Πέμπτη, 27 Δεκεμβρίου 2012

Χρόνια πολλά και άλλα πολλά...

Δεν θα το παίξω τραλαλί τραλαλό, πως όλα είναι καλά και όμορφα την στιγμή που τόσοι Έλληνες υποφέρουν. Θα μου πείτε... πριν αρχίσουν να υποφέρουν οι Έλληνες, δεν υπέφεραν άλλοι άνθρωποι; Ναι, υπέφεραν και τώρα που βλέπω ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ τον πόνο, νιώθω πιο έντονα και τον πόνο που τον βιώνει κόσμος πολύ μακριά μου. Φαντάζομαι πως πολύς κόσμος το νιώθει αυτό. 

Όμως δεν θα το παίξω και υποκρίτρια, πως είμαι μέσα στην κατήφεια και την μιζέρια, γιατί δεν είμαι. Θυμό νιώθω, ναι. Αλλά νιώθω και ευγνωμοσύνη για όσα έχω και όσα βιώνω, ακόμα και τα άσχημα. Φόβο δε θα τους κάνω τη χάρη να νιώσω. Ούτε κατάθλιψη θα με πιάσει. Το μόνο που με απασχολεί είναι να ξεκαθαρίσω μέσα μου και έξω μου τον τρόπο ΔΡΑΣΗΣ (όχι αντίδρασης), ενώνοντας τις δυνάμεις και τις ιδέες μου με άλλους σαν εμένα ή περίπου σαν εμένα. Με εντελώς διαφορετικούς από μένα ΔΕΝ δύναμαι να συνεργαστώ. Δεν πίστευα ποτέ ούτε είδα ποτέ στην Ιστορία να λειτουργεί η καραμέλα των ημερών "να ενωθούμε όλοι, από όπου κι αν προερχόμαστε ενάντια στον κοινό εχθρό". Όσες φορές συνέβη αυτή η ανίερη σύμπραξις, στο τέλος κάποιος από τους νικητές καβάλησε κανονικά τον άλλον και έκανε πολύ χειρότερα από τον "κακό" κοινό εχθρό. Όχι, δεν είμαι του στυλ "θα συνεργαστώ και με τον διάβολο για χάρη των παιδιών μου". Ίσα-ίσα που ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ ΘΑ ΦΑΝΩ ΑΝΤΑΞΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ ΜΟΥ, και αν είναι να μην καταφέρω τίποτα, τουλάχιστον θα έχω δώσει το καλό παράδειγμα σε αυτά τα παιδιά.

Δεν έχω κανένα σκοπό ούτε λόγο να σας ψυχοπλακώσω. Αντίθετα θέλω -αν και δεν είμαι σίγουρη ότι το κατάφερα- να σας στείλω δύναμη και να σας θυμίσω πως έχετε, έχουμε τη δύναμη να αλλάξουμε τον κόσμο όλο. ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ. Χωρίς ενοχές για όσα δεν καταφέραμε ως τώρα ή για όσα επιτρέψαμε να συμβούν, και χωρίς καμία αμφιβολία για τις δυνατότητές μας.

Εύχομαι λοιπόν όχι Χρόνια Πολλά, γιατί αν είναι σαν αυτά τα τελευταία που ζούμε, καλύτερα να είναι λίγα. Θα ευχηθώ Ισχυρή Καρδιά, Καθαρό Μυαλό και Δύναμη Θέλησης για να αλλάξουμε τα χρόνια που έρχονται τον κόσμο, και να τον φτιάξουμε όπως τον ονειρευόμασταν από παιδιά. Τόσο αγνό, τόσο δίκαιο και τόσο χαρούμενο.

Αυτά ως προς τις ευχές. Πάμε στα του Οίκου μας, του μπλογκ μας δηλαδή.

Με τον νέο χρόνο θα εγκαινιάσω νέα σειρά αναρτήσεων, που δεν έχω αποφασίσει ακόμα πώς θα την ονομάσω, όπου θα κάνω αφιερώματα σε ανθρώπους σαν εσάς και εμένα, που θαυμάζω για την δουλειά τους ή τις προσπάθειές τους να κάνουν τον κόσμο καλύτερο. Αυτό για μένα σημαίνει από Εταιρείες Μη-Κερδοσκοπικού χαρακτήρα, όπως η EOS-ART που πράγματι προάγει τον πολιτισμό και βοηθάει νέους δημιουργούς να κάνουν γνωστή τη δουλειά τους, μέχρι αδελφές και αδελφούς σαπωνοποιούς, όπως η Χριστίνα από Κρήτη, αλλά και η Αλεξάνδρα που μας διαβάζει και είδα τυχαία ότι φτιάχνει πολύ ωραία σαπουνάκια. Η νέα σειρά χωράει ανθρώπους δημιουργικούς, χωράει χειροτεχνήματα και τέχνη, χωράει ανθρώπους που μοιράζονται το τίποτα που έχουν με άλλους που έχουν λιγότερο από το τίποτα, σαν τον λαμπρό εκείνο άνθρωπο που αν και άνεργος ταΐζει κάθε μέρα τους πεινασμένους Αθηναίους, ό,τι χρώμα κι αν έχουν. Χωράει ό,τι μας κάνει να νιώθουμε άνθρωποι και να πλησιάζουμε έστω κατά ένα μικρό βήμα το Θείο. Και φυσικά χωράει ένα σωρό ανακοινώσεις για δράσεις και δραστηριότητες αυτών των ανθρώπων. Αυτό σημαίνει επίσης πως θέλω την βοήθειά σας, γιατί δεν έχω 200 αφτιά και μάτια. Ό,τι νομίζετε πως αξίζει να βγει παραέξω, ενημέρωστε με. Είμαστε λίγοι -ακόμα- αλλά έχουμε ΠΟΛΛΗ δύναμη.

Με τον νέο Χρόνο λοιπόν αισιοδοξώ πως μετά από όσα μάθαμε, θα μπορέσουμε να μεγαλουργήσουμε επιτέλους, και να δείξουμε για πόση Ομορφιά είμαστε ικανοί!

Εύχομαι από καρδιάς να περάσετε ζεστές γιορτές με τους αγαπημένους σας, και με το ξημέρωμα του νέου έτους να νιώσετε γεμάτοι αγάπη και δύναμη και χαρά.

Πέγκυ

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

http://www.emedi.gr/1674/dwrean-farmaka
http://atenistas.org/theatro10/
Hlios

Blondbrained είπε...

:) Ευχαριστώ, Ήλιε μου...

BlueAngel είπε...

υπέροχα νέα...
και ξέρω,το νοιώθω πως θαυμαστά πράγματα θα βγουν απο δω.
Ο κόσμος όπως λες θα αλλάξει.
Μάλλον, αλλάζει...ΤΩΡΑ.
Και παρόλο που δεν μπορώ να πω πως ακριβώς γίνεται αυτό,τα λόγια σου με κάνουν να το νοιώθω ως τα βάθη της καρδιάς μου.
καλή χρονιά,καλή δύναμη και καλές Αλχημείες!

Katerina είπε...

Η αλήθεια είναι οτι χρειαζόμασταν να τα ακούσουμε τα λόγια σου... όσο κι αν ο καθένας μέσα του πιστεύει οτι κάτι μπορεί να αλλάξει κι οτι δε θα αφήσει να τον πάρει απο κάτω όλη αυτή η κατάσταση...τόσο χρειάζεται να το ακούμε, να το λέμε, να το φωνάζουμε!! Για να χτυπήσει το καμπανάκι μέσα μας και να νιώσουμε οτι υπάρχουν κι άλλοι που σκέφτονται σαν εμάς! Και φυσικά υπάρχουν πολλοί ανώνυμοι ήρωες στην καθημερινότητα μας που αποτελούν φωτεινό παράδειγμα απο το πόσα μπορεί να κάνει απο το τίποτά του ο καθένας... Μπράβο Πέγκυ μου! Ωραία πρωτοβουλία! Θα επανέλθω κι εγώ με τις προτάσεις μου... Φιλιά και Δύναμη σε όλους μας!

Blondbrained είπε...

Πολύ χαίρομαι που κατάφερα να σας μεταδώσω λίγη δύναμη, όπως είπα στην ανάρτηση ότι ήθελα να κάνω. Καλή η αγάπη των ημερών, αλλά χωρίς δύναμη ψυχής και δράση καταντάει πόνος και τύψεις και φόβος και κατάθλιψη. Είμαι πολύ αισιόδοξη για την νέα χρονιά όταν ξέρω ότι υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι γύρω μας. Σαν εσάς εννοώ, αλλά και σαν αυτούς που με ενέπνευσαν να τους βγάλουμε μπροστά, σαν πρότυπο και παράδειγμα και καπετάνιους στην προσπάθειά μας για την αλλαγή που θέλουμε να φέρουμε!
Σας φιλώ πολύ!

skion είπε...

Καλησπέρα Πέγκυ!

Τα συγχαρητήρια μου για τη δουλειά που έχεις κάνει ως τώρα. Τα σαπουνάκια σου υπέροχα, σχεδόν τα μυρίζω. Αλλά και γενικά το μπλογκ προσφέρει απαραίτητες γνώσεις και συμβουλές, στη προσπάθεια μας για περισσότερη αυτάρκεια και βασικά υγεία. Καλή συνέχεια και τις καλύτερες ευχές μου για το 2013 σε σένα και τους δικούς σου.

Μιχάλης

Ανώνυμος είπε...

Θερμές ευχές για το νέο έτος.
Ας την κάνουμε όλοι μαζί και ο κάθε ένας μας ξεχωριστά, να είναι μια πραγματικά καλή χρονιά.
Με ευτυχία και ουσιαστική πρόοδο σε κάθε τομέα. Hlios

Ανώνυμος είπε...

Καλη Χρονια ευχομαι σε ολους γεματη απο υγεια, αγαπη, καλωσυνη και δυναμη να αντιμετωπισουμε την καθε μερα οτι και αν φερνει αυτη! Ποσο χαιρομαι που εγινα μερος μιας παρεας που βλεπει με πιο καθαρη ματια το μελλον, με αισιοδοξια και με χαμογελο (σε πεισμα των πολλων)!!!
Χριστινα

Blondbrained είπε...

Skion, πόσο χαίρομαι που σε βλέπω εδώ! Ευχαριστώ για τις ευχές. Δύναμη εύχομαι, δύναμη και έμπνευση, γιατί η κάθε σημαντική αλλαγή προϋποθέτει δημιουργικότητα!
Ήλιε μου, αδελφέ μου, καλή χρονιά στην φωτεινή οικογένειά σου. Και πώς να μην είναι φωτεινή, αφού έχει κοτζάμ... Ήλιο να τους φωτίζει και να τους δίνει ζωή :)
Χριστίνα, ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ! Αν δεν είχαμε και την πίστη ότι μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο, θα έπρεπε να πάμε να φουντάρουμε. Δε θα τους κάνουμε την χάρη όμως! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά κορίτσι μου σε σένα και σ όλους μας να είσαι γερή και να συνεχίσεις να μας ευφραίνεις τη καρδιά και το νου και να φυτεύεις νέες δημιουργικές ιδέες.Για τους ανθρώπους που αναφέρεσαι, το αίσθημα αλληλεγγύης βλέπω ότι γίνεται εντονότερο, γινόμαστε πάλι ανθρώπινοι.Αυτό που έχω να αναφέρω γι αυτα που βλέπω τριγύρω μου είναι συμπόνοια όχι ως οίκτος αλλά ως ένδειξη σεβασμού κι αγάπης.Θα πω για έναν φούρνο στη πόλη μου που πας να πάρεις ένα κουλούρι και σου βάζει ακόμη ένα δώρο.Παίρνεις ψωμί σου βάζει τυρόπιτα,γλυκό κλπ.Έχω συγκινηθεί μ αυτή τους τη πράξη.Είπα στην ιδιοκτήτρια πως θα το αναφέρω σ ενα blog και μου είπε να μη γράψω μόνο το όνομά τους.Υπάρχουν και Σύλλογοι που προσφέρουν βοήθεια ψυχικής και ουσιαστικής συμπαράστασης σε ασθενείς με αντάλλαγμα την ψυχική γαλήνη και ανάταση ψυχής των εθελοντών.
όλοι μας κάπου μέσα μας νομίζω ανακαλύπτουμε και πάλι τη παιδική μας αθωότητα και την αφήνουμε να ξαναχαμογελάσει!
Κυριακή.

Blondbrained είπε...

Τέτοιες κινήσεις που θέλουν να μένουν "ανώνυμες" αποδεικνύουν ότι πίσω από την πράξη κρύβεται αληθινό συναίσθημα. Πάντα υπήρχαν τέτοιοι άνθρωποι γύρω μας, απλώς δεν τους είχε δωθεί η "ευκαιρία" να δράσουν σύημφωνα με το μέσα τους σε τέτοια μεγάλη κλίμακα... Δυστυχώς τους δώθηκε, αλλά ευτυχώς κάποιοι από μας έχουμε τα μάτια και τα αυτιά και την καρδιά να τους δούμε να τους ακούσουμε και να τους ΝΙΩΣΟΥΜΕ, παίρνοντας δύναμη για την ίδια μας την καθημερινότητα. Να 'ναι καλά αυτή η γυναίκα, να 'ναι καλά όλοι αυτοί οι "μικροί" αλλά σπουδαίοι Ανθρωποι.
Απαντώ μέσα από σχόλιο, ενώ θα έπρεπε να κάνω ολόκληρη ανάρτηση, αλλά ζητώ να κάνετε λίγη υπομονή ακόμα για να επανακάμψω, γιατί ακόμα δεν τελείωσαν μαζί μου οι Δοκιμασίες. Είμαστε σε συζητήσεις και διαπραγματεύσεις αυτή τη στιγμή. Σύντομα θα πάνε σπίτι τους και θα μ' αφήσουν και μένα στην ησυχία μου. Πού θα πάει...
Ευχαριστώ που συνεχίζετε να παρακολουθείτε το μπλογκ, και σας ΠΑΡΑΚΑΛΩ, όποια άλλη περίπτωση τέτοια ξέρετε, σχετική με αυτό το θέμα ειδικά, να ενημερώνετε μέσω σχολίων, για όποιον άνθρωπο ή ομάδα αξίζει να ακουστεί (ακόμα και ανώνυμα). Ας τους βοηθούσουμε να μαθευτεί η δράση τους από όσο γίνεται περισσότερους. Εμένα μου δίνει τρομερή δύναμη. Κάποιοι μπορεί να χρειαστεί να κάνουν και χρήση των υπηρεσιών και προσφορών κάποιων από αυτές τις ομάδες.
Ευχαριστώ, Κυριακή μου.
Ασπασμαούς σε όλους :)