιτσιρίζει, του βάζεις λίγο λίγο το λάδι καλέντουλας ανακατεύοντας συνεχώς. Έτσι θα ενσωματωθούν τα υλικά και θα έχει ωραία υφή η κρέμα σου. Αφήνεις μέσα στο μπρίκι να σφίξει κάπως (θα έχει κάνει στρώμα σφιχτό πάνω-πάνω), και τότε ανακατεύεις πάλι συνέχεια μέχρι να γίνει ωραίο μαλακό, και προσθέτεις τα αιθέριά σου (τα οποία θα τα έχεις έτοιμα σε ένα ποτηράκι, μην κάτσεις να τα μετράς εκείνη την ώρα, για΄τι θα σου ξανασφίξει!!!!)... Βάζεις σε βαζάκι και είσαι έτοιμη.

Από αυτή την κρέμα βάζεις τουλάχιστον πρωί-βράδυ και όσο συχνά θες, αλλά ΠΡΙΝ βάλεις, θα κάνεις πλύσεις με ροδόνερο. Θα ξεπλένεσαι δηλαδή το πρωί με νερό της βρύσης, και μετά θα ταμπονάρεις με ροδόνερο σε όλο το πρόσωπο. Θα το στεγνώνεις απαλά με μία πετσετούλα (ή θα το αφήνεις να στεγνώνει μόνο του) και μετά θα βάζεις την κρέμα σου.

ΚΑΛΗ ΛΕΦΤΕΡΙΑ κούκλα μου! Να μας πεις τα αποτελέσματα :) :) :)

(θα βοηθήσει και με τα σημάδια, αλλά αν σου μείνουν μετά το πέρας της θεραπείας, θα σου πω τι άλλο μπορείς να κάνεις... αλλά αυτό είναι για μετά).

Χαρά είπε...

Ουάου...! Πολύ πράμα! Η αλήθεια είναι ότι αν και τώρα είμαι καλά, το παθαίνω κατά διαστήματα. Η μαμά μου μου είχε πει να ακολουθώ μία διαδικασία που από κάποιο γιατρό πρέπει να την είχε ακούσει: κολπικές πλύσεις με σοδόνερο (μία κουταλιά της σούπας και το υπόλοιπο νερό) και τοπικά travocort δύο φορές τη μέρα! Έβλεπα τεράστια διαφορά με αυτό και η δική μου πινελιά ήταν αντί για νερό να βάζω έγχυμα χαμομηλιού.

Εξετάσεις κάνω συχνά και σπάνια δείχνουν το μύκητα.
Για να είμαι ειλικρινής, ήλπιζα ότι θα μπορούσα να χρησιμοποιώ την κηραλοιφή σε έκτακτη ανάγκη αντί για την travocort, αλλά το φοβάμαι κι όλας λίγο, γι'αυτό είπα να ρωτήσω πρώτα.

Τώρα πίνω πολλά νερά (μετά από την εντριβή στην ανάρτηση για τη δίαιτα, την οποία προσπαθώ να ακολουθώ) και έχει καιρό να εμφανιστεί. Θα έχω υπόψη μου τις συμβουλές σου, όμως, για την επόμενη φορά. Σ'ευχαριστώ πολύ!!!

(Αν ξέρεις κάτι για την τοπική χρήση την κηραλοιφής, ενημέρωσέ με σε παρακαλώ.)

Φιλάκια!!!

Blondbrained είπε...

Χαρά, είμαι κατά του να βάζουμε στον κόλπο μας υλικά που μπορεί να μείνουν εκεί αν δεν έχει γίνει σωστή ομογενοποίηση και δεν έχει διαλυθεί καλά το κερί. Πχ στις αλοιφές μου κάνω ολόκληρη διαδικασία για να μην υπάρχει ούτε ένα γορμπαλάκι αδιάλυτου κεριού, αλλά δεν μπορώ να ξέρω αν θα το πετύχεις έτσι. Τι να σου πω λοιπόν; Δε θα σου πω να φτιάξεις κηραλοιφή να βάλεις, και δεν έχει και νόημα, γιατί το κερί δεν προσθέτει κάτι στη θεραπεία σου. ΑΛΛΑ μπορείς να φτιάξεις το ίδιο σε λάδι! Το ίδιο πράγμα, απλώς δε θα βάλεις το μελισσοκέρι! :) Δοκίμασέ το, ναι...

Χαρά είπε...

Τις κηραλοιφές που φτιάχνω, όταν αρχίζουν να πήζουν τις χτυπάω καλά με ένα παλιό μιξεράκι του φραπέ, τόσο που έχουν πήξει σχεδόν τελείως. Αρα πιστεύω ότι ομογενοποιούνται καλά τα υλικά. Πάντως θα δοκιμάσω το λαδάκι την επόμενη φορά.

Καλά, περιττό να σου πω ότι ο άντρας μου τα'χει χάσει με μένα γιατί κάθε φορά που παθαίνω κάτι (χτυπάω ας πούμε) εγώ χαίρομαι γιατί μου δίνεται η ευκαιρία να χρησιμοποιήσω τις κηραλοιφές μου και να διαπιστώσω κι εγώ η ίδια την αποτελεσματικότητά τους.

Να, για παράδειγμα εχθές κοπάνισα το κεφάλι μου στη γωνία από το πορτάκι του ντουλαπιού τόσο δυνατά, που ταρακουνήθηκε όλο μου το κρανίο, έκανε δύο πληγές και φυσικά... πολύς πόνος! Όταν πέρασε ο πολύς ο πόνος είπα: Α! τι καλά! Θα δοκιμάσω το λάδι σύμφυτου για να μην κάνει μελανιά!!! (το προηγούμενο βράδυ είχα ξενυχτήσει διαβάζοντας τις συμβουλές σου και κάπου το βρήκα κι αυτό). Φυσικά δεν έκανε μελανιά!!! Βέβαια αν ακουμπήσω το σημείο εκείνο πονάει ακόμα πολύ αλλά δε βρήκα χρόνο να ψάξω τι θα μπορούσα να βάλω για να μην με πονάει. Μου αρκεί όμως που δεν άφησε σημάδι. Κάτι τέτοια του κάνω και έχει αρχίσει να με φοβάται το μάτι του ;-p

Άντε καληνύχτα!!!

Blondbrained είπε...

χαχαχα, είσαι θεά!!!! πόσο μου θυμίζεις εμένα στις αρχές! έβλεπα χτυπημένο άνθρωπο και γυάλιζε το μάτι μου από ηδονή! καλά που δε μ' ΄κλεισαν σε κανά τρελάδικο (η τρελή επιστήμων κι έτσι)... τώρα ηρέμησα. δε μου κάνει πια εντύπωση κανένα έγκαυμα, πληγή ή χτύπημα, απλώς βγάζω από το μαγικό τσαντάκι την αντίστοιχη αλοιφή... (σαν εκείνο το καρτούν με τον τύπο με το βαλιτσάκι που έχει τα πάντα μέσα ανά πάσα στιγμή).... σε λίγο θα τις βγάζω αντί για μαλλί τις αλοιφές! αχ, ζούμε μαγικές στιγμές indeed!!!!!

Χαρά είπε...

Δασκαλίτσα μου SOS!!

Έδωσα την κηραλοιφή σε ένα ξάδερφο του άντρα μου που ξεφλούδιζαν τα δάχτυλά του από τους μύκητες. Αφού θεώρησε ότι έγινε καλά (δεν ξέρω αν του πέρασε τελείως ή μερικώς) την έδωσε στη μάνα του η οποία είχε το ίδιο πρόβλημα (ετσι κατάλαβα, τουλάχιστον). ΟΜΩΣ μετά από τρεις μέρες χρήσης τα πόδια της κοκκίνισαν και άρχισαν να την τρώνε. Τι να φταίει άραγε???

Αυτό που ξέρω (χωρίς να ξέρω αν έχει σχέση) είναι ότι η γιαγιά έχει μεγάλο πρόβλημα με κιρσούς στα πόδια της.

Τα μόνα πράγματα που μπορώ να σκεφτώ είναι 1ον: ότι μπορεί να έχει αλλεργία και 2ον: ότι μπορεί να την έβαλε πρωι με παντόφλα και να βγήκε έξω (μήπως, δηλαδή, λόγω της φωτοευαισθησίας είχε αυτή την αντίδραση. Λέω εγώ τώρα...)

Τι λες μαεστρίνα μου??

Και το άλλο που περνάει από το μυαλό μου είναι μήπως φταίει η αρκετή ποσότητα τειόδεντρου που έβαλα, αλλά δεν νομίζω ότι φταίει αυτό γιατί τόσα άτομα που το χρησιμοποίησαν δεν είχαν πρόβλημα...

Πες μου σε παρακαλώ, τι να πω στη γυναίκα?

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα σας και συγχαρητηρια για την υπεροχη σελιδα σας! Ηθελα να ρωτησω και γω για την κεραλοιφη για τους μυκητες.Βασικα θηλαζω την κορη μου και τον τελευταιο μηνα ταλαιπωρουμε απο μυκητες στο νυχι και στο δερμα γυρω απο αυτο του μεγαλου δακτυλου του ποδιου και δεν μπορω να βαλω καποια κρεμα εμποριου λογω θηλασμου (να σημειωσω πως δεν προκειται να σταματησουμε το θηλασμο για τουλαχιστον ακομα ενα χρονο οποτε χρειαζομαι λυση επιεγοντως). πηρα απο το φαρμακειο στην ελλαδα αμυδαλελαιο με 50% tea tree αλλα τωρα ειμαστε στην κυπρο και δε το βρισκω εδω και πηρα καθαρο αιθεριο ελαιο tea tree και βαζω τοπικα τις τελευταιες μερες αλλα θα προτιμουσα κατι σε αλοιφη γιατι εχω παρατηρησει οτι βαζοντας κατι υγρο μεταφερονται αλλου οι μυκητες. πραγματι και ο δερματολογος μου ειχε πει οτι κολλας και αλλου αν παει στους μυκητες νερο και μετα παει και αλλου.οποτε θελω να φτιαξω την κεραλοιφη σας.ειδα ομως που λετε σε αλλη θηλαζουσα μαμα να βαλει μονο βαλσαμολαδο.δηλαδη δεν κανει το tea tree στο θηλασμο?επειδη ηξερα οτι επιτρεπεται και γι αυτο το χρησιμοποιησα.εαν τελικα ειναι ενταξει να το χρησιμοποιησω σε τι αναλογιες να το βαλω?επισης λεμονι μπορω να βαλω σταγονες απο φρεσκο χυμο λεμονι η πρεπει να ειναι αιθεριο ελαιο λεμονιου?Τελος ηθελα να ρωτησω κατι για τη βασικη συνταγη της κεραλοιφης που αναφερεται.καπου ειδα πως γραφετε για 15γρ κερι και 100ml λαδι. στις κεραλοιφες που φτιαχνω για την περιοχη της πανας της κορης μου βαζω αναλογια κεριου λάδιου 1:5 ειναι λαθος δηλ?πρεπει περισσοτερο λαδι? η δικη σας αναλογια ειναι περιπου 1:7.Σας ευχαριστω εκ των προτερων για την απαντηση σας.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα σας και συγχαρητηρια για την υπεροχη σελιδα σας! Ηθελα να ρωτησω και γω για την κεραλοιφη για τους μυκητες.Βασικα θηλαζω την κορη μου και τον τελευταιο μηνα ταλαιπωρουμε απο μυκητες στο νυχι και στο δερμα γυρω απο αυτο του μεγαλου δακτυλου του ποδιου και δεν μπορω να βαλω καποια κρεμα εμποριου λογω θηλασμου (να σημειωσω πως δεν προκειται να σταματησουμε το θηλασμο για τουλαχιστον ακομα ενα χρονο οποτε χρειαζομαι λυση επιεγοντως). πηρα απο το φαρμακειο στην ελλαδα αμυδαλελαιο με 50% tea tree αλλα τωρα ειμαστε στην κυπρο και δε το βρισκω εδω και πηρα καθαρο αιθεριο ελαιο tea tree και βαζω τοπικα τις τελευταιες μερες αλλα θα προτιμουσα κατι σε αλοιφη γιατι εχω παρατηρησει οτι βαζοντας κατι υγρο μεταφερονται αλλου οι μυκητες. πραγματι και ο δερματολογος μου ειχε πει οτι κολλας και αλλου αν παει στους μυκητες νερο και μετα παει και αλλου.οποτε θελω να φτιαξω την κεραλοιφη σας.ειδα ομως που λετε σε αλλη θηλαζουσα μαμα να βαλει μονο βαλσαμολαδο.δηλαδη δεν κανει το tea tree στο θηλασμο?επειδη ηξερα οτι επιτρεπεται και γι αυτο το χρησιμοποιησα.εαν τελικα ειναι ενταξει να το χρησιμοποιησω σε τι αναλογιες να το βαλω?επισης λεμονι μπορω να βαλω σταγονες απο φρεσκο χυμο λεμονι η πρεπει να ειναι αιθεριο ελαιο λεμονιου?Τελος ηθελα να ρωτησω κατι για τη βασικη συνταγη της κεραλοιφης που αναφερεται.καπου ειδα πως γραφετε για 15γρ κερι και 100ml λαδι. στις κεραλοιφες που φτιαχνω για την περιοχη της πανας της κορης μου βαζω αναλογια κεριου λάδιου 1:5 ειναι λαθος δηλ?πρεπει περισσοτερο λαδι? η δικη σας αναλογια ειναι περιπου 1:7.Σας ευχαριστω εκ των προτερων για την απαντηση σας.

Frau Sourtaferta είπε...

Kαλησπέρα!!!! Δείτε και σε αυτή τη σελίδα στο fb κεραλοιφές με ποικίλες εφαρμογές!!!! Κεραλοιφές για ενυδάτωση του δέρματος με έλαια όπως αμυγδαλέλαιο και έλαιο άγριας τριανταφυλλιάς αλλά και αντιρυτιδικές με βαλσαμέλαιο και έλαιο αργκαν.
www.facebook.com/keralifes.beenatural