Παρασκευή, 21 Δεκεμβρίου 2012

Όταν θα πάω, κυρά μου, στο Παζάρι!


Είναι ολίγον short notice, το ξέρω, αλλά αν σας φέρει ο δρόμος σας θα χαρώ να σας δω (εγώ με τις κηραλοιφές μου και η κουμπαρούλα μου με τις κρέμες ομορφιάς της), στο παζάρι που θα πραγματοποιηθεί αύριο στο Στέκι της Ακαδημίας Πλάτωνος. Περισσότερες πληροφορίες ακολουθούν παρακάτω (κόπι πέιστ από την ανάρτησή τους στο Facebook).


Όσοι έρθουν για καφέ και κουβέντα (ή και για χορό αργότερα) θα μου δώσουν μεγάλη χαρά! Όσοι ψωνίσουν κιόλας θα έχουν έκπτωση 10% στις κηραλοιφές.Αρκεί να πείτε ότι είστε φίλοι του blog της ξανθομυαλλούσας (εγώ είμαι αυτή αυτοπροσωπίως και είμαι μελαχροινή... εξωτερικώς).

Ελπίζω ειλικρινά να τα πούμε από κοντά. Ακολουθεί το κόπι πέιστ!!!
Κόντρα στους καιρούς, αποφασίζουμε να ενωθούμε και να περάσουμε καλά.
Από τις 13.00 και μετά περιμένουμε όλους εσάς που θέλετε να βρείτε έξυπνα, χειροποίητα και οικονομικά, χριστουγεννιάτικα δωράκια (μέρος των εσόδων θα διατεθεί ως ενίσχυση της δράσης που πραγματοποιεί το Στέκι Αλληλεγγύης της Ακαδημίας Πλάτωνος, το οποίο δημιούργησε και λειτουργεί η Επιτροπή Κατοίκων της Ακαδημίας Πλάτωνος. (akadimia-platonos.blogspot.com, stekiakadimia-platonos.blogspot.com).

Επίσης όποιοι θέλετε να φέρετε ρούχα, παπούτσια, παιχνίδια και μικροαντικείμενα που σας περισσεύουν για τον ίδιο σκοπό, θα είμαστε εκεί... στην Πλάτωνος 5, Ακαδημία Πλάτωνος (map link: http://www.ploigos.gr/?sessionid=1369b05c090f5f2405317b71a28ab794) με πολύ διάθεση, κέφι, φαγητό και μπόλικο χορό προς το βραδάκι.

Εμείς στην ΕΟS ART το αποφασίσαμε, ΠΟΤΕ ΠΙΑ ΜΟΝΟΙ, εσείς;


10 σχόλια:

Katerina είπε...

αχ τώρα το είδα! θα προσπαθήσω να περάσω και να γνωριστούμε απο κοντά και να ψωνίσουμε και τα καλούδια σας! ελπίζω να προλάβω!!! καλή επιτυχία!!!!

Blondbrained είπε...

Καλέ χθες ήταν το παζάρι, πού θα πας εσύ;;;; ΚΑΛΕΕΕΕΕ, κάτσε εκεί που είσαι!
Θα αναρτήσω συντόμως φωτογραφίες :)

Katerina είπε...

χεχε καλά που δεν πρόλαβα δηλαδή... νόμιζα πως ήταν ΣΚ το παζαρ καλέ! ελπίζω να πήγε καλά!!!

παναγιωτης είπε...

χρόνια πολλά σε όλους.Θα ευχόμουν κάτι ακόμη,αλλά άυριο ίσως είναι καλύτερα

Blondbrained είπε...

Χρόνια πολλά σε σένα και σε όλους, φίλε Παναγιώτη. Αν γιορτάζεις αύριο, δηλαδή σήμερα, χρόνια πολλά και για την ονομαστική σου γιορτή. Γιορτάζει ο πατέρας μου, γι' αυτό έχω συνηθίσει να τους γιορτάζω σήμερα τους Παναγιώτηδες :)

παναγιωτης είπε...

ευχαριστώ-ευχαριστώ.με του καλοκαιρινούς ειμαι μα δε με πειραζει καθόλου.
να συμπληρώσω για χθες -καλή δύναμη σε εκείνους που έχουν επιλέξει την αγάπη απο το μίσος.καλη δυναμη γενικως,να έχουμε να παλεύουμε.
μου φάνηκε λίγο βαρύ για χθες,μην ψυχοπλακώσουμε κανέναν χριστουγεννιάτικα.

αυτάα

παναγιωτης είπε...

ιεέπ,χρόνια πολλά και κάλλιστα στον κ.Παναγιώτη
τι τυχερός άνθρωπος

Blondbrained είπε...

Να 'σαι καλά! Θα του τα μεταφέρω του πατρός μου. :)
Ψυχοπλακωμένος είναι ο μισός κόσμος! Η ευχή σου ήταν μια χαρά ενθαρρυντική. Άλλωστε είναι και εποχές που ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του, σωστά;
Καλά να είμαστε όλοι! Κι όλα... στο τέλος... θα πάνε καλά.

Katerina είπε...

Χρόνια Πολλά και απο μένα! Να χαίρεσαι το μπαμπά σου και όλη την οικογένεια!!! Καλή δύναμη σε όλους μας, παιδιά... οι εποχές είναι λίγο βάρβαρες αλλά πρέπει να αντέξουμε....

Blondbrained είπε...

Ευχαριστώ, κοριτσάκι. Ανταποδίδω!
Να είμαστε όλοι καλά και αισιόδοξοι!