Τετάρτη, 27 Μαρτίου 2013

li&li της φίλης μου της Λίας!

Λοιπόν, η Λία είναι φίλη μου! Και τι σας νοιάζει, θα μου πείτε. Δεν έχετε άδικο, αλλά νοιάζει εμένα. Οπότε σας παρακαλώ να ανεχτείτε για λίγο την εκδήλωση αγάπης και θαυμασμού που θα παρακολουθήσετε.

Η Λία το λοιπόν είναι φίλη μου. Όχι από τις φίλες που πίνουμε κάθε μέρα καφέ ή μιλάμε στο τηλέφωνο συνέχεια. Για την ακρίβεια μιλάμε σπανίως στο τηλέφωνο και ακόμα πιο σπάνια βρισκόμαστε για καφέ. Αλλά ΕΙΝΑΙ φίλη μου. Νομίζω πως είναι η μόνη φίλη που βλέπω και ακούω ελάχιστα έως ποτέ, αλλά πάραυτα νιώθω ότι θα μπορούσα να της εμπιστευτώ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

Η Λία εκτός από φίλη μου είναι κι ένας σπάνιος άνθρωπος. Δε θα μιλήσω για τον χαρακτήρα της και την προσωπικότητά της, γιατί η ίδια η Λία δε θα το ήθελε. Θα πως όμως πως είναι ένας άκρως δημιουργικός άνθρωπος, μία καλλιτέχνης στην ψυχή. Όχι από αυτές που όταν τη βλέπεις λες "α, αυτή είναι καλλιτεχνική φύση". Όχι.... έχει κάνει τη ζωή τέχνη και κυκλοφορεί σαν ένας απλός, συνηθισμένος άνθρωπος. Πού να 'ξεραν όσοι βρίσκονται στο δρόμο της, τι θαύματα κρύβει μέσα του αυτό το ήρεμο, γλυκό πλάσμα!

Και αποφάσισε να πάρει και τον τίτλο του καλλιτέχνη μάλλον, γιατί άνοιξε ένα e-shop με δημιουργίες δικές της και της συνεργάτιδας και φίλης της. Ρίξτε μια ματιά εδώ http://liandlijewels.blogspot.gr/ . Ό,τι απορία έχετε μην το σκεφτείτε να την "ενοχλήσετε". Θα σας τις λύσει όλες, είμαι σίγουρη.

Λία μου, ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ σας εύχομαι! Σας αξίζει!

Και φωτογραφία από μία δημιουργία τους:


5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Mάρια:καλή επιτυχία εύχομαι στις κοπέλες μόνο που δεν. Εμφανίζεται η ιστοσελίδα τους.

Katerina είπε...

Καλή επιτυχία στα κορίτσια και συγχαρητήρια για τις δημιουργίες τους!
http://liandlijewels.blogspot.gr/

Ανώνυμος είπε...

Το 7 και το 14 είναι φοβερά. Όλα είναι βεβαίως, αλλά αυτά ξεχώρισα.
Συγχαρητήρια για την εκπληκτική δουλειά.

Ανώνυμος είπε...

Η κίνηση της ΦΙΛΗΣ μου να γράψει κάτι τόσο όμορφο για μένα με συγκίνησε πολύ.Το ξέρει πολύ καλά ότι την αγαπώ πολύ και γνωρίζω πολύ καλά τα συναισθήματά της για μένα .Ένα απλό ευχαριστώ έστω και γραπτό δεν μπορεί να καλύψει αυτό που νιώθω.
Ανεξάρτητα όμως με αυτό που νιώθω για εκείνην σας ευχαριστώ όλους σας για τις ευχές και τα καλά σας λόγια .Να είσαστε πάντα καλά. Λια

sundayspoon είπε...

Καλή επιτυχία στα κορίτσια!!!