Κυριακή, 4 Νοεμβρίου 2012

Πάνε οι 10.000 πρώτες... θεάσεις! Διαγωνισμός εν όψει!


Απιστεύτου; Πότε φτάσαμε τις 10.000 θεάσεις; Να 'μαστε όλοι καλά, και άντε και στις 100.000!

Και για το καλό -ήδη το σκεφτόμουν δηλαδή για τα Χριστούγεννα, αλλά με την ευκαιρία που λένε... έλεγα να κάνουμε έναν μικρό διαγωνισμό. Ή μάλλον κληρωσούλα. Βοηθήστε με να φτιάξω καλύτερο το μπλογκ, και θα σας ανταμείψω με δωράκια, σαπούνια και κηραλοιφές. Μπορεί και καμιά αποκλειστική συνταγή σε σαπούνι ή κηραλοιφή, θα δούμε.
Τα δώρα θα τα παρουσιάσω μέσα στις επόμενες μέρες. Το μόνο που ζητάω -σαν χάρη περισσότερο- από σας, είναι να μου πείτε τι θα σας άρεσε να αλλάξω  στο μπλογκ, αν θα σας άρεσε να αλλάξω κάτι δηλαδή, τι άλλα θέματα θα θέλατε να δείτε, ή σε ποια θα προτιμούσατε να δώσω έμφαση, και ποια σας είναι αδιάφορα ή σας χαλάνε την αισθητική. Ξέρω γω... όλα είναι πιθανά. Οτιδήποτε θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μου, που αφορά αυτόν τον χώρο.
Μην παρεξηγιόμαστε, το μπλογκ το έφτιαξα από προσωπική ανάγκη περισσότερο, κι επειδή ήθελα και θέλω να μοιραστώ κάποια πράγματα, αλλά τελικά τίποτα δεν είναι αποκλειστικά δικό μας, ειδικά όταν το παρουσιάζουμε ανοιχτά στον κόσμο. Χωρίς ρομαντικούρες λοιπόν, το εννοώ όταν λέω πως νιώθω ότι το μπλογκ μου είναι εν μέρει και δικό σας, ειδικά όσων από σας έρχεστε και ξανάρχεστε και δείχνετε την εμπιστοσύνη σας.
Τέλος πάντων, το μόνο που ζητάω είναι να μου πείτε τη γνώμη σας για τον χώρο που "βρισκόμαστε" από κοινού, όσο πιο ειλικρινά μπορείτε -είμαι ανθεκτικιά καλέ, μη φοβάστε- και οι 10 που θα επιλεγούν με κλήρωση μέσα στον Δεκέμβρη θα πάρουν ένα ή περισσότερα από τα δώρα που θα ανακοινώσω.

Ανυπομονώ να φτιάξω τα δωράκια σας, και περισσότερο ανυπομονώ να δω το μπλογκ μου μέσα από τα μάτια σας... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!!!

21 σχόλια:

maria είπε...

τι να προσθέσεις και τι να αφαιρέσεις κυρία μου??υπέροχο το βλογάκι σου, ζωή να χεις να το χαίρεσαι!
ίσως να υπάρχει μια πιο σαφής κατηγοριοποίηση, γιατί απ ότι κατάλαβα μπλέκεσαι με πολλά! αλλά θα με πεις πως να τα κατηγοριοποιήσεις, αφού μια χαρά τα βόλεψες στις κατηγορίες τους και στη λίστα τους.. μη με ακούς, χαζομάρες λέω.
ααα δε σε είπα. μ έδωκε η αδερφή μου σπαθόλαδο και μελισσοκέρι! ετοιμάζομαι για μεγάλα πράματα!
ερώτησις, ποιο αιθέριο να βάλω ώστε να μην ανακατεύομαι? γιατί άμα σε πω τι έκανα θα με μουτζώσεις. ήθελα να καθαρίσω το ψυγείο κ επειδή με ξέρεις (απεταξάμην τα απορρυπαντικά) έβαλα νερό και ξύδι. κ επειδή με βρώμαγε το ξύδι, πέταξα μέσα κ σταγόνες αιθέριο τριαντάφυλλο. ε τι να σε πω, ανοίγεις το ψυγείο κ σου ρχεται η μυρωδιά καραμέλα τσάρλεστον. άσε δε που ζαλίστηκα τόσο πολύ που χρειάστηκε να μείνω κάνα μισάωρο στο καναπέ, τ ανάσκελα!και πόσο έβαλα, τρεις σταγόνες! κ επειδή ανακατώνομαι πολύ τελευταία, για δώσε καμιά ιδέα να μπορώ να πασαλειφτώ με τη κεραλοιφή και να μη βρωμώ κ ανακατεύομαι..
όσο για τα ψωμιά σου..δεν έδωσα σημασία! γιατί άμα δώσω θα με βρίσει ο γυναικολόγος, κ με είπε καμιά κατοστή φορές να μη βάλω κιλά!

Blondbrained είπε...

Σε ευχαριστώ, μέλλουσα μανούλα για τα καλά σου λόγια, αλλά έχεις πέσει μέσα νομίζω στο θέμα της κατηγοριοποίησης. Είναι το πρώτο πράγμα που θέλω να "επιλύσω", και σκέφτηκα να φτιάξω ένα ξεχωριστό μπλογκι τουλάχιστον για τα "εσωτερικά"! Τα υπόλοιπα, τα εξωτερικά, βολεύονται όλα μαζί μια χαρά. Οπότε, το λαμβάνω πολύ σοβαρά υπόψιν το σχόλιο.
Για το ψυγείο που παραμοσχοβόλισε, βάλε λίγη σόδα μαγειρέματος σε ένα φλιτζανάκι και άσ' την ανοιχτή μέσα στο ψυγείο. Εξαφανίζει τις μυρωδιές!
Για τα ανακατέματα, η λεβάντα είναι το Α, το Ω , και όλα τα υπέλοιπα ενδιαμέσως! ΕΙΔΙΚΑ για την κατάστασή σου, γιατί μόνο λεβάντα επιτρέπεται βασικά, κι αυτή ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΤΗΣ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ. Με ποια κηραλοιφή θες να πασαλειφτείς και ΓΙΑΤΙ; Αν θες για να προλάβεις τις ραγάδες στην κοιλιά, αμυγδαλέλαιο και ελαιόλαδο ελαφρώς ζεστό. Αυτό λειτουργεί ακόμα και σε ήδη υπάρχουσες ραγάδες. Αν τη θες σε μορφή κηραλοιφής πες μου να αναρτήσω μια συνταγούλα με ροδόνερο, που μου έδωσε την ιδέα μια φίλη και κάνει και για κρέμα προσώπου και για σώματος.
Γενικά όσων αφορά τα αιθέρια στην εγκυμοσύηνη μιλάμε κυρίως για δερματική επαφή, έτσι, αλλά ούτως ή άλλως τα αιθέρια δρουν σε κάποιο επίπεδο και αρωματικά, οπότε άσε τα τριαντάφυλλα και τα σχετικά και πάρε τη λεβάντα να κάνεις τη δουλειά σου. Όποτε ζαλίζεσαι, τσουπ λίγη λεβάντα σε ένα βαμβακάκι και θα κάνεις μια-δυο εισπνοές. Ή κατευθείαν μια-δύο εισπνοές από το μπουκάλι. Όποτε ανακατεύεσαι, τσουπ το ίδιο, και θα νιώθεις αμέσως καλύτερα. ΘΕΪΚΗ Η ΛΕΒΑΝΤΑ ΛΕΜΕ!
Για τα ψωμιά... καταλαβαίνω. Αλλά βάλε στα υπόψιν εκείνο το τύπου Μπριός... Εγώ από αύριο θα πάω να πάρω 25κιλο χύμα για φούρνους, γιατί δεν προλαβαίνω να φτιάχνω!

maria είπε...

τη λεβάντα, τη λεβάντα λοιπόν.. τη κηραλοιφή δε τη θέλω για μένα αποκλειστικά, δε θέλω να πασαλειφτώ η γεναίκα αλλά καμιά φτέρνα, καναν αγκώνα?? όχι και κάθημερνά, όποτε υπάρχει ανάγκη. τον άντρα μου θέλω να παστώσω που υποφέρει με τα δερματικά του αλλά συναμα να μπορώ να τη χρησιμοποιώ κ γω τη κεραλοιφή. θα βάλω λεβάντα λοιπόν αλλά δε θα το παρακάνω κιόλας. απλά λέω να μη βρωμά γιατί το σπαθόλαδο έχει τη μυρωδιά του όσο κ να πεις!
οσο για το μπριος σου.. μεταξυ μας, θα το τολμησω!! αλλά να συνέλθω λίγο γιατί μια δουλειά κάνω και εκατό φορές κουράζομαι!
φιλάκια!

Ανώνυμος είπε...

Συνέχισε να είσαι ο εαυτός σου. Έτσι το μπλοκ θα είναι πάντα όμορφο.
Αλλά αφού μας ζήτησες την συμβουλή μας, θα την έχεις.
Θα μου άρεσε να ανεβάζεις εσωτερικά θέματα πιο συχνά, ακόμα κι αν είναι πιο μικρά σε έκταση.
Αντί δηλαδή να περιμένεις να ψηθεί ένα ολόκληρο ταψί (μακροσκελές κείμενο),
θα μπορούσες να μας ταΐζεις πιο συχνά με μικρές μπουκιές (μια δυο παραγράφους για παράδειγμα).

Ανώνυμος είπε...

Ο παραπάνω ανώνυμος είμαι εγώ ο Hlios.

Ανώνυμος είπε...

Εμένα το blog σου όπως σου ξαναέγραψα μου αρέσει πολύ.Μου αρέσει η χιουμοριστική γραφή δίνει μια νότα αισιοδοξίας.Είναι σα να συζητάς με μια φίλη που κάθε φορά περιμένεις με χαρά για να ανταλλάξετε και κάποιο καινούριο μυστικό ομορφιάς για ευζωία,μακροζωία,που μεταξύ μας εμάς τις γυναίκες πάντα μας ενθουσιάζει.Δηλαδή τί να σου πω τώρα,για το σουηδικό σιρόπι που αγόρασα,τις κεραλοιφές που έκανα? (απλές βέβαια)-Σπαθόλαδο-νερολι,ελαιόλαδο-καστορέλαιο-αμυγδαλέλαιο-νερολι.Αυτο με τα τρια λάδια τοδωσα σε μια φίλη κι ενθουσιάστηκε.Μοσχοβολάειτο νερολι.Για τη μούρη μας εννοείται.Με το σπαθόλαδο το βάζω στο σώμα.Και ετοιμάζω φυσικά και το σαπούνι.Περιμένω αυτές τις μέρες τα υλικά.Δηλαδή έχεις την ικανότητα να μεταδίδεις αυτά που γράφεις επειδή τα κάνεις προσωπική εμπειρία.Τώρα όσον αφορά τι θα ήθελα να βλέπω λιγότερο ή περισσότερο, θα πώ πως αυτά με τα εσωτερικά είναι τα μόνα που δε διαβάζω,δε μ ενδιαφέρουν.Βέβαια κάποιους άλλους μπορεί να τους ενδιαφέρουν σε άλλους ίσως να λειτουργούν αποτρεπτικά αλλά όπως διάβασα παραπάνω μάλλον το σκέφτεσαι και συ να τα μετακομίσεις σε άλλο blog.Σε συνταγές για σαπούνια, αλοιφές,ομορφιές,οικολογικές λύσεις,ευζωία, έξυπνες δημιουργικές ιδέες κάνω Like!(τι μας κάνει το fb)Επίσης θα ήταν πιο εύκολο για να μη μας ξεφύγει και κανα θέμα να υπάρχουν συγκεντρωτικά τα θέματα ανά κατηγορία.Π.χ Μυστικά ευζωίας,ευεξίας (καλό έ?) Ψωμάκια, σαπουνάκια κ.λ.π.
Κυριακή.

Blondbrained είπε...

Μαράκι, η κηραλοιφή με ροδόνερο θα βοηθήσει και τον άντρα σου, αν έχει δερματικό πρόβλημα, αλλά αν έχει σοβαρό θέμα -αν θες με ενημερώνεις με μέιλ, αν όχι κανένα πρόβλημα- θα πρότεινα να μπουν και κάποια αιθέρια που δεν είναι ακόμα για σένα. Αλλά μπορείς να φτιάξεις δύο παραλλαγές της κηραλοιφής, μία για τον καθένα, και μέχρι να έρθει η άγια ώρα που θα έρθει το μικρούλι στον κόσμο. Μέσα στο επόμενο σαββατοκύριακο το πολύ θα αναρτήσω την συνταγή, και για σένα και για κείνον, κι αναλόγως αν θα έχω περισσότερα στοιχεία για την περίπτωσή του. Φιλιά!

Φίλε/η ανώνυμε/η, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Είναι αλήθεια πως έμεινα λίγο πίσω στο θέμα των "εσωτερικών" αναρτήσεων. Είναι διάφοροι οι λόγοι. Από τη μία ξέρω πως τουλάχιστον κάποιοι φίλοι μου δεν νιώθουν άνετα να με βλέπουν "μέσα-έξω" στον ίδιο χώρο. Είναι όπως στην αληθινή ζωή φαίνεται, που προτιμάς να έχεις επιλογή στο τι θα βλέπεις στον άλλον, ακόμα κι αν ο άλλος θέλει να είναι απλά ο εαυτός του, όπως καλά λες. Έτσι σκεφτόμουν να διαχωρίσω τα θέματα, και μάλλον θα το κάνω. Από την άλλη, πολλά απ' αυτά που θέλω να μοιραστώ είναι λίγο κινούμενη άμμος και άγρια νερά. Έτσι μπήκαν λίγο on hold όλα τα θέματα συλλήβδην, αλλα σύντομα θα ανεβάσω κάτι σχετικά ανώδυνο και πολύ σημαντικό, που η αλήθεια είναι ότι "μαγειρεύεται" καιρό τώρα... αλλά δεν μπορώ να το ανεβάσω μισό. Σ' ευχαριστώ και πάλι για τα σχόλια. Το εσωτερικό μου κομμάτι είναι το πιο σημαντικό για μένα, και χαίρομαι όταν κι άλλοι άνθρωποι επιλέγουν να δίνουν μεγαλύτερη σημασία σ' αυτό...

Blondbrained είπε...

Ήλιε, το φαντάστηκα ότι ήσουν εσύ, αλλά δεν ήμουν και σίγουρη. Άρα ξέρεις καλά για ποια ανάρτηση μιλάω, αλλά και σε ποια επικίνδυνα θέματα αναφέρομαι :]

Κυριακή μου, δεν ξέρεις πόσο πολύ χαίρομαι που ασχολείσαι και αν όντως σου μετέδωσα τον ενθουσιασμό μου στο ελάχιστο, τότε χαίρομαι ακόμα περισσότερο! Το νερόλι είναι ένα ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ, και υπέροχο αρωματικά και θαυματουργό θεραπευτικά! Υπομονή και σύντομα θα ανεβάσω κι άλλες συνταγές για κηραλοιφές και για σαπούνια, αλλά και πολλά πραγματάκια για μαγικές τροφές! Καλά βρε αθεόφοβο πλάσμα, αγόρασες το μπίτερ και το πίνεις; ΘΕΑ! Πες μου εντυπώσεις! Είσαι στην τσίτα τώρα από ενεργητικότητα; Λάμπεις, λάμπεις; Από ιώσεις και τα σχετικά; Πες ντε! Αυτά να τα μοιραζόμαστε!

Ανώνυμος είπε...

Hlios: Κρίμα που θα σε βλέπουμε μισή.
Εμένα μου αρέσει που είναι ολόκληρη.
Αν τα διαχωρίσεις, δεν θα ξαναδιαβάσω για ψωμάκια,
περιμένοντας κάτι εσωτερικό.
Ούτε και εκείνοι που ψάχνονται για αλοιφές,
θα διαβάσουν ποτέ τους κάτι εσωτερικό.
Εσύ βέβαια να κάνεις όπως νομίζεις
και να μην με ακούσεις.

Blondbrained είπε...

E, αυτό δεν το περίμενα να το διαβάσω! χαχαχα
Νομίζω πως με έβαλες σε σκέψεις! Απίστευτο... Ναι, με έβαλες σε σκέψεις τώρα... :***** Σ' ευχαριστώ, αδελφέ μου!!!!

Ανώνυμος είπε...

Λες η ενεργητικότητα να είναι απ΄αυτό?Αλήθεια λέω.Γενικά ασχολούμαι με πολλά πράγματα και η καθημερινότητά μου είναι γεμάτη.Τώρα που το λες το συνδυάζω.Τελικά δε κουράζομαι τόσο πολύ όπως παλιότερα.Και επειδή γενικότερα κοιμάμαι λίγες ώρες,τώρα το πρωί ξυπνάω σαν να έχω κοιμηθεί κανα δεκάωρο. Κι από ιώσεις επίσης δεν έχω κανένα πρόβλημα.Μα λες? (θα μου πεις τότε γιατί τ αγόρασες χρυσή μου?)Ε....τώρα τα συνειδητοποίησα!
Κυριακή.

Blondbrained είπε...

Βρε είναι θαυματουργό σε λέω! Τόσα χρόνια πίνουν νερό στο όνομά του... εχμ... δηλαδή σκέτο το πίνουν, αλλά με νιώθεις τέλος πάντων!!! :P
Είναι πολύ καλό, ειδικά με τις ιώσεις. Θα ψάξω να βρω και τα βότανα πού τα πουλάνε και θα ενημερώσω, γιατί θέλω να φτιάξω δικό μου.
Διάβασε καλά τη λίστα που έχω βάλει στην ανάρτηση που γράφει πού βοηθάει. Να ξέρεις πού μπορείς να το χρησιμοποιήσεις, γιατί μπορεί να χρησιμοποιηθεί και εξωτερικά, ακόμα και σαν κομπρέσα. Διάβασέ το και εκτύπωσέ το μην σου πω, να το έχεις πάντα εύκαιρο, μαζί με το μπουκάλι!
Φιλιά!

BlueAngel είπε...

Hθελα από καιρό να γράψω ένα σχόλιο για να σου πω και εδώ "ευχαριστώ" αλλά ποοουυυυ χρόνος...
Να λοιπόν η ευκαιρία!
Κληρώνεις κεραλοιφές;ΤΕΛΕΙΑ!
Εχω τρελό έκζεμα και αν δεν κερδίσω τελικά θα πρέπει να τη φτιάξω.Απλή φαίνεται!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ λοιπόν Πέγκυ για όλα αυτά τα υπέροχα που μας μαθαίνεις
Δεν το παίζεις δασκάλα το ξέρω, αλλά εγώ έτσι νοιώθω, ότι μαθαίνω.
Μαθαίνω όπως μάθαινε η κόρη μου το μάθημα της ιστορίας που ήταν τόσο κουραστικό, αλλά το διάβαζα πρώτα εγώ και της το έλεγα με δικά μου λόγια και έβαζα και χιούμορ και το μάθαινε μια χαρά!!!
Είναι από τις λίγες φορές που διαβάζω τόσο ευχάριστα πληροφορίες για αστρικά ταξίδια αλλά και υπέροχα ψωμάκια!
Εχεις κάνει πραγματική αλχημεία....
ΜΗΝ ΚΟΨΕΙΣ ΣΤΑ ΔΥΟ ΤΟ BLOG ΣΟΥ!
Είναι υπέροχο με όλα τα θέματα που έχεις.Απλώς βάλτα λίγο σε τάξη για να μπορούμε εύκολα να βρήσκουμε αυτό που θέλουμε!
Αυτό μόνο σαν πρόταση και αν μπορέσεις να βάλεις και άλλα θέματα από μουσική ας πούμε ή τέχνες γενικά, θα ήταν τέλεια!
Η γραφή σου είναι αυτό που με κέρδισε εμένα μιας και μπορώ να καταλάβω πολλά χωρίς να πρέπει να είμαι καθηγητής!
Να είσαι καλά!
Ιωάννα
ΙΔΕΟ-BlueAngel

Blondbrained είπε...

Κοριτσάκι μου γλυκό, ετοιμάζω ειδική συνταγή για έκζεμα! θα ενημερώσω πολύ σύντομα. Η πρώτων βοηθειών που φτιάχνω βοηθάει πολύ στο έκζεμα, αλλά δεν το εξαφανίζει. Άλλωστε είναι για τις ... "πρώτες βοήθειες". Αλλά προσπαθούσα να βρω άτομο να δοκιμάσω την συνταγή που δουλεύω για έκζεμα. Προσφέρεσαι για πειραματόζωο; Το χειρότερο που μπορεί να πάθεις είναι να μην εξαφανιστεί εντελώς το έκζεμα!!! Περισσότερα για λεπτομέρειες στο φόρουμ! Σε φιλώ πολύ, και ευχαριστώ για τα λόγια σου. Η αλήθεια έιναι ότι με ενημέρωσαν και μέσω μέιλ κάποιοι φίλοι να μην το χωρίσω, και ψάχνω τρόπο τώρα μήπως κάνω πιο εύκολη την αναζήτηση! Σε φιλώ πολύ!

Ninevi είπε...

Θα συμφωνήσω με όλους τους προλαλήσαντες, ότι το blog και έχει τη γοητεία του με όλα τα θέματα που καλύπτει αλλά και πως θα του χρειαζόταν λίγη παραπάνω οργάνωση. Νομίζω σε άλλα blogs έχω δει ετικέτες να παίζουν. Κάτι τέτοιο εδώ, θα την έκανε άψογα τη δουλειά non? Δεν θα ήθελα να το δω να σπάει στα 2 όπως ανέφερες αλλά όντας virgo and true to my sign, ποτέ δεν μπορώ να έχω αρκετές ταμπελίτσες :P
Επίσης μου αρέσει πολύ το πορτοκαλί, μην το αλλάξεις please? Εμένα τα βιβλία με τραβούν και από τα εξώφυλλα ;)

Blondbrained είπε...

Α, κι εσείς virgo ε; Καλά να πάθεις! Κι εμένα μ' αρέσει η οργάνωση και έψαχνα εξαρχής να δω πώς φτιάχνουν εκείνες τις ωραίες λίστες στο πλάι με όλες τις κατηγορίες, αλλά είμαι άχρηστη στα κομπιούτερ. Θα ρωτήσω τον κουμπάρο. Το μόνο που κατάφερα να κάνω είναι να βάζω ετικέτες στην κάθε ανάρτηση ξεχωριστά, και αν πατήσεις την ετικέτα μιας ανάρτησης θα σου βγάλει όλες τις σχετικές αναρτήσεις στην ίδια κατηγορία. Αλλά για παραπάνω... η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά. Εγώ ξανθιά γεννήθηκα, κι ας φαίνομαι μελαχροινή στους άλλους. Στην προσωπική μου φούσκα παραμένω ξανθιά! Πού θα πάει, θα το βρω το κόλπο!

Κι εμένα μ' αρέσει το περτικαλί. Είναι το αγαπημένο μου χρώμα! :)

Blondbrained είπε...

Καλέ ο Χριστός κι η Παναγία, το' φτιαξα! Καλέ!!! Σας αρέσει;;;; :)

Ανώνυμος είπε...

Hlios: Άψογο!!

Ninevi είπε...

Νομίζω πως δεν χρειάζεται να κάνεις απολύτως τίποτε άλλο, πέρα από το να γράφεις. :-)

fantra13 είπε...

Μμμμ... εγώ να συμφωνήσω καταρχάς με τ' ότι τα θέματα εσωτερισμού πρέπει ν' αυξηθούν, ενώ παράλληλα να προτείνω να μοιραστείς μαζί μας τυχόν γνώσεις αρωματοθεραπείας/βοτανολογίας κλπ που μπορεί να έχεις...

Κάτι άλλο δεν νομίζω ότι μπορώ να προτείνω γιατί το μπλογκ σου έχει ήδη μια πολύ δυνατή "προσωπικότητα" και δεν πρέπει με τίποτα να τη χάσει! Όπως κάποια φίλη σχολίασε παραπάνω... αρκεί να γράφεις εσύ με το δικό σου μοναδικό τρόπο και όλα τ' άλλα βρίσκονται! ;-)

Blondbrained είπε...

Σ' ευχαριστώ, κοπελάρα μου. Από την επόμενη βδομάδα όντως σκεφτόμουν ν' αρχίσουμε εντατικά με τα βότανα και αιθέρια, ό,τι λίγα έμαθα δηλαδή ως τώρα, και ήδη ετοιμάζω δύο αναρτήσεις εσωτερικού χαρακτήρα. Η μία θα είναι με την συνεργασία ενός καλού φίλου!

Σας ευχαριστώ όλους. Με βοηθάτε πολύ!
ΥΓ Αυτή η βδομάδα θα είναι λίγο νέκρα μάλλον... ας όψεται...