Σάββατο, 9 Φεβρουαρίου 2013

Συνταγές για τα βοτανόλαδα με καρυδέλαιο!

Είπαμε... αλζχάιμερ και βαριάς μορφής τελικά! Γράψτε, καλοί μου άνθρωποι, τις συνταγές για τα βοτανόλαδα της προηγούμενης ανάρτησης, και δείξτε μια κάποια κατανόηση! Είναι απλούστατες.

Για το gotu kola aka σεντέλα, 100 γρ βότανο σε 1 λίτρο καρυδέλαιο. Το βάζετε σε μπεν μαρί για 24 ώρες ανακατεύοντας κάθε δύο-τρεις ώρες. Αν δεν είναι εύκολο να το κάνετε έτσι, τότε ακολουθήστε τη γνωστή μέθοδο των 4 ωρών ζέσταμα, μετά άλλο τόσο κρύωμα και άλλες δύο φορές την ίδια διαδικασία. Επίσης μπορείτε να κάνετε όσες εγχύσεις θέλετε με φρέσκο βότανο, εννοείται. Αλλά τα 100 γρ για 24 ώρες θεωρώ πως είναι υπεραρκετά. Μυρίζει βότανο και το χρώμα ήταν υπέροχο.

Για το καροτάκι μας, 4 καρότα ανά 500 γρ καρυδέλαιου. Σε μπεν μαρί σκεπασμένο, μέχρι να πάρει χρώμα βαθύ πορτοκαλί. Εμένα μου πήρε αρκετό χρώμα (στον ρυζοβραστήρα που θερμαίνει στην ιδανική θερμοκρασία των 40 βαθμών περίπου) στις 10 ώρες πάνω-κάτω, αλλά το άφησα συνολικά 24 ώρες μέχρι να μείνω ικανοποιημένη 100% από το χρώμα ΚΑΙ την μυρωδιά.

Αυτά :)

21 σχόλια:

Ζωή είπε...

Σε παρακαλώ διαφώτισε μας
στο ρυζοβραστήρα ρίχνουμε κατευθείαν στο δοχείο μαγειρέματος το λάδι καρύδας και το βότανο ή γεμίζουμε βάζα με λαδι και βότανο και στο δοχείο ριχνουμε νερό?
Σε ευχαριστώ πολύ που μας ειδοποίησες για το ρυζοβραστήρα εισαι καταπληκτική νάσε καλά.

Blondbrained είπε...

Και τα δύο μπορείς να κάνεις. Εξαρτάται τι προτιμάς να πλένεις μετά. Το βάζο ή το εξάρτημα του βραστήρα; (εγώ άρχισα να τα βάζω απευθείας στον βραστήρα...) :)

Katerina είπε...

αχχχ πόσο σας ζηλεύω που έχετε ρυζοβραστήρα!!! θα φάω το καπέλο μου απο τη ζήλια!!!

Blondbrained είπε...

Μην ζηλεύεις, παρακαλουθώ στενά τι βγάζει το Lidl πλέον, και όταν ξαναβγάλουν κάτι παρόμοιο θα ενημερώσω από βραδύς!!!! Μην σου πω ότι θα ζητήσω να φυλάξουν μερικά κομμάτια μόνο για τους αναγνώστες μου!!! :)

ΥΓ αυτοί βγάζουν συχνά τέτοια πράματα!

Deni Argiropoulou είπε...

Πράγματι ο ρυζοβραστήρας ήταν θεϊκή ιδέα φιλενάδα. Δεν έχω το άγχος του bain marie γιατί λόγω του alzheimer είχα πάντα μια αγωνία μην εξατμιστεί το νερό και κάψω καμμιά κουζίνα άντε και κανένα σπίτι. Λοιπόν, είχες δίκιο για μια ακόμα φορά. Τί ωραία που είναι να παρακολουθείς τα λαδάκια σου και να βλέπεις που αλλάζουν χρώμα!!!! Φτιάχνω μικρές ποσότητες τώρα για να βεβαιωθώ ότι θα πετύχουν και μετά... βλέπουμε. Χριστέ μου, πρέπει να βρω άλλο χώρο για εργαστήριο γιατί σε λίγο δεν θα περνάει ούτε κουνούπι στην κουζίνα. Μέχρι και ο μικρός χτες που ήμουνα σε αναβρασμό, φτιάχνοντας βοτανόλαδα, εκχυλίσματα, gel για τα μαλλιά κ.λ.π. και είχα γεμίσει πάγκο, τραπέζι κουζίνας, νεροχύτη και ....πάτωμα με τα κουτιά με τους θησαυρούς μου αγχώθηκε και με ρώτησε αν θα τα μαζέψω κάποια στιγμή για να περνάμε?????
Αααααααααααααααααα, και βέβαια για να μην το ξεχάσω healerara μου. Τα συγχαρητήρια μου ακόμη μία φορά για τις θεϊκές κηραλοιφές σου. Χθες πονούσε τόσο πολύ το γόνατο μου και ο καρπός και αγκώνας μου που ήμουν στο τσακ να χαπακωθώ με κανένα ισχυρό αντιφλεγμονώδες. Ευτυχώς όμως, ο Πανάγαθος τελευταία στιγμή μου έριξε τη φώτιση (περίμενε μήπως ξυπνήσω μόνη μου αλλά... μπάαααααα). Πήγα να εναποθέσω στο ράφι το βαζάκι με το τζελ μαλλιών και είδα .... Ω! του θαύματος τις πολυαγαπημένες κηραλοιφές της κουμπαρούλας μου! Και να! εκεί μπροστά μου πράσινη πράσινη και μοσχομυριστή έστεκε η απάντηση του Παναγάθου. Κηραλοιφή για πόνους και φλεγμονές???? Oh! Yes, indeed! Τί να σου πω κοριτσάρα μου? Σε 5 λεπτά οι πόνοι μου ήταν παρελθόν και μπόρεσα και κοιμήθηκα τί καλά η γυναίκα και το πρωί που ξύπνησα.... επίσης, δεν πονούσα!!!! Σε φιλώ γλυκά στη μουρίτσα σου και σ'ευχαριστώ για μια ακόμα φορά γιατί με τις κηραλοιφές σου βρήκες τον τρόπο να με βοηθάς (και όλους τους άλλους φαντάζομαι που είναι κοινωνοί αυτών) ακόμα και όταν δεν είμαστε μαζί. Συνέχισε δυναμικά με την φώτιση αγκαλιά! Σ'αγαπώ πολύ και προσεύχομαι πάντα για σένα. Φιλάκια

Blondbrained είπε...

Αγαπημένη μου, με την ευκαιρία θέλω να μου υποσχεθείς δημοσίως αποκλειστικότητα σε μία τουλάχιστον συνταγή ή ανάρτησή σου, που θα βγει εδώ, πριν βγει καν στο δικό σου μπλογκ! Και ενημερώνω ότι ακόμα δεν άνοιξε επισήμως το μπλογκ της κουμπάρας. Όταν είναι θα βγει ανακοίνωση με πυροτεχνήματα. Αλλά ασχέτως θέλω μια ανάρτηση ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ! :) :) :)

ΥΓ η κουμπάρα έχει αναλάβει την ομορφιά μου! Είμαι δηλαδή μια κούκλα, αλλά με κάνει πιο κούκλα!

Deni Argiropoulou είπε...

Εννοείται χαρά μου. Αν δεν έχεις εσύ αποκλειστικότητα τότε ποίος???
Αναμείνατε ολίγας ημέρας μόνον..... Φιλάκια

Ελένη είπε...

κορίτσια καλημέρα! αυτός ο ριζοβαστήρας που θα έχει από 1η Απριλίου το Lidl είναι καλός;

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ Κ ΠΑΛΙ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΟ ΚΑΡΥΔΕΛΑΙΟ ΜΕ ΤΗ ΣΕΝΤΕΛΑ Κ ΤΟ ΚΑΡΟΤΟ ΜΕ ΤΟ ΡΙΖΟΒΡΑΣΤΗΡΑ.ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΑΠΟ 10 ΩΡΕΣ ΕΩΣ 24. ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΣΕΣ ΩΡΕΣ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ

Blondbrained είπε...

Ναι, μην τον φοβάσαι. Αλλά αν νιώθεις άβολα ή πρέπει να φύγεις απ' το σπίτι και δε θες να τον αφήσεις αναμμένο, σβήσ'τον και άναψέ τον πάλι επιστρέφοντας. Υπολόγισε πως θέλουμε ΣΥΝΟΛΙΚΑ τόσες ώρες. Υπολόγισε δηλαδή τις ώρες που θα καίει... :)

Γωγω είπε...

Πεγκυ Μου γεια σου. Ειμαι η νεα σου φιλη...η Γωγω.Πριν λιγες μερες ανακαλυψα το blogg σου και ειμαι καταγοητευμενη!!!Νιωθω πως θα αλλαξεις τη ζωη μου..θα την κανεις πιο ομορφη με τα οσα θαυμαστα μοιραζεσαι μαζι μας..τα σαπουνια σου τα λαδακια σου τισ αλοιφουλες σου ...τις σκεψεις σου και τοσα αλλα ολα ωραια πραγματα.Ειμαι σιγουρη πως στην προηγουμενη ζωη σου θα ησουν μια απο τις μαγισσες που κυνηγουσαν οι ιεροεξεταστες του μεσαιωνα ....ελπιζω να μην σε βρηκαν γλυκεια μου..... .Εχω αρχισει και φτιαχνω τις συνταγουλες σου με πολυ μεγαλη αγωνια περιεργεια και..προσμονη για τα αποτελεσματα.Σε ευχαριστω για ολα τα ωραια πραγματα που μοιραζεσαι μαζι μας!!!!Σ αγαπω!!!!

Γωγω είπε...

Υ.ΓΑποψε φτιαχνω το λαδακι του πονου και σκεφτηκα να προσθεσω φυλλα συμφυτου και καλεντουλας για εξτρα δραση..τι λες εκανα καλα ?αααααα εβαλα και ανθη λεβαντας ολα αποξηραμενα φυσικα. Θελω να την κανω πιο ενισχυμενη για να δω αν θα βοηθησει τη μανουλα μου που εχει χρονιους πονους στην μεση της και εχειφτασει να περπατα σκυφτη απο τον πονο...οι γιατροι μονο παυσιπονα της συστηνουν πια...Βλεπεις ολοι ολο και καποιον εχουμε νανοιαζομαστε και να αγαπαμε ελπιζοντας να τον βοηθησουμε με αρχηγο εσενα που φαινεται να περισσευει η αγαπη σου για ΤΟΝ συνανθρωπο αφου μοιραζεσαι πολυτιμα ''μυστικα''με ολο τον κοσμο...Να εισαι καλα γλυκεια μου

Γωγω είπε...

Πεγκι μου γεια σου.Στο προηγουμενο σχολιο με τις μαγισσες ενοουσα τις καλες μαγισσες εκεινες που βοηθουσαν με τα βοτανα τους ολο τον κοσμο και τις κυνηγουσαν εκοινοι οι καφροι ιεροεξεταστες να τις ριξουν στην πυρα που κακο χρονο ναχανε.Πεγκυ μου καλη μου μαγισσα η μαλλον καλη μου νεραιδα σημερα σαγαπω πιο πολυ γιατι με το λαδακι σου που εφτιαξα χτες νομιζω πωςθα διωξω πολλους πονους .Το εβαλα στο γονατο μου και με την πρωτη μαλακωσε οπονος .Σημερα θα παω στη μανουλα να της βαλω στην μεση....να δουμε....φιλια πολλα

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα!Εδώ και ένα χρόνο σας διαβάζω, νομίζω ήρθε η ώρα για να δοκιμάσω κι εγώ να φτιάξω κάτι. Θα ήθελα να ρωτήσω για το βοτανόλαδο. Επειδή δεν έχω τη δυνατότητα να το φτιάξω σε μία ημέρα, θα μπορούσα να το βάλω 12 ώρες σε μπεν μαρί και την επόμενη μέρα άλλες 12? Επίσης θα μπορούσα να προσθέσω και λίγο σύμφυτο για την αλλαντοϊνη? Σας ευχαριστώ. Το blog σας είναι πολύ κατατοπιστικό, και μεταδίδετε την όρεξη και τη διάθεση σας για δημιουργία!Ελένη

Σαμάνθα είπε...

Πριν από λίγες μέρες μια γειτόνισα είχε πρόβλημα με το γονατό της. Την πονούσε πάρα πολυ και δεν μπορούσε ούτε να το πατήσει ούτε να περπατήσει από τον πόνο. Εφτιαξα μια κεραλοιφή με το λάδι του πόνου και πρόσθεσα και λάδι σύμφυτου που είχα φτιάξει(σύμφωνα με τις οδηγίες τις Πέγκυ για τα βοτανόλαδα. Μόλις την έφτιαξα την έτριψα το βράδυ με αυτό και την μέση και το γόνατο.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ- Την άλλη μέρα την ρωτάω τι έγινε με το γόνατο και αν είναι καλύτερα. Αχνάσαι καλα μου λέει. Μετά από 2 ώρες μου περασε ο πόνος. Την είδα και εγώ ότι ήταν πολύ καλύτερα και περπατούσε χωρίς να πονάει.

Σαμάνθα είπε...

Επίσης να προσθέσω ότι έκανα και την κεραλοιφή για πόνους, αλλά δεν έβαλα τα αιθέρια γιατί δεν είχα κανένα. Εβαλα μόνο τα λάδια(βαλσαμέλαιο,δαφνέλαιο(που το είχα φτιάξει μόνο με τα φύλλα) κερί και το λάδι του πόνου. Και κάνει μια χαρά για μυικούς πόνους, πλευρά πλάτη, πιασίματα, αυχενικό δοκιμασμένο ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΕΓΚΥ

Blondbrained είπε...

A, καλά, τώρα είδα τα τελευταία σας μηνύματα εδώ! Τι να πω! Χίλια συγγνώμη που δεν απάντησα!!!! Ναι, να βάλεις και σύμφυτο. Η επόμενη ανάρτηση θα αφορά το σύμφυτο μάλιστα.

Φίλη Σαμάνθα, μπράβο σου. Το παυσίπονο λαδάκι είναι πολύ καλό, το ξέρω :) :) :) Το δαφνέλαιο δεν σου κάνει δουλειά όμως, σου το λέω με βεβαιότητα, τσάμπα το βάζεις. Το δαφνέλαιο είναι ψυχρής έκθλιψης, σαν το ελαιόλαδο, δεν γίνεται έγχυση, γιατί δεν έχει ουσίες που βοηθάνε σε πόνους κλπ, όπως όταν επεξεργαστεί μεψυχρή έκθλιψη. Αυτό που έκανε δουλειά είναι το λάδι του πόνου και το βαλσαμέλαιο, που επίσης είναι εξαιρετικό για πόνους :) Μπορείς να αυξήσεις και τα δύο σου λάδια τώρα (στη θέση του δαφνέλαιου) για να την ενισχύσεις κι άλλο :) ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ!

Σαμάνθα είπε...

Για την φακή πάντως το δαφνέλαιο που έκανα κάνει...χαχα δοκιμασμένο έχει πολύ έντονη μυρωδιά δάφνης.
Νάσαι και πάλι καλά Πέγκυ κάθε μέρα μπαίνω και ψάχνω για καινούργιες αναρτήσεις σου αν και δυσκολεύομαι αρκετά να βρώ κάποιες αναρτήσεις σου παλιές..μήπως να εβαζες κανά search button στις σελίδες σου.. δεν ξέρω λέω εγώ τώρα.
ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ!!!!!

Blondbrained είπε...

Α, για φαγώσιμο είναι θείκό καλέ, εννοείται! :) :) :)

Να 'σαι καλά, κορίτσι μου γλυκό, εγώ χαίρομαι όταν ασχολείστε και κάθεστε και φτιάχνετε πράγματα και βοηθάτε τους γύρω σας. Να 'στε πάντα καλά να παίρνετε τον πόνο του κόσμου :)

Το search button θα το ψάξω άμεσα. Καμιά φορά ακόμα κι εγώ ψάχνομαι με τις αναρτήσεις μου! χαχα

Blondbrained είπε...

Γεια σου, βρε Σαμάνθα!!!!! Μπήκε και το ψαχτηρι πάνω πάνω δεξιά στο μενού, και μου έλυσες κι εμένα ακόμα τα χέρια! Στην υγεια σου!!! :)

Konstantina Baousi είπε...

καλημερα ψάχνη να βρω ρυζοβραστήρα αλλά δεν βρίσκω.μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε που μπορώ να βρώ με τι μοιάζει?ευχαριστώ