Κυριακή, 28 Ιουλίου 2013

Με το καλό τα ξαναλέμε!


Θα μπορούσε να είναι τραβηγμένη από το κινητό μου, από την θεση που συνήθως καταφέρνουμε να καπαρώσουμε στην παραλία των Ζαράκων (Εύβοια, baby!), αλλά είναι από εδώ

Δεν λέω καλό καλοκαίρι, γιατι το καλοκαίρι είναι ήδη στα τελευταία του. Εξουθενωμένη αλλά πολύ χαρούμενη που καταφέρνω να φύγω λίγες μέρες, σας χαιρετώ. Ανυπομονώ να τα πούμε πάλι με το καλό από Σεπτέμβρη. Ήθελα να είχα προλάβει να αναρτήσω καποια πράγματα, αλλά η σούπερ μαμά ίσα που κατάφερε να τα βγάλει πέρα με τα αγγελούδια της!!!

Όπου κι αν είστε αυτό το μήνα, εύχομαι να τον περάσετε με ηρεμία, καλή συντροφιά και πολύ Φως, από τον ήλιο, από τον γαλαξία, από το Είναι σας!

Σας ασπάζομαι! ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΔΥΝΑΜΗ και να μην φοβηθείτε ό,τι κι αν έρθει!

ΥΓ Αν βρεθείτε κατά Ζάρακες μεριά, φωνάξτε στην παραλία ένα ΠΕΓΚΥΥΥΥΥΥΥΥΥ, και πολύ πιθανό να καταλήξουμε για καφεδιές και απλωτές (μαζί και τα δύο, ξεχωριστά.... θα δούμε)

9 σχόλια:

Θεοπίστη Πατσίδου είπε...

Πέγκυ σου εύχομαι να έχεις ηρεμία, καλή ξεκούραση και να περάσεις όσο το δυνατό γίνεται πιο όμορφα!!!!
Απόλαυσε τον ήλιο, την θάλασσα, τα παιχνίδια, την χαλάρωση!!!!

Katerina L. είπε...

Να περάσεις όμορφα Πεγκούλα μου! να ευχαριστηθείς ήλιο, θάλασσα, οικογένεια, ηρεμία και χαλάρωση... Σε περιμένουμε ανανεωμένη απο Σεπτέμβρη...Φιλιά πολλάαααα!!!!

ritsa είπε...

Είσαι πολύ τυχερή που πας σε αυτή την υπεροχη παραλία! Αρκετά χρόνια πριν πήγαινα με την παρέα μου και πραγματικά μου έφερνε στο μυαλό σκέψεις όπως "παράδεισος". Σου εύχομαι ολόψυχα να περάσεις τέλεια σε αυτή την τέλεια παραλία! α! κάνε καμμιά βουτιά και για μας που μένουμε Αθήνα... pls..

BlueAngel είπε...

Καλή ξεκούραση(όσο γίνεται με μικρά παιδιά...χαχα!)
Ο Αλμυροπόταμος είναι κοντά;
Να περάσετε υπέροχα όλοι σας...
Γέμισε μπαταρίες γιατί από Σεπτέμβρη σε περιμένουν πολλά....
(έχεις ανοίξει πολλά μέτωπα βλέπεις..μην μας ξεσηκωνεις και μετά πας για μπάνια!!!!)
σε φιλώ και σου στέλνω την αγάπη μου!

kallianira είπε...

Σήμερα σε ανακάλυψα...Χθες έφτιαξα το πρώτο μου σαπουνάκι και ψάχνομαι...Καλώς σε βρήκα λοιπόν:)
Όταν επιστρέψεις με το καλό έχω κάποιες απορίες...
Καλή συνέχεια!!!

Blondbrained είπε...

Να 'στε καλά! Μου λείψατε πολύ!!! :)
Επέστρεψα ανανεωμένη, βάζω σε σειρά ό,τι μπορώ να βαλω, και έχουμε τόσα να πούμε και να συζητήσουμε!

Ρίτσα μου, ναι, είναι ένας παράδεισος, αν και όχι ο παράδεισος που ήταν κάποτε. Δόξα τω Θεώ, οι Έλληνες πάντα βρίσκουμε τρόπο να καταστρέφουμε τον τόπο μας. Παραμένει πολύ όμορφη πάντως!

Κοριτσάκι μου γλυκό, blue angel, ο αλμυροπόταμος είναι δέκα λεπτά δρόμος, άντε 15 και πάμε συχνά για μπάνιο κι εκεί. ΠΟύ τον ξέρεις εσύ τον αλμυροπόταμο, εεε; :)

Γενικώς ένα έχω να πω: να 'χει ο Θεός καλά τα πεθερικά όλου του κόσμου, ειδικά όταν έχουν σπίτι στην επαρχία και σε καλοσωρίζουν για διακοπές!!!!

χρυσα ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ είπε...

ΠEΓKYYYYYYYYYYY ΠOY EIΣAI ΠAIΔI???
H KEPKYPA KAΛEI AΘHNA OBEP.
MHΠΩΣ TO ΠNEYMA ΔEN AKOΛOYΘEI AKOMH TO ΣΩMA???

Blondbrained είπε...

χαχαχαχα!!!! Χρύσα μουουουουου!!! :)

Παλεύω ακόμα την ανάρτηση. ΜΑΧΗ ΔΙΝΟΥΜΕ!!!! Αλλά θα νικήσω στο τέλος, όπως πάντα :P

Σύντομα κοντά σας, σου το υπόσχομαι. Αύριο αρχίζουν τα σχολεία, και επιτέλους θα έχω λίγο χρόνο παραπάνω!

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΛΟΙΠΟΝ!!!

χρυσα ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ είπε...

ΣE OΛA TA ΠAIΔIA . AN KAI AΠ O,TI BΛEΠΩ H KATAΣTAΣH ΣTA ΣXOΛEIA EINAI HARD ROCK!!!