Πέμπτη, 18 Απριλίου 2013

Πασχαλινό Bazaar!


Έφτασε η ώρα, ήρθε η στιγμή, για το Πασχαλινό Bazaar στον υπέροχο χώρο της EOS ART στην Ακαδημία Πλάτωνος. Τα Χριστούγεννα είχαμε περάσει ΥΠΕΡΟΧΑ! Φέτος θα περάσουμε ακόμα πιο υπέροχα (γιατί έχουμε ήδη γνωριστεί βεβαίως-βεβαίως), και αν σας έχουμε κοντά μας θα είμαστε ακόμα πιο ευτυχισμένες!!! Γιατί ομιλώ στον πληθυντικό; Μα γιατί θα είμαι και πάλι με την κουμπάρα μου. Ναι, ναι, αυτή με τις κρεμούλες, τα σέρουμ, τα λαδάκια ομορφιάς...

Ακόμα εδώ είστε; Ακόμα δεν κλείσατε ραντεβού με τους φίλους και τις φίλες σας να βρεθείτε την Κυριακή εκεί; Δε σας φτάνει που θα δείτε τις αφεντομουτσουνάρες μας και θα γελάσουμε και θα πιούμε καφεδάκι (ή τσαγάκι), και θα συζητήσουμε με σοβαρότητα και πάσα επισημότητα για βότανα, ομορφιά, υγεία (ή και ψωμί αν θέτε); Ζητάτε κι άλλο κίνητρο; Πιο πεζό; Να σας δώσω ένα... Όχι μόνο θα δίνουμε τις κηραλοιφές μας και τα κρεμο-σερουμο-λαδάκια της κουμπάρας σε χαμηλές τιμές (λόγω bazaar), αλλά ΕΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΑ (οι φίλοι του μπλογκ και όσοι μας διαβάζετε στο facebook), θα έχετε επιπλέον έκπτωση 15% και στις κηραλοιφές και στις κρέμες, αρκεί να μας πείτε ότι διαβάσατε την ανάρτηση στο μπλογκ ή στο facebook....

Τι θα έχουμε; Τις κλασσικές μας κηραλοιφές (μυοσκελετικών φλεγμονών και πόνου, ονυχομυκητίασης, ξηροδερμίας, πρώτων βοηθειών), τις κηραλοιφές χωρίς τις οποίες απαγορεύεται να κυκλοφορήσετε καλοκαίρι (δε φέρω καμία ευθύνη αν το κάνετε), δηλαδή κυτταρίτιδας, αναπλαστική, περιποίηση στήθους, ακμής, ραγάδων, και και και... δεν σας λέω άλλα, να έρθετε να δείτε μόνες και μόνοι σας. Όσο για την κουμπάρα, εφοδιαστείτε με ψυχραιμία, γιατί θα σας πιάσει πανικός όταν δείτε τι θα έχει μαζί της! Από κρέμες χεριών για χέρια μωρουδιακά και μοσχομυριστά, μέχρι σέρουμ προσώπου-ματιών, που θα θέλετε να το φάτε, και αποσμητικές σε βαζάκια ονειρεμένα για μασχάλες ακόμα πιο ονειρεμένες!

Ραντεβού την Κυριακή στην Ακαδημία Πλάτωνος, 12:00-21:00. Μη μου λέτε μετά μου-σου-ξου-του! (θα ακολουθήσουν και φωτογραφίες από βδομάδα)

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μαρία:αχ δεν το πιστεύω θα σκάσω αν δεν έρθω,θέλω τόσο πολύ να σε γνωρίσω πιστεύω να με φέρει ο άντρας μου αλλιώς θα σκάσω.

Blondbrained είπε...

Ε όχι! Μην σκάσεις! Απλά έλα!!!! Κι εγώ θέλω πολύ να σε γνωρίσω :) :) :)

Ανώνυμος είπε...

Θα προσπαθήσω, αν χρειαστεί θα πέσω και στα γόνατα (χαχαχα πλάκα κάνω).

χρυσα ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ είπε...

ZHΛEYΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Katerina είπε...

Κορίτσια καλή επιτυχία!!! Εγώ θα είμαι εκτός Αθηνών το ΣΚ, ελπίζω αν επιστρέψουμε νωρίς την Κυριακή να περάσω να σας δω! Κι εγώ θέλω πολύ να γνωριστούμε κι απο κοντά!!!

Blondbrained είπε...

Μαρία μου, στους συζύγους επιτρέπεται να πέφτουμε στα γόνατα :P

Η είσοδος είναι δωρεάν, και ο καφές δωρεάν, και τα βουτήματα δωρεάν, και η κουβεντούλα δωρεάν, και οι δοκιμές δωρεάν, και τα γέλια δωρεάν!!! :) Ελάτε, βρε παιδί μου, να γνωριστούμε έστω, να γίνει χαβαλές και μπάχαλο, να γνωρίσετε και τα κορίτσια του EOS ART, τα φοβερά και τρομερά, τα δημιουργικά! ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕ!

Χρύσαααααααα... καλά, δε θα ανεβάσω πολλές φωτογραφίες :)

Κατερινιώ... είσαι μεγαλοστέλεχος της πολυεθνικής alchemy of nature. Επιβάλλεται να είσαι εκεί!!!! :P Μακάρι να τα καταφέρεις!

Ελένη είπε...

Αχ! Μακάρι να ήμουν στην Αθήνα
Εύχομαι καλή επιτυχία, να περάσετε καλά

Blondbrained είπε...

Α, τώρα το είδα. Έγραψα για το δωρεάν, γιατί είδα ένα σχόλιο για το αν είναι δωρεάν η είσοδος :) Αλλά μάλλον το έσβησαν. Δωρεάν είναι πάντως...

Ελένη μου, όταν αρχίσουμε τις περιοδείες (είμαστε και τρελές εμείς, μη νομίζεις, ευκαιρία ψάχνουμε), θα έρθουμε να σε βρούμε!!!!!!

Ελένη είπε...

Με μεγάλη μου χαρά κορίτσια

αναστασια είπε...

Καλή επιτυχία και από μένα κορίτσια , ειλικρινά θα ήθελα να είμαι και εγώ κοντά σας .... αλλά θα είναι το πνεύμα μου ...χαχχααχ
φιλιά πολλά ..:)

χρυσα ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ είπε...

ΠEPIOΔEIEΣ!!! TI KAΛA.....
NA ΓEΛAΣETE ΠOΛY KOPITΣIA KAI NA ANEBAΣETE ΠOΛΛEΣ ΦΩTO ΓIA NA NOIΩΣOYME OTI EIMAΣTAN KI EMEIΣ EKEI.KATI ΣAN ΦATE MATIA ΨAPIA....
OΛEΣ MOY OI EYXEΣ MAZI ΣAΣ.NA ΠAN OΛA OΠΩΣ
AΓAΠATE.ΦIΛIA.

Blondbrained είπε...

Να 'στε καλά!!! :) Ευχαριστούμε!!! Θα σας σκεφτόμαστε (και επιστρέφοντας, κάτι θα κάνουμε και για σας... θα δούμε... το 'χω ακόμα στη σκέψη)

ritsa είπε...

Καλή επιτυχία! Είναι κοντά στο μετρό Μεταξουργείου? ίσως καταφέρω να έλθω...το θέλω τόσο πολύ!

Katerina είπε...

Πως πήγε το Μπαζάρ κορίτσια;;; Που είναι οι φωτογραφίες;;;;;;;;;;

Blondbrained είπε...

Υπομονή, μάλλον σήμερα. Δεν πρόκαμα η μαύρη... Θα ενημερώσω :) :) :)