Παρασκευή, 17 Μαΐου 2013

Και σφουγγαράς θα γίνω σε λίγο... Part I


Όμορφα αλλά... θανατηφόρα!

Μην στραβομουτσουνιάζετε, μην ξαφνιάζεστε και... μη με μισήσετε. Θα σας κάνω να σιχαθείτε τώρα, αλλά είναι για το καλό σας και την υγεία σας!

Μαντέψτε ποιο είναι το βρωμερότερο μέρος του σπιτιού...

Η λεκάνη της τουαλέτας;


Τσου....

Το πληκτρολόγιο;


Τσου!


Μήπως εκείνα τα βρωμολεφτά  (ένα σωρό χέρια τα πιάνουν) που έχετε στο παντελόνι σας;


Αμ δε...

Το κομπιούτερ, το τηλεκοντρόλ, το κινητό;


Όχι, όχι και όχι!


Ναι, εντάξει, κάποιες είστε διαβασμένες ή/και μιλημένες και ξέρετε την τρομακτική (θρίλερ θα έλεγα) απάντηση. 

Καθρέφτη καθρεφτάκι μου, ποιο είναι το βρωμερότερο όλων:


ΤΟ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙ ΤΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ ΣΟΥ, ΚΑΤΑΚΑΗΜΕΝΗ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ!!!!

(κι εκεί η κατακαημένη -αλλά πανέμορφη- νοικοκυρά, πέφτει λιπόθυμη τ' ανάσκελα).

Το κλασσικό σφουγγάρι της κουζίνας έχει το λιγότερο 500.000 βακτήρια που αδημονούν να μεταφερθούν στα ποτήρια, στα πιάτα και τα μαχαιροπήρουνα και από κει στον φιλόξενο οργανισμό μας... Σταφυλόκοκκος, σαλμονέλα, e-coli (εχμ... ναι, τα γνωστά μας κωλοβακτηρίδια) και άλλα "ζωντανά" με εξωτικά ονόματα, κάνουν παρέλαση, ή μάλλον ξεκουράζονται κάθε στιγμή στον πρασινοκίτρινο παράδεισό τους (και δικός μας εφιάλτη)! Αντί να καθαρίζουμε τις βρωμιές, απλώς πασαλείβουμε ό,τι "πλένουμε", με βακτήρια και επικίνδυνους μικροοργανισμούς. Στην κυριολεξία όμως!

Οι πλαστικές του ίνες ΔΕΝ απολυμαίνονται με τον κλασσικό τρόπο (πλένω με το σαπούνι πιάτων άρα την βγάζω "καθαρή"). Βασικά δεν απολυμαίνονται με την καμία. Κάποιοι προτείνουν τον φούρνο μικροκυμάτων (για να σκοτώσεις τα βακτήρια), αλλά υπάρχει κίνδυνος να.... σκοτώσεις και το σφουγγάρι και τον φούρνο μικροκυμάτων μαζί! Άλλοι προτείνουν το βράσιμο...  Οκ, καλοί μου άνθρωποι. ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΡΑΤΑΤΕ ΛΕΩ ΕΓΩ!!! Αν ήταν να γυρίσουμε στις εποχές που απολυμαίναμε με την κατσαρόλα πάνω από την φωτιά των ξύλων, τι μας το πασάρατε το νεκρό σφουγγάρι (γιατί πλαστικούρα ίσον ζόμπι); Άσε, έχουμε καλύτερη λύση, οικολογική, οικονομική, ανακυκλωτική και σίγουρα ΚΑΘΑΡΗ!

Θα φτιάξουμε ένα σφουγγάρι πιάτων (κι όχι μόνο) από παλιές μπλούζες. Αμέ... 

Κι όμως... αυτή η ιδέα μου ήρθε εξ ουρανού την ώρα που έκανα μπάνιο και κοίταζα τα ... άλλα βρωμερά και νεκρά σφουγγάρια εκεί μέσα. Προφανώς, για άλλη μία φορά δεν είμαι η πρώτη παγκοσμίως που είχε την φαεινή ιδέα, και δε με νοιάζει καθόλου. Ίσα-ίσα που βρήκα και λύσεις από άλλες δημιουργικές νοικοκυρές. GIRL POWER ΛΕΜΕ!

Έχουμε δύο τρόπους να φτιάξουμε ένα σφουγγάρι πιάτων. Ο ένας είναι να πάρουμε μία πετσέτα κουζίνας (αν χρειαστεί την κόβουμε κιόλας), να την διπλώσουμε όσο θέλουμε, και να την βάλουμε μέσα σε εκείνα τα διχτάκια που αγοράζουμε τις πατάτες, την οποία θα την κλείσουμε με κόμπους όπου χρειάζεται. Καλή και γρήγορη ιδέα, αλλά σχετικά άβολη. Όσοι την έχουν χρησιμοποιήσει λένε πως είναι πολύ αποτελεσματικό, αλλά όντως.... άβολο στην χρήση.

Οπότε κρατάμε το παραπάνω σαν λύση ανάγκης (όταν ξεμείνουμε) και προχωράμε στη δεύτερη περίπτωση. ΠΛΕΚΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙ ΑΠΟ ΠΑΛΙΕΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ. Πώς σας φαίνεται;

Κοιτάξτε να δείτε τώρα. Εγώ δεν έχω ξαναπλέξει στη ζωή μου. Κάποτε, όταν ήμανε 12 χρονών περίπου, η γιαγιά στο χωριό (γιαγιούλα μου) μου είχε δείξει με το βελονάκι, αλλά σιγά μη θυμάμαι εγώ από τη μία φορά που έπλεξα με βελονάκι... Στην ουσία είμαι εντελώς αρχάρια λοιπόν. Αυτό σημαίνει και έλλειψη βασικών υλικών (πχ βελόνες πλεξίματος). Έχω όμως πινέλα ζωγραφικής! Και τα χρησιμοποίησα και μία χαρά δουλειά έκαναν (αν και μου βγήκαν λίγο τα δάχτυλα, οπότε σκοπεύω να πάω να πάρω δύο βελόνες εκεί χάμω, να έχω να φτιάχνω σφουγγάρια κι ό,τι άλλο με πιάσει προκοπή να φτιάξω). Έχω και τις φωτογραφίες να το αποδείξω! Και έμαθα μόνο από τις φωτογραφίες που είχε μια από τις εν λόγω προκομμένες νοικοκυρές (την οποία ευχαριστώ τα μάλα). Εδώ θα βρείτε όλο το tutorial για το νέο μας καθαρό project, κι εδώ θα βρείτε οδηγίες για το συγκεκριμένο πλέξιμο από την ίδια. Παραθέτω επίσης έναν σύνδεσμο, να... εδώ, όπου θα βρείτε περισσότερες και αναλυτικότατες οδηγίες για το τελείωμα του πλεξίματός σας, αλλά σίγουρα μπορείτε να βρείτε πολλές πληροφορίες και βίντεο και στο youtube και αλλού.

Ας δούμε με φωτογραφίες το δικό μου project και πώς τα πήγε στις δοκιμές, καθώς και κάποια σχόλια υπέρ και κατά για να σας βοηθήσω να αποφασίσετε (αν κι εγώ δεν δυσκολεύτηκα καθόλου να αποφασίσω όταν έμαθα τις βρωμιές του σφουγγαριού που τόσο είχα εμπιστευτεί!). Πάμε λοιπόν.

ΤΟ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙ ΠΙΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΡΧΑΡΙΑΣ ΠΛΗΝ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΑΣ ΠΛΕΚΤΡΙΑΣ

Παίρνουμε ένα παλιό μπλουζάκι ή φανελάκι. Εδώ έχουμε ένα του αντρός μου, που έχει περάσει τα πάνδεινα κι έχω βαρεθεί να το βλέπω!.


Κόβουμε τις ραφές, μανίκια, λαιμόκοψη και κάτω.


Κόβουμε ό,τι έμεινε στην μέση για να έχουμε δύο κομμάτια.


Αρχίζουμε και κόβουμε συνεχόμενα σε λωρίδα το ένα κομμάτι, μέχρι να φτάσουμε στο κέντρο. 



Ιδού το νήμα μας. Εννοείται πως θα μπορούσε να είναι και χρωματιστό!


Το τυλίγουμε για ευκολία στη χρήση.


Ορίστε τα υλικά μας. Κόστος μηδέν! Αλλά σας προτείνω να χρησιμοποιήσετε ή μικρότερα πινέλα, αυτά που είναι λίγο μυτερά στην ξύλινη άκρη τους ή κανονικές βελόνες πλεξίματος. Πόσο να κοστίζουν πια; Αύριο θα πάω να πάρω!


Μετράμε τρεις φορές περίπου το μήκος του σφουγγαριού που θέλουμε να φτιάξουμε (έτσι λέει, εγώ δεν ολοκλήρωσα το έργο για να δω πού μας χρησιμεύει αυτό, αλλά σας το λέω)


Και δένουμε σ' εκείνο το σημείο μία φορά πάνω στο ένα μας πινέλο/βελόνα.


Κι αρχίζουμε το πλέξιμο. Δείτε τις οδηγίες/φωτογραφίες/ βίντεο στο λινκ που σας έδωσα  οι αρχάριες, γιατί δεν λέει να σας τα εξηγήσω εδώ. Χειρότερα θα σας μπερδέψω.Δείτε όμως και μερικές δικές μου από το "έργο".


Μα τι χάρη, ε; Την πρώτη σειρά την έπλεξα με μία μόνο βελόνα/πινέλο! Μιλάμε για ντοκτορά!


Εεεεεεε;  Πφφφ... πανεύκολο...

Πανεύκολο λέμε (βασικά έτσι το είχε στις φωτογραφίες/οδηγίες, κι εγώ λόγω ελαφράς χαζομάρας, δεν μπορούσα να "μεταφράσω" το "δάκτυλο" σε "βελόνα" οπτικά, γιατί θα τα έκανα μαντάρα. Έτσι ακολούθησα επακριβώς τις οδηγίες της καλής κυρίας. Μπροστά στον υπολογιστή το έπλεξα...)


Μιλάμε για πολύ καμάρι...


Και πάμε στη δεύτερη σειρά, στο πλέξιμο με δύο βελόνες/ πινέλα. Εδώ δυσκολεύτηκα, γιατί χρειαζόμουν κάτι πιο μυτερό...


Μου έφυγε η μαγκιά, για την ακρίβεια....

Αλλά τα κατάφερα...


Και συνέχισα ακάθεκτη... 

Και δώστου (δε μου 'μεινε δάχτυλο...)


Πολύ άβολα τα πινέλα, αλλά τι να κάνεις...


Και κάπου εκεί τα παράτησα (και πολύ άντεξα). Το έργο θα συνεχιστεί σίγουρα, αλλά ΜΟΝΟ με κανονικές βελόνες πλεξίματος.


Τέλος πάντων, το έκλεισα, το έδεσα όπως μπορούσα, και αμέσως πήγα στην κουζίνα για τις δοκιμές!


Ήταν λίγο άβολο λόγω μεγέθους ΚΑΙ ΜΟΝΟ. Σας πληροφορώ ότι καθαρίζει απείρως καλύτερα από το κλασσικό κιτρινοπράσινο (και πανβρώμικο υπενθυμίζω) σφουγγάρι πιάτων. Τα ποτήρια έλαμψαν! Και τρίβει και καλύτερα χωρίς να χαράζει. Για περιπτώσεις σκληρής βρωμιάς, που θέλει πολύ τρίψιμο, έτσι κι αλλιώς πάντα έβαζα ελληνικό καφέ στο νερό με το σαπούνι, και δεν χρειαζόταν ούτε τρίψιμο ούτε τίποτα. Είχα καταργήσει τα σκληρά σφουγγάρια εδώ και χρόνια. Οπότε δε μου έκανε καμία εντύπωση. Αλλά μου έκανε εντύπωση το πόσο λαμπερά και μοσχομυριστά έγιναν τα ευαισθητα ποτηράκια μου. Πολύ αφρό ΔΕΝ κάνει... Όμως δεν είμαι και πολύ σίγουρη, γιατί έκανα τη δοκιμή με μία σκατούλα... εχμ.... πολύ μικρό σφουγγαράκι δηλαδή. Θα το κάνω μεγαλύτερο και θα σας ενημερώσω, αλλά κάνει - δεν κάνει, εγώ σίγουρα θα το χρησιμοποιώ.  Το καλό με αυτό το σφουγγάρι είναι πως πλένεται στο πλυντήριο ρούχων, και είναι φτιαγμένο από φυσικό υλικό (βαμβακερό ήταν το μπλουζάκι). Αυτό απο μόνο του είναι εγγύηση υγιεινής, και αν θέλετε και τη γνώμη μου, είναι πολύ πιο όμορφο επίσης!



Καλά, το δικό μου το μισοτελειωμένο δεν είναι και τόσο όμορφο. Αλλά δείτε αυτό που ολοκλήρωσε η καλή κυρία.



Δεν είναι υπέροχο;;;

Όπως ήδη καταλάβατε, ακολουθεί λίαν συντόμως το Part II, μία ανάρτηση με δύο υπέροχους τρόπους να φτιάξουμε σφουγγάρια μπάνιου, επίσης καθαρά αλλά και πολύ όμορφα! Δε θα ξαναγοράσετε, σας το λέω!

14 σχόλια:

giota van είπε...

Τέλειο?????
Μετά το λιπ μπαλμ και αντιλιακό που πριν από λίγο τελείωσα (Θα σας πω εντυπώσεις στα πρώτα μπάνια)θα το κάνω κι αυτό. Θα πάρω τις βελόνες της γιαγιας που παρόλη την άνοια και τα 10 χρόνια που είχε να τις πιάσει, την έβαλα να πλέξει έτσι για να θυμηθώ λιγάκι και κλασικά.....έπλεκε και κοιτούσε εμένα!! Πως το κάνουν αυτό ρε παιδιά; Και η άλλη η γιαγια στο χωριό με το βελονάκι το ψιλό (μου φτιάχνει καινουργες γωνίες λέει για τραπεζμάντηλο χαχαχα) τα χέρια δουλεύουν και το μάτι στον σουλεήμαν το μεγαλοπρεπη!!!

Deni Argiropoulou είπε...

Εκτός λοιπόν από healerara ολκής, σαπουνομαγείρισα με γαλόνια, επιστήμων ΚΑΙ άνθρωπος .... τώρα και πλέκτρια!!!!!! (πόσα γαλλικά έριξες φιλενάδα για να βγάλεις αυτό το χαριέστατο σφουγγαράκι???). Είδες λοιπόν, τελικά (το ξαναλέμε) τίποτα δεν είναι τυχαίο. Προ (ολίγου) καιρού ένα περιοδικό (ή εφημερίδα- δεν θυμάμαι γιατί εμείς δεν παίρνουμε τέτοια, παίρνει όμως ο πατήρ μου) είχε ένθετο για να μάθουμε να πλέκουμε και μου ξανάρθαν πάλι οι θύμισες και σκέφτηκα ν'αρχίσω να ξαναπλέκω μετά από 00000 χρόνια. Και αναρωτήθηκε τί να πλέξω αφού στην Ελλάδα πιά δεν έχουμε χειμώνες και τα πουλόβερ είναι μουσειακό είδος???? Αλλά να, που η άοκνη φιλενάδα μας έδωσε πάλι ιδέες ομού με τα φώτα της! Εύγε τέκνον μου. Αναμένουμε το sequel.

Katerina είπε...

Θες να μας τρελάνεις φιλενάδα;;;;; Οχι, πες! Κατ'αρχάς... πόσες ώρες έχει η δική σου η μέρα και τα προλαβαίνεις όλα αυτά;;; εεεε;;;;
Η αλήθεια είναι οτι κι εγώ είχα δει εκείνο το περιοδικό για το πλέξιμο που λέει και η Deni και μπήκα στην πρίζα προς στιγμή να το πάρω αλλά άλλαξα γνώμη και το άφησα στον πάγκο του περιπτέρου να με κοιτάει...
Λοιπόν! η ιδέα φαίνεται πολύ καλή...δεν υπόσχομαι όμως οτι θα την υλοιποιήσω... έχουν άλλα πράγματα σειρά...
Ενα μεγάλο μπράβο όμως για την έμπνευση και για την προσπάθεια...εδώ πονέσαν τα δικά μου δαχτυλάκια και μόνο βλέποντας τις φωτογραφίες...πάντως γέλασα πολύ, να'σαι καλά!!!!
Υ.Γ. απο Σεπτέμβρη σε βλέπω να πλέκεις και κασκολάκια... ;-)

Ανώνυμος είπε...

Μαρία:Καλά τι γίνεται εδώ δεν σε προλαβαίνω όλο καινούργιες αναρτήσεις μου είσαι:-)Καταπληκτικό αυτό που ανακάλυψες δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο.δεν ξέρω αν θα το κανω προς το παρόν αλλά πραγματικά είμαι και γΩ στην αναζήτηση να βρω άτομο να μου μάθει να πλέκω,όπως και έχω ξεκινήσει τα πρώτα βήματα στο ράψιμο.πολυταλαντες παιδί μου(ασχολίαστο!!!).Τώρα είμαι και στην αναζήτηση πως μπορούμε να διώξουμε τα ακαρεα απ'το στρώμα οπότε οποια ξέρει κάτι σχετικό αςε βοηθήσει(ωραίο θα ήταν να ανοίξουμε και ένα θέμα για αυτό μεγάλο κεφάλαιο).φιλάκια!!!

Blondbrained είπε...

Μαράκι, δες εδώ που έχει διάφορες συνταγές: http://preventionearlydetection.blogspot.gr/2011/07/blog-post_6981.html

Αυτή για τα ακάρεα, με τα ίδια συστατικά στην ουσία την είδα να πουλιέται και μας είπαν πως είχε πολύ καλά αποτελέσματα, γιατί είδαν διαφορά στην αλλεργία ενός παιδιού :) Δοκίμασέ την (εγώ θα έβαζα λίγο παραπάνω λεβάντα βέβαια... την διπλή ποσότητα μην σου πω, γιατί η λεβάντα ενισχύει και τα υπόλοιπα υλικά μας, και είναι και το νούμερο 1 αντι... σε όλα!!!) :)

Κατερίνα... ούτε ξέρω πού στην ευχή βρίσκω τον χρόνο. Μ' έχει πιάσει μια λύσσα να το πω; Οίστρος να το πω; Κάτι μ' έχει πιάσει πάντως. ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΒΕΛΟΝΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ! Ετοιμαστείτε. Αν δείτε τι σχέδια έχω φτιάξει για τα σφουγγάρια μπάνιου, θα μουρλαθείτε. Εντωμεταξύ το δοκίμασα στο σώμα αυτό το μικρούλι το άβολο κι έπαθα την πλάκα μου. Καμία σχέση με τις πλαστικούρες τα ψεύτικα βρε σεις! Κάνει απολέπιση χωρίς να "ξύνει" το δέρμα, όπως παραπονιούνται συχνά τα παιδιά! Ό,τι πρέπει για μωρά, παιδιά και ευαίσθητα θηλυκά (ναι, καλά... η πολύ ευαισθησία με μάρανε!)

Κομπάρα, εσένα θα σε φτιάκω παραγγελιά. Και του βαφτισιμιού εννοειται :) Του κουμπάρου φτιάχ' το εσύ... είπαμε! :P

Γιώτα μου... θα δεις στην επόμενη ανάρτηση και θα μου πεις! Είσαι η μόνη μου ελπίδα (εσύ και η κουμπάρα) ότι θα κάτσεις να ασχοληθείς... Άντε γιατί θα νιώθω μόνη εκεί με τις βελόνες μου, σαν κάτι γιαγιάδες! Σνιφ. (αλλά οι υπόλοιπες θα ζηλεύετε, θα δείτε!)

ΧΡΙΣΤΙΝΑ Π. είπε...

Υπεροχη ιδεα οπως παντα!!! Εγω εχω δοκιμασει το αλλο!!! Πλεκεις ενα τετοιο σφουγγαρι (μονο που το εκανα με κοττον ) και το κανεις αρκετα μεγαλο να χωρα το σαπουνι για το μπανιο... Το βαζεις μεσα και το ραβεις και εχεις ενα σφουγγαροσαπουνο/ η σαπουνοσφουγγαρο πολυ πολυ πρακτικο!!!

Ritsa sotiria είπε...

Εγω τι να πω;;;;;;;;;Μπραβο για ολα αυτα τα ωραια που μας δινεις ...εγω γινει θαυμαστρια σου!

Blondbrained είπε...

Χριστίνα, το σκέφτηκα κι αυτό :) :) :)

Φαντάζομαι πως θα μπαίνει όσο θα μικραίνει το σαπούνι, ε; το έχω δει να το κάνουν με μαλλί!

Έχω κι άλλες ιδέες τώρα. Να φτιάξω με θήκη για το χέρι (ή και το σαπούνι αν θες να το βάλεις, και ένα που θα βάλω μέσα πανιά και θα το κλείσω γύρω γύρω με χρωματιστό πανί, διαφορετικό χρώμα για το κάθε μέλος της οικογένειας :)

Αχ... πόσα πράγματα μπορούμε να φτιάξουμε. Στων παιδιών θα κάνω και σχεδιάκια!!!

Κορίτσια, θέλω φωτογραφίες! Στείλτε τις δημιουργίες σας, θα τις ανεβάσω όλες σε ειδική ανάρτηση, στην νέα μας ενότητα με τις δικές σας συνταγές/δημιουργίες :)

Deni Argiropoulou είπε...

Πετάει η ομάδα απ'ότι βλέπω :):):)
Μπράβο κόρες προκομένες και πολυτραγουδισμένες!!!! Βρε κορίτσια τί καλά που θα ήταν να είχαμε ένα χώρο και να μαζευόμαστε κάπου κάπου να πλέχτουμε, να φτιάνουμε πραματάκια, συνταγούλες και ότι άλλο μας έρθει επιφοίτηση,ν'ακούμε και τη μουσικούλα μας, να τα λέμε κι από κοντά, να ηρεμούμε και να δημιουργούμε οι γυναίκες????!!!!!!
Αχ! πολύ θα μου άρεσε.Μακάρι, μακάρι.
Χριστίνα για ρίξε λεπτομέρειες και καμιά φωτογραφία γι' αυτό που λες. Αντε τρελλές όλες.Σε μπελάδες με βάζετε συνεχώς. Πώς θα τα προλάβω όλα κοριτσούδες????
Κομπάρα, το πρώτο θα με το κάνεις δώρο εσύ γιατί τώρα ούτε για κ........α δεν προλαβαίνω. Φιλούρες σε όλες τις θεότρελες δημιουργούς!!!!

Ζωή είπε...

Κορίτσια απο χθές που ειδα την ανάρτηση του σφουγγαριού κόβω λωρίδες τα παλιά φανελάκια.Εχω φτιάξει ενα μεγάλο κουβάρι. Θα πλέξω κάτι σαν πουγκί και θα βάζω το σαπούνι μαστίχας μέσα που λατρεύω
για πρόσωπο και σώμα.
Ευχαριστώ για ολα αυτά που μαθαίνω απο σας. Πέγκυ και εσύ και η κουμπάρα σου με εχετε τρελάνει εχω γεμίσει το σπίτι σαπούνια κεραλοιφές κρέμες καθημερινά μπαίνω και σε διαβάζω.Φιλιά

Blondbrained είπε...

Μπράβο, βρε κορίτσι :) Καλή ιδέα και το πουγκί. Το σημειώνω. Αύριο ελπίζω να ανεβάσω φωτογραφίες των δημιουργιών μου. Μου βγήκαν τα δάχτυλα, παραλίγο να βγάλω το ένα μάτι, μετά παραλίγο να βγάλωκ αι το άλλο, αλλά τα κατάφερα!!! :)

Katerina είπε...

Χαχαχαααα.... έχουμε τρελαθεί εντελώς!!! παρασέρνουμε η μία την άλλη και κάνουμε πράγματα που λίγο καιρό πριν, ουτε θα το είχαμε φανταστεί... Πέγκυ...ένα σου λέω...άμα με κάνεις να ξεκινήσω και το πλέξιμο...θα σε σκοτώσω!!! Σε αρκετούς μπελάδες (τα έξοδα δεν τα συζητώ!) έχω μπει με σαπουνια, κηραλοιφες, κρέμες κτλ τκλ...Deni, ωραία η ιδέα σου για γυναικομάζωξη και ανταλλαγή ιδεών, καφεδάκι κτλ Για να το δούμε κι αυτό....

Blondbrained είπε...

Α, από σένα έχω την απαίτηση να πλέξεις, γιατί είσαι η καλύτερη μαθήτρια :)

Βασικά είναι το μόνο που δεν θα σου κοστίσει. Πάρε μία του άντρα σου που εχεις βαρεθε΄λι να την βλέπεις στο ντουλάπι και ξέσκισέ την. Είναι και ψυχοθεραπεία!!! χαλάααααρωση με κάθε χρατς :) Εγώ μαύρο θα ξεσκίσω την επόμενη φορά (φανελάκι). Πολύ κουλ, ε; :P

Blondbrained είπε...

Η μεγάλη ξετρελάθηκε και μου ζήτησε να πετάξω το παλιό της σφουγγάρι :) αυτό μόνο σας λεω... ακολουθεί συντόμως η σχετική ανάρτηση