Πέμπτη, 16 Μαΐου 2013

Η αποσμητική της Κατερίνας.


 Πριν την χρησιμοποιήσει ο αντρούλης μας!

 Αφού την χρησιμοποιήσει ο αντρούλης μας (που στο ένα δαχτυλάκι να έμοιαζε με το παληκάρι,
θα του συγχωρούσαμε και τη βρωμίλα...)

Εγκαινιάζοντας την νέα ενότητα αναρτήσεων ΦΤΙΑΧΝΕΙ Η ΠΑΡΕΑ, ξεκινάμε με ποια άλλη... Την Κατερίνα μας. Μ' έχει σώσει από την ντροπή και τον εξευτελισμό αρκετές φορές, διορθώνοντάς μου λάθη που ως γνήσια ξεμωραμένη κάνω ενίοτε, και έντιμα και δίκαια κέρδισε τον τίτλο της Επίσημης Διορθώτριας του blog. 

Και ιδού η συνταγή της για αποσμητική. Καλά μαγειρέματα:

Χρησιμοποίησα 1 κουταλιά σούπας λάδι καρύδας, 1 κουταλιά βούτυρο καριτέ και 1 κουταλιά βούτυρο κακάο, 1 κουταλιά μελισσοκέρι και αφου έλιωσαν όλα αυτά έβαλα 1 κουταλιά μαγειρική σόδα και 2,5 κουταλιές κορν φλάουερ. Τα χτύπησα πολύ καλά και στο τέλος πρόσθεσα αιθ.ελ. τειόδεντρο (10 σταγόνες), λεβάντα (άλλες 10 σταγόνες), για πιο έντονο άρωμα μπορείτε και περισσότερες, και 4-5 σταγόνες βιτ.Ε. Βγαίνει αρκετά σφιχτό για στικ (που το προτιμώ) αλλά και για βαζάκι είναι μια χαρά τώρα το καλοκαίρι. Επίσης, όταν πρόκειται να βάλω κάπου τειόδεντρο επειδή η μυρωδιά του είναι βαριά και έντονη, χρησιμοποιώ οργανικό λάδι καρύδας ΒΡΩΣΙΜΟ που μυρίζει πολύ ωραία και ισορροπεί τη μποχα, εεε συγνωμη το βαρύ άρωμά του τειόδεντρου. Στην αρχή ίσως φανεί οτι δεν προστατεύει απο την δυσοσμία ικανοποιητικά αλλά αυτό συμβαίνει τις πρώτες μέρες μέχρι να σκοτωθούν οι αποικίες των βακτηρίων που βρίσκονται στις μασχαλίτσες μας. Μετά σηκώνεις το χέρι να πιάσεις τη χειρολαβή και μοσχοβολάει ;-)

49 σχόλια:

Blondbrained είπε...

Συμπληρώνω κι εδώ για να είναι όλες μαζί αυτές οι πληροφορίες, πως για όσους έχουν πολύ ευαίσθητο δέρμα ή τους πειράξει η σόδα, μπορούν να την αντικαταστήσουν με σκόνη αλούν (την έχουμε βρει στο athinarom στην Αθήνα), αλλά σίγουρα θα υπάρχει κι αλλού. Είναι αρκετά 1-2 γρ, ανά 50ml κρέμας, και αν τη βάλετε δε χρειάζεται ούτε το κορν φλάουρ.

Katerina είπε...

Πέγκυ μουουου.... Ι ΛΑΒ ΓΙΟΥ!!!! Παρεπιπτόντως, το παλικάρι της φωτογραφίας....μωρέ...όπως τα πες!!!! τέτοιο παιδί του τα συγχωρείς όλα!!!!

Katerina είπε...

Υποθέτω οτι με αυτή την ποσότητα του αλουν θα βγει αρκετά πιο υδαρής, ειδικά τώρα το καλοκαίρι, οπότε το βάζουμε οπωσδήποτε σε βαζάκι...σωστά;;;

Blondbrained είπε...

Μια χαρά είναι η ποσότητα αλούν :) Δοκίμασε κάποια στιγμή να δεις. Αν θες και παραπάνω βάλε, αλλά δεν σφίγγει την κρέμα σου η αλούν ή η σόδα. Τα βούτυρά σου και το μελισσοκέρι σου την σφίγγουν. Η αλούν ή η σόδα και το κορν φλάουρ θα αφήσουν απλά αυτές τις "πέρλες". ΕΓώ και ελάχιστη έχω βάλει κάποια στιγμή (την μισή ποσότητα νομίζω) και καμία διαφορά δεν είδα στην υφή της, ούτε σητν αποτελεσματικότητά της. Αλλά βάζω την περισσότερη για τις "δύσκολες"π περιπτώσεις (εμείς είμαστε και μυρωδάτες από μόνες μας βρε παιδί μου) :P

Ωραία δεν "είσαι" εκεί; :) :) :) Κι εμένα μ' αρέσει!

Katerina είπε...

:-) Ναι καλέ! κούκλα με έβγαλες!!! Ευχαριστώ Πεγκούλα μου!!!

giota van είπε...

πολυ ωραία η συνταγη σου!!! εσβησα το σχολιο καταλαθως. Ηθελα να προσθεσω οτι λιγες σταγόνες σιτρονέλα βοηθουν στο να μην ιδρωνουμε τοσο.Ειναι και εντομοαποθητικο.

Ανώνυμος είπε...

Μαρία:μπράβο Κατερίνα πολύ καλυ συνταγή έτσι το φτιάχνω και γΩ με μικρές παραλλαγές.το μόνο πρόβλημα μου ειναι επειδή και μένα μ'αρέσει σε στικ ότι τώρα με τις ζεστες μαλακώνει και αναγκάζομαι και το αλοιφω με το χέρι.και σε σένα μαλακώνει?

Blondbrained είπε...

Ωραία ιδέα η σιτρονέλα, για όσους έχουν πρόβλημα με πολύ ιδρώτα. Αλλιώς δεν χρειάζεται να σταματάμε τον ιδρώτα. Ο ιδρώτας είναι υγεία :)

Αλλά για τις άβολες καταστάσεις (πχ καλά ρουχα, κλπ) είναι πολύ καλή ιδέα ;)

Μαρία μου, κι εγώ το έχω το "πρόβλημα" που μαλακώνει. Πάντως έχει ωραία βαζάκια για να τη βάζετε. Η κοημπάρα είχε βρει κάτι πολύ ωραία χρωματιστά πήλινα βάζα, που κλείνουν σαν αυτά από τις μαρμελάδες. Είναι όνειρο :) Βρίσκετε ένα ωραίο βαζάκι και το έχετε για την αποσμητική σας, χειμώνα καλοκαίρι!

Ανώνυμος είπε...

Μαρία:το ξέρω μωρέ θα μπορούσα να το έβαζα σε ένα πολύ ωραίο βάζο αλλά μου αρέσουν πολύ τα αποσμητικό σε μορφή στικ,τι να κάνουμε δεν μπορούμε να τ'αχουμε όλα!!!:-)Να ρωτήσω και κάτι άλλο σας αφήνει καθόλου ίχνος να το πω πάνω στο ρούχο?Έχω την εντύπωση ότι 1με2 φορές έχω δει σταμπιτσα κι αυτό σε σκούρο..

Blondbrained είπε...

Λοιπόν, όταν έβαζα σόδα στη δική μου άφηνε στάμπα καμία φορά. Από τότε που βάζω την αλούν, δεν αφήνει στάμπα!!! Βέβαια δε βάζω κι έναν κόσμο! Λίγη θέλει! Νομίζω πως ίσως βοηθάει να απορροφηθεί καλύτερα από το δέρμα, ενώ η σόδα ίσως δημιουργεί ένα "φίλτρο" που δεν επιτρέπει την πλήρη απορρόφηση των λαδιών και ίσως εκεί οφείλονται οι στάμπες. Για δείε το και σεις και πείτε μας.

Kate'sCakeBox είπε...

Συγχαρητήρια για το μπλόγκ σου.Κάνεις εξαιρετικές αναρτήσεις..το άρθρο σου για τον ήλιο και την ηλιακή ακτινοβολία με ενθουσίασε..και η σημερινή πρωτότυπη και κατατοπιστική.Καλό βραδάκι.Κέιτ.

giota van είπε...

Κι εγώ παλιότερα που είχα φτάξει τέτοιο αποσμητικό είχα βάλει σοδίτσα αλλά με ερέθισε και έκανα σπύράκια.

Μου έχουν δημιουργηθεί κάποιες απορίες για τα αιθέρια.
Υπάρχουν κάποια αιθέρια που δεν πρέπει να συνδιάζονται?

Γένικά μπορω να συνδιάσω όσα αιθέρια έλαια θέλω?

Όταν θέλω να στοχεύσω σε κάτι συγκεκριμένο μπορώ να συνδιασω πολλα αιθέρια που κάνουν το ίδιο πράγμα? πχ
για ραγάδες συνδιάζω κάποια επουλωτικά με αναπλάστικά και ενυδατικά. Πρέπει να είναι ένα από κάθε κατηγορία?

Deni Argiropoulou είπε...

Κατερίνα, ωραία φαίνεται η αποσμητική σου, απλώς η σόδα ερεθίζει πολλούς με ευαίσθητη επιδερμίδα και δεν συζητάμε βέβαια καθόλου να μπει μετά από αποτρίχωση. Πίστεψε με όταν ξεκίνησα να φτιάχνω αποσμητική, τίγκα στην καντήλα μετά από χρήση 3-4 ημερών κι εγώ και κάποια πειραματόζωα μου από τη σόδα. Από τότε που βρήκα την σκόνη πέτρας Alun σε συνδυασμό βέβαια με τα βουτυρόλαδα είναι το τέλειο. Δοκιμάστηκε σε σκληρές συνθήκες και βγήκε νικήτρια η κρεμούλα από άποψη οσμής και η μασχάλες απαλές και απαστράπτουσες ακόμα και αμέσως μετά το ξύρισμα. Το μόνο κακό είναι ότι πρέπει να φτιάχνω διπλή ποσότητα γιατί μου την τσακίζει ο συμβίος μου!!!!! Οσον αφορά για την ποσότητα σε 50 ml χρειάζεται παραπάνω από 1 - 2 γρ. Εγώ μετά από δοκιμές βάζω 3,5 γρ. λειτουργεί τέλεια. Καλη συνέχεια στις δημιουργίες σου!

Deni Argiropoulou είπε...

Διόρθωση... οι μασχάλες και όχι η μασχάλες.

Katerina είπε...

Μαρία μου, κι εγώ το προτιμώ σε στικ και γι'αυτό βάζω μεγαλύτερη ποσότητα μελισσοκερίου όταν το φτιάχνω καλοκαίρι...Για τη σόδα δεν έχετε και άδικο, την πρώτη φορά είχα χρησιμοποιήσει τη σόδα που είχα στο βαζάκι της κουζίνας και με ερέθισε, όταν πήρα οργανική σόδα και βάζοντας μικρή ποσότητα δε με ξαναενόχλησε...πάντως στην επόμενη θα χρησιμοποιήσω τη σκόνη αλούν σίγουρα! Deni, εσύ τι αιθέρια βάζεις και στην τσακίζει ο καλός σου; γιατί ο δικός μου δεν τρελαίνεται κιόλας (με το άρωμα, για να εξηγούμαστε!.)
Στα ρούχα μου πάντως δεν έχω παρατηρήσει σημάδια και σίγουρα καμία σχέση με τις κιτρινίλες που αφήνουν τα συμβατικά αποσμητικά (μπλιαχ!)...
Και το θετικό βέβαια είναι οτι ξέρεις τι βάζεις επάνω σου βρε παιδί μου...ειδικά σε μια τόσο ευαίσθητη περιοχή όσο οι μασχάλες...

Katerina είπε...

Επίσης, σαν υποκατάστατο για τη σόδα αρκετοί χρησιμοποιούν σκόνη αραρούτης αλλά εγώ δεν την έχω βάλει ακόμα... ή ρυζάλευρο...Ας τα έχουμε στα υπ'όψιν...

Ανώνυμος είπε...

Μαρία:Κατερίνα την σκόνη αραρουτης την βάζουν αντί του κορν φλαουρ'η καλαμποκαλευρου και όχι αντί της σοδας γιατί εδώ η δουλειά της σοδας ειναι να σκοτώνει τα βακτήρια.Η σόδα εδώ μπορεί να αντικατασταθεί απ'ότι κατάλαβα κιαπτα κορίτσια από τη σκόνη αλουν που πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω κάποια στιγμή.Παντος έχεις δίκιο τουλάχιστον ξέρουμε τι βάζουμε πάνω μας.Α!και για αιθερια εγώ βάζω περγαμοντο λεβάντα και γεράνι και μυρίζει τέλεια.

Blondbrained είπε...

Περισσότερο κι απ' την ανάρτηση και την νεα ενότητα, μ' αρέσει η συζήτηση που έχει ανοίξει στα σχόλια :) Μπράβο, βρε κορίτσια! Είναι σαν να έχουμε βγει για καφεδάκι και ανταλλάσουμε απόψεις! Ακριβώς έτσι το ονειρευόμουν κι αυτό το μπλογκ :) :) :)

Πολλά φιλιά σε όλες σας...

Γιώτα, εσύ θα γίνεις η αγαπημένη μου, το βλέπω, γιατί κάνεις τις καλύτερες ερωτήσεις :)

Λοιπόν, το τι αιθέρια αναμιγνύεις και πώς, είναι σημαντικό όταν φτιάχνεις μία συνταγή αρωματοθεραπείας (για συναισθηματική θεραπεία) ή κρέμα ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ, γιατί ακόμα και η σειρά που θα μπουν τα αιθέρια μπορεί να ενισχύσει ή να αποδυναμώσει μία ιδιότητα καποιου ελαίου. Θέλει έμπνευση, τέχνη και ... διάβασμα :) Ξεκίνα από δω: http://www.experience-essential-oils.com/mixing-essential-oils.html και μετά διάβασε όσα περισσότερα βιβλία και άρθρα αρωματοθεραπείας μπορείς. Υπάρχουν πολλά δωρεάν στο ίντερνετ, υπάρχουν άρθρα από αρωματοθεραπευτές που θα σε βοηθησουν. Σε γενικές γραμμές, δε θα δεις φαινομενικά καμία μεγάλη διαφορά αν απλά βάλεις μέσα στην κρέμα σου κάποια αιθέρια με άλλη σειρά πχ, αλλά μπορεί να δεις σε βάθος χρόνου διαφορά. Καταλαβαίνεις;

Από την άλλη όμως δεν τίθεται θέμα "ασφάλειας". Μπορείς να αναμίξεις ό,τι αιθέριο θέλεις, εάν σου αρέσει η μυρωδιά και θεωρείς ότι θα σου δώσει μία ιδιότητα που χρειάζεσαι. Επίσης μπορείς να συνδυάσεις ΟΣΑ αιθέρια θέλεις, με την ίδια λογική.

Όταν στοχεύεις σε κάτι συγκεκριμένο, μπορείς να συνδυάσεις αιθέρια που κάνουν το ίδιο πράγμα, ναι, γιατί ακριβώς το ίδιο δεν το κάνουν. Το ένα πχ θα συγκρατεί την υγρασία του σώματός σου, μπλοκάροντας τους εξωτερικούς παράγοντες (και υγρασία ανάμεσά τους), το άλλο θα "τραβά" την υγρασία από την ατμόσφαιρα, και το τρίτο θα εμποδίζει την απώλεια υγρασίας από την επιδερμίδα, αλλά χωρίς να μπλοκάρει. Και τα τρία οι περισσότεροι θα πουν απλά πως βοηθούν στην ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ, αλλά βλέπεις πως κάνουν λίγο διαφορετική δουλειά. Και τα τρία μαζί, ανάλογα με το ποια ιδιότητα θες να ενισχύσεις, θα δώσουν σίγουρα καλύτερο αποτέλεσμα, αλλά ίσως το πρώτο ψιλομπλοκάρει το τρίτο, οπότε ίσως χρειαστεί να βάλεις λιγότερο. Κάπως έτσι γίνεται. Ή απλώς κάνεις δοκιμές με διαφορετικές ποσότητες και αιθέρια μέχρι να καταλήξεις σε ένα αποτέλεσμα που σου αρέσει :)

Και όπως καταλαβαίνεις, εννοείται πως μπορείς να φτιάξεις μια κρέμα με διάφορες ιδιότητες, που συνεργιστικά θα δίνουν ένα καλύτερο τελικό αποτέλεσμα, πχ στις ραγάδες, που σίγουρα έχει να κάνει και με ενυδάτωση και με ανάπλαση ιστών, και θα χρειαστείς και κάτι ίσως για εξισορρόπηση των διχρωματισμών που θα προσφέρει ένα παροδικό αποτέλεσμα, μέχρι να αναπλαστεί η επιδερμίδα σε βάθος, κάτι που θα βοηθούσε ψυχολογικά (λέω τώρα...) :)

Γενικά η δημιουργία νέων συνταγών είναι μία περιπέτεια, αλλά είναι μια ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ :) Καλό ταξίδι σου εύχομαι, λοιπόν!

Blondbrained είπε...

Κέιτ μου, σ' ευχαριστώ θερμά για τα όμορφα λόγια σου :) Πέρασα βιαστικά χθες από το μπλογκ σου, λόγω έλλειψης χρόνου (και αυπνίας). Θα το επισκέπτομαι συχνά μου φαίνεται ;)

giota van είπε...

Πραγματικά σε ευχαριστώ πολύ για την βοηθειά σου, μου αρεσει πολυ να διαβάζω για συνταγες και να πειραματίζομαι. Βρήκα μια πολύ καλή εργασια εισαγωγη στην αρωματοθεραπαεια λέγεται και την διαβασα ολη. Λέει πωσ να συνδιαζουμε τα αιθέρια για καλύτερη συνέργεια ανάλογα με την κατηγορία του και τις προφυλάξεις που πρέπει να παίρνουμε. Λέει ασ πουμε ότι στα εσπεροειδη το περγαμοντο αν θυμαμαι καλα τα εξισοροπει. Και άλλα τέτοια.

Την Κυριακή θα έχω και την συνταγη της πεθερας για τα εντερικά στομαχικά κλπ.
Α! να σας πω και κάτι που μου είπε για το δέρμα.
Να προσέχουμε όαν βάζουμε ελαιόλαδο στο πρόσωπο να είναι σε μικρότερο ποσοστό από τα υπάλοιπα λαδάκια γιατι υπάρχει περίπτωση σε κάποιες κοπέλες με ορμονικά θέματα να ενυσχυει την τριχοφυια.
Επίσης μου είπε όταν πλενόμαστε με νεράκι να μην σκουπίζουμε το πρόσωπο.
Κάνω ένα πείραμα στο προσωπό μου με υλικά από την κουζίνα και μόλις κλεισω 15 μέρες θα γράψω στα σχόλια. Είναι για πιο νεανικές επιδερμίδες βέβαια, αλλά παρότρυνση για όποιες δεν έχουν τη δυνατότητανα ασχοληθουν με αιθέρια.
Αφορά γαλάκτωμα καθαρισμου, πιλινγ, ενυδάτωση. Αμυγδαλαιο αβοκάντο χοχομπα τέλειαααααααα!!!!!!
Μωρέ τι καλά που περνάμε. :)

Ανώνυμος είπε...

Μαρία:Αχ!μπράβο βρε Γιώτα άμα πετύχει να μας πεις ειδικά για το γαλάκτωμα καθαρισμού γιατί όσες φορές έψαξα κάτι ήταν με κρέμες γάλακτος και τέτοια.

Katerina είπε...

Αχ κορίτσια πολύ μ'αρέσει που είμαστε μια ευχάριστη ατμόσφαιρα!!! Γιώτα, εννοείται οτι είναι ευπρόσδεκτο ότι καλό μαθαίνεις ε;;; Ασε που με τις απορίες σου μαθαίνουμε κι εμείς καινούρια πράγματα... Λοιπόν, φτιάχνω καφεδάκι και κάθομαι!!!

giota van είπε...

Φτιάξε καφεδάκι Κατερίνα Κατερινακι κι εγώ θα πιω το νερό μου. Είμαι σε ιδιαίτερο τώρα αλλά γράφει τεστ ο μικρός να δω τι μπορεί ολομόναχος. Κι έτσι εγώ σερφαρω. Χαχαχα

Blondbrained είπε...

Μ' αρέσει η πεθερά σου! :) Για το νερό το ήξερα, ναι :)

Τα υπόλοιπα τα σημειώνω, και όπως κατάλαβες έχεις αναλάβει επικίνδυνη αποστολή τώρα! Θέλουμε ΓΝΩΣΗ!!!! :)

giota van είπε...

Αντε να δουμε τι θα γινει. Επεισα και τι φιλη να βαλει μελι και μετα χαμομιλακι λεμονι σε ενα σπιρακι ακμησ που εχει. Εγω παντως 4 μερες που κανω κουζινολογια στη μουρη την ενυδατωση που δινει το λαδακι καμια κρεμα δεν την φτανει. Το μελι ειναι οτι καλυτερο για την ακμη.

http://www.fabulousfrannie.com/index.php?route=product/category&path=59

ειδα οτι αφτο το site ειχε τις καλυτερεσ κριτικες και ηταν τοπ σελλερ. Εχετε ιδεα κυρια πολυταλα...δι ???

Blondbrained είπε...

Την Φράνι δεν την ξέρω. Θα την ψάξω, αλλά το amazon δεν το πολυεμπιστεύομαι. Θα ψάξω για άλλες πηγές που την θεωρούν καλή.

Το μέλι το ξέρω, αλλά δεν είναι ό,τι καλύτερο για την ακμή ;) Σε κάποιους έχει αποτέλεσμα λόγω της ήπιας αντιβακτηριακής του δράσης, αλλά δεν είναι και τόσο δυνατό αντιβακτηριοκτόνο και υπάρχουν πολλές αναφορές ότι δεν τους έκανε και τίποτα σοβαρό (έως απολύτως τίποτα), ενώ άλλοι πίνουν νερό στο όνομά του (όπως με όλα τα "έτσι κι έτσι" υλικά για συγκεκριμένες ιδιότητες). Τα καλύτερα για την ακμή είναι το tea tree (από αιθέρια) και το θυμάρι, που αποδείχθηκε και επιστημονικά ότι όντως είναι ΤΟ καλύτερο μακράν από κάθε γνωστή θεραπεία (εναλλακτική ή και ιατρική) για την ακμή. Τα βάζω στην αλοιφή μου για την ακμή και έχει σώσει κόσμο :) Το μέλι όμως είναι υπέροχο ενυδατικό και επουλωτικό. Οπότε μπορεί να βοηθήσει μετά από μια θεραπεία με τις ουλές.

giota van είπε...

το βρηκα στο ebay το site.

το μελι οχι σαν θεραπεια γιατι δεν τα αφηνει και τα σπαει. πανω στο σπιρακι που εσπασε εχτεσ βαλαμε το μελακι σημερα. εμενα με ειχε βοηθησει αλλα πιστευω οτι εχει να κανει με το δερμα του καθενοσ. φοβαται να βαλει εθερια και αφου θελει να γινει πειραματοζωο θα το κανουμε το τεστ 15 μερεσ οπως το κανω εγω με οτι υπαρχει στην κουζινα μονο.

Μου το αρπαξε απο τα χερια η μανα μου το φανελακι οταν με ειδε με το ψαλιδι. αλλα θα παει για υπνο δεν θα παει??? μάυτο θα το πλυνω το πιατο της!!!
χαχαχα

Blondbrained είπε...

χαχαχαχαχα, είσαι ΘΕΑΑΑΑΑ! :)

Οκ, το μέλι έτσι είναι στο στοιχείο του... ανάπλαση, επούλωση ;)

Μπράβο, βρε κορίτσι!

Πού να δεις τι φτιάχνω με τις βελόνες πλεξίματος που πήρα. Ακόμα κι οι κορες μου έχουναρχίσει τις παραγγελιές (τι χρώμα θα τους βάλω στις΄ακρες για να ξεχωρίζει της καθεμίας) :)

giota van είπε...

Να σου πω την αληθεια θα το κανω με το βελονακι το χοντρο γιατι γινεται πιο γρηγορα. Θα το κανω στρογγυλο. Ειχα κανει σκουλαρικια περυσι με βελονακι στρογγυλα απο βιντεο στο ytube. ετσι θα κανω και το σφουγγαρι.

Blondbrained είπε...

Εννοείται ότι θέλουμε φωτογραφίες :P :)

Deni Argiropoulou είπε...

Εμ, καλά το είπα εγώ στο προηγούμενο πριν διαβάσω εδώ τον χαμό.Ενα χώρο δημιουργίας βρε παιδιά!!!
Κατερίνα, αιθέρια για την αποσμητική βάζω βασικά περγαμόντο και μετά τεϊόδεντρο, λεβάντα και βενζόη. Και να ξέρεις δεν βάζω καθόλου μελισσοκέρι. Α! Και επιπλέον βάζω και aloe vera gel για τις γνωστές της ιδιότητες.

Deni Argiropoulou είπε...

Κατερίνα, μου φαίνεται μεγάλη η ποσότητα του tea-tree. Να σου πω ενώ το αγαπώ πολύ σαν αιθέριο πιο πολύ το χρησιμοποιώ σε ποσότητα στα απορρυπαντικά μου. Για καλλυντική χρήση δεν ξέρω αν θα μ'άρεσε η μυρωδιά του σε μεγάλη ποσότητα. Για δοκίμασε αυτό που σου είπα και πες μου. Καλή συνέχεια

giota van είπε...

Καλημέρα!!! προσπαθω να δημοσιευσω το κείμενο που εγραψα για το πειραμα που σας έλεγα αλλα επειδη είνα μεγάλο και δεν το παιρνει θα το στειλω με μεηλ και θελει η αρχηγος το βαζει!!!

Αυτά λοιπόν!!! Όποια θέλει ας δοκιμάσει να μας πει τι γίνεται. Δεν είμαι ειδικός ξαφνικά αλλά ότι δουλεύει σε μένα ισως μπορει και σε σας....

Είδα και το ξημέρωμα....καλά ε θέλω συνταγή με αφρολουτρο μυοχαλαρωτικό να με κοιμίζει. Αχ αυτές οι αϋπνίες!!!

Katerina είπε...

Deni, μου έχεις δίκιο...η μυρωδιά του tea-tree δεν αντέχεται!!! γιαυτό είπα οτι το βάζω σε συνδυασμό με βρώσιμο λάδι καρύδας που μοσχοβολάει...θα δοκιμάσω όμως το περγαμόντο (δεν είναι φωτοτοξικό αυτό;) και μετά τα υπόλοιπα, τη βενζόη την πήρα τώρα αλλά δεν την έχω χρησιμοποιήσει ακόμα, να μια καλή ευκαιρία...Σ'έυχαριστώ πολύ!!!
Κορίτσια, εγώ για την ακμή (καθότι μπέμπα ετών 35...) έφτιαξα ένα λαδάκι με λάδι Τζοτζόμπα 15ml, αιθέριο έλαιο θυμαρι, λεβάντα, tea-tree, χαμομήλι, λιβανι και εξωτική λουίζα (may chang) και βέβαια βιτ.Ε. Απο άρωμα βέβαια...δε θα έλεγα οτι σκίζει κιόλας αλλά... Εδώ και 4-5 ημέρες που το χρησιμοποιώ έχω δει μεγάλη βελτίωση στα σπυράκια μου. Το καλό είναι οτι είναι πολύ ελαφρύ και απορροφάται γρήγορα και δε χρειάζεται να βάλω κάτι επιπλέον για ενυδάτωση... εκτός απο την αντιηλιακή, δηλαδή το πρωί...
Επίσης, χρησιμοποιώ και αγνό τζελ αλόης κατευθείαν απο τη γλάστρα... έχω ξετρελαθεί με αυτό!!!

Blondbrained είπε...

Κατερινιώ, αυτά που έβαλες για την ακμή, τα έχω σχεδόν όλα κι εγώ στην κηραλοιφή μου γαι την ακμή :) Όντως δεν παίζονται!

giota van είπε...

Καλησπέρα σας!!!
Δεν ήξερα που να το γράψω γι' αυτο το βάζω εδώ επειδή έγινε και η ανάλογη συζήτηση!
Λοιπόν, μου είπε η πεθερά μου ότι για προβλήματα στομαχικά και πονους σε κοιλιά κλπ., έβραζε ματζουράνα. Όμως έκανε ένα άλλο ρόφημα που το έπινε κάθε μέρα μετά από το νερό κι έτσι έχασε κοιλιά και στομάχι που είχε κάνει από φαγητό, πρήξιμο, ηλικία!!!
Στο ρόφημα αυτό έβαζε ματζουράνα, σπόρους μάραθο, βασιλικό και τσάι. Τα έβραζε που λέτε και τα έβαζε σε μπουκάλια στο ψυγείο και έπινε 1 λίτρο την ημέρα. ΤΟ έπινε εναλλάξ με νερό δεν ξέρω γιατί, ετσι πρεπει λέει!! Εμένε μου έδωσε ένα μπουκάλι έτοιμο αλλα από γεύση...δεν μου αρέσει. Αλλά το πίνω. Στο αγόρι αρέσει πολυ γιατι το πινει απο μικρος. Αυτά.

Blondbrained είπε...

Πολύ την αγαπάμε την πεθερά σου, σου το 'χουμε πει; :) :) :) Να την ευχαριστήσεις εκ μέρους μου!

Ανώνυμος είπε...

Giota για δώσε περισσότερες πληροφορίες γιατί με ενδιαφέρει λες ένα λίτρο την ημέρα κάθε μέρα και για ποσο καιρό κανει το λέω μήπως έχουμε θέμα σε μακροχρόνια χρήση κιαυτο το εναλλάξ με νερό δεν το πολυκαταλαβα αν θες εξήγησε το.ευχαριστώ.

Blondbrained είπε...

Γιώτα, δώσε όντως κάποιες διευκρινίσεις μήπως το κάνουμε και ανάρτηση: "Χάστε κοιλιά και στομάχι με το μαγικό ποτο της πεθεράς της Γιώτας" :) Λίγο μεγάλος ο τίτλος, θα τον κόψω, αλλά αν συμφωνείς εσύ και η πεθερούλα σου, θα χαρώ πολύ και θα είναι τιμή μου!!!!

Για το νερό υποπτεύομαι ότι το κάνει για να βοηθήσει στην αποτοξίνωση. Οι σπόροι μάραθου είναι άκρως διουρητικοί :)

giota van είπε...

Θα σας πω τι μου είπε ακριβώς. Η πεθερά μου λοιπόν το πίνει πολλά χρόνια. Δεν της έχει δημιουργήσει προβλημα. Εκείνη πινει πανω απο 2 λιτρα νερο την ημερα γενικα οποτε πινει και πολυ απο το ροφημα. Βοηθα πολυ τον οργανισμο να αποτοξινωθει με τον τροπο που το πινεις. Δηλαδη αν διψασεις πιες μισο ποτηρι νερο και μισο απο το ροφημα ας πουμε. Αυτο εννοω εναλλαξ. Πρωτα νερο και επειτα αυτο για να κανει δουλεια. Εγω οσες φορεσ το ειπια ενιωσα πολυ αναλαυρη γιατι εχω πρηξιματα καποιεσ φορεσ και κολικουσ. Αλλα δεν βαζω τσαι. Προτιμω χαμομηλακι γιατι το τσαι γενικα καποιεσ φορεσ μου δημιουργει δυσκοιλιοτητα!!! Νομιζω πως αυτο που κανει ειναι να φερνει σε μια ισσοροπια το σωμα και το εντερο ωστε να κρατα μονο αυτα που θελει και αποβαλει τις τοξινες. Παντως στην πεθερα μου εκανε πολλη δουλεια απο φωτογραφιες που ειχα δει. ΤΙΠΟΤΑ δεν κανει θαυματα αν καθομαστε σε εναν καναπε και τρωμε ανθυγειινα και λιπαρα και ασ πινεισ 10 λιτρα την ημερα. Για να πεσει το γνωστο σωσιβιο θελει γρηγορο περπατημα καθε μερα (πανω απο μιση ωρα), κομμενα τηγανητα και βουτες στην σαλατα. Τον τελευταιο μηνα που κανω μεσογειακη διατροφη (λαδερα, μακαρονια οσπρια κρεατικα ψαρι πολλες σαλτες κλπ)και περπαταω 1 ωρα την ημερα και μαζι με το ροφημα εχω χασει 5 κιλα. Εχω χασει για την ακριβεια πολυ λιπος και απο τα πλαινα τησ κοιλιας (χειρολαβες του ερωτα χαχαχα) και για την κοιλια νομιζω πως με βοηθησε πραγματικα γιατι μου εφερε ισσοροπια και με κανει να πειναω πολυ λιγοτερο. Ο μαραθος και ο βασιλικοσ μαζι με πρασινο τσαι βοηθουν πολυ στο αδυνατισμα και η ματζουρανα στα πρηξιματα και τα...αερια. Ασ το δοκιμασει και ο αρχηγοσ και αν βοηθησει καντο και αναρτηση με οτι τιτλο θελεις. Το καλο ειναι οτι σχεδον ολοι τα εχουμε στο σπιτι μας και δεν ειναι εξοδο. Οποτε δοκιμαστε το!!! Επισης να σας πω πως ηταν ελιξήριο για τον γειτονα της η ματζουρανα, ο οποιος γειτονας ειχε δωδεκαδακτυλο και παροτι ετρεχε χρονια στους γιατρουσ η ματζουρανα τον βοηθησε πραγματικα!!!

giota van είπε...

Οικοδεσπότη του λατρεμενου μπλογκ δικια μας ειναι η τιμη αφου εισαι τοσο δοτικη. Εκανα και ριμα!!!

Blondbrained είπε...

Καλά, πλάκα με κάνεις; Τόσα χρόνια είναι η γυναικα (η πεθερά σου) μέσα στα βότανα και την γνώση της χρήσης τους και σας κάνω εγώ την τιμή. Να πεθάνω τώρα δηλαδή!!!!! :P Την λατρεύω, πες της και αν είχα αυτή τη στιγμή τον τρόπο θα την προσλάμβανα ως ειδική σύμβουλο!!!!

Ξεκινάω άμεσα το ποτάκι και θα ενημερώσω :) Αν και κάνω αυτό με το τζίντζερ και βοηθάει πολύ, η ματζουράνα μ' αρέσει περισσότερο σαν ιδέα. Έχει πολύ καλύτερη γεύση και θα μπορώ να το πίνω οποιαδήποτε ώρα (γιατί το τζίντζερ κι όλα αυτά τα καφτερά γίνονται δηλητήρια το βράδυ με τον ύπνο...)

Ανώνυμος είπε...

Giota κιαπο δοσολογία για να το φτιάξουμε σε ένα λίτρο νερό μια χούφτα απ'το καθένα ας πούμε φαντάζομαι αποξηραμένα έτσι?και για πόση ώρα βράσιμο?

Popi είπε...

Κατερίνα καλημέρα,


αυτό που έλω να ρωτήσω είναι η συντήρηση και η διάρκεια του αποσμητικού που προτείνεις παραπάνω.Πρέπει να το έχεις στο ψυγείο; Για πόσο καιρό είναι ασφαλής η χρήση του;

pralina είπε...

να ρωτήσω ρε κορίτσια που τα αγοράζετε όλα αυτά τα υλικά που αναφερετε??

Blondbrained είπε...

Η Κατερινούλα δεν τα είδε μάλλον, θα απαντήσω εγώ σ' αυτά που ξέρω. Καταρχάς οι αλοιφές που δεν περιέχουν νερό, δεν έχουν πρόβλημα συντήρησης. Αν τη βάλεις στο ψυγείο, με το μελισσοκέρι αθ γίνει στόκος. Ας την έχεις σε θερμοκρασία δωματίου. Μια χαρά θα συντηρηθεί :)

Για τ αυλικά, εγώ τουλάχιστον αγοράζω ή απότ ο εξωτερικό (τα περισσότερα) ή από τον Μανή στη Γερανίου, ειδικά κάοπια βοτανόλαδα που δεν μπορώ να φτιάξω γιατί είναι ψυχρής έκθλιψης. Έχει πολλά πράγματα και πιστοποιημένα :)

ΜΕΤΗ είπε...

Κορίτσια ,καλημέρα.
Θέλω και εγώ να φτιάξω την αποσμητική κρέμα , με σκόνη αλούν , αλλά διάβασα ότι η σκόνη αλούν διαλύεται μόνο σε νερό και όχι σε λάδια , πως πρέπει να την βάλω μέσα στην κρέμα μου? Απ’ότι βλέπω η κρέμα έχει μόνο λάδια και μελισσοκέρι. Σε τι πρέπει να την διαλύσω?

Blondbrained είπε...

Εγώ πάντως την αλούν στα λάδια μου τη διαλύω και μια χαρά διαλύεται :)

ΜΕΤΗ είπε...

Στο athinarom διάβασα ότι είναι υδατοδιαλυτή…..θα την βάλω στα λάδια , μια χαρά, ευχαριστωωωωωωωω!!!!!!!!!!