Σάββατο, 13 Ιουλίου 2013

Τα σαπουνάκια Κανέλας της Θεοπίστης!



ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΥΠΟ ΘΕΟΠΙΣΤΗ :) Προσωπικά πολύ θα  ήθελα και μια συνταγή καποια στιγμή, γιατί το λιγουρεύτηκα ;) ΜΠΡΑΒΟ, ΘΕΟΠΙΣΤΗ! Να μας ξαναστείλεις φωτογραφίες με τις δημιουργίες σου!

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΘΕΟΠΙΣΤΗ:
"Όπως υποσχέθηκα, ... έκοψα το σαπουνάκι κακαοκανέλας, το φωτογράφισα, και σας το "παραδίδω"!!! :)
Περιττό να σας πω, πως το ένα κομμάτι που είχα βάλει σε άλλο φορμάκι, καθώς το έκοβα μου έμοιασε στην όψη με ....παστουρμά! χαχαχα! Πολύ γέλιο με τον άνδρα μου και τον γιο μου!!!...
Τα άλλα, μοιάζουν με χειροποίητη σοκολάτα- πλάκα, -λέμε τώρα…,-  κομμένη σε μεγάλα χορταστικά κομμάτια....
Δείτε τα!"

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΠΕΓΚΥ:
Κι επειδή είμαι ολίγον βλαμμένη, ξέχασα ότι το κορίτσι είχε ήδη βάλει την συνταγή σε άλλο σχόιλο. Ιδού λοιπόν η θαυμαστη΄δημιουργία της και σε αριθμούς:

1000 γραμμάρια ελαιόλαδο,
129 γραμμάρια NaOH,
310 γραμμάρια απιονισμένο νερό,
2 κουταλάκια γεμάτα-γεμάτα του γλυκού κακάο,
3 κουταλάκια του γλυκού κανέλα
και 40 σταγόνες αιθέριο έλαιο κανέλας.








10 σχόλια:

Katerina L. είπε...

Καλημέρα κοριτσάκι και καλό καλοκαίρι! Φαντάζομαι οτι αυτό που δημοσίευσες δείχνει κάτι πολύ λαχταριστό... αλλά οι φωτο δεν εμφανίζονται... :-(

Blondbrained είπε...

Και μου το 'λεγε η Θεοπίστη ότι δεν τις βλέπει, και της έλεγα ότι φταίει το κομπιούτερ της!!!!! Καλά που μου το είπες, Κατερινιώ!!! Γιατί κρίμα να μην δείτε τέτοια ομορφιά, ε; Μούρλια; :) Θα παρουσιάσουμε κι άλλα της Θεοπίστης, γιατί έχει τάλαντο :)

Ζωή Κ είπε...

κορίτσια ζηλεύω τον τρόπο που τα κόβετε.Το καλούπι τέλειο και ίσιο ομοιόμορφο κόψιμο. Εγώ γιατι δεν το καταφέρνω αυτό? Αλλο μου βγαίνει λίγο μεγαλύτερο αλλο μικρότερο και τα περισσότερα στραβούλικα.Τι να κάνω?

Θεοπίστη Πατσίδου είπε...

Κορίτσια σας ευχαριστώ!!! Όταν καταφέρω να βρω τον απαραίτητο χρόνο να φτιάξω και τα επόμενα, θα σας στείλω φωτογραφίες αλλά και τις συνταγές τους, μέσω της γλυκύτατης μου καρδιακής φίλης, για να τα δείτε και να τα φτιάξετε κι εσείς!!
Τα φιλιά μου και την χαρά μου σε όλες και όλους εσάς!!!
"Αγάπη είναι: Δημιουργία!!!"
"Δημιουργία είναι: Αγάπη!!!"
Θεοπίστη

Katerina L. είπε...

Μμμμμμ γιάμμι... βέβαια με τον παστουρμά λίγο μου το χάλασες, βρε Πέγκυυυ...αλλά πραγματικά φαίνεται πολύ ωραίο... Θεοπίστη, ζωγράφισες!! Να μας δώσεις συνταγούλα όταν ευκαιρήσεις... ;-)

Deni Argiropoulou είπε...

Κι έλεγα κι εγώ, πάει τυφλώθηκα δεν βλέπω καλά! Εν τω μεταξύ επειδή από μυαλό είναι λίγο ακατοίκητο το ρετιρέ, τα τελευταία 50 χρόνια, ξέχασα να σου στείλω μήνυμα και ξέχασα να στο πω και στο τηλέφωνο ότι δεν εμφανίζονται φωτογραφίες. Αϊνταααααααά.....
Τέλος πάντων.
Μπράβο Θεοπίστη, πολύ ωραία φαίνονται τα σαπουνάκια σου.Και θα συμφωνήσω με Ζωή, τα κομμάτια είναι ζηλευτά έτσι ωραία κομμένα. Θα μας πεις το μυστικό? Τί καλούπι χρησιμοποιείς??
Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!

Blondbrained είπε...

Ο παστουρμάς είναι σχόλιο της δημιουργού (Θεοπίστης), περικαλώ πολύ!!!! :)

Άσε, Ντένη, κι εγώ καθόμουν και τα κοίταζα με μια χαρά. Πού να φανταστώ ότι μόνο εγώ τα έβλεπα!!!!

Θεοπίστη Πατσίδου είπε...

Deni Argiropoulou , Το καλούπι που μου έβγαλε τον "παστουρμά", (χαχαχα) είναι μια παραλληλόγραμμη σκληρή σιλικόνης φόρμα.... το άλλο καλούπι είναι ένα πλαστικό παραλληλόγραμμο επίσης με στρογγυλάδες στις γωνίες, που περιείχε άλμη με τυράκι φέτα... όμως μην ανησυχείτε!! το απολύμανα!!! :) Δεν μυρίζει τυρί!!
Γενικότερα τα καλούπια που χρησιμοποιώ, είναι από σιλικόνη ή και πλαστικές που αντέχουν σε θερμοκρασίες..... :)
ααα, και φυσικά τα κόβω με κουζινομάχαιρο μεγάλο το οποίο έχει απόλυτα λεία επιφάνεια στην "κόψη" του....
Κούκλες μου, τις ευχές μου για όμορφη μέρα!!

Blondbrained είπε...

Α, κάτσε, κρατάω σημειώσεις τώρα. Τι μάρκα ήταν η φέτα (για να πάρω το σωστό ... καλούπι) και πού βρήκες το παραλληλόγραμμο καλούπι σιλικόνης, παρακαλώ πολύ! Μ' ενδιαφέρει τα μάλα!

Θεοπίστη Πατσίδου είπε...

χαχαχα.... Λοιπόν έχουμε και λέμε....
Για καλούπια και ότι άλλο χρειαστείτε έχω ξεχωρίσει τις παρακάτω ιστοσελίδες:
http://www.candlemaking.gr/index.php

http://ftiaxnokallyntika.gr/

http://www.sensities.com/index.php

Δείτε και πείτε αν έχετε κάτι καλύτερο σε τιμές ή οτιδήποτε άλλο, διότι κι εγώ, δεν σταματώ να ψάχνω.... :)