Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Ζωή Σοφίας - Συστάσεις



Είμαι η Ζωή, η κόρη της Σοφίας…
Κάποια μέρα έψαχνα στο διαδίκτυο για κηραλοιφές. Ουουουου!!! Εκατοντάδες όμως! Χάθηκα και μπερδεύτηκα σ όλα εκείνα τα σοκάκια των μπλογκς. Μέχρι να βρω μιαν άκρη μου πήρε ώρες…. κι όταν λέμε ότι ‘’βρήκα μιαν άκρη’’ μη το πάρετε τοις μετρητοίς. Εννοώ ότι μετά από ώρες, σαν να άρχισα να αντιλαμβάνομαι πως λειτουργούν τα μπλογκς, κι ότι τα μπλογκς ΔΕΝ είναι σάιτ. Ούτε και ξέρω σε πόσα από δαύτα μπήκα… Διάβαζα για τις κηραλοιφές… δεν με έπειθαν και πολύ. Δε ξέρω τι φταίει όταν δε σε πείθει μια κηραλοιφή που τη βλέπεις μόνο σε φωτογραφία και διαβάζεις κι ένα κείμενο από κάτω…. Είναι εντελώς παράλογο αλλά δεν έχω εξήγηση επ΄ αυτού. (γιατί για τα περισσότερα συνήθως έχω!) Όταν μπήκα λοιπόν σ αυτό εδώ το μπλογκ, δεν έλεγα να ξεκολλήσω. Οι μυρωδιές των σαπουνιών και των βοτανόλαδων της ‘’επιστήμονος’’ μπήκαν στα ρουθούνια μου και στον εγκέφαλό μου. Της έστειλα ένα εμαιλ για να της εξηγήσω τι ακριβώς χρειαζόμουν και… συνέβη…. αυτό. Να είμαι σήμερα εδώ και να μοιράζομαι μαζί της και μαζί σας, σκέψεις παλιές και καινούργιες, ιστορίες που μπλέχτηκαν στα μαλλιά μου και δεν έλεγαν να ξεμπλεχτούν αν δεν τις έστρωνα στο χαρτί.
Σ ευχαριστώ επιστήμων για τη φιλοξενία, σ ευχαριστώ που είσαι έτσι ακριβώς!
Είμαι η Ζωή, η κόρη της Σοφίας…  (κι επειδή είμαι και κόρη ναυάρχου, παρακαλώ να μου μιλάτε στον πληθυντικό, θα με υποχρεώσετε. )

17 σχόλια:

Katerina είπε...

Κατόπιν της απαίτησής σας και βεβαίως-βεβαίως της καταγωγής σας, καθότι κόρη ναυάρχου....(με κάθε επισημότητα.. γκουχου γκουχου...καθαρίζω το λαρύγγι...) Ζωή...σας καλωσορίζουμε στην παρέα!!! Θα είστε άλλος ένας λόγος να περιμένουμε κάτι καινουριο στο μπλογκ της αγαπημένης Πέγκυς... Welcome!!! :-)

Unknown είπε...

Καλώς σας βρήκα!!
Η παρέα αυτή θα είναι άλλος ένας λόγος για επικοινωνία.
Φυσικά δεν έχω απαίτηση για πληθυντικό, απλώς είναι μια έκφραση που έχω κλέψει από ελληνική ταινία :)
Ζωή Σοφίας.

υγ. Συγγνώμη, δεν έχω μάθει να γράφω ακόμη ως μέλος γι αυτό και προς το παρόν απλώς γράφω το όνομά μου από κάτω, ενώ έχω γραφτεί!!!! Δε ξέρω τι να πατήσω κι η επιστήμων όλο φωνάζει... Θα μάθω :)
Βοηθήστε άνρθωποι! Εσείς που ξέρετε από μπλογκ (ή μπλοκ που λεει κι ένας φίλος)
...υστερόγραφο μεγαλύτερο από το σχόλιο το ίδιο... μόνο σε μένα συμβαίνουν αυτά.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Ζωή, ανυπομονώ να σε διαβάσω.
Hlios

Unknown είπε...

Γεια σου συν-γραφέα Ήλιε.
Ελπίζω να μη σε απογοητεύσω. :)
Ζωή Σοφίας

χρυσα ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ είπε...

Nα'σαι καλά βρε Zωή κόρη της Σοφίας που ουτε ξερω ποιες ειστε αλλα....
με λίγες λέξης έγραψες ο,τι νιώθω κι εγω για
αυτό το blogg !!!!!!!
Kαλή αρχή και σε σένα αλλα και σε ολους οσους
καμώνονται με νεα πράγματα...
Eγω οταν μπορώ φτιάχνω ενα καφεδάκι και το πίνω
μαζί σας!!!!!!!!!!!!!!
H οικοδέσποινα είναι τόσο φιλόξενη που είναι
σαν να βρίσκομαι σένα καταπληκτικό καφενεδάκι
οίκημα νεοκλασικό με μαρμάρινα τραπεζάκια
και γύψινα στο νταβάνι.....
Nα΄στε ολοι καλά......

Unknown είπε...

Να σαι καλά κι εσύ Χρύσα. Χαίρομαι κι εγώ που είμαι σ αυτή τη παρέα και σας γνωρίζω σιγά σιγά και θα χαρώ περισσότερο αν πίνουμε το καφεδάκι μας παρέα σ αυτό το καφενεδάκι με τα γύψινα και τα μαρμάρινα τραπεζάκια. Και το φλυτζάνι για τον καφέ... λευκό και χοντρό - όπως του παππου μου - για να μη κρυώνει ο καφές μέχρι να τον τελειώσεις.
Ζωή Σοφίας

υγ. Καλέ, ξέρει κανεις να μου πει πως να γραφω σχόλια και να φαίνεται επάνω τ όνομά μου και να μη χρειάζεται να το γραφω κάθε φορα;;

BlueAngel είπε...

Ζωή, το κοινό σου σε περιμένει, ανυπομονεί και ζητωκραυγάζει!
Καλά, μη σε αγχώνω!
Να μην κάνουμε και εμείς καμία πλάκα Κα Ζωή μας;
Πάντως όντως ανυπομονώ!!!!!

Unknown είπε...

BlueAngel περιμενω την μπλογκάρχη/αρχισυντάκτρια/επιστήμων.
Εχει και τα βοτανόλαδά της, με μενα θα ασχολείται; Μόλις βρει χρόνο θα το ανεβάσει :)
ε ε ερχεται!!
Ζωή Σοφίας

Blondbrained είπε...

Εγώ τα συγκρατώ για να ανεβαίνουν με μια κάποια σειρά. Να προλαβαίνουν να τα διαβάζουν. Αλλά μου φαίνεται -στο τέλος- δε θα προλαβαίνεις να τα γράφεις! Πάω να ελέγξω τις λεπτομέρειες για να ανέβετε και οι δύο με τις νέες αναρτήσεις.
Υπογραφή: Η μπλογκάρχης (επιτέλους, έγινα κάτι εις -άρχης... το όνειρο της ζωής μου!!!!!)

Unknown είπε...

Nα τα συγκρατείς μπλογκάρχη, να τα συγκρατείς :)
Εχω και μια τραπεζαρία να φτιάξω! Δεν προκάνω!
Ζωή Σοφίας

Central sun είπε...

Ρίξε "υλικό" να έχουμε να διαβάζουμε.

fantra13 είπε...

Καλή αρχή στη συν-συγγραφέα μας! :-)Όλα θα πάνε τέλεια!

Ninevi είπε...

Καλώς ήρθες Ζωή, μου αρέσει πάρα πολύ ο τρόπος που γράφεις. Μου θυμίζει έντονα την Πέγκυ μας σε κάποια σημεία. Απολαμβάνω πολύ αυτή τη σεμνή εξωστρέφεια που βγάζετε και οι 2 :))

Blondbrained είπε...

Πού να κάτσεις να μιλήσεις μαζί της και live, Ninevi μου. Μόνο αυτό σου λέω!!!

Ζωή Σοφίας είπε...

Σιγά κορίτσια! Θα καβαλήσω το καλάμι και δεν είμαι για τέτοια στην ηλικία μου, θα σπάσω κανα παΐδι, κάνα πόδι και θα ζητάω κηραλοιφές για κατάγματα από την οικοδέσποινά μας. :)

Blondbrained είπε...

Σπάσε ό,τι θες άφοβα. Έχω καλό πράμα σου λέω! :P Έχω και κηραλοιφή για να γλιστράει καλά το καλάμι! Καβάλα το, αγάπη μου! Έχει καλή θέα από πάνω!!! :)

Ζωή Σοφίας είπε...

Και πάνω που λέγαμε για καλάμια, μουρθε μια ωραιότατη ιωσούλα και τελικά το καλάμι - ή μάλλον καλαμάκι - χρησιμοποιήθηκε για να πίνω τα τσαγάκια μου και τα αναβράζοντα παναντόλ μου.
Οπως και να το κάνεις ένα καλάμι (καλαμάκι) είναι πάντα χρήσιμο :)
Οχι να τα λέμε αυτά!