Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Να σας γνωρίσω τους συν-γραφείς μου!




Με έτρωγε λίγες βδομάδες τώρα. Αρχικά είχα πάθει έρωτα με τα γραπτά συγκεκριμένου φίλου, που ακόμα κι όταν κάποιες ελάχιστες φορές οι κατανοήσεις του δεν με καλύπτουν, με εμπνέουν ΠΑΝΤΑ και μου ανοίγουν πόρτες στον εγκέφαλο και ενίοτε στην καρδιά, που πολλοί λίγοι έχουν καταφέρει να ανοίξουν. Ήθελα λοιπόν να του ζητήσω να μου κάνει την τιμή να μοιραστεί τα κείμενά του με εμάς, εδώ. Στο διαδικτυακό μου σπίτι. 

Κι εκεί που το γυρόφερνα πώς θα γίνει ακριβώς, τσουπ, γνωρίζω μια κυρία. Μα τι κυρία! Τέτοια κυρία δεν έχω ξαναματαγνωρίσει. Άλλο στυλ γραφής, άλλη "θεματολογία", ίδια σκιρτήματα για το κάθε κείμενό της. Να περιμένω πώς και πώς το κάθε της μέιλ. Μα άντρας αν ήμουν, θα ήταν παρεξηγήσιμη η στάση μου! Και ιδού -σκέφτηκα- αυτήν την πένα την θέλω επίσης στο σπίτι μου!

Τελικά δέχτηκαν και οι δύο και δε θα μπορούσα να είμαι πιο χαρούμενη. Θέλω τόσο πολύ να νιώσετε ό,τι ένιωσα. Είναι κομμάτι της διαδικτυακής μου ζωής και οι δύο, άρα όχι μόνο χωράνε στο διαδικτυακό μου σπίτι, αλλά επιβάλλεται να βρίσκονται εδώ.

Θα έχουν λοιπόν τη δική τους "στήλη", η οποία θα ανανεώνεται όποτε το επιθυμούν οι ίδιοι και με ό,τι επιθυμούν οι ίδιοι. Δεν λογοκρίνω ούτε τα δικά μου κείμενα, και επομένως κανενός άλλου τα κείμενα. Ελπίζω πως θα ανανεώνονται συχνά.

Οι στήλες θα είναι: Το Σύμπαν μέσα από τα μάτια του Ήλιου (ή κάτι τέτοιο), του Ήλιου μας, και η Ζωή Σοφίας, της Ζωής μας! Απολαύστε τους και φυσικά έχετε το ελεύθερο να σχολιάζετε ό,τι θέλετε. Προσπαθώ να δω πώς μπορεί να γίνει να αναρτούν οι ίδιοι τα κείμενά τους και να απαντούν οι ίδιοι στους σχολιασμούς σας, ή έστω το δεύτερο, χωρίς να χρειαστεί να αλλάξω μέιλ. Αν κάποιος γνωρίζει από τεχνικά θέματα του blogger, ας βοηθήσει λίγο την άσχετη (εμένα).

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Δυστυχώς, για προσωπικούς λόγους, η συνεργασία μας με τον Ήλιο δεν μπορεί να συνεχιστεί. Συνεχίζουμε ακάθεκτοι με την Ζωή ... γενικώς! :)

6 σχόλια:

Katerina είπε...

Ααα πολύ μου αρέσει αυτό! Καλώς να δεχτούμε λοιπόν τους συν-γραφείς σου!!! Ήλιε και Ζωή καλώς ήρθατε!!!

Blondbrained είπε...

:) Υπερπαραγωγή έγινε το blog τώρα! Κάτσε να διαβάσεις και κείμενά τους. Θα καταλάβεις γιατί με είχε πιάσει πρεμούρα και με τους δύο να μου κάνουν τέτοια τιμή. Θα ΝΙΩΣΕΙΣ!!! :)

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας, γεια σας!
Χαρά μου και τιμή μου να με φιλοξενείτε.
Hlios

BlueAngel είπε...

Αχ, τι έπαθα!
Βρείτε μου δικηγόρο γιατί θα με χωρίσει ο άντρας μου.
Ημουν που ήμουν κολλημένη εδώ, τώρα πάει......
Υπέροχοι φίλοι, πολύ θα χαρώ να σας διαβάσω!(πριν ή μετά το διαζύγιο)...

Blondbrained είπε...

χαχαχαχα! :**** κοριτσάκι μου όμορφο! Πολύ χαίρομαι που σου αρέσει. Κι εγώ νιώθω πολύ όμορφα που τους έχω εδώ! :)

Vicky είπε...

εισαστε καταπληκτικη παρεα!