Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2013

Ναι, ναι, συναντηθήκαμε!!!



Είμαι πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ χαρούμενη. Εντάξει, τα δύο-τρία τελευταία "πολύ" ίσως να οφείλονται στο πολύ πολύ πολύ πολύ ωραίο λικέρ μήλο της Ε, που δεν το βλέπω να κρατάει πάνω από βδομάδα! Το είπα και στην Ε, αν με βλέπει υπερβολικά χαρούμενη στις επόμενες αναρτήσεις, εκείνη θα ευθύνεται...

Τι να πω; Τι να πρωτοπώ! Είμαι ενθουσιασμένη. Όλη η κούραση των τελευταίων βδομάδων εξανεμίστηκε.Ψυχικά και σωματικά είμαι λες κι έχω βγει από σπα! Ήμασταν 12 τελικά στον καφέ, αν τα υπολογίζω σωστά γιατί δε μου 'χει μείνει και πολύ μυαλό. 12 γυναίκες κι ένας παίδαρος 11 μηνών (κάτω τα χέρια, τον έχω κλείσει για την μικρή μου!). Τρεις επιπλέον φίλες δεν  μπόρεσαν να μείνουν για καφέ, λόγω διάφορων θεμάτων (ιώσεις, υποχρεώσεις κλπ), αλλά φιληθήκαμε έστω (όχι με την αρρωστούλα, την Ζωή) και πήραν το δωράκι τους, αλλά με τις υπόλοιπες περάσαμε ένα υπέροχο απόγευμα, δέσαμε τόσο πολύ που ακόμα αναρωτιέμαι. Δε μου έχει ξανατύχει τόσοι άνθρωποι να δέσουν μεταξύ τους τόσο καλά ΟΛΟΙ. Ταιριάξαμε, πώς το λένε. Νομίζω πως άνετα βγαίναμε ξανά και ξανά και ξανά και πάλι θα περνάγαμε υπέροχα. Συζητήσαμε για θέματα που ενδιαφέρουν όλες μας, και ίσως αυτό ήταν που μας έδεσε. Η αγάπη μας για την Φύση, και η διάθεσή μας να φροντίσουμε και να αγαπήσουμε τον εαυτό μας και τους άλλους. Ήταν όλες ΟΜΟΡΦΕΣ, μέσα έξω και τριγύρω, κούκλες σας λέω. Ο παίδαρός μας είχε κάθε λόγο να είναι πανευτυχής, και ομορφύναμε το μαγαζί, χωρίς αμφιβολία. Ήταν όλες χαρούμενοι, θετικοί άνθρωποι, με χιούμορ, ιδέες, καλή διάθεση και ΦΩΣ, ρε παιδί μου! 

Δεν έχω λόγια να σας ευχαριστήσω ΟΛΕΣ (κι εσένα, γλυκουλίνι αγορουλίνι τσαχπινούλη και χορευταρά).

Έπαθα έναν έρωτα ιδιαίτερο με την Ε, θα το παραδεχτώ και μην μου παρεξηγηθείτε καμία. Νομίζω πως όλες τον πάθαμε μαζί της άλλωστε, και δεν έφταιγαν τα μοσχομυριστά λικέρ της.

Τώρα που είπα λικέρ, έλειψε η κουμπάρα, που ήταν άρρωστη. Αχ, κουμπάρα, αχ, έχασες! Τα λικέρ θα σου αφήσω να δοκιμάσεις λίγο, άντε, επειδή είσαι εσύ, βρε!!!! Περαστικούλια σου, αλλά έχασες! Την άλλη φορά θα σε πάρω στην πλάτη και θα σε φέρω με το ζόρι!

Η Ζωή Σοφίας με ανέχτηκε μέχρι να φτάσουμε ή ανεχτήκαμε η μία την άλλη τέλος πάντων, γιατί ήμουν σε μία κατάσταση υστερίας μέχρι να φύγουμε από το σπίτι, κι εκείνη ήταν σε μία κατάσταση υστερίας από όταν μπήκαμε στο τρένο. Ευχαριστώ, Ζωούλα μου! Περιμένω και το κούρεμα, δεν το γλυτώνεις. (ή δεν το γλυτώνω, θα μάθουμε. Ο καιρός γαρ εγγύς!) 

Να πω στην Γαβριέλα, τον ξανθό άγγελο του arcane, που επίσης ήταν άρρωστη και δεν ήρθε, πως στην παρέα μας ήταν και μία Χιώτισσα (ακούς Φάιζαααααα;), μα τι Χιώτισσα! ΘΕΑ!!!! Και έχει και δική της μαστίχα.... και αιθέρια... και... Καλλιόπη, ακόμα δε βρηκα mail και ανησυχώ! Μας έφερε και μελομακάρονα, τα οποία εξαφανίστηκαν εν ριπή οφθαλμού! Ευχαριστώ, Καλλιόπη και για τη βοήθεια με το θέμα μου. Θα σε ενημερώσω για το αποτέλεσμα, γλυκιά μου!

Ήρθε και η Λία μου, που δεν την θεωρώ αναγνώστρια. Με την Λία έχουμε παρελθόν... που πάει πολύ πολύ πίσω. Και ήταν δίπλα μου το κορίτσι μου το γλυκό, όπως πάντα. Σ' ευχαριστώ, Λία μου.

Ήταν και η Χάιδω, που δεν είναι αναγνώστρια (αλλά θα την κάνω). Είναι ένας υπέροχος άνθρωπος που μπήκε πρόσφατα στην οικογένειά μας και μας έχει κερδίσει όλους. Ευχαριστώ, Χάιδω μου που ήσουν εκεί και ομόρφυνες κι άλλο την παρέα!

Μια ιδιαίτερη μνεία θα κάνω στον παίδαρο της παρέας που ευχαρίστως τον έπαιρνα σπίτι αν με άφηνε η μαμά και η γιαγιά του (τι γιαγιά δηλαδή... μη φανταστείτε, η γυναίκα έμοιαζε πιο νέα από μένα και ήταν μια κούκλα). Με μούρλανε στις κουτουλιές ο μικρός, ενώ το χαμόγελό του σπάει παγόβουνα. Αν τον είχαν στον Τιτανικό θα γλυτώναμε πολλά θύματα! Και από χορό τον βλέπω έτοιμο για κλάμπινγκ από τα 5 του. Μανούλα, να είσαι έτοιμη!!!! Ένας ξανθός, γαλανομάτης κούκλος που θα κάψει καρδιές. ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ!

Δε θα αναφερθώ ξεχωριστά στα υπόλοιπα κορίτσια που γνώρισα για πρώτη φορά, γιατί δεν έχει νόημα. Ο,τι γράφω σε αυτή την ανάρτηση ισχύει για όλες τους και λίγα είναι. Πολύ λίγα.

Αλλά για το τέλος, κράτησα κάτι πολύ σημαντικό. Έκανα τη μέγιστη βλακεία και όταν είδα τον κόσμο στο τρένο να περιμένει την.... αργοπορημένη οικοδέσποινα (φτάσαμε 6:10 στο σταθμό με το δικό μου ρολόι), ούτε σκέφτηκα ότι μπορεί να υπήρχαν κι άλλοι άνθρωποι που θα καθυστερούσαν κι αφού φιληθήκαμε και είπαμε δύο λόγια, σηκωθήκαμε και φύγαμε. Και μαθαίνω τώρα πως τουλάχιστον η μία από τις τρεις φίλες που περιμέναμε ακόμα, ήρθε τελικά στις 6:20!!!! Η άλλη δεν ήρθε, εντάξει, η τρίτη όντως αγνοείται, εύχομαι να μην ήρθε! Ράνια... ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ, κοριτσάρα μου! Χιλια συγγνώμη για την ταλαιπωρία σου! Παίζει να χαθήκαμε για ελάχιστα λεπτά! Με το που καθίσαμε στο μαγαζί (που δεν θυμάμαι το όνομά του εννοείται, κάτι με πολιτείες είχε να κάνει) και μοίρασα τα δώρα, είδα τις απουσίες και αγχώθηκα. Σηκωθήκαμε τρέχοντας με την Ζωούλα (που τα πόδια της θα με βρίζουν, αλλά να 'ναι καλά) και πήγαμε τρέχοντας στον σταθμό, αλλά προφανώς δεν ήσουν εκεί. Η Ζωή ως πιο καπάτσα άρχισε να φωνάζει μέσα στο σταθμό: ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΓΚΥ ΚΑΝΕΙΙΙΙΣ!!!! Πήρα κι εγώ τα πάνω μου, λέω χέστηκα κι αν γίνω ρεζίλι, και φώναξα πιο δυνατά  ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΓΚΥ ΚΑΝΕΙΣ!!! Κανείς για την Πέγκυ.... Μας κοίταζε η πιτσιρικομανία, ποιος ξέρει τι θα σκέφτονταν, ούτε με νοιάζει. Για την Πέγκυ κανείς... Ζήτησα από την Ζωή να με μουτζώσει, αλλά αρνήθηκε πεισματικά.... 

Τέλος πάντων, επιφυλάσσομαι.

Η επόμενη συνάντηση πολύ πιθανόν θα γίνει αυτή την Πέμπτη την ίδια ώρα, πάλι στο Θησείο! Ήταν να γίνει το Σάββατο, αλλά τελικά ο άντρας μου πήρε άδεια και θα φύγουμε λίγες μέρες. Περιμένω να δω αν η μάνα μου θα είναι σε κατάσταση να αντέξει εμπόλεμη κατάσταση για να μου κρατήσει τα παιδιά, για να επιβεβαιώσω για την Πέμπτη. Θα γνωρίζουμε εγκαίρως, σας το υπόσχομαι! Αλλιώς θα βρεθεί τρόπος να πάρεις τα δώρα σου πριν τα Χριστούγεννα. ΌΛΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΟΥ ;)

Σας ευχαριστώ και πάλι που με τιμήσατε με την υπέροχη παρέα σας, και κυρίως με την αγάπη σας. Κορίτσια, αυτό το συναίσθημα που μου δώσατε χθες δεν περιγράφεται, δεν πληρώνεται με τίποτα στον κόσμο, δεν ανταποδίδεται. Να είστε πάντα καλά, ευτυχισμένες, υγιείς, όμορφες μέσα έξω όπως είστε τώρα, και τυχερές σε ό,τι επιχειρείτε στη ζωή σας. Και πάντα να δίνετε τόση χαρά στον κόσμο. Αν ήταν έτσι όλοι οι άνθρωποι, πόσο πιο όμορφος θα ήταν ο κόσμος μας... Σας το ορκίζομαι, ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΛΛΩ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ, ούτε είναι τρόπος του λέγειν! :)

Σας φιλώ όλες και ανυπομονώ να τα ξαναπούμε από κοντά. Ανυπομονώ να γνωρίσω και τις υπόλοιπες/υπόλοιπους.


ΥΓ. Φωτογραφίες δεν έχει, γιατί είχαμε απορροφηθεί τόσο από την παρέα, που σιγά μην σκεφτόμασταν να βγάλουμε φωτογραφίες. Η έλλειψη φωτογραφιών αποδεικνύει το πόσο υπέροχα περάσαμε! :)


70 σχόλια:

Deni Argiropoulou είπε...

Μια βραχνιασμένη καλημέρα από τη μουτζωμένη κουμπάρα. :( :( :( Ζηλεύωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω...... Αδερφάκι μου τί μούτζα ήταν αυτή????? Περίμενα και πώς περίμενα αυτή τη συνάντηση και τελευταία στιγμή....... πάρε νά'χεις ένα κρύωμα να σου βρίσκεται. Μωρέ ας μπορούσα να κουνήσω τα πόδια μου και σού'λεγα εγώ. Ας καθόμουν και στο διπλανό τραπέζι να μην κολλήσω κανένα. Τέλος πάντων!!!!!! Χαίρομαι που περάσατε τόσο όμορφα και εύχομαι τώρα που έγινε η αρχή να ξαναγίνουν τέτοιες όμορφες συναντήσεις. Μπράβο κορίτσια και μέχρι την επόμενη συνάντηση εύχομαι η ζεστασιά και η χαρά αυτής της πρώτης να σας κρατάνε συντροφιά....!!!! :) :) :)
Αααααααααααααααααααααα! Ψιτ! Καλέ κυρία. Εσείς η όμορφη επιστήμων και κουμπάρα. Θυμήσου πόσο μ'αγαπάς και κράτησε λίγο λικεράκι και για μας :* :* :*
Η δημιουργός λικέρ παρακαλώ πάρα πολύ να μην χαθεί. Επιθυμούμε άμεση γνωριμία :) Φιλιά σε όλες τις τρελλοκαμπέρες :* :* :*
Υ.Γ. Ευτυχώς που δεν ήρθα γιατί αυτό το ζουζούνι θα το είχα πάρει φεύγοντας. Μόνο από τις περιγραφές της λωλής κυρίας, το ερωτεύεσαι :)

xristina είπε...

Καλημερα γλυκια μου ,σ'ευχαριστουμε πολυ κατ΄αρχην για τα καλα σου λογια,για την ομορφη ιδεα σου να βρεθουμε,για ολα αυτα που φτιαχνεις ....και προ παντων που τα μοιραζεσαι μαζι μας.Χτεςπερασαμε πολυ ομορφα και ελπιζω να ξαναβρεθουμε πολλες φορες.... Υ.Γ.περαστικα στη κουμπαρα ... Αφροδιτη (η γιαγια)








































































































Ανώνυμος είπε...

Πω πω ζηλεύω!Διαβάζοντας όμως πως περάσατε ένοιωσα σαν να ήμουν και γω εκεί.Χάρηκα πολύ και παρ΄ολο που μας χωρίζουν πολλά χιλιόμετρα, αυτή η θετική ενέργεια έφτασε και σε μένα.
Φιλιά σε όλες.
Κυριακή.

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

αχ καλή μου Πέγκυ, τώρα νοιώθω πολύ άσχημα που νοιώθεις εσύ άσχημα... αφού η βλακεία ήταν δική μου εξ αρχής που άργησα! να μωρέ, το τραίνο δεν το χρησιμοποιώ ποτέ γιατί είναι αντιδιαμετρικά αντίθετο και απο κει που μένω και απο οτιδήποτε περιβάλλει τη ζωή μου (δουλειά κλπ)
Έπρεπε να ξεκινήσω νωρίτερα εφ όσον θα χρησιμοποιούσα ένα μέσο που δεν γνωρίζω τα δρομολόγιά του... άρα.. εγώ φταίω! Κατά τα άλλα, χαίρομαι πολύ που περάσατε τόσο καλά, και ζηλεύω εννοείται... και ναι, την Πέμπτη μπορώ μάλλον σίγουρα και με βολεύει και πολύ, καθ ότι θα σχολάσω απ τη δουλειά και θα σας έρθω κατ ευθείαν! και χαίρομαι ιδιαιτέρως γι αυτό! και με ξεσήκωσες με τη φράση "όλα τα δώρα σου" και τι να σου λέω τώρα, ανυπομονώ και απ την περιέργεια (πολλά "και" έβαλα)! μή δίνεις σημασία, παραλλήρημα ειναι! θέλω πολύ να συζητήσουμε με την παρέα, είμαι περίεργη πώς τα προλαβαίνετε εσείς οι υπόλοιπες όλα.. κλπ κλπ
Πολλά είπα, τα υπόλοιπα από κοντά!!!
Φιλιά σε όλες!

Ανώνυμος είπε...

Φιλεναδα ζηλευω τοσοοοο για τη συναντηση η μαρια ειμαι με τη νευροδερματιτιδα του συζυγου για να καταλαβεις ευχομαι να ερθω στην αλλη συναντηση εαν δεν εχω φροντιστηριο αγγλικων να ρωτησω εαν γινεται η συναντηση στο μετρο συνταγματος;Eαν δεν συναντηθουμε και αυτη τη φορα θα σκασω.ΦΙΛΙΑ

Ε είπε...

Κυρίες μου απλά τα Σέβη μου. Σε όλες σας.

Πέγκυ με απογειώνεις!

Ευτυχής που σας γνώρισα.

Ανώνυμος είπε...

Hlios: Μπράβο σας! Αυτά που συμβαίνουν μεταξύ σας είναι από τα πιο ωραία που μπορείς να νιώσεις.

Ανώνυμος είπε...

Πέγκυ μου,είναι όπως τα λες!!Περάσαμε τέλεια,φανταστικά,μοναδικά!Τόσες ξεχωριστές γυναίκες μαζεμένες και ρούφηξα σαν σφουγγάρι τις πληροφορίες και τις ιστορίες που διαδέχονταν η μία την άλλη...Καλλιόπη χαίρομαι και εγώ πολύ που σε γνώρισα,αλλά και όλες μία μία ξεχωριστά!Θα μπορούσαμε να φτιάξουμε όλες μαζί ένα δημιουργικό εργαστήρι,θα ήμασταν πολύ καλή ομάδα!εεεεεε!Εσύ Πέγκυ είσαι υπέροχη με το ολοζώντανο βλέμμα σου,αλλά δεν είχα καμία αμφιβολία γι αυτό!!!Τώρα έχω ακόμα μεγαλύτερη λαχτάρα να γνωρίσω την κουμπάρα σου,είμαι σίγουρη πως θα είναι εξίσου υπέροχος άνθρωπος!Χμμμ λέω να της στείλω ένα ποιηματάκι....Προλαβαίνω στο τσαααακ :)Φιλιά πολλά! ΕΥΗ ΦΑ.

fantra13 είπε...

Πόσο ζηλεύω που δεν είμαι ούτε Αθήνα, αλλά ούτε καν Ελλάδα για να μπορέσω να παρευρεθώ σε μια από τις φοβερές αυτές συναντήσεις σας! Ευτυχώς που τα περιγράφεις τόσο τέλεια ρε Πέγκυ και νιώθουμε κι εμείς - οι από μακριά - ότι πίναμε καφεδάκι μαζί σας. Καλά να περάσετε όσες φορές κι αν βγείτε και μακάρι να 'ναι πολλές!!!!

χρυσα ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ είπε...

Kι εγω εχω να πω....
THN TPEΛA MOY!!!!!!@@@@#$$%^&&&
Hπρωτη φορα μετα απο ενα χρονο που λεω πως θελω να ειμαι στην Aθηνα!!!!!!!!!!!!
Kι εγω ζηλευωωωω και βραζω στο ζουμι μου.
Oυτε photo E!! ΦANTAΣOY!
Kαι μελομακαρονα και λικερ μηλου!!!
KAI ΠAΛI THN ΠEMΠTH BEBAIA!!!
!@#$%^&**
DENI περαστικα.Kι εγω ενα χαλι ειμαι αρρωστη
και μες την ...γκρινια που εχασα ενα τοσο συμαντικο .
Nα ειμαστε ολοι καλα καπου μεσα μου κατι λεει πως θα τα πουμε καποτε κι απο κοντα..
Aλλωστε δεν χανομαστε..
H επαφη ειναι καθημερινη.
Kαλη εβδομαδα να εχουμε .Θα κανω πετρα την καρδια μου την πεμπτη..ΠAΛI..ΦIΛIA

Katerina L. είπε...

Εδώ είμαι κι εγώ!!! Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που σας γνώρισα, κορίτσια!!! Πέγκυ, στο έχω ξαναπεί πολλάκις ότι είσαι η πηγή έμπνευσης μου και ότι σε σένα οφείλω την ενασχόληση μου με τα φυσικά καλλυντικά, γενικότερα... Ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!!! ΚΑι ακόμα περισσότερο που είσαι τόσο δοτική και μοιράζεσαι την αγάπη σου, τη σοφία σου και την καλή σου διάθεση... Κορίτσια, ελπίζω να τα καταφέρω την Πέμπτη... εάν δεν.... το εργαστήρι που είπε η Ευη Φα μου ακούγεται εξαιρετική ιδέα... για δούλεψε το λίγο Πέγκυ....Φιλάκια πολλά πολλά πολλά (και λίγα είναι!!!)

Katerina L. είπε...

Να θυμίσω και στην αγαπημένη κυρία Ε μας ότι μας χρωστάει συνταγούλες!!! Για οδοντόκρεμα, αποσμητικό και.... δε θυμάμαι τι άλλο!! Περιμένουμε με αγωνία!!! :-)

Ε είπε...

Κατερίνα δεν το ξεχνώ. Μόλις αποψυχθώ θα ανεβάσω, ψήθηκα στον πυρετό!
Και συνεχίζω να ...σιγοψήνομαι.

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά και γρήγορη ανάρρωση Ε μου...Τουλάχιστον πρόλαβες να έρθεις στη συνάντηση,εε!:)Φιλιά. ΕΥΗ ΦΑ.

piperi είπε...

Μπράβο ρε κορίτσια!! Χαίρομαι πάρα πολύ που περάσατε τόσο όμορφα! Δεν ξέρετε πόσο θα ήθελα να είμαι κι εγώ μαζί σας αλλά είμαι πολύ μακριά από την Αθήνα! Πιστέψτε με όμως, γεύτηκα τα μελομακάρονα, μέθυσα από το άρωμα του λικέρ και παρασύρθηκα από τα γέλια σας και την καλή σας διάθεση. Μακάρι... Μακάρι να μπορούσα να είμαι κι εγώ μαζί σας!
Φιλιά πολλά!

E είπε...

Αφού το τρίτο χάπι της Amorξυλίνης έκανε αυτό που έπρεπε κι αφού περιδινήθηκα σε υψηλές...θερμοκρασίες ιδού:

Οδοντόκρεμα 1
1 κοφτό κουταλάκι γλυκού σόδα
1 κουταλιά σούπας λευκό ή πράσινο άργιλο
2 κουταλιές σούπας gel αλόης βρώσιμη
2 σταγόνες αιθ ελ μέντας ή δυοσμου
2 σταγόνε αιθ έλ τεϊόδενδρο

Αυτή είναι η επίσημη και η ποσότητα είναι μικρή.

Εγώ αντικατέστησα τη σόδα με αλάτι θάλασσας και ανθρακικό ασβέστιο και πρόσθεσα και 1 κουταλιά σούπας αλυσίβα (είχα φτιάξει για τα μελομακάρονα)και αύξησα κατά μιση κουταλιά την αλόη και δεν έβαλα τεϊόδενδρο.
Καταπληκτική, αλλά πρέπει να ανανεώνεται σύντομα, επομένως όχι μεγάλες ποσότητες.

Ε είπε...

Οδοντόκρεμα 2

4 κουταλάκια κορν φλάουρ
4 κουταλάκια ανθρακικό ασβέστιο
gel αλόης και οξυζενέ να γίνει ώστε να πετύχετε μίγμα κρεμώδες
5 σταγόνες αιθ ελ λεμόνι
20 σταγ αιθ ελ μέντα

Δεν βράζουμε τίποτα, απλά αναμιγνύουμε.

Πάντως ο πράσινος άργιλος είναι ο πιο ενδεικτικός για οδοντόκρεμες λόγω των αντισηπτικών ιδιοτήτων του.

Katerina L. είπε...

Ε μας, είσαι καταπληκτική! Ευχαριστούμε πολύ για τις συνταγούλες και πολλά πολλά περαστικά! Ίσως να δοκίμαζες και αφέψημα από ζαμπούκο, διάβασα ότι είναι ένα κι ένα για κρυολόγημα...

Λιάνα είπε...

Αχ! κορίτσια πόσο θα ήθελα να ήμουν και γω εκεί. Ίσως σε κάποια άλλη συνάντηση να είμαι τυχερή και να βρίσκομαι στην Αθήνα οπότε με μεγάλη χαρά θα σας γνωρίσω.

ήθελα να ρωτήσω ξέρετε κανένα τρόπο να λιώνω την σκόνη αλούν γιατί μένει στην κρέμα άλιωτη

Πέγκυ πολλά φιλιά
Λιάνα από τη συνάντηση στα εκπαιδευτήρια

Blondbrained είπε...

Κορίτσια μου, αγαπημένα! :) Δε θα το ξαναπώ, είμαι πολύ χαρούμενη που σας γνώρισα! Με τις υπόλοιπες θα βρούμε τρόπο να βρεθούμε. Τελικά αυτή την Πέμπτη δεν γίνεται, οπότε θα πρέπει να κανονίσουμε με τα κορίτσια της Αθήνας τα υπόλοιπα, ή να τα στείλω ταχυδρομικά ή να βρεθούμε στα γρήγορα από βδομάδα που θα γυρίσω (γιατί θα λείψω Σάββατο με Τετάρτη).

Ε μου, ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΛΙΑ ΣΟΥΟΥΟΥ! Το λικέρ έχει κάνει θραύση!!!!! :) :) :)

Λιάνα μου, την αλούν απλώς την ανακατεύεις συνέχεια μέχρι να διαλυθεί. Εμένα δε μου μένει τίποτα, αλλά ανακατεύω συνεχώς. Δεν ξέρω αν η κουμπάρα κάνει κάτι διαφορετικό. Ας μας πει!

Φιλιά σε όλες... πολύ βιαστικά, το ξέρω, αλλά προσπαθω να προλάβω το Σάββατο, να μη φύγουμε ξεβράκωτοι :P Ε ρε τι έχει να γίνει με τον νέο χρόνο!!!! Θα δείτε, θα δείτε!

Ε είπε...

Ήρθα στα συγκαλά μου κι μόλις έβαλα σε μια γωνιά λικέρ για όλες!

Θα μοιάζει με το γνωστό "I'm gonna make him an offer he can't refuse", ένα πράγμα.

Πέγκυ, κυρίες μου απλά Γοητευμένη!

Lila Lilak είπε...

Απ ότι θυμάμαι η σκόνη αλούν είναι διαλυτή στο νερό. Προτιμότερο κρύο νερό. :*

BlueAngel είπε...

Μπράβο σας, υπέροχη παρέα!
Ευτυχώς που φευγεις Πέγκυ, δεν θα μπορόυσα Πέμπτη.Να περάσεις καλά και θα τα πούμε .
Αν δεν είχατε και αντρα στη παρέα , θα έλεγα οτι αυτο δεν ήταν συνάντηση, ήταν σύναξη μαγισσων!!
Φιλια σε ολους σας!

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

μμμπραβο κοριτσάρα μου που φεύγεις! να περάσετε πολύ ωραία και να γυρισεις ανανεωμένη! δεν πειράζει για σήμερα (πέμπτη) που δε θα συναντηθούμε, έχουμε καιρό μπροστά μας, κ έχουμε και το blog σου το υπέροχο να μας κρατάει συντροφιά!
Καλή μας Ε, έχω ακούσει και για το λάδι καρύδας ότι είναι πολύ καλό υποκατάστατο οδοντόκρεμας, ξέρεις αν αληθεύει?
Φιλιά!

Blondbrained είπε...

Ράνια μου, Μπλε Άγγελε :) Κι όσες άλλες ακούτε... (ντιν ντον, Ε, ακούς, ε;) αν στο επόμενο Σ/Κ είστε εδώ, να κάνουμε μία πρωινή συνάντηση. Τα δωράκια σας θελω να τα πάρετε πριν το 2014!!!! Και είναι ευκαιρία να πιούμε ένα καφεδάκι. Θα πάρω και την κουμπάρα από το μαλλί και θα έρθει, ακόμα και με μύξες!!!!!!!!!!! Δεν το κανονίζουμε, μην μας ματιάσουν πάλι, αλλά τίθεται στο τραπέζι των συζητήσεων! :)

Ε είπε...

Ράνια καλημέρα, είχα φτιάξει και μία με λάδι καρύδας. Δεν ήταν κακή αλλά ψιλομΆλωνε με τα άλλα υλικα ......

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

Πέγκυ μην αγχώνεσαι καλή μου, θα βρεθούμε κάποια στιγμή, αυτό είναι το μόνο σίγουρο! κοίτα να γυρίσεις εσύ με το καλό, και όποιος/όποια καταφέρει να φύγει λίγο απ την Αθήνα, και όλα θα γίνουν.
Σ ευχαριστώ καλή μας Ε για την απάντηση, φαντάζομαι το λάδι καρύδας δεν το "πάνε" τα υδρόφιλα και οι σκόνες ε? το τζελ αλόης είναι το θέμα μου, έχω δοκιμάσει να το "στραγγίξω" ακόμα και με το εργαλείο που λοιώνουμε το σκόρδο για να βγάλει το χυμό του, αλλά το αποτέλεσμα είναι απογοητευτικό :-( πώς στην ευχή βγάζουμε το χυμό από το τζέλ?

Ε είπε...

Προσωπικά επειδή είμαι πολύ πλούσια το αγοράζω. Στην Σοφοκλέους ομως υπαρχει ενας καταπληκτικόος παπιυς με τα παιδια του που πουλανε φυλλα αλοης τερατα και σου δειχνουν πως εστω κι αν δεν το αγοράσεις. Επίσης θα βρεις αρκετα γιουτουμπάκια που δειχνουν τι να κάνεις.
Τον παππου τον λένε Αγγελιδη.

Ε είπε...

Ράνια το βραδι που θα πάω σπιτι θα ανεβάσω μερικά yutubes να δεις

Ε είπε...

Ράνια το βραδι που θα πάω σπιτι θα ανεβάσω μερικά yutubes να δεις

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

α σ ευχαριστώ πολύ! θα στηθώ να τα δώ. Εμ, κ εγω πλούσια ειμαι μωρέ :Ρ, αλλα νά, έχω αλόες και είναι κρίμα να μην τις εκμεταλλευτώ. Για τη Σοφοκλέους θα το έχω στα υπόψη αν κ εφ όσον κατέβω ποτέ κέντρο (το αποφεύγω). Περιμένω λοιπόν!!

Ε είπε...

Ράνια δες το πρώτο μέρος εδώ

http://www.youtube.com/watch?v=Ppe20MiiXlc

Ε είπε...

Δες και μια άλλη εκδοχή μαζί με την ζελατινοποίηση την οποία εμείς οι πλούσιες αγοράζουμε προς 25 ευρώ τα 250 γρ γιατί είμαστε και πανέξυπνες!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=VBrGI1yVbb0

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

αμ το δεύτερο βίντεο ήταν το καλύτερο! αλλά απο ιταλικά σκαμπάζω μονο τα βασικά, οπότε δεν κατάλαβα τί έβαλε στο τέλος για ζελατινοποίηση? άμυλο μήπως?
αυτό το βίντεο δεν το είχα ξαναματαδεί, κοιτάω τα αγγλόφωνα συνήθως..

Ε είπε...

Ξανθάνη και Gosgard για συντηρητικό.

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

χμμ... θα το μελετήσω.. είσαι φοβερή! Σ ευχαριστώ πολύ!

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ε είπε...

Ράνια

Είδα τα tips
1) η διαδικασία είναι προτιμότερο να γίνεται απόγευμα γιατί το δυνατό φως της ημέρα οφειδώνει το ζελέ του φυτού.
2) ζελατινοποίηση. 1 μυτούλα γλυκερίνη φυτική, 1 μυτούλα ξανθάνη, το χτυπάς και 16 σταγόνες gosgard και ξαναχτυπάς. Διατηρείτεια είστε στο ψυγείο είτε στην κατάψυξη.

Buona notte a tutti.

Πέγκυ, Την αγάπη μου γιατί σ' έπλασε ο Θεός!!!!!!!!!!!

Katerina L. είπε...

Καλή μας Ε, πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες σου!!! Πήγα και πήρα υλικά από το athinarom για να φτιάξω μάσκα μαλλιών αλλά πφφφ πολύ δύσκολο το βλέπω... πήρα γαλακτοματοποιητή και γαλακτικό οξύ (που ρίχνει το πεχα) και θα δοκιμάσω μια συνταγή που έχει στο σάιτ... ευχηθείτε μου καλή επιτυχία...

Ε είπε...

Κατερίνα την έκανα κι εγω, ειναι καταπληκτικη και ευκολη, καλή επιτυχία δεν θα σε δυσκολέψει

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

Ε καλή μου, πόσα ευχαριστώ να σου πω πια, με την πρώτη ευκαιρεία θα κοιτάξω να προμηθευτώ αυτά τα πολύτιμα συστατικούλια! να είσαι καλά!

Ε είπε...

Ράνια, τα εχω τα υλικα μπορω να σου δωσω τα μισα χωρις υποχρεωση το μόνο θεμα ειναι πως να σου τα δωσω

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

τώρα με σκλαβώνεις! το εκτιμώ πολύ! αν είσαι Αθήνα, πές μου που βρίσκεσαι και που και πότε σε βολεύει και θα το κανονίσω εγώ, εκτός αν μπορείς να ξαναπαρευρεθείς στην επόμενη συνάντηση με τα κορίτσια, όποτε κανονιστεί.. ό,τι θέλεις!

Katerina L. είπε...

Τώρα που το ξανακοιτάω, το συντηρητικό δεν το έχω πάρει...και μόνο η λέξη συντηρητικό κάτι μου κάνει :-( ... λέτε να μην αντέξει η μάσκα το τρίμηνο που λέει χωρίς αυτό;; εάν την έχω στο ψυγείο καλύτερα;; Ε, ποια έκανες; την Κρέμα αναδόμησης με ceramides (ουτε τα ceramides πήρα, θα βάλω προβιταμίνη Β5), τη Μάσκα θρέψης για ξηρά και ταλαιπωρημένα ή το conditioner με βούτυρο καριτέ;

Ε είπε...

Ρανια. Αγια παρασκευη μενω

Κατερινα τα εχω κι αυτα...και το ξυδι και το λεμονι συντηρητικα ειναι και το αλατι επισης

και κεραμίδια εχω χθες τα πηρα

Katerina L. είπε...

Δεν έχεις κι άδικο... πάντως σε βλέπω πολύ οργανωμένη και πολύ σε χαίρομαι...

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

Ε, (αλήθεια, ποιό είναι το όνομά σου, αν θες να πεις βέβαια) η πρωτοβουλία είναι δική σου εννοείται για το αν έχεις χρόνο να ξαναέρθεις στην επόμενη συνάντηση ή να κοιτάξουμε ποια μέρα μπορείς να περάσω απ τα μέρη σου. Δέ σε πρήζω άλλο, ό,τι θές εσυ!
φιλιά

Ε είπε...

Εύη με λένε αλλα στοιχεια αλλα στο ιντερνέτι δεν βγαζω....
Η Πέγκυ εχει το μαιλ μου και το τηλεφ σου δίνω αδεια να τα παρεις
Κατερινα οταν εγραψα εχω εννοουσα και το διαθετω, άλλωστε ποση κρεμα θα φτιαξω εγω πια!!,

Οι μονάχοι οργανώνονται κάπως καλα....αλλιως βαρ´ανε το κεφαλι τους στον τοιχο, πρεπει με κατι να ασχολουνται τις ατελειωτες ώρες μοναξιας

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

το όνομά σου είναι αρκετό Εύη μου, δεν χρειάζεται κάτι άλλο.. Το δικό μου μπήκε φαρδύ-πλατύ και με κεφαλαία επειδή είχα το gmail μου ανοιχτό την πρώτη φορά που έκανα σχόλιο. ψιλοντρέπομαι βέβαια, αλλά τώρα έγινε.. σ ευχαριστώ πάντως, αν υπάρξει ανάγκη για περαιτέρω στοιχεία σου θα τα ζητήσω απ την Πέγκυ..

Ε είπε...

Οτι θες Ράνια εγω εδω θα ειμαι, ανάμεσα σε κουραμπιέδες, συνεφάκια ζάχαρης, δοκιμές λικερ και άλλα.....

Katerina L. είπε...

Ευη μου σε ευχαριστούμε πολύ! Και για τη γενναιοδωρία και τη διάθεση σου να μοιράζεσαι... Οφείλεις, όπως και το κάνεις ήδη, στο ανήσυχο πνεύμα που διαθέτεις να το κρατάς συνεχώς απασχολημένο...άσε τους τοίχους για αυτούς που δεν έχουν την ψυχή, την καρδιά και το μυαλό που έχεις εσύ...
Φιλάκια πολλά!!!

xristina είπε...

Κοριτσια καλημερα σας χρονια πολλα και καλα Χριστουγεννα να εχουμε!!!!να σας γραψω τη δικη μου οδοντοκρεμα .2 -3κουταλιες της σουπας (η και περισσοτερο ,ναγινει κρεμα..)καρυδελαιο ,2κουτ.σουπας σοδα μαγειρικη,2 κ.σ.σκονη μαγνησιου ,ασβεστιου (στο φαρμακειο )2κ. γλυκου στεβια,2κ.γλυκου αλατι θαλασσινο,και 20 στεγωνες αιθεριο μεντα η διοσμο.ανακατευουμε ολες τις σκονες και προσθετουμε το καρυδελαιο λιωμενο να γινει μια κρεμα και στο τελος το αιθεριο .

Katerina L. είπε...

Χριστίνα ευχαριστούμε! Εγώ ήδη δοκίμασα αυτή της Εύης με την αλόη και είμαι πολύ ευχαριστημένη! Το λάδι καρύδας με τη σόδα (και τα υπόλοιπα) τα είχα φτιάξει παλιότερα κι ενώ μου άρεσε πολύ σαν αποτέλεσμα, μου έκανε ένα νιπτήρα μέσα στα λάδια :-( Θα δοκιμάσω και την άλλη με το κορν Φλάουερ και μόλις έχω νεότερα θα σας πω ;-)

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

Κατερίνα και Χριστίνα, ναι, δοκίμασα κ εγω το λάδι καρύδας που έτυχε να έχω σπίτι μαζί με σκόνη φασκόμηλο και άλλα βότανα μέσα (την είχα φτιάξει παλαιότερα τη σκόνη και πρόσθεσα το λάδι αυτή τη φορά) και όντως είναι πολύ καλή, αλλά όντως κάνει χάλια το νιπτήρα.. οπότε θα κοιτάξω να εκμεταλλευτώ την προσφορά της Εύης για Ξανθάνη και Gosgard όποτε βρώ χρόνο να τη συναντήσω για να δοκιμάσω και το τζελ αλόης και θα καταλήξω.. απο κεί που δεν είχα επιλογές, τώρα έχω δύο :D

Ε είπε...

Καλησπέρα στην παρέα.
Την γνώμη μου μόνον θα πω. Η γλυκερίνη ή το λάδι καρύδας είναι για να δέσουν τα άλλα υλικά μαζί. Η γλυκερίνη ακόμη προστατεύει την οδοντόκρεμα να μην ξεραθεί!
Γι αυτό και μόνον δεν βρίσκω τον λόγο να μπει στο στόμα μου.

Γλυκερίνη έχουν και του εμπορίου.
Κάποιοι ειλικρινείς πανεπιστημιακοί λένε ότι η οδοντόκρεμα δεν παίζει και τόσο ρόλο...όσο το βούρτσισμα. Ας το κάνουμε λοιπόν όσο απλό και σπιτικό γίνεται.

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

Κορίτσια, κ εγώ έχω διαβάσει όχι καλά σχόλια σε σχέση με τη γλυκερίνη στις οδοντόπαστες.. ο λόγος που βάζουν τη γλυκερίνη είναι ότι αφήνει ένα φιλμ πάνω στα δόντια, δίνοντας την αίσθηση ότι τα δόντια "τρίζουν" από καθαριότητα μετά το βούρτσισμα. Στην πραγματικότητα όμως η γλυκερίνη επικάθεται στην αδαμαντίνη του δοντιού, εμποδίζοντας έτσι το δόντι να αναπνέει, με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος το δόντι να σαπίσει από μέσα προς τα έξω. Θα μπορούσε δηλαδή να προκαλεί τον ίδιο κίνδυνο το λάδι καρύδας άραγε, εφ όσον αφήνει την ίδια αίσθηση "λείας επιφάνειας" πάνω στα δόντια?

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

Κορίτσια όμορφα(και αγόρια), επειδή δεν το βλέπω να προλαβαίνω να σας ευχηθώ αύριο, σας εύχομαι Χρόνια Πολλά, και να περάσετε τα Χριστούγεννά σας όσο πιο ωραία γίνεται! Και όσοι φύγουν αυτές τις μέρες, να επιστρέψουν γεροί και δυνατοί!
Φιλιά πολλά!

Ε είπε...

Εύχομαι στις κυρίες που γνώρισα αλλά κι εκείνες που δεν γνώρισα, να περάσουν όμορφα και το Θαύμα των Χριστουγέννων να φέρει στην αγκαλιά τους ότι ποθούν.
Καλά Χριστούγεννα!
Ε(ύη)

χρυσα ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ είπε...

XPONIA KAΛAΛA KAI πολλα!!! ΣE OΛEΣ KAI OΛOYΣ ME YΓEIA KAI ΨYXPAIMIA. KOYMΠAPOYΛEΣ MOY ΓΛYKEΣ ΠANTA NA΄ΣTAI ΦΩTEINEΣ!!!!!!!!!!!XA.

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!Εύχομαι αγάπη και φως να γεμίζουν τις ζωές σας!Θέλω να πω στην Ε μας,την οποία χαίρομαι πολύ που γνώρισα αλλά ομολογώ πως αντιλαμβάνομαι τώρα ακόμα περισσότερο τη δοτικότητά της και τη μαγεία του χαρακτήρα της,ότι ένιωσα ένα 'τσιμπηματάκι' καθώς διάβαζα τα σχόλια αυτής της ανάρτησης...Άνθρωποι σαν εσένα είναι μόνοι,μόνο αν το έχουν επιλέξει οι ίδιοι.Η γνώμη μου είναι όμως πως τέτοιοι άνθρωποι "οφείλουν" να μην είναι μόνοι,αλλά να είναι οι δάσκαλοι και να δίνουν το παράδειγμα της δοτικότητας,της δημιουργικότητας και της αληθινής γνώσης σε όλους εμάς.Η κοινωνία μας διψάει για υπάρξεις σαν εσένα...Κάποτε ένας τέτοιος υπέροχος άνθρωπος βρέθηκε σε μια κρίσιμη στιγμή και στον δικό μου δρόμο και μου άλλαξε τη ζωή!Τι εξέλιξη θα είχα άραγε αν είχε επιλέξει την μοναξιά του;;Δε θέλω να το σκέφτομαι.Αυτά ένιωσα και ήθελα να τα μοιραστώ μαζί σου!Σου στέλνω την αγάπη μου,αλλά και της Καλλιόπης μας! ΕΥΗ ΦΑ.

E είπε...

Χρόνια Πολλά σε όλους μας.
Λάθος δικό μου που προσωποποίησα μια σταλιά ένα κομμάτι της συζήτησης εν τη ρύμη του λόγου...
Στην έννοια μοναξιά έχω εντρυφήσει αρκετά. Είτε είναι επιλεκτική είτε επιβλητική. Και πόσο αντέχεις να σε πληγώνουν (εγώ όχι πολύ).
Σε μένα συμβαίνουν και τα δύο. Απόρροια μικρών αγαπημένων οικογενειών που στο διάβα της ζωής "χάθηκαν" κι επιλογή μετά από πολλά ατυχή συμβάντα.
Η δική μου μοναξιά όμως πέρα απ' όλα τα άλλα είναι απολαυστική, δημιουργική και δοτική όπως η ίδια η φύση!!!
Δεν δύναμαι διαφορετικά. Ειλικρινά.
Άλλωστε ΤΙΠΟΤΑ δεν έχει αξία αν δεν το μοιράζεσαι, ΤΙΠΟΤΑ. Ακόμη και το ωραιότερο γλυκό αν το φας μονάχος, δεν θα αξίζει αν δεν ακούσεις ένα μμμμμ! από κάποιον ακόμη.
Ανώνυμους ( Εύη ΦΑ) με συγκίνησες.
Καλλιόπη μας mi hai Impressionata.
Τιμή μου που σας γνώρισα.

BlueAngel είπε...

Καλή χρονιά σε όλους σας!
Πέγκυ,, καλή δύναμη και καλή συνέχεια σε όλα!
Ευχαριστούμε για την υπέροχη αλχημιστική χρονιά!

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρονιά σε όλους σας!!Εύχομαι το 2014 να είναι φωτεινό,αισιόδοξο και γεμάτο από υγεία κ αγάπη!Πέγκυ μας, καλή κ δημιουργική συνέχεια,η νέα χρονιά να σου φέρει ό,τι επιθυμεί η καρδούλα σου!
Ε(Εύη)είναι δική μας η Τιμή!Έχω την άδειά σου να ζητήσω το e-mail σου από την Πέγκυ;;Θέλουμε με την Καλλιόπη να σε ρωτήσουμε για κάτι...Φιλάκια πολλά!
ΕΥΗ ΦΑ

Ε είπε...

Καλησπέρα στην παρέα

Καλή χρονιά με υγεία και όλα τα άλλα δεύτερα στη σειρά.
Δεν σας κρύβω πως μελαγχόλησα λίγο από την απουσία σας.
EYH ΦΑ φυσικά και σου επιτρέπω να το ζητήσεις το mail μου.
Επίσης θέλω να πω και στην Καλλιόπη και στην Κατερίνα αν θυμάμαι καλά πως τους έγραψα στο mail που μου είχαν δώσει στην συνάντηση.
Δυστυχώς και τα δύο γύρισαν πίσω σαν άγνωστοι παραλήπτες. Υπάρχουν ακόμη στο Mail μου.
Στις 27/12/2013 μια και ήθελα να ξεναγήσω λίγο την Καλλιόπη στην παλιοΑθήνα.

Katerina L. είπε...

Καλημέρα κορίτσια!!! Καλή & Δημιουργική Χρονιά σε όλους μας! Είθε το ζιζάνιο της δημιουργίας που υπάρχει μέσα μας να είναι πάντα έτσι ζωηρό!!! Στα ανήσυχα πνεύματα λοιπόν... καλές δημιουργίες, ψαξίματα και επιτυχίες...Φιλιά πολλά!!!! Ευη μου, πως θα μπορούσα να σου δώσω το μαίλ μου; εάν έχεις επικοινωνία με την Πέγκυ, έχει και το τηλέφωνό μου... Κορίτσια, θα ήθελα να σας ξαναδώ...πότε λέτε για επόμενη συνάντηση;;;;

Ε είπε...

Πέγκυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

παιδιά είχα μερες να μπω.. Τι έγινε η Πέγκυ? αρχιζω και ανησυχω..

Ζωή Κ είπε...

Πέγκυ δώσε σημεία ζωής. Τι έγινες βρε κορίτσι μου? Που είσαι???

BlueAngel είπε...

Οντως έχει αρχίσει να γίνεται περίεργο, αλλά με δουλειά, παιδιά, χάνεσαι λίγο.
Σίγουρα θα ετοιμάζει θεματάκι για αναρτηση και γιαυτό χάθηκε!

Blondbrained είπε...

Κοντεύει τέσσερις το πρωί, και δεν μπορούσα να ξεκολλήσω από αυτή τη "συζήτηση". Ήδη ξερογλύφομαι για επόμενη συνάντηση. Πώς τα καταφέρατε να μου λείψετε κιόλας, ένας Θεός ξέρει!!!!!:)

Είστε υπέροχες! Εσύ Ε μου είσαι... είσαι... αυτό που είσαι. Ξέρεις εσύ :)

Σας φιλώ όλες!