Δευτέρα, 25 Μαρτίου 2013

Τα Χτυπημένα Λάδια της Απόλυτης Ομορφιάς...


 Αλλιώς... whipped cream. Δεν μπορώ να την πω αλλιώς. Μ' αρέσει το όνομα αυτό, κι έτσι θα την κρατήσω! Άλλωστε κρέμα δεν την λες, κηραλοιφή δεν την λες. Δεν περιέχει κανέναν γαλακτοματοποιητή. Μόνο λάδια. Αυτή είναι η βασική συνταγή. Για την ακρίβεια μπορείτε να φτιάξετε αυτή την στιγμή μια εξαίσια ενυδατική σώματος (που κάνει την καλύτερη δουλειά αμέσως μετά το μπάνιο που το δέρμα σας είναι νωπό), με ένα μόνο υλικό της αρεσκείας σας. Βούτυρο καριτέ ή καρυδέλαιο. Θέλετε και τα δύο; Βάλτε και τα δύο.

Πριν προχωρήσω στη διαδικασία και στις δύο συνταγές πο προέκυψαν, πρέπει να πω πώς "πρόδωσα" το λατρεμένο μου μελισσοκέρι! Έχω αναφέρει την ταλαντούχα κουμπάρα μου και τις κρέμες της (άντε, κουμπάρα, φτιάξε το blog να δούμε τα αριστουργήματά σου!!!). Είμαι το πανευτυχές πειραματόζωό της. Προχθές, λοιπόν, μαζί με όλες τις υπέροχες κρεμούλες που μου έδωσε (αχ, ευχαριστώ, κουμπαρούλα μου), μου έδωσε κι ένα δείγμα από την κρέμα χεριών της...

Τελίτσες...

Πολλές τελίτσες....

Κουμπαρούλα μου, όταν δίνεις μια κρέμα θεϊκή δεν την δίνεις σε δείγμα. Θα μου δώσεις κανά μισόκιλο να 'χω. Τι να μου φτάσει εμένα το δείγμα, που το τελείωσα σε λίγες ώρες!!!

Τέλος πάντων, επειδή έχω κι ένα φιλότιμο και ντρέπομαι να της ζητάω το μισόκιλο... καλά, στις υπόλοιπες είναι μικρές οι ποσότητες, αλλά στην χεριών και σώματος θέλω μπόλικη... κι επειδή ξέρω πόσο ακριβά είναι τα υλικά που χρησιμοποιεί, αποφάσισα να φτιάξω μια απλή, προσιτή στην τιμή και πανεύκολη κρέμα για όλο το σώμα. Και για τα χέρια εννοείται. Έτσι θα μπορώ να κάνω υπομονή μέχρι να με προμηθεύσει την επόμενη φορά, και ασχέτως, οι κρεμούλες ετούτες δεν παθαίνουν τίποτα. Τις έχετε για μήνες, μην σας πω χρόνο και βάλε και μπορείτε να τις κάνετε και δωράκα. Φτιάξτε τις άφοβα, κι αν ερωτευτείτε καμία, όπως έπαθα εγώ, μην ντραπείτε να το 'μολογήσετε! Ο έρωτας πρέπει να μολογιέται!

Τέλος πάντων και εν ολίγοις, κατέληξα σε αυτό... Την χτυπημένη κρέμα. Μπορείτε να τη φτιάξετε αυτή τη στιγμή αν έχετε ένα τουλάχιστον από τα βασικά υλικά (λάδι καρύδας ή καριτέ) και ένα μίξερ. Μέσα στα επόμενα πέντε λεπτά μπορείτε να έχετε μια άκρως ενυδατική "κρέμα", που θα ηρεμήσει το ταλαιπωρημένο δέρμα σας από τις κακουχίες που αντιμετωπίζει τόσο εκ των έσωθεν (πίνετε νερό, λέμε!) όσο και εκ των έξωθεν (το περιβάλλον μας είναι τοξικό, το ξέρουμε πια).

Πάρτε ένα φλιτζάνι καριτέ ή λάδι καρύδας (όχι το υγρό εννοείται) και χτυπήστε το με το μίξερ σαν να μην υπάρχει αύριο!!!! Σε 6-7 λεπτά θα γίνει λευκό και αφράτο. Να έτσι:

 Υπόψιν πως όταν τα χτυπάτε έτσι μένουν κάτι κομματάκια από το λάδι σαν περλίτσες, οι οποίες όμως διαλύονται άμεσα με το που την αλοίφετε στο δέρμα. Αν δεν σας ενοχλεί, όλα καλά. Αν σας ενοχλεί, απλώς θερμάνετε ελαφρά το λάδι ή τα λάδια σας μέχρι να γίνουν ρευστά, ανακατέψτε τα και μετά αφήστε τα να στερεοποιηθούν λίγο ή βάλτε τα στο ψυγείο μέχρι να στερεοποιηθούν ελαφρά. Και τότε τα χτυπάτε με τον ίδιο τρόπο. Δε θα έχει μείνει τίποτα. Αυτή την τεχνική τη χρησιμποιώ σε πολλές κηραλφοιφές μου, επειδή δε μ' αρέσει η αίσθηση της κλασσικής κηραλοιφής (του στόκου) και την θέλω πιο κρεμοειδή. Νομίζω πως την έχω αναφέρει ξανά.

Αυτή η κρεμούλα είναι ό,τι πρέπει για μετά το μπάνιο, όπως είπα, αλλά κάνει και για πολύ ξηρό και ταλαιπωρημένο δέρμα. Εννοείται πως μπορείτε να την εμπλουτίσετε με ό,τι υλικά τραβάει η όρεξή σας... και το δέρμα σας. Δείτε αυτή που έφτιαξα χθες το βράδυ. Είναι πιο "μαλακή" η υφή της επειδή περιέχει και πολλά ρευστά λάδια. Αλλά είναι πολύ ωραία η αίσθηση που αφήνει! Μπορίετε να τη βάλετε και στο ψυγείο, ειδικά όταν αρχίσουν οι ζέστες. Θα γίνει λίγο σαν απαλό καριτέ, που εμένα μου άρεσε πολύ. Ήταν και δροσερή. Αλλιώς κρατήστε την έξω για όσο παραμένει σχετικά στέρεη.


ΣΥΝΤΑΓΗ WHIPPED CREAM ΓΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ
3/4 φλυτζνιού βούτυρο καριτέ
1/2 φλυτζάνι καρυδέλαιο
2 κ. σούπας rose hip oil
1 κ. σ. αμυγδαλέλαιο (στο οποίο μπορούμε να έχουμε εγχύσει χαμομήλι)
1 κ.σ. λάδι καλέντουλας
1 κ.σ. καστορέλαιο
1 κ.σ. γλυκερίνη
1/2 κ. γλυκού βιταμίνη Ε
1/2 κ.γλυκού Β5
25-30 σταγόνες αιθέριο της αρεσκείας μας (εγώ έβαλα αιθέριο rose petals).

Το αιθέριο και οι βιταμίνες είναι προαιρετικά υλικά. Βασικά όλα είναι προαιρετικά. Εκτός από τα δύο βασικά βούτυρα, όλα τα άλλα κάντε τα ό,τι θέλετε! Τα προσθέτουμε στα λάδια μας, είτε είναι ρευστά είτε σε μορφή βούτυρου, τα αφήνουμε να στερεοποιηθούν ελαφρά αν τα έχουμε ρευστοποιήσει, και τα χτυπάμε 6-7 λεπτά.

Βγήκαν 500ml, σχεδόν ένα μισόκιλο! Τέλεια! Όμως είναι λιπαρούλα όταν τη χρησιμοποιείς σε στεγνό δέρμα, αν δεν έχεις πρόβλημα ξηρότητας. Κι εγώ, με τόσες κηραλοιφές που παστώνομαι, σιγά μην έχω πρόβλημα ξηρότητας! Ωστόσο, παρόλο που το δέρμα μου είναι φουλ στην ενυδάτωση, απορροφήθηκε σχετικά γρήγορα, δηλαδή μέσα στο 10λεπτο το πολύ. Αν έχεις βάλει τη σωστή ποσότητα κι όχι το μισό δοχείο...Αλλά ήθελα και κάτι σαν της κουμπάρας, που να μπορώ να το φοράω ανά πάσα στιγμή. Να παστώνομαι είτε στάζω νερά είτε είμαι στην ξεραΐλα. Κι έτσι προέκυψε η σημερινή whipped vanishing cream. Αχ, βαχ. Αλί και τρισαλί. ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ!

Whipped γιατί επίσης δεν περιέχει γαλακτοματοποιητή και είναι χτυπημένη. Vanishing γιατί ανήκει στην κατηγορία κρεμών που αναμιγνύεις τα λάδια στο νερό, σε αντίθεση με την cold cream που κάνεις ακριβώς το αντίθετο. Κάτι που προσδίδει στην κρέμα την ιδιότητα να απορροφιέται στο δευτερόλεπτο. Εξ ου και το όνομα. Vanishing, δηλαδή που εξαφανίζεται. Και μαντέψτε τι χρησιμοποίησα για τη φάση του "νερού"... Τι είπα χθες ότι θέλω να προσθέσω στο σαπούνι κρασιού; Κακάο... Γιες!

Ιδού η whipped vanishing cream με κρασί και κακάο. Γίνεται να έχετε καλύτερη κρέμα για όλο το σώμα και το πρόσωπο; Γίνεται, αλλά όχι με τόσο απλά και εύκολα υλικά! Καταρχάς, βάλτε το κακάο της ΙΟΝ που δεν περιέχει ζάχαρη, αλλιώς θα σας πάρει από πίσω ό,τι πετάει και σέρνεται!

 Για φάγωμα!

Ιδιότητες αυτής της κρέμας; ΆΠΕΙΡΕΣ! 

Κακάο: γεμάτο βιταμίνες και αντιοξειδωτικά και αντιγηραντικά. 
Κρασί: το ίδιο και ακόμα καλύτερα. 
Καριτέ και έλαιο καρύδας: τα έχουμε ψιλοδεί. Προστατεύουν το δέρμα από τις επικίνδυνες ηλιακές ακτινοβολίες, από την ξηρότητα και την ρύπανση και ως βακτηριοκτόνα καταπολεμούν ήδη υπάρχοντα προβλήματα του δέρματος όπως ακμή, σπυράκια, ανοιχτοί πόροι, κλπ. 
Ο δε κουρκουμάς χρησιμποιείται εδώ και χιλιετίες ως όπλο ομορφιάς από τις Ινδές. Είναι ένα εκπληκτικό υλικό για το δέρμα μας. Για την ομορφιά αλλά και την υγεία του. Αντιοξειδωτικό, επουλωτικό, αναπλαστικό, ακόμα και παυσίπονο, ειδικά για πονεμένες αρθρώσεις. Η ποσότητα του αιθέριου δεν είναι θεραπευτική για τέτοιες καταστάσεις, αλλά είναι υπέραρκετή για να βοηθήσει την επιδερμίδα μας να ξεπεράσει τυχόν προβλήματα δερματικά. Ο δε Διοσκουρίδης αναφέρει τον κουρκουμά και ως... αποτριχωτικό υλικό! Όχι... δε θα σας πέσουν οι τρίχες από το σώμα, μακάρι να ήταν τόσο εύκολο. Θα κάνω τα πειράματά μου και θα σας πω πώς ακριβώς θα χρησιμοποιήσετε αυτό το θαυμάσιο υλικό ΚΑΙ για αποτρίχωση. Προς το παρόν χαρείτε τις αναζωογοννητικές του ιδιότητες στην κρέμα σας. Το αιθέριο έχει μια πικάντικη μυρωδιά που ταιριάζει απίστευτα με τη μυρωδιά κρασιού και κακάο. Είναι μια spicy σοκολατένια μυρωδιά που δεν είναι έντονη στο δέρμα. 

Τι να σας πω... Είμαι ερωτευμένη, το ξαναλέω! Κι αυτή απορροφιέται τόσο γρήγορα που μπορώ να τη φοράω από το πρωί μέχρι το βράδυ! Και το καλύτερο απ' όλα... δεν χαλάει, γιατί το κρασί δεν είναι ανθόνερο. Το ελάχιστο αλκοόλ που επιτρέπουμε να μείνει μέσα το διατηρεί αναλοίωτο για μήνες. Πέρα που το λίγο αλκοόλ βοηθά σε προβλήματα ακμής και έντονα λιπαρού δέρματος. Στην κηραλοιφή μου για την ακμή προσθέτω βάμμα θυμαριού (δηλαδή θυμάρι εκχυλισμένο σε αλκοόλ).

Πάρτε τη συνταγή. Ακολουθούν και φωτογραφίες.

ΣΥΝΤΑΓΗ WHIPPED VANISHING CREAM ΚΡΑΣΙ ΚΑΚΑΟ 
ή Η ΜΕΘΥΣΜΕΝΗ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ!
1 φλυτζάνι λάδι καρύδας
3/4 φλυτζ. καριτέ.
1/2 φλυτζ. κρασί κόκκινο.
1 κ.γλ. γεμάτη κακάο ή δύο κοφτές
25-30 σταγόνες αιθέριο κουρκουμά.
Βιταμίνη Ε 1/2 κ.γλ.
Β5 1 κ.γλ.

Ο κουρκουμάς και οι βιταμίνες είναι προαιρετικά υλικά.
Αν δεν μπορείτε τη μυρωδιά του κουρκουμά, βάλτε το πολύ 15 σταγόνες και συμπληρώστε με αιθέριο λεβάντας (μέχρι 15 σταγόνες). Αυτό ήταν μια "πινελιά" αναγνώστριας (της Μόρφως μας), που βγήκε πολύ πετυχημένη! Επίσης η Μόρφω μας, μας ενημερώνει πως η κρεμουλα λειτουργεί και σαν tanning lotion! Καλά μαυρίσματα και πάμε παρακάτω:

Βάζουμε το κρασί σε μπεν μαρί. Μόλις αρχίσει να βγάζει ατμούς το κρασί το αποσύρουμε από τη φωτιά και προσθέτουμε το κακάο ανακατεύοντας καλά. 

 Η υφή του είναι σαν ρευστοποιημένης σοκολάτας μετά την ανάμιξη.

Στο μεταξύ έχουμε θερμάνει ελαφρά τα λάδια μας μέχρι να γίνουν ρευστά, και προσθέτουμε το 1/4 των λαδιών στο μίγμα κρασιού/κακάο χτυπώντας καλά με μίξερ (προσοχή να είναι βαθύ το μπολ σας γιατί πετάει!!!). Μετά προσθέτουμε σιγά-σιγά και το υπόλοιπο χτυπώντας συνεχώς. Θα γίνει κάπως έτσι:

Το βάζουμε στο ψυγείο ή το αφήνουμε έξω μέχρι να ψιλοπήξει. Όταν είναι κάπως έτσι...

Αυτό είναι δακτυλιά!
...είστε έτοιμες να αρχίσετε πάλι το χτύπημα! Ο λα λα!!!!!! Και βουαλά!


Εξαφανίζεται στο δευτερόλεπτο στο δέρμα, αφήνοντάς το απίστευτα ενυδατωμένο και απαλό. Το νιώθω να τρέφεται ήδη, σαν διψασμένο φυτό! Η δε μυρωδιά είναι απίστευτη. Καθόλου έντονη, αλλά όσο πρέπει πικάντικη. Μια μυρωδιά για όλες τις εποχές και όλες τις ώρες! Και φυσικά πάει τέλεια για δωράκι μαζί με το κρασοσάπουνο, ε; Ώρε γλέντια το Πάσχα!!!!

Απολαύστε τις....

ΕΝΤΙΤ: Μια ώρα μετά, δεν αναγνωρίζω τα χέρια μου και το πρόσωπό  μου. Λες και πήγα σε ινστιτούτο ομορφιάς και μου έκαναν μάσκες με εξωτικά υλικά! Με πέντε λέξεις θα πω αυτό που δεν μπορώ να πω αλλιώς γραπτά: ΈΧΩ ΠΑΘΕΙ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ

ENTIT 2: Τα χέρια μου και το πρόσωπό μου ξανάνιωσαν στην κυριολεξία. Χέρια 25αρας και μούρη 30άρας! Τι είναι τούτο!!!

ΕΝΤΙΤ 3: Μάλλον είχα παστωθεί υπερβολικά όταν έβαλα την πρώτη κρέμα. Τώρα που την ξανάβαλα σε στεγνό δέρμα, χωρίς να έχω κάνει μπάνιο, μια χαρά την απορρόφησε. Η κρασί-κακάο παραμένει πιο καλή στην απορρόφηση, αλλά και η πρώτη είναι μια χαρά ακόμα και για καθημερινή κρέμα ενυδάτωσης.

70 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μαρία:κάπως έτσι φτιάχνω και γω μια κρεμα με βουτυρα και λάδια μόνο που βάζω και ροδόνερο και τα χτυπάω.Το μόνο αρνητικό είναι ότι είναι πολύ λιπαρή.Κατά τ'άλλα χέρια και πόδια βελούδινα!!!

Blondbrained είπε...

Το καλό είναι που η κουμπάρα με ενημέρωσε ότι έτσι φτιάχνονται κυρίως τα body butters. Ανακάλυψα την Αμερική!!!!
Πάντως αυτά τα δύο βγήκαν αρκετά καλά από πλευράς λιπαρότητας. Αφού τα έβαλα και στο πρόσωπο, κι έχω λιπαρο πρόσωπο. Κανονικά δεν τολμάω να βάλω body butter στο πρόσωπο!

Katerina είπε...

Τη δεύτερη κρεμούλα μου φαίνεται οτι θα τη φτιάξω και άμεσα κιόλας!!! Αχ αχ αχ!!! τι μας κάνεις κοπελιά;;;;;;

Blondbrained είπε...

Κούκλες σας κάνω, αυτό σας κάνω!!!! :P Ή μάλλον... αναδεικνύω την ομορφιά σας και μας :) :) :)
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ. Εγώ ακόμα χαζεύω τα χέρια μου, και όλο χαϊδεύω μπούτι! Ρεζίλι των σκυλιώνε έχω γίνει στα παιδιά μου...

Ζωή Σοφίας είπε...

Τι εκανες παλι επιστήμων;;;;;;;;;;
Αχ Παναία μου!!
Θελωωωωωωωωωωω κι εγωωωωωωωωω και αποκλειεται να φτιαξω... Δε προκανωωω.
Αγοράζω όσο όσο !!!!!

Blondbrained είπε...

Πάρε την μπουμπού κι ελάτε σπίτι! Θα μαζέψω χαλιά, παιδιά, άντρα και θα τους αποθηκεύσω κάπου μέχρι να την χορτάσω! Ε, και θα σου δώσω και σαπούνια :) Καλά,και σένα θέλω να δω... με την ευκαιρία που λένε! :P

Ανώνυμος είπε...

οταν λετε βαζουμε λαδι καρυδας αλλα οχι το υγρο τι εννοειτε;

Blondbrained είπε...

Υπάρχει το υγρό που είναι και πόσιμο. Μπορείς να το βάλεις, αλλά δε νομίζω να δώσει το ίδιο αποτέλεσμα. Θα γίνει υπερβολικά λαδερή. Ενώ το "βουτυρώδες" καρυδέλαιο δίνει άλλη υφή. Αν έχεις ήδη το υγρό, δοκίμασέ το, εννοείται :)

Ανώνυμος είπε...

Να σας ρωτήσω κάτι έχω πάρει φράουλα που ειναι εκχύλισμα σε αλκοόλ θέλω να το βάλω σε κρεμουλα λέτε να εχει κάποια αντίδραση με τον ήλιο το αλκοόλ.στο δέρμα?

Blondbrained είπε...

Φίλη, να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω... Καλύτερα να ρωτήσεις την ειδική στις κρέμες, την κουμπάρα, στο animaterra, θα το βρεις εκεί δεξιά στα αγαπημένα μου!

Blondbrained είπε...

Για ρώτα την κιόλας, αν μπορείς να το θερμάνεις ελαφρά, πολύ ελαφρά, ίσα-ίσα να εξατμιστεί το πολύ αλκοόλ, όπως κάνω εγώ με το κρασί... Ρώτα και πες μας και μας να μαθαίνουμε :)

katia k είπε...

Χθες το βράδυ εγινε ανακάλυψη- αποκάλυψη για μένα. Αναζητωντας για άλλη μια φορά κάτι αποτέλεσματικο για τους πόνους της μέσς του αγαπημένου μου αλλά και τα γόνατα της μητέρας, βρήκα για καλή μου τύχη την παυσίπονη κ΄ρεμα σου.
Αρχισα να σημειώνω υλικά, έριξα μια βιαστική ματιά και στις άλλες συνταγές.....με αποτέλεσμα , ο ενθουσιασμός και οι ερωτήσεις που έχω δεν με άφησαν να κοιμηθώ.
Ιδού λοιπον πρωι- πρωι μπας και ηρεμησω λίγο
1. Το νερο που απορροφούν οι ριζες του ΄σύμφυτου κατα το μούλιασμα δεν''μουχλιάζει'' το λάδι?
Μιας και δεν έχω τα ειδικά σκεύη για το μπαιν μαρι, να το φτ΄ξω στην απλή κατσαρόλα , ή να κάνω την διαδικασία με τον ήλιο (τι χρόνους να ακολουθήσω) ?
εχω πολλές απορίες ακόμα β'εβαια, αλλά δεν ξέρω να μπορώ να γραφω έδω τόσο μακροσκελή κείμενα.
Ενημέρωσέ με σε παρακαλώ.
Ευχαριστώ απο καρδιάς

Blondbrained είπε...

Καλώς ήρθες, Κάτια :) Καλές δημιουργίες σου εύχομαι, και καλές αναστατώσεις και ενθουσιασμούς (η γνώση τα φέρνει αυτά κι αυτή είναι η ομορφιά της) :)

Για το σύμφυτο: θα καθαρίζεις την υγρασία που θα μαζεύεται στο καπάκι του βάζου που θα το βάλεις. Μπορείς να το βάλεις και σε μπεν μαρί κατσαρόλας, όχι απευθείας το βάζο μέσα, γιατί αν καίει πολύ το μάτι σου, μπορεί να σου σπάσει Βάλε ένα κατσαρολάκι πάνω στο στόμιο μιας μεγαλύτερης κατσαρόλας και βάλε εκεί μέσα το λάδι σου. Σε αυτή την περίπτωση θα έχεις το νου σου στο νερό, γιατί εξατμίζεται πολύ γρήγορα.

Με τον ήλιο μπορείς να το κάνεις μόνο με τα φύλλα. Με την ρίζα δεν νομίζω να κάνεις δουλειά. Είναι "δύσκολη". Θέλει μία σχετική πίεση (με αγάπη πάντα)!!! Θέλει μια έξτρα θερμότητα για αρκετή ώρα, εξ ου και το μπεν μαρί. Αλλά τα φύλλα θα μπορούσες, ναι.

katia k είπε...

Πέρασα το διήμερο προετοιμάζοντας τα λάδια για τη ανιηλιακη που έχεις δώσει. Το συμφυτο ήταν πιο χρονοβόρο, ελπίζω να έγινε καλό, εχει σκούρο πράσινο χρώμα. Δεν ξέρω πως μπορώ να ελέγξω την αποτελεσματικότητα του, (μου φανηκε ότι έκανε καλό σε μια μεγάλη μελανιά στο χέρι μου)

Στό κύριο θέμα τώρα. Εφτιαξα την κρέμα με το κρασί - κακάο, με οργανικό λαδι καρύδας και χωρίς τα αιθέρια (δεν είχα). Βγαίνει μπόλικη (έψαχνα βάζα για να την βάλω).
Εγινε σαν αφράτη μαρεγκα , όντως εξαφανίζεται στο δέρμα , ειδικά την πρώτη φορά που βάζεις , γιατι εγω βάζω κάθε τόσο γιατι μου αρέσει το άρωμα και η υφή της.
Θα παραμείνει άραγε έτσι αφράτη ?
Φιλιά

Blondbrained είπε...

Κάτια, ναι. Αν έφτιαξες το σύμφυτο όπως λέω είναι τελειότατο :) Και θα το δεις γενικώς! Καιστο πρόσωπο θα κάνει πολύ καλό. Κάνει καλό στην μικροκυκλοφορία γενικώς. Μαύρους κύκλους, μικροκυκλοφορία, ανάπλαση ιστών (άρα ρυτίδες) κλπ ;)

Και η κρέμα που έφτιαξες κάνει πολύ καλό στο πρόσωπο, και ναι, θα μείνει έτσι αφράτη. λίγο ίσως πέσει, αλλά δε θα σφίξει :)

Θα δεις μεγάλη διαφορά!!!

Ανώνυμος είπε...

Whipped vanishing cream κρασί κακαο! Η ιστορία μιας κρεμας!
Απο προχθές εχει και ελληνικό όνομα βέβαιος βέβαιος!!!
Η κυρά νονα της την είπε " η μεθυσμενη της ομορφιας".
Δεν θα μπορούσε να ειναι πιο τέλειο και ταιριαστο το όνομα γιατι τέλεια ειναι και η κρέμα.
Την έφτιαξα με το αιθεριο του κουρκουμα όπως το λέει και η νονα. Μονο που επειδή ειμαι αναποδος άνθρωπος βρε παιδί μου είχα πρόβλημα με τη μυρωδιά ( του κουρκουμα και μονο εγώ).
Στο σώμα! Φανταστική! Δέρμα απαλό!! Μετά απο μερικές εφαρμογές λιγο χρώματακι;;;; Τόλμησα η γυναίκα να το πω στην κόρη μου και το δουλεμα πήγε σύννεφο. Ετσι δεν το ξανά συζήτησα.
Παρόλα αυτά όμως δεν μπόρεσα να τα βρω με τον κουρκουμα ( ενω τρελαινομαι για tea tree τρελα ε!!!)και απόφασησα να προσθέσω λεβαντα.
Επιτέλους! Τα βρήκα με τη μυρωδιά και έτσι η καλη σου πήρε εισητηριο για μια θέση στις διακοπές μου!
Την έβαζα κάθε απόγευμα μετά το μπάνιο και μερικές φορές και το μεσημέρι. Το δέρμα μου τέλειο,τα πόδια μου γυαζαν και πήρα ενα χρώματακι.....φανταστικό. Χωρις ηλιοθεραπεία! Δεν κάθομαι ποτέ στο ήλιο γιατι δεν αντέχω τη ζέστη. Πάντα κάτω απο την ομπρέλα και με αντιληακο. Αααααρα είχα δίκιο δίνει χρωμα. Πρώτη φορά στη ζωή μου έχω μαυρισει έτσι!!
Τη δοκίμασε και η μητέρα μου. Την έβαλε και στο πρόσωπο. Το δέρμα της έγινε πιο φωτεινο και μου είπε ότι απαλυνε τις ριτιδες της, τη χαρακτήρισε καλύτερη απο τη δικη της την ακριβή.
Το άλλο το ωραίο! Οταν τη φορούσα δεν με πλησίασαν τα κουνουπια για καμία ώρα και αυτο ειναι κατόρθωμα για μένα.
Θα μπορούσα να γράψω παρά πολλα κόμμα αλλά δεν θέλω να σας κούρασω άλλο απλά ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΗΝ!!!! Και αν θέλετε προσθέστε τη δικη σας πινελιά, όπως πολυ συχνά λέει και η νονα και εχει δίκιο.
Μορφω

Blondbrained είπε...

Πες μου ότι έφτιαξα και κρέμα μαυρίσματος να πεθανω τώρα! χαχαχα

Είσαι φοβερή. Τέτοιο σχόλιο είναι να το εκτυπώσω να το βάλω στο γραφέιο μου να το κοιτάζω :) :) :)

Κια φυσικά ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΝΕΛΙΑ! Θα την βάλω και στην ανάρτηση. Κάτσε δες στην συνταγή :)

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα και συγχαρητήρια για το μπλογκ σου! Όταν λες βιταμινη e και β5 τι ακριβώς εννοείς; Βιταμίνη e έχω της solgar που ειναι πόσιμη και διαλυμλενη σε σογιέλαιο δλδ ψιλοβρωμάει αλλά β5 δεν έχω βρει πουθενά. Δώσε μου τα φώτα σου πριτι πλζ. ΕΥχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Σε συνέχεια με το παραπάνω:
το κρασί δεν μπορεί να ενυδατώνει αλλά σαν αλκοολικό διάλυμα έχει στυπτικές ιδιοτήτες.

Blondbrained είπε...

Φίλη ανώνυμη, δεν ενυδατώνει το κρασί, αλλά τα λάδια της συνταγής ;)

Το κρασί όμως ΘΡΕΦΕι την επιδερμίδα μας!

Επίσης το μεγαλύτερο μέρος της αλκοόλης εξατμίζεται όταν το θερμαίνουμε, οπότε έχει ίσως κάποιες στυπτικές ιδιότητες, αλλά δεν έχουμε και οινόπνευμα στα χέρια μας, μην την χρησιμοποιησεις έτσι.

Τώρα για βιταμίνες. Βιταμίνη Ε και Β5 Πανθενόλη, θα βρεις ειδικά για καλλυντική χρήση σε καταστήματα με είδη για καλλυντικά και σαπούνια. Πχ στον Μανή στη Γερανίου (στην Αθήνα) θα βρεις βιταμίνη Ε σε υγρή μορφή, πολύ καλής ποιότητας και σε εξαιρετική τιμή. Β5 έχω βρει στην Αθήνα στο Αthinarom, επίσης σε υγρή μορφή και σε πολύ καλή ποιότητα.

Αν δεν μπορείς να προμηθευτείς τις βιταμίνες σου από τα αντίστοιχα καταστήματα, μπορείς να πάρεις τις eviol, που τις πουλάνε στο φαρμακείο, σε σχετικά καλή τιμή, και να σπάσεις δύο πλαστικές αμπούλες να αδειάσεις το περιεχόμενο. Αυτή είναι η βιταμίνη Ε που χρειάζεσαι. Βιταμίνη Β5 δεν ξέρω αν μπορείς να βρεις σε φαρμακείο, αλλά αν δεν βρεις δε χάθηκε κι ο κόσμος :)

Άννα είπε...

Πηρα κι εγω το βουτυρο καρυδας κ το χτυπησα για να γινει κρεμα κ να την βαζω μετα το μπανιο αλλα την επομενη μερα που την χρησιμοποιησα ηταν σκληρη ασπουμε στην αρχικη μορφη της.δεν ηταν κρεμωδης...γιατι αραγε;;;;;

Άννα είπε...

Πηρα κι εγω το βουτυρο καρυδας κ το χτυπησα για να γινει κρεμα κ να την βαζω μετα το μπανιο αλλα την επομενη μερα που την χρησιμοποιησα ηταν σκληρη ασπουμε στην αρχικη μορφη της.δεν ηταν κρεμωδης...γιατι αραγε;;;;;

Ανώνυμος είπε...

Ζωή: Αγαπημένη μου Θεά, αυτό το όνομα σου ταιριάζει και κανένα άλλο. Ό,τι φτιάχνουν τα χεράκια σου είναι Θεΐκό.Η κρέμα με άρωμα νερόλι για το σώμα που μου έφτιαξες, είναι ανεπανάληπτη. Με βοήθησες να κρατά το δέρμα μου την υγρασία του, χωρίς χημικές παρεμβολές. Ένα ευχαριστώ, δεν εκφράζει την ευγνωμοσύνη και την αγάπη που έχω προς εσένα. Νάσαι πάντα καλά και σε ευχαριστώ που βοηθάς με τις γνώσεις σου όλους εμάς που το έχουμε ανάγκη. Πολλά φιλιά πεντάμορφη.

Ανώνυμος είπε...

Βίκυ: Δεν έχω λόγια!!Πόσο χαίρομαι που βρήκα τυχαία αυτό το θησαυρό γνώσεων...Πάντα πίστευα στα θαύματα που μπορεί να κάνει η φύση στον άνθρωπο αλλά εσύ με ξεμυάλισες εντελώς!Θα ξεκινήσω το συντομότερο τα μαγικά σου μαγειρέματα.Θα ήθελα,αν μπορείς, να μου προτείνεις υλικά για παλιές ατροφικές ουλές από ακμή.Μάλλον χρειάζομαι κάτι σούπερ αναπλαστικό.Και επειδή τα κακά μπιμπίκια κάνουν συχνά την εμφάνισή τους(αν και βρίσκομαι στα τρυφερά 30's)ίσως και κάποιο tip για τα εξοντώνω..Ο κουρκουμάς με έχει βοηθήσει πολύ!
Ευχαριστώ από καρδιάς.

Λευκή είπε...

Πριν λίγο έφτιαξα κι εγώ την κρέμα κρασιού/κακάο. Γιατί μου βγήκε σκούρο το χρώμα και έχει έντονη τη μυρωδιά κρασιού? Η υφή της είναι αρκετά καλή θα έλεγα, το ίδιο και η απορρόφηση. Αλλά το χρώμα είδικά είναι πολύ απογοητευτικό.

Σημείωση: ακολούθησα ΠΙΣΤΑ τη συνταγή.

Σούλα είπε...

Σαββατοκύριακο και βρήκα και γω την ευκαρία και το χρόνο να φτιάξω την κρέμα κρασί-κακάο, με την οποία με τη σκέψη και μόνο έχω ενθουσιαστεί. Η δική μου πινελιά είναι στο ότι αφαίρεσα το κουρκουμά και πρόσθεσα άρωμα βούτηρο κακάο. Τι να πω απλά ασύγκριτη, η μυρωδιά απίστευτη δεν χορταίνω να με μυρίζω. Το ίδιο και ο άντρας μου...και από απορρόφηση στη στιγμή. Το αρνητικό είναι ότι δεν μου έδεσαν τα βούτηρα με το υγρό (κρασί-κακάο). Τι μπορεί να έχω κάνει λάθος? Αναμένω με ανυπομονεσία την απάντησή σου.

Σούλα είπε...

προς διόρθωση του παραπάνω σχολίου μου: αυτό που βλέπω στην κρέμα είναι ότι όταν πάω να απλώσω την κρέμα στο δέρμα ξεχωρίζουν λίγο το κρασί-κακάο από το υπόλοιπο μίγμα. Δηλαδή βλέπω μικρές μικρές καφετί σταγόνες. Δεν ξέρω εάν αυτό είναι φυσιολογικό ή έχω κάνει κάτι λάθος κατά την παρασκευή. Κατά τα άλλα, απλά εκπληκτική η κρέμα!!!

Blondbrained είπε...

Πάμε απ΄οκάτω προς τα πάνω.
Σούλα μου, μπράβο για την προσωπική πινελιά :) Μπορείς να την ξαναχτυπήσεις! Προφανώς δεν της έφτασε το χτύπημα που έφαγε και θέλει κι άλλο. Μπορείς επίσης να τη βάλεις στο ψυγείο για μία ώρα, και μετά να τη βγάλεις και να τη χτυπήσεις!
Κάν' το και πες μου

Λευκή μου, η κρέμα μας θα έχει το χρώμα του κρασιού που χρησιμοποιήσαμε. Ναι, μυρίζει κρασί, αλλά αν ήταν έντονη η μυρωδιά του κρασιού από μόνο του, θα μυρίζει πιο έντονα πχ απο μιας άλλης φίλης. Μην ξεχνάς πως δεν επεξεργαζόμαστε σημαντικά τα υλικά μας, πέρα από το μαγείρεμα για να εξατμιστεί η αλκοόλη. Είναι καθαρό το υλικό! Κρασάκι! Δοκίμασε να τη λυώσεις και να βάλεις μισή ποσότητα της συνταγής σε λάδια, για να σου βγει μικρότερη η αναλογία κρασιού λαδιών στο τελικό προϊόν. Θα λύσει κάπως το πρόβλημα.

Βίκυ μου, καταρχάς θα φτιάξεις ένα απλό λαδάκι με έγχυση από θυμάρι, τσουκνίδα και τον κουρκουμά θα τον συνεχίσεις. Αυτό το λάδι θα βοηθήσει και με τα μπιμπίκια και με τις ουλές. Για πιο έντονες ουλές ακμής όμως θα φτιάξεις κι ένα λάδι που θα εγχύσεις σύμφυτο (ρίζα και φύλλα, όπως έχω γράψει στο μπλογκ) και αχιλλέα. Θα προσθέσεις και αιθέρια λιβανιού, γερανιού, περγαμόντου και χαμομηλιού ρωμαϊκού. Από 4 σταγόνες το καθένα στα 100ml.
Να ξέρεις πως άμεση βοήθεια προσφέρει το ΒΑΜΜΑ θυμαριού, αλλα μετά τη χρήση (κανά μισάωρο μετά) καλό είναι να βάζεις και κάτι σε λάδι, γιατί μπορεί να προκαλέσει ξηρότητα. Είναι όμως... θαυματουργό. Και πανεύκολο να το φτιάξεις. Θα το φτιάξεις με τη μέθοδο του βρασμού. Αλκοόλη σε μπεν μαρί με θυμάρι (τόση όση να καλύπτει το θυμάρι που θα βάλεις) και θα το θερμάνεις μέχρι να γίνει σκούρο το υγρό σου. Κανονικά θέλει να το αφήσεις για μέρες κάπου σκοτεινά, αλλά αυτός είναι ο γρήγορος και μια χαρά αποτελεσματικός τρόπος. Δοκιμασμένο... Το βάζεις σ' ένα μπουακαλάκι και το έχεις για πρώτες βοήθειες στα μπιμπίκια!!!!
Να μου πεις πώς πήγε, ε;;;

Ζωή μου αγαπημένη, ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΟΥ :) Σ' ευχαριστώ γλυκιά μου. Είσαι μια μόνιμη πηγή έμπνευσης! Σ' ευχαριστώ γι 'αυτό καταρχήν, αλλά και για την φιλία σου... :) Σε φιλώ πολύ!

Άννα μου ξαναχτύπα το. Προφανώς έπαθε ένα σοκ με την πτώση της θερμοκρασίας! Ξαναχτύπα το και δες αύριο πώς θα είναι πάλι.
Εναλλακτικά μπορείς να του προσθέσεις ένα πιο υγρό λάδι, πχ αμυγδαλέλαιο. Βάλε ένα 10% αμυγδαλέλαιο στο υπάρχον προιόν σου και βάρα! Άσ' το να δεις μέχρι αύριο κι αν χρειαστεί ξαναπροσθέτεις κι άλλο αμυγδαλέλαιο. Είναι σούπερ λάδι το αμυγδαλέλαιο, οπότε μια χαρά θα την φχαριστηθείς την κρεμούλα!

Πες μου κι εσύ πώς πήγε η ιστορία! ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Βίκυ: Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!Το σύμφυτο το έχω ήδη προμηθευτεί,θα πάρω και αχιλλέα για το έγχυμα. Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω κάποιο άλλο λάδι για το έγχυμα πιο ελαφρύ από το ελαιόλαδο?Έχω λιπαρό και με αρκετό σμήγμα δερματάκι και τα λάδια του πέφτουν βαριά...Επίσης 16 σταγόνες αιθέρια έλαια στα 100ml λάδι είναι αρκετές λες?Σηκώνει να προσθέσω λιγάκι ελίχρυσο και μύρρο?Τις τελευταίες μέρες τις έχω αφιερώσει στο να διαβάζω τις συνταγές σου και όπως καταλαβαίνεις έχω ξεσηκωθεί τελείως...Δε σταματάω να σημειώνω λάδια και αιθέρια!!Ο άντρας μου έχει αρχίσει να με κοιτάει παράξενα,αλλά ακόμα δεν έχει δει τίποτα χα χα!Σε ευχαριστώ πραγματικά πού είσαι τόσο δοτική και μας μαθαίνεις υπέροχα πράγματα!

Blondbrained είπε...

Χρυσή μου, έχεις ελίχρυσο και το ρωτάς;;; :) Εγώ δεν το ανέφερα γιατί είναι πανάκριβος. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ! Και το μύρρο, ναι!!!! :)

Θα βάλεις 3 σταγόνες ελίχρυσο και 4 μύρρο. Δε χρειάζονται παραπάνω, γιατί είναι για το πρόσωπο. Μπορείς να τις διπλασιάσεις, αλλά ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ (ξέρω τώρα τι θα κάνεις. Θα βάλεις τη διπλάσια ποσότητα, χχαχαχα) Τέλος πάντων...
Αντί για ελαιόλαδο μπορείς να κάνεις την έγχυση σε αμυγδαλέλαιο ή σε λάδι αγριοτριανταφυλλιάς, που είναι πολύ καλό και για τις ουλές και για τη λιπαρότητα.

Καλή επιτυχία, και καλή δύναμη στον άντρα σου. Αν χρειάζεται ψυχολογική υποστήριξη, πες του, να του γνωρίσω τον δικό μου που είναι και εκπαιδευμένος πια μετά απο τόσον καιρό! Θα σου τον στρώσει με τη μία!!!!! :P :)

Αννα είπε...

Σε ευχαριστω για την απαντηση.ειναι οκ το βουτυρο καρυδας βεβαια οχι σαν κρεμα.κατι αλλο..εφτιαξα την κρεμα με το κρασι.την εχω πανω απο 2 εβδομαδες μπορει και 3.προχθες την βγαζω απο την τσαντα μου να βαλω την εχω μαζι μου σε ενα μικρο βαζακι..και ειχε παθει κατι...ενω τοσο καιρο ητανε ενταξει με ολα τα υλικα...προχθες ειχε γινει σκληρη και μου βγηκε ολο το κρασι και φαινοταν πιο λιγη σε μαζα.πηρα ενα κουταλι την ανακατεψα την αλλη μερα το κρασι παλι φαινοτανε και τελικα εχυσα το κρασι και εμεινε το υπολοιπο.μηπως γνωριζεις γιατι εγινε;;;καλο μηνα να εχουμε κιολας!!!!

Blondbrained είπε...

Φαίνεται πως το ήθελε το έξτρα χτύπημά της και η δική σου, αλλά μην ανησυχείτε κορίτσια. Είναι η απότομη αλλαγή της θερμοκρασίας! Ειδικά αν την έχεις μαζί σου και έξω, παιζει με πολλές θερμοκρασίες όλη μέρα, οπότε λογικό είναι να έπαθε το σοκ της. Πολύ χαίρομαι που την παίρνεις μαζί :) Την θες για ενυδάτωση; Σύντομα θα σας δώσω μία συνταγή για wax bars και ίσως φτιάξουμε μία wax bar κρασιού, για να μην χρειάζεται να παίρνουμε μαζί μας την κρέμα :) Μου έδωσες ιδέα!!!!

Για την κρεμούλα σου, αφού τώρα το έχυσες το κρασί, οκ, δεν πειράζει. Ξαναχτύπα την αν υπάρξει πρόβλημα, και θα συνέλθει, μέχρι να σταθεροποιηθούν οι θερμοκρασίες. Μην ξεχνάς ότι με την πτώση της θερμοκρασίας, η αλκοόλη δεν παγώνει, μόνο τα βούτυρά μας, γι' αυτό και διαχωρίστηκε αμέσως. γιατί έπεσε πολύ η θερμοκρασία! Αν την έχεις στο σπίτι σε πιο σταθερή θερμοκρασία, θα είσαι πιο σίγουρη. Αλλά περιμενε να φτιάξω και τη συνταγή για wax bar κρασιού, ναι;
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Αννα είπε...

Νασαι καλα γλυκια μου!!!!ειμαι η αννα που σε ρωταω και για τα σαμπουαν....επειδη βγηκε πιο πολυ ποσοτητα εβαλα στη μαμα μου,στην πεθερα,θεια,ξαδερφη και κρατησα σε ενα μικρι τον 40ml για την τσαντα μου κ το υπολοιπο το εχω στο δωματιο μου.απλα ηταν μικρη ποσοτητα δε ξερω αν θα χτυπιοτανε με τοση ποσοτητα...εκτος αν το εκανε με το μιξερ του καφε ε;;;γινεται;;καλη σου μερα και φιλια πολλα!!!

Blondbrained είπε...

Αν είναι καλο το μίξερ, θα κάνει δουλειά, αλλά ποιος το καθαρίζει μετά το μίξερ του καφέ :P :) Το έφτιαξες τελικά, εντάξει;

Αννα είπε...

Οχι επανηλθε μονη της...χαχαχα πλακα εχει.την επομενη θα ξερω...σευχαριστω!!!

Ανώνυμος είπε...

Βίκυ: Έχω τελειώσει με τις σημειώσεις μου(ναι,είμαι λιιίγο αργή αλλά ή κάνουμε μια δουλειά σωστά ή δεν την κάνουμε:))και επιτέλους λέω να παραγγείλω τα υλικά μου!!Ελίχρυσο δεν έχω αλλά τον είχα βάλει στα sos(θα πάρω τη μικρή ποσότητα απο aromantic,γιατί όντως είναι ακριβός).Μου άρεσε παααάρα πολύ η ιδέα σου να κάνω το έγχυμα σε λάδι αγριοτριανταφυλλιάς μιας και είναι ελαφρύ για λιπαρό δέρμα.Επειδή είναι λίγο ευαίσθητο λαδάκι,Θα πρέπει να προσέξω λίγο παραπάνω τη θερμοκρασία ή θα είναι εντάξει με το μπεν μαρί? Αλήθεια,αγαπημένη μου,πιστεύεις ότι μπορούν να βελτιωθούν παλιές ουλές?Έχω δοκιμάσει διάφορα προιόντα κατά καιρούς χωρίς αποτέλεσμα και η σκέψη πως ίσως τελικά βελτιώσω το προσωπάκι μου,μου δίνει μεγάλη χαρά!Σε ευχαριστώ πολύ και φυσικά θα σε ενημερώσω για το αποτέλεσμα!

sissy είπε...

γεια σας,συγχαρητηρια για το μπλοκ σας!ειναι κοντα στα 5 χρονια που αποφασισα & εγω να ασχοληθω με το ''αθλημα'' & να φτιαχνω μονη μου ολα αυτα που βαζω στο προσωπο & στο σωμα μου.
εφτιαξα την κρεμα (μαρεγκα οπως την αποκαλω εγω εξαιτιας της υφης της!) με το κρασι & το κακαο μονο που δε χρησιμοποιησα ολη την ποσοτητα του κακαο που αναφετερε αλλα τη μιση.οντως επειδη & εγω εχω λιπαρο δερμα αποροφαται σχεδον αμεσως & δεν αφηνει αυτη την εκνευριστικη γυαλαδα.μοιρασα & στις φιλες μου καθοτι η ποσοτητα ηταν αρκετη αλλα....& εγω & αλλη μια κοπελα μετα απο 2-3 μερες χρησης το προσωπο μας αγριεψε & βγαλαμε καποια σπυρακια στο μετωπο...(δε χρησιμοποιησα το αιθεριο που αναφερετε αλλα λεβαντα&χαμομηλι)τι μπορει να εχει γινει & να μας δημιουργησε αυτο το θεματακι με τα σπυρακια;;;;
σας ευχαριστω πολυ για το χρονο σας & περιμενω συντομα απαντηση σας!

sissy είπε...

γεια σας,συγχαρητηρια για το μπλοκ σας!ειναι κοντα στα 5 χρονια που αποφασισα & εγω να ασχοληθω με το ''αθλημα'' & να φτιαχνω μονη μου ολα αυτα που βαζω στο προσωπο & στο σωμα μου.
εφτιαξα την κρεμα (μαρεγκα οπως την αποκαλω εγω εξαιτιας της υφης της!) με το κρασι & το κακαο μονο που δε χρησιμοποιησα ολη την ποσοτητα του κακαο που αναφετερε αλλα τη μιση.οντως επειδη & εγω εχω λιπαρο δερμα αποροφαται σχεδον αμεσως & δεν αφηνει αυτη την εκνευριστικη γυαλαδα.μοιρασα & στις φιλες μου καθοτι η ποσοτητα ηταν αρκετη αλλα....& εγω & αλλη μια κοπελα μετα απο 2-3 μερες χρησης το προσωπο μας αγριεψε & βγαλαμε καποια σπυρακια στο μετωπο...(δε χρησιμοποιησα το αιθεριο που αναφερετε αλλα λεβαντα&χαμομηλι)τι μπορει να εχει γινει & να μας δημιουργησε αυτο το θεματακι με τα σπυρακια;;;;
σας ευχαριστω πολυ για το χρονο σας & περιμενω συντομα απαντηση σας!

Blondbrained είπε...

Καλώς ήρθες, Σίσσυ μου! Γιατί σας το έκανε αυτό; μου κάνει εντύπωση. Αν το έκανε μόνο σε μία θα έλεγα πως είναι αλλεργία σε κάτι,αλλά σε δύο είναι πρόβλημα. Μήπως δεν εξατμίστηκε αρκετό από το αλκοόλ (όταν το ε΄βαλες στο μπεν μαρί) και σας πείραξε αυτό; Καλύτεαρ να το αφήνεις να βγάζει λίγο περισσότερους ατμούς στο μπεν μαρί, να εξατμιστεί όσο γίνεται περισσότερο. Εγώ τη βάζω κανονικά και δεν έχω πρόβλημα, και γενικώς είμαι αλλεργική φουλ σε διάφορα! Δοκίμασέ το όπως σου είπα.

sissy είπε...

ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση σας!θυμαμαι οτι το κρασι το αφησα σχεδον ενα λεπτο να βγαζει ατμους οπως κανουμε & στη μαγειρικη...για να ξεθυμανει το αλκοολ αφηστε το σχεδον 2 λεπτα...εγω παντως την κρεμουλα τη χρησιμοποιω σε ντεκολτε αλλα & σε ολο το υπολοιπο σωμα.θα την ξαναδοκιμασω ετσι οπως μου ειπατε.
θα μου επιτρεψετε να σας δωσω & εγω μια συνταγη για ενα lip balm που φτιαχνω. 5γρ.κερι μελισσας, 70γρ. βουτυρο κακαο, 5mlλαδι(αμυγαλελαιο ή ελαιολαδο), 3 σταγονες αιθεριο ελαιο λεβαντας!

Έφη Π. είπε...

Καλημέρα!!
Έχω κάνει και εγώ την κρέμα κρασιού και μπορώ να πω πλέον με σιγουριά ,γιατί τη χρησιμοποιώ περίπου 2 μήνες,ότι είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ.Νομίζω ότι είναι η καλύτερη κρέμα σώματος που είχα ποτέ.Και φυσικά τη βάζω και στο πρόσωπο και είναι φοβερή.....Προσωπικά έχω δει μεγάλη διαφορά στην επιδερμίδα μου.Είναι πολύ πιο φωτεινή,πιο καθαρή από κάποια σημάδια και κοκκινίλες,πιο ξεκούραστη.Σε συνδυασμό με το serum της κουμπάρας,κάνει θαύματα τουλάχιστον για μένα.Επίσης να αναφέρω ότι δεν είχα αιθέριο έλαιο κουρκουμά και είπα να βάλω μόνο λεβάντα.Είχα όμως κουρκουμά σε σκόνη και είπα μωρέ δε βάζω λίγο?Για να μην χαλάσω όλη την κρέμα έβαλα στη μισή ποσότητα,μισό κουταλάκι του γλυκού.Δεν αφήνει ευτυχώς κανένα χρώμα και δίνει και την πικάντικη μυρωδιά του μπαχαρικού.Δεν ξέρω βέβαια αν το μπαχαρικό δίνει έστω και στο ελάχιστο κάποιες από τις ιδιότητες που δίνει το αιθέριο.Φιλάκια!!!!

Morfo είπε...

Πεγκουλα μου! Αφού κατάφερα μια χαρά να στεγνωσω το δέρμα η γυναίκα, αποφάσισα να φτιαξω την κρεμουλα για μετα το μπάνιο. Έβαλα όλα τα λαδια και για αιθερια γερανι,το οποίο λατρεύω σαν άρωμα και μερικές σταγόνες ρωμαϊκό χαμομηλι. Τη να πω!! Ξετρελαθηκα!!!!! Όχι μονο εγω αλλα και η μητέρα μου και οι ξαδέλφες μου απο τη μυρωδιά την υφή και την απαλότητα του δέρματος. Βιλουδο παιδάκι μου Βιλουδο. Κορίτσια δοκιμάστε τη αξίζει πραγματικά. Όμως βρε Πεγκη μου δε τη βαφτιζεις κι αυτη για να μην παραπονιέται ότι δεν εχει ελληνικό όνομα; Σε φιλω


Ανώνυμος είπε...

Γεια σας ειμαι η βασω απο Κερκυρα.Παρακολουθώ το μπλογκ σας εδω και καποιους μηνες και δεν εχω λογια.Εχω φτιαξει καποιες παρτιδες σαπουνια και προμηθευομαι τα υλικα μου απο τον Ορεστη και τα Μυστικα Βοτανα αλλα δεν ξερω αν ειναι καλά.Εσεις απο που προμηθευστε τα υλικα σας;Θα ηθελα να φτιαξω κηραλοιφες και λαδια απο πολυ καλα υλικα .Παρακαλω τα φωτα σας.Ευχαριστω εκ των προτερων.

Blondbrained είπε...

Σίσσυ μου, να 'σαι καλά!
Μόρφω,Έφη μου φιλάκια :)

Ανώνυμη φίλη, τα καλά υλικά είναι έναθέμα, ναι... Ο Μανής έχει καλύτερα υλικά από τον Ορέστη, αυτό είναι το ΜΟΝΟ βέβαια. Καλύτερα από του Μανή υπάρχουην πολλά επίσης, αλλάείναι στο εξωτερικό... Θα επανέλθω με ανάρτηση κάποια στιγμή.

Χαρά είπε...

Χαιρετώ και πάλι την όμορφη παρέα!!

Μετά από τα βοτανόλαδα και τις κηραλοιφές σειρά είχε η κρεμούλα σου...

Ερώτηση: Θέλουμε οπωσδήποτε το κρασί να είναι κόκκινο??

Ρωτάω γιατί έχουμε δικό μας κρασί, το οποίο παρόλο που είχε αρκετά κόκκινα σταφύλια, έχει χρώμα ροζέ. Να βάλλω από αυτό ή καλύτερα να πάρω κόκκινο? Αν οι ιδιότητές του είναι τέτοιες που προτιμάμε το κόκκινο, δε βαριέσαι... θα πάω να αγοράσω κρασάκι.

Χαρά είπε...

Κι άλλη ερώτηση..

Τον κουρκουμά γιατί τον βάζουμε?
Έχω βέβαια ένα μπυκαλάκι αλλά το βλέπω να τελειώνει κατευθείαν με την κρέμα. Έλα όμως που θέλω να το χρησιμοποιήσω και στην κηραλοιφή και δεν ξέρω αν θα με φτάσει.. Γι'αυτό ρωτάω γιατί το βάζουμε, μήπως και αντικαθίσταται εύκολα από κάτι άλλο...

Χαζή ερώτηση??

Blondbrained είπε...

Χαρά μου, εδώ η επιστήμη σηκωνει τα χέρια ψηλά. Δεν είμαι ειδική στα κρασιά. Εμείς από το κρασί θέλουμε την ρεσβερατρόλη, στην πιο αγνή της μορφή. Αν το ροζέ την περιέχει επίσης τότε είσαι οκ, αλλά νομίζω πως μόνο στο κόκκινο κρασί περιέχεται. Τι να σου πω....

Ο κουρκουμάς είναι σπουδαίο όπλο ομορφιάς, και εξαφανίζει διχρωμίες, πανάδες, κλπ. Αλλά μπορείς να βάλεις και λιγότερη ποσότητα. Δε χρειάζεται τόσο. Βάλε λίγες σταγονίτσες, ίσα-ίσα, ή μην βάζεις καθόλου, αν δε θες. Δεν πειράζει. Και πάλι η κρέμα σου θα είναι εκπληκτική!

Χαρά είπε...

Α οκ! Ευχαριστώ!!

Και κάτι ακόμα: το rese hip που θα το βρω?

Blondbrained είπε...

Από Μανή ή Sensities ή athinarom..... Εξαρτάται πόσα λεφτά έχεις να διαθέσεις! sensities, αν και σπαστικοί, έχουν καλύτερη τιμή σε καλύτερη ποιότητα από του Μανή. Ahtinarom, δεν πλησιάζονται, αλλά αν έχεις λεφτά πήγαινε! Εκτός αν βρεις από αλλο μαγαζί με είδη για σαπούνια και καλλυντικά. Ίσως έχει κι ο Ορέστης, αλλά δεν....

Χαρά είπε...

Thanks Dear!
Γιατί κοίταξα στο aroma-zone και δεν μπόρεσα να το εντοπίσω..
Ισως δεν ξέρω πώς να το αναζητήσω..
Θα το ψάξω όμως. Ευχαριστώ!!

Blondbrained είπε...

Αγάπη μου, αν μπορείς να παραγγείλεις από Aroma-zone, θα κάνεις αναζήτηση ROSE MUSQUÉE . Είναι η καλύτερη ποιότητα που έχω βρει και σε εξαιρετική τιμή. ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΠΛΑΚΑ! Σκέτο θα το βάζεις πάνω σου! :)

Χαρά είπε...

Θα βάλω τα κλάματα...

Περίμενα πόσο καιρό να φτιάξω τη μεθυσμένη της ομορφιάς και σήμερα βρήκα επιτέλους την ευκαιρία. Όμως δε διάβασα όλα τα σχόλια και έκανα βλακείες...

1ον: Το κρασί το άφησα ίσα ίσα να βγάλει ατμούς και το κατέβασα. (οπότε θα μου ξηραίνει το δέρμα αν τη βάζω συνεχεια. Και απ'την άλλη τόσο αιθέριο κουρκουμά να πάει χαμένο??)

2ον: παρόλο που νόμισα ότι είχε ανακατωθεί καλά το κακάο με το κρασί, μάλλον δεν είχε, γιατί όταν έβαλα τα λάδια αυτό έμεινε στην επιφάνεια παρόλο το χτύπημα!

Και 3ον: όταν την έβγαλα από το ψυγείο και τη χτύπησα, αυτή έκοψε (όπως κόβει η κρέμα γάλακτος). Συνέχισα το χτύπημα και έστρωσε. Βέβαια, μου φαίνεται ότι είναι πιο πηχτή από μαρέγκα και όταν τη πιάνω με το δάχτυλο, αμέσως "λιώνει" το μέρος που ακουμπάει στο δάχτυλο και φυσικά όταν την απλώνω στο δέρμα είναι σαν να αλοίφω λάδι τελικά.

Μάλλον τα'χω κάνει θάλασσα...

Γι'αυτό σας λέω... θα βάλλω τα κλάματα...

Δασκαλίτσα μου... ΒΟΗΘΕΙΑ!!!

Τώρα την έχω στο ψυγείο για να την ξαναχτυπήσω αργότερα και ο Θεός βοηθός!!!

Blondbrained είπε...

Α,κοριτσάρα μου, μη μου απογοητεύεσαι! Πάντα λύνονται τέτοια θέματα! Σιγά που θα πάει χαμένη η προσπάθεια!

Καταρχάς έχει μπόλικα λάδια και δεν είναι σίγουρο ότι θα έχεις "πρόβλημα" ξηροδερμίας. Ακόμα κι αυτό το λίγο που έβγαλε ατμούς είναι καλό και ίσως είναι και αρκετό. Μηνα γχώνεσαι. Για το "δέσιμο" της κρέμας, μια χαρά μου ακούγεται ότι έγινε. Θέλει ΄λιγο περισσότερο σφίξιμο, αν το κατάλαβα καλά. Θα το βάλεις και αυτή τη μία φορά στο ψυγείο, θα το χτυπήσεις, κι ίσως άλλη μία. Αλλά δε νομίζω ότι θα χρειαστεί άλλη! Είναι και καλοκαίρι σου θυμίζω, και λυώνει πολύ πιο γρήγορα με την επαφή με το δέρμα!
Θα την έχεις σε δροσερό μέρος και στην ανάγκη -αν είναι να λείψεις μέρες και να μην την πάρεις μαζί σου- θα τη βάλεις στο ψυγείο! Αλλιώς μην ανησυχείς, δεν παθαίνει τίποτα!!!!! Εγώ την έχω πάνω από χρόνο μία, και απλώς όταν σκληραίνει πολύ (πχ χειμώνα) την ξαναχτυπάω, αν τη θέλω πάλι αφράτη να την έχω, και το καλοκαίρι (τώρα πχ) θα της ρίξω άλλο ένα να αφρατέψει! Η κρέμα είναι μια χαρά! :) Βάλε στα χεράκια σου και στο κορμάκι σου και πες μας πώς βλέπεις το δέρμα σου. Αυτό έχει σημασία!

ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΩΝΤΕΡΑ :) :) :)

Χαρά είπε...

Τι θα'κανα χωρίς εσένα, μου λες??

Την έβγαλα από το ψυγείο (είχε γίνει πέτρα) και τη χτύπησα ξανα.

Η αλήθεια είναι ότι τη φανταζόμουν σαν του εμπορίου, αφράτη αφράτη, ενώ η δική μου είναι πηχτούλα. Πάντως έχουν δέσει τα υλικά, δεν ξεχωρίζεις κάποιο από αυτά, παρά μόνο όταν την αγγίζω που γίνεται κατευθείαν λάδι.

Τέλος πάντων ...

Πάλι καλά που έχω εσένα να με παρηγορείς και να με ενθαρρύνεις !! Σ'ευχαριστώ!!

Θα τη χρησιμοποιήσω και θα σας πω εντυπώσεις..


Blondbrained είπε...

Η αφράτη-αφράτη είναι η άλλη η λευκή ;) Αλλά πίστεψέ με, το αποτέλεσμα του κρασομπάτερ δεν θα το έχεις με καμία άλλη κρέμα!!! Έχει γίνει έρωτας ανά την Ελλάδα σου λέω! :) :) :)

Χαρά είπε...

Όταν την έβγαλα από το ψυγείο τη χτύπησα και την έβαλα στα βάζα. Όταν όμως ήρθε σε θερμοκρασία δωματίου έγινε κάπως ρευστή. Πιάνω λοιπόν το μίξερ του φραπέ (το δεύτερο-αυτό που έχω για σαπούνια, αλοιφές κλπ)και τη χτυπάω όπως είναι μέσα στα βάζα. Αφράτεψε, μπορώ να πω, και έγινε στητή. Το άλλο πρωί ήταν σούπερ, η υφή τουλάχιστον.

Όμως, στην ουσία τελικά δεν είναι καλή. Τη βάζω στα χέρια μου και τα νιώθω κατευθείαν να με τραβάνε- να ξεραίνονται ακόμα πιο πολύ. Υπόψην ότι έχω ξερά χέρια. Στο πρόσωπο (είναι λιπαρό) δεν νιώθω το ίδιο. Όμως και στη μία και στην άλλη περίπτωση μου αφήνει πολλή λαδίλα. Τα χέρια μου είναι ξερά και λαδωμένα και το πρόσωπο επίσης λαδωμένο.

Φταίει το αλκοόλ,έτσι? Για την ξηρότητα, ναι, το πιστεύω κι εγώ. Για το ότι δεν απορροφάται και αφήνει λαδίλα, όμως? Και δεν βάζω πολύ. Ίσα ίσα να απλωθεί.

Χαρά είπε...

Επί τη ευκαιρία, μήπως έχουμε τίποτα σε σούπερ ντούπερ ενυδατικό για χέρια και φτέρνες?

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας, θελω να κανω την εξης ερωτηση.
Εφτιαξα την κρεμα με το κρασι και το κακαο μονο που αντι για στερεο λαδι καρυδας εβαλα υγρο. Ολα τα υπολοιπα οπως τα γραφετε.
Τωρα που εχουν περασει καποιες μερες η κρεμα εχει γινει χαλια. Εαν την βαλω στο ψυγειο γινεται στοκος, εαν την βγαλω γινεται νερο.. Επισης δεν εχει "βαρος" , νομιζεις πως ειναι σκετος αφρος! Τι κανω λαθος??

Blondbrained είπε...

Καλέ, Χαρά, με κούφανες! Γιατί δεν απορροφάται το κρασομπάτερ σου; Πιο καλά απορροφάται από το άλλο μπάτερ, τουλάχιστον σε μένα και με όσες έχω μιλήσει. Για την ξηρότητα επίσης δεν "στέκει", γιατί με το βράσιμο το έχεις εξαφανίσει το αλκοόλ. Κοίτα τι θα σου προτείνω, αν έχεις διάθεση να το επιχειρήσεις ξανά. Πουλάνε (νομίζω στον Βερόπουλο, αλλά δεν κόβω και το κεφάλι μου) κρασί χωρίς αλκοόλ (στην ουσία χυμό σταφυλιού, αλλά χωρίς ζάχαρη). Πάρε το κόκκινο και χρησιμοποίησέ το ως όχι. Αλλιώς βράσε καλύτερα το κρασί σου, κα χτύπα το μπάτερ τουλάχιστον 2-3 φορές (δηλαδή το φτιάχνεις, το βάζεις ψυγείο να γίνει στόκος, το βγάζεις και το χτυπάς, το ξαναβάζεις ψυγείο να γίνει πάλι στόκος, το ξαναβγάζεις και το χτυπάς κι άλλη μία φορά). Έτσι θα αφρατέψει κι άλλο.

Τώρα, για φτέρνες ειδικά, στο μαγαζί πουλάμε την αλοιφή ξηροδερμίας που σώζει φτέρνες με την μία!!!!! Για τα χέρια είναι λίγο βαρια για καλοκαίρι! Ωραίες κρέμες για τα χέρια έχει η κουμπάρα στο anima-terra. Για τράβα ρώτα κατά κει!!! :)

Ανώνυμη φίλη, στο "αφρός" το πέτυχες, έτσι πρέπει να 'ναι. Για τα υπόλοιπα κάνε αυτό που είπα παραπάνω στη Χαρά να κάνει. Τώρα που είναι καλοκαίρι θέλει λίγη περισσότερη "δουλειά" το μπάτερ για να σταθεί στο ύψος του!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξερω, δεν μοιαζει με κρεμουλα. Τη βγαζω απο το ψυγειο και δεν μπορω να την πιασω επειδη ειναι παγωμενη. Την σκαλιζω λιγο με τα νυχια και με το που παω να την απλωσω στο δερμα αμεσως ζεσταινεται και τρεχει σαν νερο.. Δεν την ευχαριστηθηκα καθολου :(
Μηπως υπαρχει τροπος να την κανω με πιο κρεμωδη υφη??

Ανώνυμος είπε...

Δημητρα: συγχαρητηρια για το μπλογκ ειναι τελειο!!! φτιαχνω εδω και αρκετο καιρο σαπουνια και προσφατα ειπα να πειραματιστω και με τις κρεμες..Ηθελα να σε ρωτησω λοιπον γιατι πολυ με απασχολει,τι διαρκεια ζωης εχουν οι κρεμες με νερο χωρις συντηρητικο και τι διαρκεια εχουν με συντηρητικο???

Νικολέτα είπε...

καλημέρα. τα βουτυράκια μπορούμε να τα προμηθευτούμε από φαρμακείο? αλλιώς μπορείς να μου δώσεις link να τα παραγγείλω από ίντερνετ? είμαι σε επαρχία και δεν μπορώ να τα βρω εύκολα. επίσης τα αιθέρια έλαια είναι σαν αυτά που πουλάνε στα jumbo τα αρωματικά ή είναι άλλα?

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΖΟΥΛΑ είπε...

καλησπερα σας ειμαι απο επαρχια ενα καλο μαγαζι για βουτυρα και αιθεραια ελαια;

Christina Zisi είπε...

Καλησπέρα σας... Συγχαρητήρια για όλες τις δημιουργίες σας!
Είμαι εντελώς καινούργια...και η σελίδα σας με έχει συνεπάρει ^_^ Πολλά πολλά μπράβο!!!
Έχω κάποιες ερωτησούλες κι ελπίζω να μη γίνω κουραστική!
Άρχικα να σου πω ότι θέλω να φτιάξω την κρέμα κρασί-κακάο (ΠΡΟΣΚΥΝΩ!!! Έψαχνα μια κρέμα για κακάο κι όταν είδα και το κρασί... Ενθουσιάστηκα!!!)
1) Μπορώ να βάλω βούτυρο κακάο αντί για καριτέ?
2) Μπορώ να βάλω και τζελ αλόης?
Αυτάαααα προς το παρόν!!! Εύχομαι να είστε γεμάτη από δημιουργικότητα!!!!
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!!! :)

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα αν μυριζει πολυ το κρασι στη συνταγη ασχημα τι να κανω? Ευχαριστω

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα αν μυριζει πολυ το κρασι στη συνταγη ασχημα τι να κανω? Ευχαριστω

Soultana Keskinidou είπε...

καλησπέρα θέλω να σε ρωτήσω όταν λες καρυδέλαιο εννοείς το Walnut oil ή το Coconut oil γιατί το έχω δει και σε άλλο άρθρο σου και πάλι δεν κατάλαβα ποιο από τα δύο εννοείς.
αν το αγοράσω από τον ΜΑΝΗ που έχει το Walnut 10 ευρώ το 1 λίτρο είναι κάλο το έχεις δοκιμάσει?
Ευχαριστώ

Princes είπε...

τι ειναι το Β5??

Princes είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Princes είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.