Παρασκευή, 19 Απριλίου 2013

Ήρθε το κεφίρ μου!

Ένα έχω να πω... παρέλαβα ΜΟΛΙΣ τους σπόρους κεφίρ μου, από ένα αξιαγάπητο μέλος του υπεροχότατου και πολύ πρακτικού φόρουμ www.xariseto.gr

Να 'ναι πάντα καλά... Προς το παρόν το ξέπλυνα με φρέσκο γαλατάκι και το έβαλα σε γυάλινο βάζο καλά κλεισμένο στο ντουλάπι, για να ηρεμήσει και να τραφεί το γλυκούλι μου για δύο-τρεις μέρες. Ψάχνω ήδη όνομα, μόνο αυτό σας λέω! Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Μύριζε ξινό φρέσκο γιαούρτι (παραλίγο να το φάω μέσα από την συσκευασία)!

Μέχρι να συνέλθει κι αυτό κι εγώ, και να έχω αρκετή παραγωγή για  να κάνω τα πειράματά μου, έχει να διαβάσετε πολλά και υπέροχα στο blog της φίλης Σοφίας. Πηγαίνετε δεξιά στα αγαπημένα μου site και επισκεφθείτε το sofeto. Εκεί θα πάρετε μια πρώτη "γεύση"... Το κεφίρ μπορεί ναι γίνει γιαούρτι, τυρί, σος ή σάλτσα, και άλλα πολλά που θα τα ανακαλύψουμε σίγουρα (δεν τη γλυτώνετε) στην πορεία. Πού να ξέρανε οι κόρες μου τι τις περιμένει! Και η κουμπάρα επίσης! Καλό το γάλα αμυγδάλου, κουμπάρααααα; Να δεις πώς θα πηγαίνει με το κεφίρ, βρε!!!!

Και φυσικά, μόλις γεννήσει το μικρούλι μου θα αρχίσω να μοιράζω σπόρους, και όσο γεννάει θα μοιράζω :)

Πάω να χαλαρώσω, γιατί είμαι αναστατωμένη από τον έρωτα τώρα!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πριν χρόνια είχα και γω σπόρους κεφίρ κι έπινα κάθε μέρα κι ΄έδινα και στα παιδιά μου γιατί οικογενειακώς δε μας αρέσει το γάλα αλλά μας αρέσει το ξυνόγαλο ή αριάνι το οποίο μοιάζει στη γεύση με το κεφίρ.Κάποια στιγμή μεγαλώνοντας τα παιδιά σταμάτησαν να το πίνουν κι έτσι σταμάτησα και τη παραγωγή.Διάβασα στη σελίda sofeto και για το τυρί.Πολύ ενδιαφέρον.Τώρα Πέγκυ εσύ όλο και κάτι θα κάνεις παραπάνω.Please κάνε σαπούνι.....Τι να κάνω να μη το σκεφτώ, όλα τα περιμένουμε πια από σένα.!
Κυριακή.

Blondbrained είπε...

Πάει, μου βγήκε το όνομα!!! :)
Η αλήθεια είναι πως μου πέρασε από το μυαλό, αλλά δεν φταίω! Είχα βρει ψάχνοντας πως το χρησιμοποιούν και για την ομορφιά και για την υγεία του δέρματος. Μέχρι σε ψωρίαση και πληγές το χρησιμοποιούν στον Καύκασο!!! Το πολύ πολύ να μας μείνει ένα σαπούνι με γάλα... θα θέλει πολλή προσοχή στην μίξη με τη σόδα... αλλά νομίζω πως γίνεται ανά πάσα στιγμή, αντί για γάλα :) Έχω δει και σαπούνι με γιαούρτι στο εξωτερικό. Λένε πως είναι τρομερά επουλωτικό και μαλακτικό :) Την ίδια δουλειά θα κάνει.

Αυτό που θέλω είναι να φτιάξω είναι γιαούρτι (κάτι που σίγουρα δεν είναι και πολύ δύσκολο).

Αλλά την παραγωγή γιατί την σταμάτησες; Φτιάχνε για σένα... Τόσο καλό που κάνει, δεν είναι να το κόβεις! Αυτή η κοπέλα που μου το έστειλε φτιάχνει και σος με μουστάρδα και κεφίρ, και είναι πεντανόστιμο και πολύ απλό (και φυσικά υγιεινό).

Το Ταξίδι Της Μεταμόρφωσης είπε...

Καλημέρα σε όλη τη παρέα. Ψάχνω να φτιάξω κεφίρ και χάρηκα που σας βρήκα εδώ. Το έκανα παλιότερα πολλά χρόνια αλλά για ένα διάστημα λογω μετακινήσεων το άφησα και μου λείπει. Αν υπάρχει κα΄ποια φίλη - φίλος που έχει να προσφέρει θα χαρώ να το πάρω, αλλιώς θα περιμένω να αρχίσεις εσύ την διανομή Πέγκυ μου. Καλή Ανάσταση!!!
Ρένα


Ανώνυμος είπε...


Καλημερα σ'ολη τη παρεα,οδηγιες για να φτιαξουμε γιαουρτι απο κεφιρ που θα βρουμε?ψαχνω και δε βρισκω κατι,γνωριζει κανεις τη διαδικασια?ευχαριστω.