Παρασκευή, 14 Σεπτεμβρίου 2012

Υγρό Σαπούνι... τόσο απλά!

Και ιδού μια τεχνική που ανακάλυψα προσφάτως και την δοκίμασα άμεσα εννοείται και δεν έχω λόγια, γιατί είναι και ενεργειακά οικονομική και δεν κουράζεσαι. Αφήνεις την χημεία να κάνει τη δουλειά της! Τι καλά. 
Εγώ έφτιαξα ένα με Καστίλης για το σώμα, αλλά κάνει και φοβερό μαλλί και μάλλον αυτό θα χρησιμοποιώ, και ένα με μια μπάρα από το σαπούνι δεντρολίβανο για σαμπουάν. Δούλεψε το ίδιο καλά και στα δύο, και το δεντρολίβανου ήταν επίσης πολύ καλό, αλλά το Καστίλης δεν παίζεται!!!

Τι θα χρειαστείτε: 
-Ένα πλαστικό μπολ.
-Έναν τρίφτη.
-Μια μπάρα από κάποιο από τα σαπούνια σας. Κατά προτίμηση το υπέροχο Καστίλης, για να μπορείτε να παίξετε μαζί του.
-Νερό απιονισμένο
-Αιθέρια ή Ανθόνερο ή Έγχυμα βοτάνων -ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ.
-Ζάχαρη -ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ, αλλά ενδείκνυται αν φτιάχνετε από Καστίλης, γιατί προσθέται αφρό.
Και χωρίς αφρό είναι υπέροχο και ενυδατικό και τέλειο, αλλά πολλοί την ζάχαρη εμίσησαν, τον αφρό ουδείς!

Τι κάνετε:
-Τρίβετε το σαπούνι σας στο μπολ.

-Καλύπτετε με απιονισμένο νερό τα τρίμματα.

 -Αφήνετε μια νύχτα να γίνει... από μόνο του υγρό -ΘΕΪΚΟ;;;; Καλό είναι να το σκεπάσετε, μην βρείτε καμιά μύγα μέσα!




-Διαλύετε 2 γενναίες κουταλιές σούπας ζάχαρη σε απιονισμένο νερό ή έγχυμα βοτάνων ή ανθόνερο. Εγώ έβαλα μόνο ζάχαρη με το νεράκι μου. Υπόψιν πως την ζάχαρη την βάζετε στο Καστίλης για να κάνει και λιγουλάκι αφρό. Και να μην βάλετε, κανένα πρόβλημα. Στα άλλα σαπούνια μου δεν βάζω καν...
-Προσθέτετε το νερό ή έγχυμα βοτάνων ή ανθόνερο στον πολτό σας, αν το θέλετε πιο ρευστό. Το πιο πιθανό είναι να σας βγει πολύ ζελέ, και να χρειάζεται αραίωση έτσι κι αλλιώς. 


 -Προσθέτε και αιθέρια αν θέλετε. Σε όλες τις φάσεις ανακατεύετε με ένα πλαστικό κουτάλι.

-Το βάζετε στο μπουκάλι σας. Εμένα μια απλή μπάρα μου έβγαλε σχεδόν ένα λίτρο 

Δείτε το τι όμορφο! Δεν μπορείτε να φανταστείτε την αίσθηση που αφήνει!


52 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΣΑΠΟΥΝΙ;

Blondbrained είπε...

Εχμ... εγώ το έφτιαξα φυσικά. Έχω και συνταγούλα σε άλλη ανάρτηση. Το Καστίλης που φτιάχνω είναι λίγο δύσκολο, γιατί έχει στενή αναλογία νερού-σόδας, αλλά κάπου εκεί στα σχόλια της συνταγής έχω δώσει και μια πιο απλή.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ το απολαμβάνω το μπλογκ σου!
Είμαι σε φάση "φτιάξτο μόνος σου", και επειδή ο καλός μου μπορεί να κάνει και σαρανταπέντε ντους τη μέρα, έψαχνα συνταγές για πιο οικονομικό και free από χημικά αφρόλουτρο-σαμπουάν!
Επειδή όμως είμαι και λιγουλάκι τεμπελούλα και δεν με βλέπω στο άμεσο μέλλον να φτιάχνω δικό μου σαπούνι, ποιο σαπούνι του εμπορίου τύπου Καστίλης είναι καλό για να κάνω τη συνταγή, ξέρεις; Κάπου είχα διαβάσει κάποιον που έλεγε όχι Αρκάδι (δεν ξέρω γιατί) και τώρα προβληματίζομαι... έχω δύο μπάρες πράσινο σαπούνι PAPOYTSANIS, λέει πάνω: "ΑΓΝΟ ΣΑΠΟΥΝΙ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ" και κάτω: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ - ΠΟΙΟΤΗΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ (μόνο φωτογραφία που δεν έβαλα χαχαχαχα)
Τα φώτα σου παρακαλώωωωωω!!!!
Βίκυ

Blondbrained είπε...

Καλέ είναι τόσο απλό να το φτιάξεις.
Αλλά οκ, μην αρχίσεις τώρα να φτιάχνεις μέσα στο άγχος. Το Παπουτσάνης νομίζω είναι μια χαρά. Όποιο είναι εξαιρετικής ποιότητος είναι μια χαρά, γιατί έχουν πάρει την πιστοποιήση από το Χημείο του Κράτους. Τα χύμα καλύτερα να μην τα προτιμάμε, ακόμα κι όταν γράφουν εξαιρετικής ποιότητας (πχ το Αρκάδι κυκλοφορεί και χύμα, μάλλον γι' αυτό το είπαν). Η Παπουτσάνης είναι εταιρεία με συγκεκριμένες διαδικασίες που περνάνε συχνά έλεγχο. Μια χαρά θα είσαι νομίζω... Πρόσθεσε και κανένα αιθέριο έλαιο, έτσι για έξτρα περιποίηση.
Κι ο δικός μου ο καλός πλένεται από το πρωί μέχρι το βράδυ. Και τα κάνει και όλα χάλια στο μπάνιο!!! :P Καλά μπανιαρίσματα!

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ πολύ που έκανες τον κόπο να μου απαντήσεις!
Θα το δοκιμάσω (ναι, είμαι τόσο τεμπελούλα που δεν έχω πάει ακόμα στο σούπερ μάρκετ για απιονισμένο νερό :P), δεν ξέρω αν θα βάλω και αιθέρια έλαια (έχω κανα δυο που είχα πάρει ένα φεγγάρι από το fresh line, αλλά μου αρέσει η μυρωδιά και η αίσθηση του πράσινου σαπουνιού και όπως είναι!)

kiki είπε...

Πολυ ωραιο το ποστ σου, ειμαι και εγω σε φαση να φτιαξω το δικο μου σαμπουν & αφρολουτρο. Θελω να αποφυγω οσο μπορω τα διαφορα χημικα που υπαρχουν στα προιοντα του εμποριου

Blondbrained είπε...

Και πολύ καλά θα κάνεις. Θα δεις μεγάλη διαφορά, φίλη μου, στο δέρμα και τα μαλλιά σου! Και στη διάθεσή σου εννοείται, γιατί το ξεχνάμε συνήθως αλλά τα χημικά επηρεάζουν ΚΑΙ την διάθεσή μας. Ό,τι μπαίνει στο σώμα μας με κάποιον τρόπο μας επηρεάζει σε πολλά επίπεδα. Και ό,τι βάζουμε στο δέρμα μας καταλήγει στο αίμα μας...

kiki είπε...

Η πρωτη μου προσπαθεια δεν ειχε και τοσο καλο αποτελεσμα, θα το χρησιμοποιησω για το σωμα. Βλεπεις πηγα και προσθεσα γαλα καρυδας και 1κ.σουπας λαδι, & βγηκε λιπαρο για τα μαλλια. Τι με επιασε... επηρεαστικα απο ενα ποστ που ειχα διαβασει.

Blondbrained είπε...

Βασικά οτιδήποτε εκτός από νερό και ανθόνερα ή εγχύματα βοτάνων, αν δεν έχουν σαπωνοποιηθεί, δεν μπορείς να ελέγξεις πώς θα επιδράσουν στο τελικό αποτέλεσμα. Για να ξέρεις αν κάνει να το βάλεις στο υγρό σου σαπούνι ως έχει, σκέψου αν θα το χρησιμοποιούσες ποτέ μόνο του. Πχ θα έβαζες χυμό στα μαλλιά σου (λεμονιού ας πούμε; Μερικοί θα έβαζαν, αλλά εσύ;) Θα έβαζες γάλα αγελαδινό ή γάλα από ξηρούς καρπούς ή καρύδας πχ; Γιατί ναι; Ή γιατί όχι; Θα έβαζες σκέτο λάδι για να λουστείς; Ή θα το έβαζες μόνο σαν μάσκα; Έτσι θα μπορείς να υπολογίσεις τι θα σου πήγαινε για το υγρό σου σαπούνι :)
Μην απογοητεύεσαι. Την επόμενη φορά θα είναι μια χαρά!!!!

Unknown είπε...

Εγώ λοιπόν το είχα φτιάξει αυτό το σαπούνι. Μου το είχε στείλει μια φίλη σε email. Πρόβλημα πρώτο. Το σαπούνι Καστίλλης (ή Μασαλίας, μου είπαν ότι είναι το ίδιο) το έξυσα με τον τρίφτη αλλά δεν βγήκε όπως στις φωτογραφίες. Γινόταν σκόνη, αν και το έκανα στον χοντρό τρίφτη. Εν συνεχεία, αφού έβαλα το νερό (όχι απιονισμένο) μου βγήκε πολύ πηχτό - σα μύξα ένα πράγμα (pardon) - έβαλα λίγο νεράκι ακόμα. Και μετά λίγο ακόμα, και μετά κι άλλο.... Τελικά δεν είχα το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Ασε που η αίσθηση στα μαλλιά δεν μου άρεσε. Σα να είχαν πήξει. Ενώ έτριζαν όταν τα έλουζα, μετά ήταν σαν άλουστα.... όχι λαδωμένα όμως. Οσον αφορά το δέρμα... μου το άφησε πολύυυυ στεγνό/ξερό.
Τι έκανα λάθος?

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει περίπτωση να πιάσει μύκητες λόγω νερού όπως στις κρεμες αφού δεν περιέχει συντηρητικά?δηλαδή πόσο κρατάει?

Blondbrained είπε...

Unknown, πολύ περίεργο αυτό... Μήπως επειδή δεν ήταν απιονισμένο το νερό σου δημιουργήθηκε όλο αυτό το θέμα; Εμείς με αυτό πλενόμαστε, με αυτό πλένουμε τα πιάτα, τα ρούχα, το σπίτι! ΤΑ ΠΑΝΤΑ! :) Το μαλλί βέβαια στα πρώτα λουσίματα μπορεί να αντιδράσει κάπως (λες και αποτοξινώνεται από τα χρόνια κακοποίησης από τα χημικά), αλλά πλέον δεν ανεχόμαστε ούτε να μυρίζουμε αυτά του εμπορίου, κι εμένα το μαλλί μου που είχε μία ζωή προβλήματα (λιπαρότητα, κατσιασμένα και λεπτή τρίχα) έχει γίνει αγνώριστο!!! Παντα προτείνω πάντως να φτιάχνουμε το δικό μας σαπούνι. Και ναι... Μασσαλίας και Καστίλης το ίδιο είναι φυσικά :)

Blondbrained είπε...

Ανώνυμε φίλε/η, δεν ξέρω πόσο κρατάει να σου πω την αλήθεια. Εμείς το χρησιμοποιούμε το αργότερο σε δύο μήνες μέσα όσο φτιάξω (γιατί φτιάχνω και διάφορα, οπότε δεν πλενόμαστε μόνο με ένα), αλλά δεν νομίζω πως "χαλάει" όπως οι κρέμες. ίσως λόγω απιονισμένου, λόγο ανάμιξης με το σαπούνι, προστατεύεται; Δεν ξέρω... αλλά έχω την εντύπωση πως κρατάει πολύ! Θα το ψάξω και θα σου πω όμως! Αλλά απο την άλλη... δεν χρειάζεται να φτιάχνεις και κιλά! Αρκεί να έχεις σαπούνι βάση, και το σαπούνι σου ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΠΟΤΕ! Όσο το αφήνεις, τόσο καλύτερο γίνεται.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα και συγχαρητηρια για τη σελιδα σας!! Επειδη παραγουμε ελαιολαδο στην οικογενεια αποφασισα να το εκμεταλλευτω και να φτιαξω σαπουνια.Στην πρωτη αποπειρα προσθεσα ελαχιστο λαδι καρυδας που ετυχε να υπαρχει στο σπιτι. Αφου περασε το διμηνο ειπα να τα δοκιμασω και εκανα τη διαδικασια με το τριψιμο,νερο κλπ. Το προβλημα μου εγκειται στο λουσιμο. Μου αφηνει τα μαλλια σαν λαδωμενα και πολυ βαρια.Πληρης απογοητευση...

Blondbrained είπε...

Φίλη/ε, υπάρχουν τρεις πιθανότητες.

1. Έβαλες πολύ υπερλίπανση στην συνταγή κατά λάθος ή εν γνώσει σου. Σου είναι εύκολο να μου δώσεις τις αναλογίες να το ελέγξω στον μετρητή; Εκτός αν ξέρεις ήδη το ποσοστό υπερλίπανσης.
2. Τα μαλλιά μας θέλουν λίγα λουσίματα μέχρι να επανέλθουν στα φυσιολογικά τους, μετά από τόσα χρόνια χημικής επεξεργασίας. Και σε μενα έγινε αυτό, και σε πολλούς άλλους, απ' ό,τι έχω ακούσει. Σε άλλους καθόλου, αλλά το σημαντικό είναι πως σοτυς περισσότερους αυτό "διορθώθηκε". Θα βάζεις λίγο (δε χρειάζεται πολύ), και θα κάνεις και δεύτερο λούσιμο, και μετά θα ξεβγάζεις καλά. Μπορείς να ξεπλένεις στο τελευταίο ξέβγαλμα με λίγο ξύδι αραιωμένο σε νερό (πχ 200γρ ξύδι σε ένα λίτρο νερό). Νομίζω θα δεις αμέσως διαφορά. Μην ανησυχείς, δε θα μυρίζεις ξυδίλα. Εγώ πια δεν το αλλάζω με τίποτα το σαπούνι στα μαλλιά, και κανείς από όσους λούζονται με σαπούνι πλέον. Υπομονή, επιμονή και να βρούμε τι "φταίει" :)
3. Μήπως είναι πολύ λιπαρά τα μαλλιά σου; ΝΟμίζω πως σ' αυτή την περίπτωση είναι πιο έντονο το πρόβλημα που ανέφερα στην προηγούμενη παράγραφο. Κι εμένα ήταν πολύ λιπαρά. Τώρα πια είναι φυσιολογικότητα. Ούτε λιπαρά, ούτε ξηρά... ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ :)

Ανώνυμος είπε...

Oι αναλογιες που χρησιμοποιησα ειναι: σοδα 130γρ
νερο 314 ml
λαδι 1L εκ των οποιων 80 ml λαδι καρυδας. Αν δεν κανω λαθος ειναι με υπερλιπανση 5%.Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια σου..

Blondbrained είπε...

Μου βγάζει λίγο λιγότερη την σόδα σου... Δυόμιση γραμμάρια περίπου. Θα μου πεις "σιγά τα ωά". Κι όμως η σόδα επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό το τελικό αποτέλεσμα. Σε γενικες γραμμές έχεις ένα Καστίλης. Τα 80γρ καρυδέλαιου απλώς βοηθάνε λίγο στην σκληρότητα του σαπουνιού σου. Είναι μια ωραία και έξυπνη προσθήκη, αλλά βασικα Καστίλης είναι. Το Καστίλης ενδείκνυται για λιπαρά μαλλιά και δέρμα γενικώς. Αν όντως έχεις λιπαρό μαλλί, πιθανά να προσπαθεί να προσαρμοστεί το δέρμα σου στο... φυσικό σαπούνι. Από την άλλη, με τη λιγότερη σόδα ίσως δεν σαπωνοποιήθηκαν τα λάδια σου όσο έπρεπε. Προσπάθησε να το περάσεις από κατσαρόλα λίγο, ίσα-ίσα να μαγειρευτεί (σύμφωνα με τις οδηγίες που έχω στην ανάρτηση για το υγρό σαπούνι τύπου super market). Νομίζω πως θα λυθεί το πρόβλημα (της σόδας τουλάχιστον). Αλλά να επιμείνεις με το φυσικό σαπούνι, ασχέτως. Θα δεις το μαλλί σου και δε θjavascript:void(0)α το αναγνωρίζεις (με την καλή ΄εννοια) :)

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα!! Θα το δοκιμασω και θα σου πω. Παρεπιμπτοντως με λενε Ξανθη,ο τονος στο η. Εχω παρα πολυ λιπαρα μαλλια ειναι αληθεια. Κυκλοφορουν παρα πολλες συνταγες στο ιντερνετ και για να ειμαι ειλικρινης εχω μπερδευτει,δεν ξερω ποια να ακολουθησω και επειδη ειμαι στα πρωτα μου βηματα δεν θελω να μπλεξω με διαφορες προσμιξεις,προτιμω να εξικοιωθω με τη σαπονωποιηση και υστερα να προχωρησω και σε αλλες συνταγες. Μια ερωτηση,τα διαφορα αλλα λαδια εκτος του ελαιολαδου ειναι βιολογικα? Γιατι αγορασα λαδι καρυδας απο φαρμακειο ΚΑΙ απο καταστημα βιολογικων και δεν εχουν καμια απολυτως σχεση μεταξυ τους,ουτε στην τιμη ουτε στην οψη και την μυρωδια...

maria zisi είπε...

Εισαι φοβερηηηηηη!!!To tip με την ζαχαρη με εσωσε πραγματικα.Θα επανελθω για να μου δωσεις μια συνταγη για σαπουνι.

Blondbrained είπε...

Ξανθή μου, (τι ωραίο όνομα), νομίζω πως θα σε σώσει το Καστίλης. Εγώ δεν λούζομαι με άλλα πια! Το μαλλί μου αντιδρά αμέσως, λες και σοκαρεται από τα χημικά (πχ το πάσχα που πήγαμε στα πεθερικά μου). Διόρθωσε την σόδα σου, και μπορείς να αντικαταστήσεις το νερό σου με έγχυμα λεβάντας (νερό με "τσάι" από φρέσκια ή πρόσφατα αποξηραμένη λεβάντα). Η λεβάντα βοηθάει πολύ στην εξισορρόπηση της λιπαρότητας. ΜΠορέι να ανακαλύψεις πως σε μεγάλο βαθμό ευθύνονται τα χημικά για την λιπαρότητα των μαλλιών σου... Καλά μαγειρέματα. Ό,τι χρειαστείς εδώ είμαστε :)

Φίλη Μαρία, έχω ήδη αναρτήσει μπόλικες συνταγές, αλλά αν έχεις καμία ιδέα για κάτι διαφορετικό, πες να το δοκιμάσουμε :)

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα σας!!!!
Με την συνεχη χρηση οντως η υφη των μαλλιων μου καλυτερευσε,οποτε ισχυει αυτο που ειπατε οτι χρειαζεται λιγος χρονος για να συνηθισουν τα μαλλια. Μολις σημερα διαπιστωσα που βρισκεται το λαθος στη συνταγη μου και αυτο ειναι στο οτι η ζυγαρια μου μετραει σε γραμμαρια,οποτε μετρουσα λαθος τα λαδια.Η πιο σωστη περιγραφη που θα μπορουσα να δωσω ειναι extra ενυδατωμενα,δεν ειναι χαλια αλλα ουτε και τελεια. Εχω ομως μια αλλη ερωτηση, εφτιαξα σημερα τη συνταγη για σαπουνια απορρυπαντικων με τη γρηγορη μεθοδο (ειμαι κ εγω αυπομονη),αυτη τη στιγμη φουρνιζεται,ωστοσο δεν προσεξα οτι θα επρεπε να εχω μειωσει την αναλογια του νερου. Θα εχω καποιο προβλημα? και αν ναι ποιο θα ειναι αυτο.
Ξανθη

Blondbrained είπε...

Ξανθή μου, σε γραμμάρια θελουμε τα υλικά, μην μπερδευτείς.

Για το φούρνισμα, οκ, δεν πειράζει που δεν έριξες το νερό. Θα σου βγει λίγο πιο μαλακό απ' ό,τι θα μπορούσε να είναι. Αν το κανεις υγρό δεν μας νοιαζει αυτό. Αν το θες όμως να το χρησιμοποιείς μπάρα, θα χρειαστεί να περιμένεις λίγες βδομάδες να σκληρύνει, γιατί θα σου τελειώσει πολύ γρήγορα. Κάν' το υγρό να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Μόλις έφτιαξα κι εγώ Καστίλης με 24% αναλογία νερού σόδας. Είναι το ιδανικό. Γράψε την συνταγή 750γρ λάδι, 180γρ νερό και 96,5 γρ σόδα :)

Καλά μαγειρέματα!

Γεωργία Π. είπε...

Πάντως έπαθα κι εγώ τέτοιο χημικό σοκ: όταν χρησιμοποίησα μάσκα προσώπου του εμπορίου ενώ έχω καταργήσει τις αγοραστές κρέμες από τον Ιούλιο και φοράω μόνο αυτές που φτιάχνω. Κοκκίνησε το προσωπό μου κι έβγαλα σπυράκια!!!! (Εξ ου και η κρέμα προσώπου με θυμάρι που έφτιαξα αμέσως μετά κι αφού είχα διάβασει την ανάρτηση σχετικά με το βάμμα θυμαριού κατά της ακμής...)
Επίσης σημειώνω ότι στην αλλαγή από το χημικό σαμπουάν στο βιολογικό μου σαπουνάκι καστίλης και μετέπειτα μπύρας, χρειάστηκαν και τα δικά μου μαλλιά μια βδομαδούλα προσαρμογής! Έμοιαζα σα να μην έχω λουστεί την επομένη του λουσίματος!!! Και δεν έχω καν λιπαρά μαλλιά!! Τώρα είναι τέλεια! Πολύ καλύτερα από οποιοδήποτε αγοραστό χημικό προϊόν! Κι αντί για μαλακτικό αραιώνω κι εγώ λίγο λευκό ξύδι με νερό και εφαρμόζω μετά το λούσιμο...

Blondbrained είπε...

Έτσι, να τα λέμε αυτά, για να ξέρει τι να περιμένει ο κόσμος. Είναι τρομερό πάντως. Να σοκάρεται το μαλλί που χρησιμοποιείς φυσικό προιόν. Σκεφτείτε δηλαδή τι είχαν πάθει με όλα αυ΄τα που τους βάζαμε!!!

Ανώνυμος είπε...

Πεγκυ καλημερα. Σε παρακολουθω παρα πολυ καιρο και εχω ευχαριστηθει τις συνταγες σου και τις συμβουλες σου. Προσπαθησα να φτιαξω υγρο σαπουνι, με 1 λιτρο ελαιολαδο, 1 λιτρο λαδι καρυδας, 200 γραμ. καστορελαιο, τα υπολοιπα νερο και ποτασα τα εβγαλε το εξελακι. Το trace εγινε παρα πολυ γρηγορα, μετα το ανακατεμα ηταν προβλημα, το υλικο ψαχουλιασε και παρα το τριωρο ψησιμο δεν εγινε διαφανο τζελ. Προσπαθησα να αραιωσω λιγη ποσοτητα, 1 μερος σαπουνομαζας 2 μερη νερου και μετα απο λιγες ωρες το υγρο επηζε. Το ανακατεψα και δειχνει σαν κομμενο, δεν ειναι το ρευστο γνωστο υγρο σαπουνι. Δεν ξερω τι αλλο να κανω. Περιμενω μηπως μπορεσεις και μου δωσεις καποια λυση ή καποια ιδεα. Μαλλον φταιει το λαδι καρυδας που πηζει; Θα εκτιμουσα πολυ την βοηθεια σου και περιμενω με πολυ αγωνια. Σε ευχαριστω παρα πολυ εκ των προτερων. Σκεφθηκα να αραιωσω λιγη ακομη ποτασα σε νερο και να συνεχισω το μαγειρεμα! Τετοια απογνωση. Βοηθειααααααααα. vasiliki.

Blondbrained είπε...

Αχ, Βασιλική μου, δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Εσύ το φτιάχνεις απο την αρχή υγρό. Εγώ ούτε που έχω ασχοληθεί γιατί είναι χρονοβόρο, κι αν έχεις καταλάβει, εγώ είμαι τρομερά ανυπομόνη!!!! Οπότε δεν το άγγιξα καν το θέμα. Το φτιάχνω υγρό από έτοιμες μπάρες δικές μου!!! Λυπάμαι πολύ που δεν μπορώ να βοηθήσω!!! ΑΝ ξέρει κάποιος αναγνώστης μας να βοηθήσει... Παιδιά, κανείς;

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ.ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΣΑΠΟΥΝΙ ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ ΤΥΠΟΥ ΜΑΣΣΑΛΙΑΣ ΛΕΕΙ ΠΑΝΩ.ΤΟ ΕΤΡΙΨΑ ΣΤΟΝ ΤΡΙΦΤΗ Κ.Α.!ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΛΙΩΣΕ ΠΟΤΕ!ΤΙ ΛΑΘΟΣ ΕΚΑΝΑ?

Panny είπε...

Το δοκίμασα και βγήκε υπέροχο! Έβαλα επίσης και σταφυλοκουκουτσέλαιο για ενυδάτωση, 10 σταγόνες tea tree oil που έχει αντισηπτικές ιδιότητες και 20 σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας(τα αιθέρια δε συστήνονται σε εγκύους).
Ευχαριστούμε για τις ιδέες

Blondbrained είπε...

Ανώνυμη φίλη, αυτή η συνταγή ισχύει μόνο για σαπούνι που ξέρουμε ότι είναι αγνό σαπούνι, γιατί κάτι παπουτσάνης και κάτι αρκάδι και κάτι άλλα... περιέργως δεν λιώνουν κι αυτό είναι ύποπτο. Είναι πολύ εύκολο να φτιάξεις καστίλης μόνη σου, και να το έχεις έτοιμο για λιώσιμο την επόμενη μέρα. Δοκίμασε. Έχω ανεβάσει συνταγή. Θα ανεβάσω και ΄μια ακόμα πιο πετυχημένη τις επόμενες μέρες :)

Panny, μπράβο σου για τα έξτρα :) Πολύ ωραίο μου ακούγεται!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα στη παρέα.Γίνεται να χρησιμοποιουμε ''καμενο'' λαδι?Αυτο που μένει απο τη κουζινα?

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα εχω ενα σαπουνι ελαιολαδου τριανταφυλλο-ροδοπεταλα απο την αρκαδικη γη αναφερει πως ειναι για την ευαισθητη περιοχη και θα ηθελα να ρωτησω κανουν αυτα τα υλικα που εχεται στη συνταγη για τη συγκεκριμενη περιοχη ή οχι; Βασικα για το απιονισμένο νερο αναρωτιεμαι

Blondbrained είπε...

Ανώνυμε, ναι, μπορούμε. Εγώ το φτιάχνω για καθαριστικό. Είναι πιο δυνατό, αλλά μυρίζει λίγο στην αρχή. Θα πρέπει να το αφήσεις να ωριμάσει, για να φύγει η μυρωδιά του, αν σε ενοχλεί (στο καθάρισμα δε μυρίζει) :)

Ανώνυμη, ναι, κάνει. Όλα αυτά τα λάδια είναι αντιβακτηριακά, οποτε είναι ιδανικά, αλλά και το σκέτο Καστίλης είναι τέλειο. Μπορείς να συνδυάσεις τη βασική συνταγή Καστίλης που ανέβασα με τη διαδικασία του σαπουνιού τριαντάφυλλου που έχω ανεβάσει παλιότερα και θα φτιάξεις Καστίλης τριαντάφυλλο :)

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα!μολισ ετριψα το σαπουνακι και εριξα το απιονισμενο νερο!ηθελα να σασ ρωτησω: με φυσικο μεταλλικο νερο δεν γινεται?επισησ αν παρασκευασουμε καποιο εγχυμα βοτανων(με τη χρηση απιονισμενου νερου) μπορει να διατηρηθει?ευχαριστουμε πολυ για αυτα που γραφεις καλο βραδυ Μινα

Blondbrained είπε...

Καλορίζικο το σαπουνάκι :) Φυσικα και μπορείς να βάλεις και μεταλλικό! Και βρύσης θα μπορούσες (έχω βάλει) αν δεν έχει πολλά άλατα.
Και με τα βότανα θα γίνει σούπερ, ό,τι θες βάζεις από βότανα στο νερό σου, το κάνεις δυνατό "τσάι" και διαλύεις εκεί μέσα το σαπούνι σου! Με κάθε μπάρα θα έχεις διαφορετικό υγρό σαπούνι για διαφορετική χρήση!
Να μας πεις πώς πήγε, ε; :)

Ανώνυμος είπε...

λοιπον το σαπουνακι βγηκε πολυ καλο!δεν το χρησιμοποιησα ακομη αλλα στην οψη ειναι πολυ ομορφο!!!τελειαα!ωραια την επομενη φορα θα βαλω και εγχυμα απο βοτανα!ευχαριστω παρα πολυ για την απαντηση!!!!Μινα

Blondbrained είπε...

Μπράβο, κορίτσι μου. Πάντα τέτοια :)

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας και απο μενα. και εγω χρησιμοποιω το δικο μου σαπουνι καστιλης για τα μαλλια μου. Δεν ειμαι ομως και πολυ ευχαριστημενη, γιατι τα μαλλια μου ειναι σαν 'αφυδατωμενα'.Διαβασα καπου οτι ολα αυτα τα σαπουνια εχουν καλο αποτελεσμα μονο σε συνδυασμο με μαλακο νερο, ειδικα για τα μαλλια. Τι γινετε ομως οταν υπαρχει σκληρο νερο? Παρολο που χρησιμοποιω και ξιδονερο στο ξεβγαλμα,εχω την αισθηση οτι και το ξιδονερο τα αφυδατωνει. Εχω δοκιμασει διαφορες αναλογιες ξιδιου- νερου. Χωρις ομως κανενα αποτελεσμα. Μηπως μπορει καποιος να με βοηθησει?Ευχαριστω

christina ut είπε...

Γειά! το απιονισμένο νερό που το βρίσκουμε;;

Γλυκοπλαστείο Νεανικόν είπε...

Το δοκίμασα και πέτυχε!!!! Πολύ χαρά!! Λίγο με ενοχλεί που αφήνει το νιπτήρα θολό. Αλλά αυτό έχει να κάνει με το πράσινο σαπούνι γενικά...

Ανώνυμος είπε...

¨Εφτιαξα σαμπουάν απο πράσινο σαπούνι Αρκάδι και έβαλα και δενδρολίβανο, τις πρωτες ώρες είμαι εντάξει αλλά μετά με ποιάνει λίγο φαγούρα και την επόμενη ημερα λαδώνουν, τι κάνω;;;;;

Ανώνυμος είπε...

Το εφτιαξα κι εγω το υγρο σαπουνακι... Στα παιδια μου (τα δυο εξ'αυτων κοριτσια με μακρυ μαλλι), σε συνδυασμο με ξυδονερο, πολυ καλα αποτελεσματα. Σε μενα χαλια ακομα. Ειναι το 4ο λουσιμο μεσα σε 10 μερες και ακομα ειναι βαρια και σαν αλουστα. Πρεπει να πω πως ειναι βαμμενα. Μηπως δεν "κανει" για βαμμενα μαλλια? Στο σωμα μια χαρα.ευχαριστω εκ των προτερων.

Katerina Georgiadou είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Katerina Georgiadou είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Katerina Georgiadou είπε...

Καλημέρα κι από μένα. Έχω απελπιστεί!! Δοκίμασα με όλους τους τρόπους που διαβάζω, να φιάξω το υγρό σαπούνι. Δοκίμασα Μασαλίας, πράσινο, καραβάκι ελαιολάδου λευκό και πράσινο. Δοκίμασα απεσταγμένο νερό, απιονισμένο, μεταλλικό και βρύσης. Δοκίμασα γλυκερίνη και μη. Λιγότερο νερό ή περισσότερο.Καθώς επίσης το χτύπησα με ραβδομπλέντερ. έδειξε ότι έγινε προς στιγμήν, αλλά αργότερα πάλι τα ίδια. Σε όλες τις περιπτώσεις είχα το ίδιο αποτέλεσμα. Το υγρό σαπούνι,την δεύτερη μέρα μετατρέπεται σε βλεννώδες.Μπορείτε να βοηθήσετε?

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σας , έφτιαξα κ εγώ υγρό σαπούνι !!
ΈλιωσΑ πράσινο σαπούνι με νερό βρύσης.
Στην αρχή η υφή του ήταν τέλεια, αλλά μετά από κάτι μέρες έγινε γλοιώδης..γιατί έγινε έτσι ?? Τι μπορώ να κάνω?
Ευχαριστώ!! :)

Χριστίνα είπε...

Καλησπέρα
Ήθελα αν γίνεται να μου πείτε την συνταγή για σαπούνι. Επίσης πιο κατά την γνώμη σας είναι το πιο αγνό σαπούνι του εμπορίου.

Blondbrained είπε...

Κατερίνα μου, ΜΟΝΟ με δικό σου θα το κάνεις αυτό, γιατί του εμπορίου σπανίως πρέπει να πετύχεις καλής ποιότητας. Είναι πανεύκολο να το φτιάξεις. έχω ανεβάσει πολλές συντα΄γες να διαλέξεις, αλλά όσο πιο απλή η συνταγή τόσο καλύτερο το αποτέλεσμα.

Να ξέρετε γενικώς πως και το σαπούνι όταν υγροποιηθεί θα περάσει και πάλι μία διαδικασία ωρίμανσης, μερικών ημερών. Οπότε αφήστε το να σταθεροποιηθεί για τουλάχιστον ΄μια = δύο βδομάδες για να ξέρετε σίγουρα πώς θα βγαίνει.λ Εγώ το χρησιμοποιώ αμέσως, αλλά ξέρω ότι στην πορεία θα αλλάξει συμπεριφορά, δε με ενοχλεί. Αν ήθελα να το δώσω όλμως σε άλλον θα περίμενα να σταθεροποιηθεί

Ανώνυμε, το πράσινο σαπούηνι περιέχει συνήθως πυρηνέλαιο που δεν είναι και το καλύτερης ποιότητας λάδι, αλλά η γλοιώδης μορφή του είναι στην ουσία η γλυκερίνη του. Μην το φοβάσαι. Μπορείς να το αριαώνεις περισσότερο την επόμενη φορά, και να δεις σε ποιες αναλογίες σου γίνεται όπως το θες.
Χριστίνα έχω ανεβάσει πάμπολλες συνταγές. Ψάξε στο μπλογκ να δεις

MARIA PARAKATSELAKI είπε...

Καλησπερα!
Θα ηθελα να σε ρωτησω....Θελω να φτιαξω και εγω σαπουνι για καθαρισμο προσωπου και για τα μαλλια
τα μαλλια μου ειναι λιπαρα στις ριζες και ξηρα στις ακρες.Το προσωπο μου επισης λιπαρο με μαυρους πορους και ελαχιστες παναδες..
τι μου προτεινεις να φτιαξω....Δεν τα ξερω καλα και θα ηθελα να με βοηθησεις...Επισης θηλαζω υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω?ειδα μια συνταγη με το σαπουνι λεμονι ,μηπως κατι απο αυτα δεν κανει ,ας πουμε η καυτικη σοδα?η τα αιθερία ελαια ?Επισης μετα απο ποσο καιρο βλεπεις αποτελεσματα
Σε ευχαριστω εκ των προτερων.......

Christina Zisi είπε...

Εντάξει...δεν άντεξα! Θα ρωτήσω κι άλλα!!!! Φφφ... Αρχικά να πω ότι δεν έχω στο μυαλό μου να βάλω ζάχαρη. Ωστόσο θα ήθελα να μου πείτε και τα εξής:
1)Μπορώ να λιώσω τη μπάρα σαπουνιού μου με ροδόνερα αντί απιονισμένο νερό?
2) Μπορώ να βάλω μέσα και έλαια (καρύδας/αμυγαλέλαιο/άργκαν)? Κι αν ναι, μπορώ να το χρησιμοποιήσω σε σώμα-πρόσωπο-μαλλία? Εκτός των όσων μας προσφέρουν αυτά τα έλαια, έχω διαβάσει ότι βοηθάνε και το σαπούνι να κάνει παραπάνω αφρό!!! (δεν ξέρω αν ισχύει όντως!)
Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ......

Unknown είπε...

Καλησπέρα... Κατ'αρχην ευχαριστω για τις συνταγες σου!!!!Λόγο χρόνου κυρίως, παραγγειλα σαπούνι Μασσαλίας από την almocabio επειδή δεν θέλω να έχουν γίνει κ πειράματα στα ζώα για το σαπουνακι μ!το ετριψα κ το άφησα περίπου 20 ώρες με νερό αλλά δεν ελιωσε μόνο του! :( Το ελιωσα στο μουλτι! Πειραζει? Επίσης αφήνει αίσθηση λιπαροτητας.. είναι φυσιολογικό?
Ευχαριστώ και πάλι!

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα! έχω κι εγω κανα δίμηνο που το χρησιμοποιώ και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη!
ήθελα όμως να ρωτήσω κάτι.. έφτιαξα και για τους γονείς μου κ εκείνοι το έχουν κοντλα σε ένα παράθυρο που έχει πάντα ήλιο. Το σαπούνι τους, λοιπόν, σα να ξεράθηκε πάνω πάνω, σα να αφυδατώθηκε. Το δικό μου (ίδιας.... σοδειάς!!!) δεν το παθαίνει ποτε. Αυτό σημαίνει ότι ο ήλιος το χαλάει???

Ανώνυμος είπε...

χαιρεται!
εχω προσπαθησει και εγω να χρησιμοποιησω διαφορες συνταγες για φυτικο σαμπουαν αλλα το αποτελεσμα ειναι να βαραινουν παρα πολυ τα μαλλια μου και οταν στεγνωνουν να ειναι κολλημενα και πολυ ξηρα
κανω κατι λαθος;