Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2013

Οι πτυχιούχοι που ψάχνουν για κορόιδα...

Δεν το περίμενα ποτέ ότι θα κάνω τέτοια ανάρτηση, αν και πολλές φορές το έχω σκεφτεί. Ευχαριστώ θερμά τον "ανώνυμο" θυμωμένο "ειδικό" που μου έδωσε την ευκαιρία.

Καταρχάς έχω το δικαίωμα να ξεχέζω τους πτυχιούχους γιατί είμαι κι εγώ πτυχιούχος. Επομένως μιλάω ως ίση προς ίσους όταν αναφέρομαι στα συγκεκριμένα άτομα. Δεύτερον έχω το δικαίωμα να υπερασπίζομαι ΚΑΙ τις άλλες μου (και πολύ σημαντικές) ιδιότητες, αυτές της μάνας, της νοικοκυράς, της γυναίκας. Μισογύνηδες και σωβινιστές σ' αυτόν τον χώρο όχι μόνο δεν έχουν θέση, αλλά θα τους πάρει και ο διάολος (ο γνωστός, ναι).

Επίσης είναι δεκτές οι αντιρρήσεις σε ό,τι γράφω, ΑΛΛΑ όταν κάποιος παρουσιάζεται ως ειδικός ΑΠΑΙΤΩ να δίνει όνομα και τίτλο που του επιτρέπει να μιλάει ως τέτοιος. Ακόμα και τότε φυσικά είναι στην ευχέρεια του καθενός να θεωρήσει ορθά τα λεγόμενα του όποιου ειδικού, αφού ο κανόνας είναι ακόμα και οι ειδικοί μεταξύ τους να μην τα βρίσκουν.

Και επι του προκειμένου. Αγαπητέ ανώνυμε ειδικέ (και με αυτό απευθύνομαι στον κάθε ανώνυμο ειδικό που έχει γράψει ή δεν έχει γράψει σε αυτό το μπλογκ ή οπουδήποτε, ή τέλος πάντων στον κάθε ειδικό που νομίζει πως έχει πιάσει τον παπά απ' τα τέτοια του και άλλος δεν είναι στον χώρο από τον ίδιο). Θέλω να σας ενημερώσω πως το σαπούνι ιστορικά υπάρχει εδώ και μερικές χιλιετίες και φτιάχνεται (αποδεδειγμένα) από γιαγιάδες, παππούδες, νέους και νέες ανά την υφήλιο με διάφορους τρόπους και υλικά. Θέλω να σας ενημερώσω επίσης πως όσους ανθρώπους έχω γνωρίσει που ακολουθούν κατά γράμμα δεδομένες συνταγές χωρίς ποτέ να "παίξουν" a.k.a. πειραματιστούν με μέτρο με τα υλικά τους, είναι άνθρωποι βαρετοί, καθόλου δημιουργικοί και "τελειωμένοι" από πλευράς φαντασίας. Θέλω να ξέρετε πως μέχρι να πεθάνω θα παλεύω για το δικαίωμα των ανθρώπων να πειραματίζονται εκ του ασφαλούς με ό,τι τους δίνει η φύση. Γι' αυτό όπως παρατηρήσατε είπα ότι με τα πρόσθετα και τα αιθέρια στο σαπούνι μπορεί ο καθένας να πειραματιστεί όπως και όσο θέλει. Αυτό είναι... εκ του ασφαλούς. Θέλω να σας βεβαιώσω πως το χειρότερο που μπορεί να συμβεί με λάθος αναλογίες στα αιθέρια και τα πρόσθετα είναι να σου χαλάσει το σαπούνι. Δεν ξέρω τι σας μάθανε στην θέαρεστη σχολή σαπωνοποιίας που πήγατε, αλλά μαλακίες σας είπαν. ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΨΕΤΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ αν βαλετε ακόμα κι έναν τόνο αιθέριο, πιστέψτε με!!! Θέλω επίσης να επιστήσω την επιστημονική προσοχή σας (πώς τα λέω πάλι) στις συνεχείς προτροπές και συμβουλές για τους κανόνες ασφαλείας και για πιθανά προβλήματα. Όποιος ακολουθήσει τις βασικές συμβουλές και προτροπές αυτού του μπλογκ ΔΕΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!

Σας ενημερώνω δε πως από το μπλογκ αυτό ποτέ των ποτών δε θα προτρέψω κανέναν να παρακολουθήσει ειδικά σεμινάρια σαπωνοποιίας (ειδικά αυτά), ή χειρότερα να πάει σε ειδική σχολή (υπάρχει και τέτοια;;; να πεθάνω τώρα).Να ξέρετε πως είχα και την χαρά να παρακολουθήσω "ειδικό" σεμινάριο όχι σαπωνοποιίας μεν, αλλά καλλυντικών, αλλά πάραυτα μήπως και τα καλλυντικά δεν μπορούν να γίνουν επικίνδυνα; Καλέ, η κουμπάρα μου έπαθε χημικό έγκαυμα από επίσημο καλλυντικο΄προϊόν. Κι όμως... αγαπητέ ανώνυμε ειδικέ. Οι "ειδικοί" του σεμιναρίου δεν ήξευραν καν τι εστί άρνικα!!!! Οποία απορία μου εγέννησαν (και φυσικά οποία αμφιβολία για την... ειδικότητά τους).

Επίσης ενημερώνω -αν και το είπα και στο αντίστοιχο σχόλιο- πως όλες οι συνταγές που ανεβαίνουν εδώ είναι δοκιμασμένες. Το να μου λέει κάποιος στο ξώφαλτσο και ανώνυμο πως οι αναλογίες είναι λαθος, το θεωρω το λιγότερο κωμικοτραγικό. Έχω γλυτώσει από αλλεργία με αυτά τα σαπούνια. Θέλω να μου πείτε ως "ειδικός" ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΑΙΤΙΟΛΟΓΕΙΤΕ και με ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΕ ΛΑΘΟΣ.

Τέλος... σας υποσχομαι αγαπητέ ανώνυμε ειδικέ, πως την επόμενη φορά που θα μιλήσετε με τέτοια απαξίωση για τις νοικοκυρές (δεν ξέρω αν έχετε γυναίκα ή μάνα, και αν αυτές σας μαγείρευαν ποτέ ή σας σιδέρωναν κανά ρούχο, μπορεί να το 'χετε απωθημένο), θα σας πάρει και θα σας σηκώσει και νομικά, γιατί αρκετά έχουμε ανεχτεί ως λαός, ως άνθρωποι, ως φύλο. ΜΕΧΡΙΣ ΕΔΩ τέλος πάντων. Όταν λοιπόν θα έχετε τα κότσια να μιλήσετε επωνύμως, φροντίστε να μιλήσετε όπως ΑΞΙΖΕΙ σε κάθε γυναίκα νοικοκυρά, μητέρα, σύντροφο, μαγείρισσα, καθαρίστρια, και εργαζόμενη (συνήθως όλα μαζί, αλλά και το καθένα ξεχωριστά. Προσωπικά δεν βάζω μίνιμουμ ιδιότητες για να σεβαστώ έναν άνθρωπο και δη γυναίκα).

Αυτά... και καλά επιστημονικά μυαλά σας εύχομαι.

Πέγκυ Μπαρούνη
Υποτιτλίστρια, μεταφράστρια

(έχω υπάρξει και άλλα στα επαγγελματικά μου, αλλά προφανώς δεν αυτοπροσδιαρίζομαι απ 'αυτά).

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πες τα Πέγκυ μου!!!!
Ν' αγιάσει το στόμα σου!!!
Usui

Ανώνυμος είπε...

Ειχα λιγο καιρο να περασω απο εδω... Αλλα περασα, διαβασα, ευχαριστηθηκα, συμφωνω και επαυξανω και φτου σου κοριτσαρα μου γιατι μια χαρα τα λες!!!
Χριστινα

Katerina L. είπε...

Τι έγινε ρε παιδιά;;;; Τι έχασα;;;; Θα ψάξω το μπλογκ για να βρω τι προηγήθηκε... Πέγκυ μου, μπράβο σου πάντως που τα είπες χύμα και σταράτα!
Θέλω να πω κι εγώ με τη σειρά μου οτι, σε οποιαδήποτε συνταγή, συμβουλή, προτροπή έχω ακολουθήσει τα δικά σου βήματα έχει βγει μια χαρά πετυχημένη...θεωρώ οτι προτού δημοσιεύσεις κάτι είσαι απόλυτα σίγουρη, το τεκμηριώνεις επιστημονικά και βέβαια το έχεις δοκιμάσει...Σαφώς υπάρχει και περιθώριο για πειραματισμό με πρόσθετα και αιθέρια και αυτό είναι στο χέρι του καθενός, στην έμπνευση, στη φαντασία ή στη γνώση που έχει συγκεντρώσει...Παρ'όλα αυτά, θεωρώ οτι απο όλα τα μπλογκ που έχω γυρίσει και διαβάσει (πάνω στο αντικείμενο εννοείται),εδώ συναντάω μια ωριμότητα, υπευθυνότητα και σεβασμό και ως προς το αντικείμενο αλλά και προς τους επισκέπτες...που με ξαφνιάζει ευχάριστα...
Πέγκυ, συνέχισε αυτό που κάνεις...με όλη την αγάπη και την όρεξη που το κάνεις και μην ακους κανέναν...Φιλιά πολλά!

Blondbrained είπε...

http://alchemyofnature.blogspot.gr/2012/09/blog-post_9432.html Παιδιά, εδώ έγινε η "παρέμβαση" που μ' έβγαλε από τα ρούχα μου, όχι επειδή προσβλήθηκα σε ατομικό επίπεδο, αλλά επειδή δεν αντέχω ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΙΑ ΟΜΩΣ άτομα που μιλάνε τόσο απαξιωτικά για τις γυναίκες, νοικοκυρές και μη!!! Έλεος δηλαδή... Γι' αυτό έγραψα την ανάρτηση, για να μην έχουν καμία αμφιβολία πτυχιούχοι ή μη-πτυχιούχοι, πως εδώ όταν θα απευθύνουν το λόγο σε γυναίκες ή θα αναφέρονται σε γυναίκες, θα πλένουν πρώτα το στόμα τους με teatree, όπως μου είπε και ένα κορίτσι υπέροχο που επισκέπτεται το μπλογκ :) Πώς το είπες, γλυκό κορίτσι; :)

χρυσα ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ είπε...

AΓAΠHTH KAI MONAΔIKH ΠEΓKY!!!
KAΠOIOΣ AΠO TOYΣ( EΠAΓΓEΛMATIEΣ ) ΘIXTHKE E KAI!!
ZOYME ΣTHN EΛΛAΔA.
AYTH EINAI H KAΛYTEPH ΔIAΦHMHΣH ΣTON TOΠO TOYTO.TO ΘEMA EINAI THN ANTEXEIΣ?
O,TI EXΩ KANEI EXΩ AKOΛOYΘHΣEI TIΣ ΔIKEΣ ΣOY OΔHΓIEΣ....EΣY MΈΠEIΣEΣ NA TO KANΩ...
AYTO TO ΣΠITI ΛOIΠON ΔEN EINAI MIZEPIAΣMENO KAI ΞEKATIKIAΣMENO OΠΩΣ ΘA΄ΘEΛAN KAΠOIOI (ΠEPAΣTIKOI) NA ΠOYN.
EINAI ANOIXTO ΓIA OΛOYΣ OOOΛOYΣ TOΣ KAΛOYΣ.
AN OI EIΔHMONEΣ EINAI AΠ΄THN AΛΛH TOΣO ΣTENOMYAΛOI ΩΣTE ANTI NA MAΣ ΔΩΣOYN TA ΦΩTA TOYΣ ΣTO ΛAΘΩΣ ....
NOMIZΩ OTI EIΣAI ΠOΛY ΠIO ΠANΩ AΠ ΆYTA KOPITΣAKI....ME AΓAΠH KAI ΦPONTIΔA KAI ΣTOPΓH KAI ΠPOΔEPM KAI ΓIA NA ΔΩ < ΣΌΠOION APEΣOYME ΓIA TOYΣ AΛΛOYΣ ΔEN ΘA MΠOPEΣOYME ......ΦIΛIA

Deni Argiropoulou είπε...

Τι έγινε βρε παιδιά???? Μας την πέσανε οι σαπωνοποιοί? Καιρό είχα να βολτάρω στα blogoνεράκια μας και κόντεψα να πνιγώ η γυναίκα. Ορμα Πεγκουλίνι και δάγκωσέ τους όλους. Είδες? Ευτυχώς που πήγες οδοντίατρο. Για σκέψου να γινόταν αυτό πριν? Ε? Πώς θα δάγκωνες με την κουφαλίτσα σου, τις κουφαλίτσες?????? Φώναξε φιλενάς να δαγκώσω κι εγώ. Ωραία και χύμα και τσουβαλάτα εστάλη ο/η επιστήμων για να μάθει να μην τα βάζει με την "επιστήμονα Πέγκυ". Δεν μας κ@@@@ρατε όλοι οι ανώνυμοι ειδικοί και επιστήμονες? Η επίθεση του άφυλου κριτή και επικριτή μυρίζει πολλά απωθημένα και πολλά καντάρια........."μαγκιά" - του κ@@@υ (για να μην πω κάτι άλλο). Το ότι κάποιοι άνθρωποι δεν σταματούν να μελετάνε, να αναζητούν, να διασταυρώνουν, να δοκιμάζουν, να πειραματίζονται, να τολμούν και τέλος με τις αποδείξεις στα χέρια τους να αναλώνουν χρόνο και κόπο για να μοιραστούν όλη αυτή τη γνώση με τους άλλους δεν σημαίνει τίποτα? Η μήπως ανήκετε στην ελιτίστικη μερίδα της ξινομουρίασης και ψιλομυτίασης που χρειάζεται ταμπελίτσες και μάνουαλ για να λειτουργήσει? Λυπάμαι (καθόλου) αν σας θίγουν τα λόγια μου αλλά θα έπρεπε να σκεφτείτε επίσης, ότι καμμιά "νοικοκυρά" μάνα δεν θα έβαζε σε κίνδυνο τη ζωή και την υγεία της οικογένειας της και ειδικά των παιδιών της κάνοντας τα πειραματόζωα στο βωμό ....... ποιάς ηλίθιας θεότητας??????
Πολυαγαπημένη φίλη, αδελφή, μέντορα, επιστήμονα και, όπως σε έχω προσωπικώς χρήσει, Soap Magistra προχώρα ακάθεκτη και δυνατή. Υπάρχουν άνθρωποι (ουκ ολίγοι)που σου δίνουν χίλιες ευχές και πίνουν νερό στ'όνομά σου. Γιατί???? Γιατί δεν σταματάς να ψάχνεις, να δοκιμάζεις, να τολμάς και να πετυχαίνεις. Στο by the book αν δεν προσθέσουμε μυαλό και κυρίως ψυχή......... δεν...........!!!!!
Υπογραφή:
Αλλη μια "νοικοκυρά" με όλη τη μεγαλωσύνη που συνεπάγεται αυτού του χαρακτηρισμού.

Blondbrained είπε...

Χρύσα μου αγαπημένη :)
Έχω περάσει προ πολλού από την απέναντι πλευρά του "άσ' το, δεν πειράζει, σ' όποιον αρέσουμε", στην από δω πλευρά του "τέλος με τις ανοχές στους επικίνδυνους/κακομοίρηδες στην ψυχή/κακούς ή ό,τι άλλο δημιουργεί πρόβλημα σε μένα ή/και στο σύνολο".

Κάτι τέτοιοι συνεχίζουν να βλέπουν τις γυναίκες έτσι, ακριβώς επειδή οι περισσότερες καταπίναμε τις προσβολές στο φύλο ή στην εκάστοτε ιδιότητά μας.
Δεν είναι ακριβώς θέμα διαφυλικής διαμάχης. Άνθρωποι όμως που κρίνουν τον άλλον βάσει μιας ιδιότητας είναι ξεκάθαρα ρατσιστές, και αυτοί πλέον δεν χωράνε στην κοινωνία μας, ούτε στις εκάστοτε μικρογραφίες της κοινωνίας μας (όπως είναι αυτό το μπλογκ).
Έχω αποφασίσει προ πολλού να μην κλείνω τα μάτια και τα αυτιά και ΚΥΡΙΩΣ το στόμα σε μικρές ή μεγάλες αδικίες/κακίες/εγκλήματα μικρά ή μεγάλα, φαινομενικά πάντα.

Και φυσικά-όπως παρατήρησε και η κουμπάρα- τόση είναι η έννοια του για τα "θύματα" των νοικοκυρών, που δεν μοιράζεται τουλάχιστον την πολύτιμη γνώση που αποκόμισε (???).
Έλεος και τρισέλεος, πού έχουμε καταντήσει ως άνθρωποι, γαμώτο. Και μετά λέμε πως θέλουμε έναν καλύτερο κόσμο. Στον ύπνο μας και πολύ μας πέφτει...

Όχι, αν ήταν φόρουμ αυτό, η συγκεκριμένη ανάρτηση θα έμπαινε sticky που λένε, για να την βλέπει πρώτη-πρώτη όποιος μπαίνει.

Κατά τ' άλλα, χαίρομαι πολύ που είσαι μαζί μου σ' αυτό το ταξίδι, η φωνή της γλυκύτητας και της ηρεμίας :) :) :)

Ντένη... άσε. Στο όνομα του "επαγγελματισμού" πατάμε κάτω ό,τι είναι αληθινό και μοναδικό στη ζωή μας. Ανάθεμα τον θεό των χρημάτων που προσκυνάνε οι περισσότεροι επαγγελματίες. Εσύ ξέρεις πως δεν το τραβάω καθόλου. Εκεί καταλήγουν όλα αυτά, αποδεδειγμένα.

Sofia Sofeto είπε...

Πολύ καλά τα λες φιλενάδα!!!

Ανώνυμος είπε...

Από την ώρα που φτιάχνω τα δικά μου καλλυντικά, έσωσα τα παιδιά μου και φίλους και γνωστούς. Έχω πετάξει χρήματα και έχω βάλει σε κίνδυνο τον εαυτό μου και τα παιδιά μου με πανάκριβα προϊόντα που παίρνουν πιστοποιήσεις από ελατικότατους ΕΟΦ στο βωμό του κέρδους και δεν κινήθηκα κακώς νομικά. Όταν έχτιζα το σπίτι μου, ο επαγγελματίας ηλεκτρολόγος ήθελε να κάνει τα δικά του, ακυρώνοντάς με ως γυναίκα με κοινή λογική μόνο και μόνο για το συμφέρον. Φυσικά είχα δίκιο για ότι απαίτησα και φάνηκε μακροπρόθεσμα. Δε θα βάλω τους άντρες στην πυρά, αλλά εμάς μας υποκινεί κάτι πολύ σημαντικό: έχουμε γεννηθεί και έχουμε μαθει να φροντίζουμε τους ανθρώπους μας κι από κει ξεκινούν όλα. Δεν είναι τυχαίο που στο παρελθόν σε επαίνεσα για τις γνώσεις που μεταφέρεις ενώ θα μπορούσες να τις κρατήσεις προς όφελός σου. Η γνώση πρέπει να μοιράζεται. Και ο φίλτατος αν είχε να πει κάτι θα έπρεπε να το πει καλοπροαίρετα αφού τόσο τον έκαιγε να μας "σώσει" από σένα με συγκεκριμένα στοιχεία, αλλά απλά ήταν άλλος ένας που θεωρεί πως του τρώνε το ψωμί. Δε σου τρώει ΚΑΝΕΙΣ το ψωμί όταν κάνεις τη δουλειά σου σωστά. Υπάρχει χώρος για όλους. Τέλος. Παρεπιπτόντως, επειδή είμαι καθηγήτρια, να δεις τι καλά που μπορούσε ο μεγάλος μου γιος να βοηθήσει τη μικρή όταν ήσταν στα 16 του. Τα ντοκτορά είναι για σκίσιμο όταν υπάρχει ταλέντο και πραγματικό ενδιαφέρον. Πέγκυ, περιμένω το τηλεφώνημά σου, τρόμαξα να βρω σύμφυτο κι ακόμα το περιμένω. Το πόδι σαλτάρει που και που αλλά πού θα μου πάει. Άντε καλημέρα μας.

Blondbrained είπε...

Αυτό ακριβώς λέω πάντα. Όταν είσαι σωστός και κάνεις ό,τι κάνεις με αγάπη υπάρχει χώρος ακόμα και εκεί που θεωρούν όλοι ότι έχει "κλείσει" η πόρτα. Πουθενά δεν υπάρχουν κλειστές πόρτες και παντού υπάρχει κάποιο κενό να γεμίσει. Στις περισσότερες περιπτώσεις υπάρχει συνωστισμός από ανθρώπους που κοιτάνε να φάνε ο ένας από τον άλλον. Γι' αυτό συνωστίζονται κιόλας. Δεν βλέπουν ότι δεν υπάρχει καν τοίχος γύρω-γύρω. Βρισκόμαστε όλοι στο απόλυτο κενό, και συνωστιζόμαστε σε πηγαδάκια, ανάλογα με το ποιον θέλουμε να εκμεταλλευτούμε, ενώ αρκεί να κάνουμε πιο πέρα, να πάρουμε αέρα και να δημιουργήσουμε μέσα στο κενό! Απίστευτο δεν είναι;

Τέλος πάντων, θύμισέ μου το όνομά σου και για τι περιμένεις το τηλέφωνο, γιατί δεν είμαι σίγουρη :) Στείλε μου ένα μέιλ στο alchemyofnature@gmail.com.
Φιλιά

Θεοπίστη Πατσίδου είπε...

Κατ' αρχήν θα ήθελα να εκφράσω τον σεβασμό μου απέναντι στην Γυναίκα, Μητέρα, Σύζυγο, Εργαζόμενη και Δημιουργό με εκπληκτικές ανησυχίες που ξέρει να πειραματίζεται και με αγάπη και ανιδιοτέλεια, μοιράζεται με όλον τον κόσμο τις γνώσεις που αποκομίζει από την κάθε της προσπάθεια, την δημιουργό τούτης της ιστοσελίδας, και εύχομαι να παραμείνει δυναμική σε όλους τους τομείς της ζωής της και να μην πτοείται από κανέναν "κουλό" που πάσχει από "κρίση ταυτότητας"......
Σε ευχαριστώ που υπάρχεις! Μέχρι τώρα, δειλά δειλά, έφτιαχνα σαπουνάκια με έτοιμες συνταγές που έπαιρνα από το ιντερνέτ, κάνοντας και αλλάζοντας ίσως κάποια πρόσθετα που μπαίνουν στο τέλος, και ποτέ δεν μου προέκυψε πραγματικά κανένα πρόβλημα. Όμως, κάτι με έτρωγε μέσα μου και έψαχνα να βρω πως υπολογίζουμε τις ποσότητες του νερού και πάνω σε "τι", και πουθενά δεν αναφερόταν κάτι ξεκάθαρο.... Όσο για τις ποσότητες του NaOH, ακολουθούσα πάντοτε το "πινακάκι" με τον βαθμό σαπωνοποίησης που αναφέρεται σε κάθε έλαιο....
Έψαξα πολύ και είδα πως οι ποσότητες νερού διαφέρουν από σαπωνοποιό σε σαπωνοποιό, κι έτσι βρέθηκα ψάχνοντας σε αυτήν την ιστοσελίδα!!!
Έγινα κατ'ευθείαν μέλος αυτής, σήμερα με μεγάλη χαρά κι αγάπη, για τρεις βασικούς λόγους:
1) Η αμεσότητα, η καλοσύνη, η αγάπη, η φροντίδα και χίλια δυό άλλα καλά που πηγάζουν από την κοπέλα που διαχειρίζεται αυτήν την ιστοσελίδα απέναντι σε όποιον της ρωτούσε οτιδήποτε, προκάλεσε τον θαυμασμό μου στο μέγιστο!!!
2) Μου κέντρισε πραγματικά αυτήν την στιγμή, το ενδιαφέρον στο να πειραματιστώ κι εγώ με νου και γνώση, με μέτρο αλλά και θάρρος, πράγματα που νιώθω μέσα μου πως θέλω να κάνω εδώ και καιρό,πάνω σε δημιουργίες σαπουνιού, αλλά δεν αποφάσιζα να "ξεφύγω" από τους "έτοιμους κανόνες", κι αυτό γιατί από την λίγη εμπειρία μου,"είδα" πως έχει για το κάθε τι που κάνει ή δημιουργεί, και την ανάλογη επεξήγηση, λογικό επιχείρημα, ή το ορθό πόρισμα ή συμπέρασμα μέσα από την εμπειρία την δράση και την αποφασιστικότητά της, τα οποία θεώρησα ως τα λογικότερα που έχω διαβάσει μέχρι σήμερα!!!
3) Βρήκα έναν υπέροχο "χώρο" που να ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ με όλον τον κόσμο τις εμπειρίες μου!!! Είτε λάθος, είτε σωστές.... που να μπορούν να συζητηθούν και να βρίσκεται πάντα μια καλύτερη λύση!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!

Blondbrained είπε...

Θεοπίστη μου, να 'σαι καλά. Είναι τιμή μου να έχω ανθρώπους σαν όλους εσάς μαζί μου σε αυτόν τον χώρο, να με διαβάζετε, να με ανέχεστε, να με διορθώνετε, να μου κάνετε προτάσεις. Έχω "μεγαλώσει" πολύ στο λίγο διάστημα που έχω το μπλογκ, όχι μόνο σε εμπειρίες και συναισθήματα, αλλά και σε γνώσεις... ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ, και σας ικετεύω ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΕΣΤΕ ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΓΑΠΑΤΕ ή ΣΑΣ ΕΛΚΕΙ. Όταν δίνουμε χρόνο και φαιά ουσία και αγάπη σε κάτι (και τα τρία μαζί συνήθως) τα δώρα είναι ΠΟΛΛΑ και σε ΠΟΛΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ. Το τόσο ταπεινό σαπούνι μου έχει δώσει τόσα πολλά, φαινομενικά άσχετα μεταξύ τους, που ευγνωμονώ τον Θεό που μου έδωσε δερματικές αλλεργίες και αναγκάστηκα να ασχοληθώ!!! :)

Θεοπίστη Πατσίδου είπε...

Καλημέρα!!! Πέγκυ(;) μου, - νομίζω πως έτσι διάβασα πως σε λένε, σ'ευχαριστώ πολύ που δίνεις δύναμη και αισιοδοξία στους συνανθρώπους σου!!!
Δηλώνω χαρούμενη, καθώς χθες το απογευματάκι, μου ήρθε όρεξη!!!..... Έφτιαξα ένα σαπουνάκι σκέτο, ελαιολάδου, γιατί δεν είχα άλλα λάδια εκείνη τη στιγμή και είπα να το κάνω χρώματος σοκολατί!!... Έτσι έβαλα:
1000 γραμμάρια ελαιόλαδο,
129 γραμμάρια NaOH,
310 γραμμάρια απιονισμένο νερό,
2 κουταλάκια γεμάτα-γεμάτα του γλυκού κακάο,
3 κουταλάκια του γλυκού κανέλα
και 40 σταγόνες αιθέριο έλαιο κανέλας.
Παρόλο που δεν μείωσα το νεράκι, είπα ας το βάλω στον φούρνο για... μαγείρεμα.... ;)
Να δω τι θα γίνει από περιέργεια.... Το έβαλα στους 70 βαθμούς (προθερμασμένο..)δειλά δειλά, πήρα μια καρέκλα με το φραπέ στο χέρι, κι ένα πιρούνι στο άλλο χέρι, σκυμένη με τα μάτια γουρλωτά στο τζάμι του φούρνου και περίμενα να δω αν θα ... ανατιναχτεί τίποτε από κει μέσα!!! χαχαχα :)) Φανταστείτε σκηνικό!!!...
Σας πληροφορώ ότι ούτε φούσκωσε, ούτε αφρούς έβγαλε, ούτε τίποτε!!
Άνοιξα κανα δυό φορές λιγουλάκι μέσα στο δίωρο όχι πολύ, ένα με δύο εκατοστά τον φούρνο για δευτερόλεπτα, και ανέδυε άρωμα κανέλας!! μμμμμμμμ!!! ωραία... το χρώμα του βαθύ σοκολατί... (θα νόμιζε κανείς πως φτιάχνω κέϊκ σοκολάτας!)
Αυτή τη στιγμή το έχω ακόμη μέσα στον σβησμένο εννοείται φούρνο και το απόγευμα αργά προς το βραδάκι, θα το κόψω, θα το φωτογραφίσω και θα το στείλω να το δείτε!!
Να έχετε όλοι σας μια όμορφη μέρα!!!

Blondbrained είπε...

Μπράβο, μπράβο και μπράβο! Και ναι, καλοί μου άνθρωποι, να στέλνετε τις επιτυχίες (και τις αποτυχίες) σας να παίρνουμε ιδέες, κουράγιο, εμπειρίες κλπ κλπ :) Πολύ μ' αρέσει η ιδέα της κακαοκανέλας! Φαντάζομαι μυρωδιά. Την κανέλα και το κακάο τα λατρεύω και τα δύο. Καφέ πίνω μόνο με κανέλα, ακομα και στον ελληνικό βάζω κανέλα ενίοτε! :P το δε κακάο, δεν το συζητώ. Νομίζω πως πολύ θα μ' αρέσει αυτό το σαπουνάκι! :)

Katerina L. είπε...

Θεοπίστη, καταρχάς καλωσήρθες στην παρέα! Κατά δεύτερον...το ..καραούλι που είχες στήσει στο φούρνο ήταν τόσο περιγραφικό που πέθανα στο γέλιο...ερώτηση: το πιρούνι γιατί το κράταγες καλέ;;;; Δεύτερη ερώτηση: το κακάο και την κανέλα τα έβαλες απο την αρχή στο νερό με τη σόδα, στα λάδια ή στο τρέις;;; σου έκανε σχετικά γρήγορα τρέις φαντάζομαι ε;;

Blondbrained είπε...

Καλέ! Δεν θυμάσαι τι το θέλουμε το πηρούνι, καλέ;;;; Για την περίπτωση ηφαιστείου καλέεεεεεε! Αν αρχίσει και φουσκώνει στο κέντρο, και φοβόμαστε ότι πάει για "ηφαίστειο", το βγάζουμε και το τρυπάμε με το πηρούνι μερικές φορές και αυτό χαλαρώνει!! :) Θεοπίστη, μόλις είδα΄οτιέχεις βάλει την συνταγή. Κοιμάμαι όρθια, οκ...

Katerina L. είπε...

Χαχαχααχααααα... κι εγώ ορθώς κοιμωμένη!!!! Αχχ που να σφίξουνε κι οι ζέστες!!!! Καλέεεεεε!!!!

Blondbrained είπε...

Για μένα έχουν σφίξει, ουουουουο, εδώ και χρόνια! :P

Lila Lilak είπε...

Γειά στο στόμα σου Πέγκυ μου.
Αρχικά μιά χαρά τα γράφεις, και με τους απαραίτητους πειραματισμούς που κάνουν οι ενδιαφέροντες άνθρωποι, όπως είπες κι εσύ.
Δεύτερον ναι, σε κάποιων το μάτι μπαίνεις όπως φαίνεται, θα θελαν να το χαν εργολαβία το σαπουνάκι, και να μην παρασκευάζει ο κόσμος (ο μερακλής) μόνος του.
Και τρίτον, επίσης κατασκευάζω δικές μου κρέμες ομορφιάς, καθαρισμού καθώς και σαπουνάκια μόνη μου εδώ και χρόνια. Καμία σχέση με τα του εμπορίου καί στο αποτέλεσμα, καί στην αίσθηση πολυτέλειας στη ζωή μας.
Φιλιά πολλά, μια χαρά του τα πες του μυστήριου ανώνυμου που είχε το σεξιστικό κόμπλεξ να αναφερθεί και σε 'νοικοκυρές'.
Βασιλική - καθηγήτρια Αγγλικών και μεταφράστρια (και διάφορα άλλα επίσης.. :) )

Blondbrained είπε...

Συναδέλφισσα :) Καλώς την!!!

Lila Lilak είπε...

..και βέβαια να καταθέσω όλο το σεβασμό μου στις νοικοκυρές, μακάρι κάτι τύποι σαν τον κύριο που λέγαμε να είχαν ιδέα πόσα πολλά και δύσκολα εξισορροπούν, και πόσα διαφορετικά και χρήσιμα γνωρίζουν. Χωρίς την Ελληνίδα νοικοκυρά οι οικογένειες δε θα ταν αυτό που είναι ακόμα και σήμερα. (ναι συναδέλφισσα, και πολύ.. μεταφυσική ;) )

Blondbrained είπε...

Χαίρομαι τριπλά, Λίλα! :)

Γεωργία Π. είπε...

Respect!!!
Μπράβο κορίτσια!! Ελπίζω ανάμεσα στους ανώνυμους να υπάρχουν και άντρες γιατί η δημιουργικότητα δεν έχει φύλο -ούτε ο σεβασμός στη φύση, ένα μικρό κομμάτι της οποίας είμαστε κι εμείς.
Κι όντως τόσα χρόνια αισθάνομαι ότι με κοροϊδεύουν πλασάροντάς μου επικίνδυνα χημικά για "τραγανές καραμέλες"!!!
Φτιάχνω σαπούνια και κρέμες για την οικογένειά μου εδώ και λίγους μήνες και απαλαχτήκαμε από κάθε είδους δερματικά!!! Χωρίς να μιλήσω για τα λεφτά, έτσι;
Ας συνεχίσουμε με δημιουργικά πειράματα διδασκόμενοι από τα παιδιά μας!
Φιλιά σε όλους

Blondbrained είπε...

Ναι, υπάρχουν άντρες-άνθρωποι! Εξακριβωμένο!!! χαχαα

Ένας από τους πολύ άξιους αναγνώστες μας, τον οποίο προσφάτως έχρισα και Ιππότη, είναι ο Πολυδεύκης μας, που έφτιαξε την συνταγή του σβίντεν, που είχα αναρτήσει στη σχετική ανάρτηση. Άξιο παληκάρι και πρότυπο ανδρός με σεβασμό!!!! Και δεν είναι ο μόνος βέβαια!!! Οπότε, ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΣ, κόρες!!!! :)