Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2013

Το Μπαζάρ της Ιωάννας!!!

Φέτος δε θα πάμε εμείς σε μπαζάρ, αλλά θα πάει -το πρώτο της κιόλας- η φίλη και αναγνώστρια της παρέας μας, η Ιωάννα, με εκπληκτικές δημιουργίες. 

Ελπίζω να προλάβω να πάω κι εγώ! Το Σάββατο είμαστε κλεισμένοι, αλλά θα το παλέψω για την Κυριακή, κοριτσούδα μου. Σου εύχομαι κάθε επιτυχία. Μία συμβουλή: κοίτα να το διασκεδάσεις. Τα μπαζάρ είναι μια πολύ όμορφη εμπειρία. Κουραστική, αλλά όμορφη!

Ιδού περισσότερα στοιχεία για όσους/όσες αποφασίσουν να ψάξουν για τα δώρα των Χριστουγέννων ανάμεσα σε αυθεντικές δημιουργίες:

Μπαζαρ 14-15 /12/13 στο ολυμπιακό χωριό.10.00-20.00
Στο 27ο Δημοτικό σχολείο Αχαρνων στο Ολυμπιακό χωριό.
Κάχι Καχιασβίλι 6.
210.476741
με δωράκια, χειροποίητα σαπούνια, κηραλοιφες, γλυκά, κοσμήματα, χριστουγεννιάτικα δωρακια και πολλά άλλα.
*το τηλέφωνο παίζει να είναι λάθος. Περιμένω ενημέρωση από την Ιωάννα. Θα ενημερώσω με τη σειρά μου.
Και να μερικές φωτογραφίες από τις δημιουργίες της Ιωάννας. Είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ, Ιωάννα μου! :)


 Προσπάθησα να βάλω άλλη μία εκπληκτική φωτογραφία!!!! Αλλά δεν την παίρνει με τίποτα. Θα ξαναπροσπαθήσω αργότερα.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ και πάλι, Ιωάννα μου :)

3 σχόλια:

BlueAngel είπε...

Το ειπες και το έκανες!
1000 ευχαριστώ για τη διαφήμιση Πέγκυ!
Το τηλέφωνο είναι όντως λάθος.
.Είναι το 210 2476741.Αν καποιος θέλει λεπτομέρεις
Μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σου καιντου δίνεις το κινητό μου.Το έχεις, έτσι;
Ελπιζω μόνο να μας κάνει καλό καιρό!
Αν δεν δω καμία σας αυτό το σ/κ, θα τα πούμε το επόμενο.
ευχαριστώ και πάλι.
Καλή σας συνάντηση !!!!

Blondbrained είπε...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ! :)

Ανώνυμος είπε...

Hlios: Καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση Ιωάννα. :)