Σάββατο, 18 Μαΐου 2013

Οι πειραματισμοί της Γιώτας!


 Σαν γνήσια αλχημίστρια, η Γιώτα μοιράζεται μαζί μας τους πειραματισμούς της:

Περιποίηση προσώπου από την κουζίνα!!!
 
Παρακάτω είναι τα υλικά που έχω αρχίσει να χρησιμοποιώ (εκτός από το θυμάρι) εδώ και 4 ημέρες!!
Εδώ δει διαφορά στην επιδερμίδα μου από τις πρώτες 2 ημέρες. Ό,τι μένει μπαίνει ψυγείο.
Εγώ έχω μεικτή προς λιπαρή και άλλοτε ξηρή επιδερμίδα και είμαι 27.
Όλα αυτά θα τα χρησιμοποιήσω για 15 ημέρες ( μάσκες πίλινγκ όχι κάθε μέρα) και θα γράψω αποτελέσματα.
Δοσολογία όπως θέλει ο καθένας εγώ τα κάνω εκείνη τη στιγμή.
Δεν έχω ξανακάνει τέτοιο πείραμα, πάντα έβαζα μέλι γιαούρτι λάδι πράσινο τσάι χαμομήλι λεμόνι αλλά σπάνια γιατί βαρυνόμουν και χρησιμοποιούσα του εμπορίου!!!
Οι συνταγές βγήκαν από ότι έχω διαβάσει και δοκιμάσει (όχι όλα) γενικά οπότε επειδή σίγουρα έχω διαβάσει και βλακείες μπορεί κάποια να μην κάνουν αυτό που νομίζω εγώ.
Στο δικό μου πρόσωπο βοήθησε το μέλι γιαούρτι λάδι πράσινο τσάι χαμομήλι λεμόνι βρώμη ρύζι παγάκι γάλα μαγνησίας ζελατίνη. Το ντεμακιγιάζ μου έβγαλε αρκετά καλά και την αδιάβροχη μάσκαρα.
Έχω ερωτευτεί το γάλα μαγνησίας έχω να σας πω!!!
Και όλο αυτό έγινε για να δω αν υπάρχει κάποιο ποσοστό επιτυχίας σε μένα χρησιμοποιώντας ότι μπορεί να έχω στο σπίτι μου!! Φυσικά δεν τα είχα όλα αλλά τα πήρα.
Υπάρχει και εναλλακτική με αυγό σε 2 συνταγές που είναι τόσο καλό αλλά δεν το αντέχω στο πρόσωπο.
 
1.γαλάκτωμα καθαρισμού χωρίς λάδι : γάλα μαγνησίας ροδόνερο χαμομήλι λεμόνι τζελ αλόης
2. πίλινγκ: μέλι αμυγδαλέλαιο καστανή ζάχαρη
3.λοσιόν: χαμομήλι με λεμόνι ή ροδόνερο
4.κλείσιμο πόρων: παγάκι ντομάτα νερό από ρύζι οργανικό
Βάζω το ρύζι σε νερό και μόλις θολώσει στύβω την ντομάτα. Βουτάω το παγάκι στο ζουμί και μετά πρόσωπο μασάζ.
 
(Το ασπράδι αυγού είναι και αυτό καλό αφού σφίγγει την επιδερμίδα κλείνει κάπως τους πόρους θρέφει...αλλά είπαμε!!!)
5.μάσκα λιπαρή ή ερεθισμένη επιδερμίδα: μέλι πράσινο τσάι χυμός μήλου γάλα μαγνησίας βρώμη τζελ αλόης.
Ο χυμός μήλου από τα χεράκια σας!!! Εγώ το έτριψα, το έστυψα και έτοιμο.
6.μάσκα λάμψης: βρώμη λεμόνι γάλα μαγνησίας τζελ αλόης
7.μάσκα ξηρή ή λίγο πιο ώριμη επιδερμίδα: μέλι αμυγδαλέλαιο βρώμη αβοκάντο τριαντάφυλλο γιαούρτι τζελ αλόης
8.μάσκα ευαίσθητη επιδερμίδα: μέλι βρώμη αμυγδαλέλαιο γιαούρτι τζελ αλόης
9.πάστα για σπυράκια τοπικά: ρυζάλευρο θυμάρι λεμόνι γάλα μαγνησίας 1 ασπιρίνη
Η ασπιρίνη ονομάζεται επιστημονικά ακετυλοσαλικυλικό οξύ και η χημική της σύσταση είναι παρόμοια με το σαλικυλικό οξύ. Η τοπική χρήση της ασπιρίνης μειώνει το πρήξιμο και την κοκκινίλα που προκαλούν τα σπυράκια. Λιώσε μια ασπιρίνη και πρόσθεσε λίγες σταγόνες νερό, μέχρι να σχηματιστεί μια σφιχτή πάστα. Άπλωσε το μείγμα στην περιοχή με το πρόβλημα για 5-10 λεπτά και στη συνέχεια ξέπλυνε με χλιαρό νερό. Αυτό είναι που διάβασα για την ασπιρίνη σε πάρα πολλά φόρουμς. Προσοχή όμως με τον ήλιο μετά!!!
10.βάση για μέικαπ: μετά την ενυδάτωση τόνωση ψεκάζω με γάλα Μαγνησίας
11.ντεμακιγιαζ: αμυγδαλέλαιο χαμομήλι γάλα καρύδας λίγες σταγόνες Τζόνσον μπέιμπι σαμπού όχι πια δάκρυα
12.μάσκα ήπια ακμή ακμή: μέλι θυμάρι πράσινο τσάι γάλα μαγνησίας βρώμη τζελ αλόης
 
Εδώ θα βάλω μία συνταγή που έχει και αυγό και θα πω και που την είδα γιατί το κορίτσι που την έκανε είδε αποτέλεσμα και στην πλάτη δότρια περιοχή μαλλιά.
 
Βάζεις 3 κουταλιες γιαουρτι οποιαδηποτε μαρκας , προσθετεις ασπραδι αβγου το οποιο το εχεις χτυπησει και εχεις κανει αφρο και το βαζεις με το γιαουρτι , μετα ριχνεις βρασμενο θυμαρι 3 κουταλακια του γλυκου και 3 κ.τ.γλ. δεντρολυβανο και μετα τα ανακατευεις ολα , το αληφεις με πινελακι στο τριχωτο ολο και το ξεβγαζεις σε 15 λεπτα.το ιδιο κανεις και στην πλατη!!καθε φορα που το φτιαχνεις ειναι για μια δοση !!κανεις οσες φορες την εβδομαδα !!!
 
Ειναι κοπυ πειστ το παραπάνω. Για τα μαλλιά λιγότερη ποσότητα από βότανα
 
Ορίστε και το φόρουμ: http://www.hairlossgr.com/forum/thread-4194.html
 
Η ακμή δημιουργείται για διάφορους λόγους και κάθε περίπτωση θέλει και άλλη θεραπεία.
Οπότε καλύτερα ο δερματολόγος για σοβαρή ακμή και μετά τα δικά μας!!!
 
13.μάτια: αμυγδαλέλαιο με τριαντάφυλλο πατάτα αγγούρι χαμομήλι λεμόνι αβοκάντο μέσα σε τουλπάνι
Κάνω πάστα από πατάτα τριμμένη αγγούρι τριμμένο αβοκάντο, την βάζω σε τουλπάνι και την αφήνω στα μάτια. Μετά βάζω βαμβάκι με χαμομήλι και λεμόνι αμυγδαλέλαιο με τριαντάφυλλο που έχουμε κάνει απο πριν.
14. άνοιγμα πόρων για μαύρα στίγματα: το γνωστό πάνω από χαμομήλι που βράζει
15.ταινία για μαύρα στίγματα: ζελατίνη γάλα
Θα βάλουμε σε μπεν μαρι μια κουταλιά ζελατίνη σε σκόνη ή μια κουταλιά σκόνη ζελέ και μια κουταλιά γάλα. Ανακατεύουμε και το μείγμα μας θα πρέπει να ομογενοποιηθεί καλά. Το απλώνουμε (με προσοχή γιατί καίει) στις περιοχές που έχουμε το πρόβλημα, συνήθως στην μύτη και στο πιγούνι και αφού στεγνώσει, μετά από 15 λεπτά, το τραβάμε από την περιοχή. Προσέχουμε να μην τοποθετήσουμε το μείγμα γύρω από τα μάτια. Αφού καθαρίσουμε την περιοχή βρέχουμε το πρόσωπό μας για να φύγουν τα τυχόν υπολείμματα. Όσες έχετε λίγο χνούδι με το μαλακό!!!
Αυτό το έχω δοκιμάσει και σχεδόν όλα τα μαυράκια έμειναν στη ζελατίνη.
Αλλά χρειάζεται και πίλινγκ κατά καιρούς και καλό καθαρισμό και το παγάκι του!!!
 
Γενικά,
 
Ø  Η βρώμη είναι αλεσμένη στο μουλτι. Μετά από πίλινγκ και μάσκα βάζω την λοσιόν
 
Ø  Τις μάσκες για την ακμή και λιπαρή ερεθισμένη επιδερμίδα ίσως τις δοκιμάσει η φίλη μου. Εγώ θα τις δοκιμάσω από αύριο γιατί έχω λίγα σπυράκια πολύ μικρά λόγω περιόδου.
 
Ø  Η βάση για μέικαπ μετά την ενυδάτωση μου άρεσε και δεν μύριζε δεν τράβαγε.
 
Ø  Την ταινία για τα μαύρα στίγματα την είχα δει στο ytube πριν από καιρό και την βρήκα πάρα πολύ καλή Φυσικά είχα πάρει τον ατμό μου με το χαμομήλι και το πίλινγκ μου.
 
Ø  Για πάρα πάρα πολύ λιπαρή επιδερμίδα βάλτε λίγο ρυζάλευρο στη μάσκα. Εμένα μετά από λίγη ώρα ένιωθα να με τραβάει (όπως τη κοπέλα στο ριβιού που διάβασα για σκέτο ρυζάλευρο) και την έβγαλα.
 
Ø  Να ευχαριστήσω την λατρεμένη Blondbrained για την συμβουλή με το θυμάρι. Διάβασα και την σχετική έρευνα και για θεραπεία ακμής με βάμμα θυμαριού τοπικά αλλά δεν ξέρω οδηγίες θα μας πει η ειδικός!!!
 
Ø  Να και το άρθρο:
Αντιμετωπίστε την ακμή με θυμάρι !!! (σημείωση αρχηγού: το 'λεγα, δεν το 'λεγα; Δοκιμασμένο πράμα!!!)
Στη διαπίστωση ότι το θυμάρι μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικό ενάντια στα σπυράκια, καθώς και πιο φιλικό με το δέρμα σε σύγκριση με τις υπάρχουσες θεραπείες σε μορφή κρέμας, κατέληξε μια νέα έρευνα.
Ερευνητές του Leeds Metropolitan Universityμελέτησαν τη δράση του θυμαριού και διαπίστωσαν ότι το βάμμα του βοτάνου κατέστρεφε 100.000 βακτήρια ανά ml ή μισό εκατομμύριο ανά κουταλιά.
Συγκεκριμένα, ετοίμασαν βάμμα θυμαριού – δηλαδή άφησαν το βότανο μέσα σε αλκοόλη επί μέρες ή εβδομάδες. Η διαδικασία αυτή συμβάλλει στην έκλυση των δραστικών συστατικών του φυτού στην αλκοόλη. Στη συνέχεια, προσέθεσαν δισεκατομμύρια βακτήρια (Propionibacterium) που ενοχοποιούνται για την πρόκληση ακμής μέσα στο βάμμα και παρατήρησαν τη δράση του.
Η ερευνήτρια Dr Margarita Gomez – Escalada δήλωσε ότι «τώρα χρειάζεται να διεξάγουμε και άλλες έρευνες σε συνθήκες που μιμούνται πολύ περισσότερο την επιδερμίδα και να διερευνήσουμε τη δράση αυτών των βαμμάτων σε μοριακό επίπεδο».
 
Ø  Να και συνταγή που είχε το site χωρίς βάμμα:
 
Μειώνει τα πρηξίματα και τους ερεθισμούς και τονώνει το δέρμα

  • ½ κουταλιά της σούπας αποξηραμένο Θυμάρι
  • 2 κουταλάκια του γλυκού θρυμματισμένους σπόρους μάραθου
  • ½ της κούπας ζεστό νερό
  • ½ λεμόνι στημένο
Ανακατεύουμε το θυμάρι και τους σπόρους μάραθου μαζί και καλύπτουμε τα υλικά με νερό. Ρίχνουμε και το χυμό λεμονιού και αφήνουμε το μείγμα για 15 λεπτά. Σουρώνουμε το μείγμα και το διατηρούμε στο ψυγείο.
Απλώνουμε το μείγμα με ένα κομμάτι βαμβάκι στο πρόσωπο και στη συνέχεια ξεπλένουμε. Επαναλαμβάνουμε κάθε πρωί.
 
Ø  Και κάτι παλιό: παλιότερα οι γυναίκες ζύμωναν και έκαναν πίτες με σπιτικό φύλλο. Το αλεύρι κατά το ζύμωμα πήγαινε και στο πρόσωπό τους. Κι έτσι μαζί με τον ιδρώτα έκαναν μάσκα χωρίς να το ξέρουν!!! Καλό????

Μα τι σώμα που είχαν οι γυναίκες στα χωριά...και η προγιαγιά μου καλή της ώρα και η γιαγιά μου έχουν τόσο σφιχτό σώμα χωρίς λίπος  κυτταρίτιδα επειδή δούλεψαν πολύ και σε χωράφι. Η γιαγιά μου δε γέννησε στο χωράφι, έβαλε στο ταγάρι τον μπαμπά και συνέχισε να σπέρνει. Αλλά πρόλαβαν να τρέφονται αγνά και όχι με πλαστικά. Μου έλεγε ο παππούς το Πάσχα «τρώγαμε  ντομάτα τυρί ελιές και χορταίναμε...το φαγητό τότε είχε και γεύση...ακόμη και οι σπόροι έχουν χαλάσει και ψάχνουμε  παλιούς και αρχαίους».

5 σχόλια:

giota van είπε...

Ευχαριστώ πολύ που το ανάρτησες!!!

sk epiloges είπε...

Πολύ χρήσιμα όλα αυτά που μας αναφέρεις και πολύ όμορφα! Ευχαριστούμε πολύ!

Katerina είπε...

Ευχαριστούμε Γιώτα μας για τις πολύτιμες πληροφορίες σου!!!

giota van είπε...

Παρακαλώ! Πάντως αυτό που κατάλαβα από την μέχρι τώρα χρήση είναι πως όλες οι μάσκες που έχουν λάδι μέλι γαλακτοκομικα και φρούτα δίνουν πολύ ωραία θρέψη και σε αναζωογόνηση. Η βρώμη όταν τη έκανα και πιλινγκ μόνη της με λάδι μου έδωσε λάμψη. Στα σπυράκια είναι πολύ μικρή διαφορά όσον αφορά την αξαφανηση σε αυτά που είχαν πυον. Αλλά σε ταλαιπώρημενα σπυράκια που τα έχουμε πειράξει με βοήθησε το μέλι και το χαμομήλι. Συμπέρασμα μου είναι ότι ένα πολύ καλό θρεπτικό πρωινό ισορροπημένο μπορεί να μπει και στο πρόσωπο μας. Ότι κάνει καλό μέσα κάνει και έξω.

xaris k είπε...

καλησπερα το blog ειναι εξαιρετικο!θα ηθελα να ρωτησω πανω στη πληροφορια για το θυμαρι και την ακμη επειδη συνισταται το βαμμα και δε πιστευω το ευαισθητο δερμα μου να αντεξει βαμμα απο αλκοολ η μηλοξυδο διαβασα καπου πως μπορει να γινει και με ανθονερο αμαμελιδος γνωστον ως witch hazel.τι γνωμη εχεις;χαρακτηριστικα αναφερει πως πρεπει να βαλουμε 1 κουταλια σουπας θυμαρι αποξηραμενο σε βαζοκαι απο πανω του να το καλυπτει 3-4 κουταλιες ανθονερο αμαμελιδος να ανακινησουμε και κατοπιν να περιμενουμε 20 λεπτα να παρει ενα χρωμα σα μαυρο τσαι που σημαινει πως μπορουμε να το χρησιμοποιησουμε...αναφερει πως το αφηνουμε μεσα εκει το θυμαρι ακομα καποιες μερες για να βγουν οι απαραιτητες ουσιεες στο ανθονερο αλλα μπορουμε μολαταυτα να το χρησιμοποιησουμε αμεσα μετα τα 20'.θα ειναι πιστευεις καλο για το δερμα και στα 20' ακομα;εννοειται πως θα το αφησω να παραμεινει κι αλλες μερες για μαξιμουμ αποτελεσμα αλλα οσο πιο γρηγορα αρχισω θεωρω τοσο πιο καλα