Κυριακή, 1 Δεκεμβρίου 2013

Τα αποτελέσματα του Παιχνιδιού μας!

 

Και ο Random.org απεφάνθη!!!

Κάπου είχα δει στο blog μίας φίλης, που πήρε μέρος στο παιχνίδι μας, ότι είχε χρησιμοποιήσει έναν online επιλογέα τυχαίων αριθμών. Τον ερωτεύτηκα, τον ήθελα, τον ξέχασα, τον έψαξα τελικά χθες και βρέθηκα στον random.org τον Fantastic. Μπορεί να είναι το ίδιο πρόγραμμα μπορεί και όχι, πάντως την κλήρωση την "έκανε"! Πιο κάτω θα δείτε τα αποτελέσματα!

Πρώτα όμως η αλφαβητική λίστα με τους υπέροχους αναγνώστες μας, που έπαιξαν μαζί μας, όπως μπήκαν στην... κληρωτίδα!


Alexandros Sapl
anastasia mpakaliou
Antonia Sal
Artemis Androutsou
Blue Angel
Cristina
Giorgia M.
Julia Roussi
Katerina Alexaki
katerina p.
KIRA
konstantina kalomoiri
kula
Lila Lilak
Loulou lolita
maro
Monou Maria
piperi
Polydeukis Zeus
Selina Kritikou
Sophia
Vikoleta Bloum
xara
Xeimona Dimitra
Zoi Paouri
Άννα
Ανώνυμος 11/11/2013 1:00
Ανώνυμος 11/11/2013 10:35
Ανώνυμος 12/11/2013
Ανώνυμος 16/11/2013
Ανώνυμος 20/11/2013
Ανώνυμος 25/11/2013
Ανώνυμος 3/11/2013
Ανώνυμος 4/11/2013
Ανώνυμος 7/11/2013
Ανώνυμος 9/11/2013
ασπασια κανουτα
Ασπασία Τσανάκα
Βάσω Ζ.
Γεωργία Π.
Ε
ΕΥΗ ΦΑ.
Ζωή Κ
Κατερίνα Λ.
Μάρω Λύτρα
Νικολέτα Κολιούση
ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ
ΧαράΚουτρ
χρυσα ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ
Χρυσούλα Φραγκιουδάκη


Και τώρα η λίστα όπως προέκυψε από τον random.org τον Fantastic.

List Randomizer

There were 50 items in your list. Here they are in random order:
  1. ασπασια κανουτα
  2. Ανώνυμος 7/11/2013
  3. Vikoleta Bloum
  4. Ανώνυμος 9/11/2013
  5. Γεωργία Π.
  6. χρυσα ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ
  7. konstantina kalomoiri
  8. Βάσω Ζ.
  9. Giorgia M.
  10. ΧαράΚουτρ
  11. Selina Kritikou
  12. Μάρω Λύτρα
  13. Ε
  14. ΕΥΗ ΦΑ.
  15. KIRA
  16. Polydeukis Zeus
  17. Julia Roussi
  18. Ζωή Κ
  19. Ανώνυμος 12/11/2013
  20. anastasia mpakaliou
  21. Sophia
  22. piperi
  23. Ανώνυμος 11/11/2013 10:35
  24. Monou Maria
  25. Ανώνυμος 20/11/2013
  26. Νικολέτα Κολιούση
  27. Χρυσούλα Φραγκιουδάκη
  28. Ανώνυμος 16/11/2013
  29. Loulou lolita
  30. Xeimona Dimitra
  31. Lila Lilak
  32. Άννα
  33. ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ
  34. xara
  35. Ασπασία Τσανάκα
  36. Blue Angel
  37. Artemis Androutsou
  38. Zoi Paouri
  39. Katerina Alexaki
  40. katerina p.
  41. kula
  42. Κατερίνα Λ.
  43. Alexandros Sapl
  44. Ανώνυμος 3/11/2013
  45. Ανώνυμος 25/11/2013
  46. Cristina
  47. maro
  48. Ανώνυμος 4/11/2013
  49. Antonia Sal
  50. Ανώνυμος 11/11/2013 1:00
Timestamp: 2013-12-01 09:04:25 UTC

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ ΜΑΣ! 

Και τώρα, μη βαράτε, (έπρεπε να το είχα σκεφτεί να ενημερώνετε απευθείας με την συμμετοχή σας) αλλά θα κάνετε άλλον έναν κόπο να μου στείλετε -μαζί με τη διεύθυνση αποστολής όσοι δεν είναι Αθήνα- και τι επιλέγετε από τα wax bars.Περιμένω μήνυμα στο alchemyofnature@gmail.com ή στο pagwna@pathfinder.gr ή προσωπικό μήνυμα στη σελίδα μας στο facebook, με τα στοιχεία αποστολής και την επιλογή σας. Για όσους είστε Αθήνα, ενημερώστε με μόνο για την επιλογή σας, και θα κανονίσουμε να βρεθούμε για να παραλάβετε το δωράκι σας.

Σας παρακαλώ ας συγκεντρώσουμε τα στοιχεία (ειδικά τις επιλογές) το συντομότερο δυνατόν, ώστε να παρασκευαστούν άμεσα τα wax bars, πριν έρθουν όντως τα Χριστούγεννα! Μην έχουμε κανέναν συνωστισμό με τον Άη Βασίλη :P

Φίλες Vikoleta Bloum, Ανώνυμη (δες στα σχόλια της ημερομηνίας για να δεις ποια/ος είσαι) και Γεωργία Π. περιμένω να μου πείτε τι επιλέγετε από τις κηραλοιφές μας, συν τοις άλλοις!

Η δεύτερη νικήτρια, Ανώνυμη κι αυτή (αχ, αχ, αχ) να με ενημερώσει για το ποιο λαδάκι επιλέγει, ε;

Θέλω με την ευκαιρία να μοιραστώ και το σοκ της ημέρας! Η μεγάλη μας νικήτρια, η Ασπασία Κανούτα, είχε στείλει χθες το βράδυ μήνυμα στο facebook ότι ανυπομονεί για την κλήρωση κλπ κλπ. Όταν είδα το όνομά της να φιγουράρει πρώτο-πρώτο έτριβα τα μάτια μου και με έπιασαν νευρικά γέλια. Πάντα τέτοια, Ασπασία! Έχεις και το όνομα της μικρής μου κόρης!!!!!! Πάντα τέτοια και καλύτερα, τι να πω. Στείλε λίγη "χρυσόσκονη" κατά δω, φίλη, γιατί σου περισσεύει σήμερα!

Τελικά αυτός ο random.org έχει πολύ χιούμορ. Μ' αρέσει και θα τον κρατήσω!!!!!


ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ, την παιχνιδάρικη διάθεση και την αγάπη σας!

Πάντα όμορφες να είναι οι στιγμές όλων μας, εύχομαι, γεμάτες χαμόγελα και δώρα όλων των ειδών!!!! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!

33 σχόλια:

Γάτος Μέγας είπε...

Φανταστικό!!! Δεν περιγράφονται τα προϊόντα. Πραγματικά όταν τα πρωτοσυνάντησα έπαθα ένα ελαφρύ σόκ!!!!
Και που να δείτε και τις κρέμες....

Γεωργία Π. είπε...

Έχω ξετρελαθεί που κέρδισα και κηραλοιφή!!!!!
Δύο ώρες τώρα κοιτάω και ξανακοιτάω στο arcane και δε μπορώ να επιλέξω!!!
Μιλάμε, τις θέλω όλες!!
Κάθε 20 λεπτά αλλάζω απόφαση, είμαι μεταξύ τριών: 1)Πρώτων Βοηθειών, 2)Κυτταρίτιδας και 3)όλες εναλλάξ!

Και όλη αυτή την ώρα μασαμπουκώνω συνεχώς και μουστοκούλουρα που φτιάξαμε με το μικρό (ωραία και ελαφριά βγήκαν!)

Μόνο για το wax bar είμαι σίγουρη από τότε που συμμετείχα: αντισηπτική (με τόσες ώρες που περνάω στα λεωφορεία δεν τέθηκε θέμα...)

Θα στείλω μήνυμα στο facebook (ελπίζω μέχρι αύριο ν'αποφασίσω για την κηραλοιφή...)

Κατοικώ Αθήνα, οπότε θα κανονίσουμε συνάντηση... και ανυπομονώ! Να μαζευτούμε όλοι μαζί κάπου για καφέ να γνωριστούμε. Πλάκα θα'χει!

Συγχαρητήρια και φιλιά σε όλους!

Blondbrained είπε...

Έλα να σε βοηθήσω, μη μου πάθεις και κανά ζάχαρο στο τέλος! χαχαχα Πάρε την κυτταρίτιδα και θα σου στείλω και μερικα δειγματάκια πρώτων βοηθειών να έχεις μέσα στην τσάντα σου, στο σπίτι κι όπου αλλού θέλεις :) Και την αντισηπτική φυσικά. Θα σε ενημερώσω όταν είναι έτοιμα!!! ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!! :)

Γεωργία Π. είπε...

Ο παλιός είναι αλλιώς!!! ;)

Χαχαχαχα!!!

Ο έρπης μου και οι καλόγεροί μου σ'ευχαριστούν για τη σολομώντεια λύση!!!!! (Και οι μηροί μου φυσικά για ευνόητους λόγους...)

ασπασια κανουτα είπε...

Το πρωτο σοκ εσυ Peggy,το δευτερο εγω.Δεν το πιστευω.....τελικα οταν θελεις κατι παρα πολυ,συνωμοτή ολο το συμπαν για να το πετυχεις!!! Σ'ευχαριστω απ'την ψυχη μου!!! Χρυσοσκονη εισαι ολοκληρη κοριτσι μου,η ψυχη σου, η καρδια σου,το μυαλο σου.Ευχομαι να εισαι παντα υγειης,δημιουργικη και δοτικη!!!!! Οι ευχες μου ειναι η επιπλεον χρυσοσκονη που σου στελνω με πολυ-πολυ Αγαπη!!!!!

Blondbrained είπε...

Ασπασία μου, να 'σαι καλά, κορίτσι μου :) Μου 'φτιαξες τη μέρα!
Μην ξεχάσεις να μου πεις ποιο wax bar θέλεις, ε;;;; Άντε, και πάντα τέτοια!!!!!

ασπασια κανουτα είπε...

υγιης το σωστο και οχι οπως το εγραψα, sory

Katerina L. είπε...

Ευχαριστούμε πολύ!!!! Όλη η αυτή η αγάπη που μοιράζεσαι με τον κόσμο είμαι σίγουρη ότι θα σου γυρνάει διπλή και τριπλή!!! Φιλιά πολλά!!!

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

ααα θέλω τη wax bar την ενυδατική παρακαλώ πολύ! κ εγώ μένω Αθήνα και είναι διπλό το bonus: Καί wax-bar δώρο, Καί συνάντηση με την Πέγκυ! σ ευχαριστούμε πολύ (νομίζω ότι έχω το ελεύθερο να μιλάω εκ μέρους όλων μας)!! πολλά πολλά φιλιά!!

Ε είπε...

Υπέροχος όντως ο Κύριος Random. Έπαιξα σχεδόν τελευταία και με έβαλε στο 13.

Είναι το νούμερό μου.. γεννήθηκα 13 Σεπτεμβρίου!

Το δώρο μου το χαρίζω ακριβώς στον επόμενο γιατί πρέπει να νιώθει πολύ πικραμένος.
Εχω νιώσει την πίκρα του επιλαχόντος.

Τα συγχαρητήριά μου στη σελιδούχο.

Ε

Blondbrained είπε...

Ράνια, τι αρωματάκι προτιμάς; Τριαντάφυλλο, πορτοκάλι/μανταρίνι, νερόλι ή λεβάντα; :) Τελικά μ' άρεσε και μια ιδέα που έριξε μία αναγνώστρια να κανονίσουμε όλοι οι Αθηναίοι για καφέ!!!! Λέτε;;; :)

Φίλη Ε, 13 Σεπτέμβρη γεννήθηκες; Εγώ 14 Σεπτέμβρη!!!! :) Δεν το γλυτώνεις το δώρο! Στείλε στοιχεία και διάλεξε ποια wax bar θες!!!! Και πρόσεξε, εγώ γεννήθηκα 15 λεπτά μετά τα μεσάνυχτα, δηλαδή ΠΑΡΑΛΙΓΟ στις 13! Δεν το γλυτώνεις το δώρο, λέγε!

Κατερινιώ, η ανταπόκρισή σας είναι ό,τι χρειάζομαι! :)

Ε είπε...

Παρθένος η Μεγαλοπρεπής λοιπόν!

Πάντα για τους άλλους και τίποτα για μας. Τώρα εξηγείται το μεγαλείο του χαρακτήρα σου και το χιούμορ σου.

Σε ευχαριστώ, αλλά το αποφάσισα, το δώρο μου πάει στον επόμενο.



χρυσα ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ είπε...

EIMAΣTE OΛOI KEPΔIΣMENOI?Δηλαδη μπορω κι εγω να διαλεξω wax bar??

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

αχ και τι να διαλεξω τωρα? όλο εκπλήξεις εισαι! ε ναι λοιπον, το πορτοκαλομανταρινι διαλεγω! δεν έχω λόγια!

Blondbrained είπε...

Με κάνεις πολύ περήφανη για το ζώδιό μας, φίλη Ε! :) Καταχωρήθηκε λοιπον. Η Εύη παίρνει το δώρο σου.... Άρα δύο wax bars της επιλογής της :) ΕΥΗ, άκουσες; Περιμένω ενημέρωση.

Αν είσαι Αθήνα, φίλη Ε, θα ήθελα πολύ να σε γνωρίσω. Ελπίζω να καταφέρουμε να οργανώσουμε μία συνάντηση οι Αθηναίοι για αρχή, με την ευκαιρία του μοιράσματος των δώρων :)

χρυσα ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ είπε...

Aφου μοιραζεις δωρα ας κανουμε ανταλλαγη!!!
Tι λες!!!

Ε είπε...

Αθήνα είμαι.

Κι εγώ θέλω να σε γνωρίζω καθώς και άλλους.

Ανώνυμος είπε...

Πεγκυ μου κατάλαβα καλα; Κερδίζουμε όλοι;;; Αν ειναι έτσι και δεν κατάλαβε λάθος το θολωμένο απο τον ίλιγγο μυαλό μου θα ήθελα τη wax bar για την ακμή. Η κόρη βλέπεις! Τυχεροί όσοι μένουν Αθήνα!!! Συνάντηση και καφεδάκι με την Πεγυ!!!! Ζηλεύω!!! Σε φιλώ Μορφω

Έφη Π. είπε...

Καλησπέρα!!!
Αν όντως κερδίζουμε όλοι θα ήθελα και εγώ την wax bar για την ακμή.Και εγώ για την κόρη μου θα την ήθελα,αλλά και για μένα.Κάτι έχει πάθει ο οργανισμός μου τον τελευταιο μήνα και νομίζει ότι είμαι στην εφηβεία.Ότι στα 41 μου θα έβγαζα σπυράκια....Το θέμα είναι ότι μένω Θεσσαλονίκη.
Φιλιά και καλά να περάσετε στον καφέ.
Έφη

Blondbrained είπε...

Αχ, δεν τα 'γραψα καλά!!!! Γιατί έχετε αμφιβολίες; ΟΛΟΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΝΑΙ!!! :)

Ε, πολύ χαίρομαι που θα σε γνωρίσω από κοντά!
ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΑΣ! Χρύσα μου, θα είσαι;

piperi είπε...

Καλησπέρα!! Πολλά συγχαρητήρια στους τυχερούς που κληρώθηκαν! Η τύχη να σας συντροφεύει πάντα!
Λοιπόν, επειδή είναι εξίσου μεγάλη τύχη να σου κάνει κάποιος ένα δώρο άνευ λόγου και αιτίας, απλά αναφέροντας τρία αγαπημένα σου πράγματα, ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Πέγκυ για την αστείρευτη διάθεση προσφοράς που διαθέτει.
Χωρίς ιδιαίτερη σκέψη, απλά επειδή μου αρέσει να περιβάλλομαι από όμορφες μυρωδιές, θα ήθελα την wax bar με κάποιο άρωμα. Νερολί, πορτοκάλι, ή οτιδήποτε άλλο... Διάλεξε εσύ όποιο θέλεις! Ευχαριστώ πάρα πολύ!!

piperi είπε...

Ανέβασα 3 φορές το ίδιο σχόλιο; Αν είναι δυνατόν!! :(

Blondbrained είπε...

Καλέ, μη μου στεναχωριέσαι, τα καθάρισα ολα!!! :) :) :) Χρύσα μου, ήδη έκανες πολλά, να ξέρεις! :*

Cristina είπε...

Πέγκυ καλημέρα!!!!

Η χαρά μου δεν περιγράφεται!!! Λοιπόν, θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω την: Wax bar με άρωμα πορτοκάλι, νερόλι, τριαντάφυλλο, λεβάντα, ενισχυμένη με ίνες μεταξιού για την μέγιστη αίσθηση πολυτέλειας και ενυδάτωσης.
Ανυπομονώ και σε ευχαριστώ πολύ-πολύ!! Περιμένω ενημέρωση!!!

Blondbrained είπε...

Χριστίνα μου, γλυκιά. Ποια απ' όλες;;; Όλες μου τις είπες :) Θα είσαι στην Αθήνα στην συνάντηση; Είσαι από κάπου αλλού; Θέλω στοιχεία για να σου την στείλω αν είναι. Στει΄λε μου μέιλ αν είσαι απο επαρχία. Φιλιά πολλά!

xara είπε...

Συγχαρητηρια στους τυχερους! Aγνοούμαι κι εγω; Ιδεα δεν ειχα. Αν ναι, κατσε λιγο να σκεφτω τι απ' ολα θελω. Εχουμε λιγο χρονο; Α, πώς να διαλεξω τωρα; Καμμια ιδεα;

Blondbrained είπε...

Είσαι Αθήνα; Θα έρθεις στη συνάντηση το Σάββατο; Αν είσαι Αθήνα και έρθεις ΒΙΑΣΟΥΟΥΟΥΟΥ να σου έχω και το δωράκι σου. Αν είσαι από επαρχία, σου δίνω περιθώριο μέχρι την Κυριακή!! :P :) Άντε, περιμένω! φιλάκια

xara είπε...

Αχ, δεν ειμαι Αθήνα! Αν ημουν θα σε ειχα ηδη συναντησει! Θα σου στειλω στο μεηλ σου. Καλως να γνωριστειτε ολες και να περασετε σουπερ στην συναντηση.

Cristina είπε...

Λοιπόν, αποφάσισα....Θα ήθελα την Wax bar με άρωμα νερόλι, με ίνες μεταξιού. Πρέπει να το πέτυχα τώρα. Ευχαριστώ πολυυυυυ!!!!
Πες μου πως και που θες να βρεθούμε. Φιλιά!!!

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά δεν έχω λάβει κάτι... λέτε να το έχουν κρατήσει στο ταχυδρομείο;

Ανώνυμος είπε...

Πέγκυ μου σήμερα παρέλαβα το δωράκι μου.Σ ευχαριστώ πάρα πολύ κι ελπίζω ...........σύντομα κοντά μας! Αντε παραάργησες,μας είχες κακομάθει βλέπεις!
Κυριακή.

xara είπε...

Σημερα παρελαβα κι εγω και μαλιστα, εχοντας ξεχασει οτι περιμενω οποιοδηποτε δεμα, μού ηρθε σαν ουρανοκατεβατο. Το λατρεψα αυτο το waxbarάκι με το που το κρατησα στα χερια μου! Με την σφραγιδουλα του, με το ωραιο του χρωμα, την υφη του, την μυρωδια του, το περιτυλιγμα του και το ωραιο αυτοκολλητενιο λογοτυπο σου. Εστειλες και ελαβα φροντιδα και νιαξιμο και γενναιδωρια. Τα ιδια πολλαπλασιαμενα ευχομαι να λαβαινεις παντα και να εισαι καλα να μας δινεις ιδεες κι εμπνευση για ν' ασχολουμαστε κι εμεις με τις τοσο πολυτιμες αλχημειες.

Χαρά~

Blondbrained είπε...

Αχ, κορίτσια μου, στάλθηκαν και τα τελευταία δώρα. Καθυστερημένα, αλλά τουλάχιστον τα έστειλα, ε; :)

Αν για κάποιον λόγο δεν έχετε παραλάβει όλες τα δώρα σας μέχρι και τηνεπόμενη Τετάρτη, σας παρακαλώ να ενημερώσετε εδώ, για να το ψάξω και να τα ξαναστείλω (ή να τα στείλω γενικώς, γιατί παίζει να έχω κάνει και λάθος με κάτι χρώματα που έβαλα για οργάνωση το σούργελο!!!!!) Να μου πείτε, ε; :)

Πολύ χαίρομαι που σας άρεσαν τα δωράκια σας! Την επόμενη φορά θα το οργανώσω καλύτερα, το υπόσχομαι! :)