Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου 2013

Συνάντηση οι εν Αθήναις....


Γουστάρετε;;;;; Θέλετε να βρεθούμε για έναν καφέ οι Αθηναίοι να σας δώσω τα δωράκια σας, να συζητήσουμε ιδέες, απορίες κι ό,τι άλλο προκύψει σε ένα στέκι στην Αθήνα; Δεν το έχω συζητήσει ακόμα με την κουμπάρα, αλλά είμαι σίγουρη ότι πολύ θα το θέλει κι εκείνη!

Υπάρχει σοβαρή περίπτωση να μην γίνει το παζάρι φέτος, οπότε ένας καφές θα ήταν καλή ευκαιρία να γνωριστούμε... να συσφίξουμε τις σχέσεις και να χαλαρώσουμε κάνοντας αυτό που αγαπάμε: συζητώντας για κρέμες, σαπούνια, λάδια, βότανα, παιδιά, γατιά, σκυλιά, φυλακτά, κοσμήματα. Ό,τι θέλετε (χμμμμ... ίσως καταφέρω να πάρουμε μαζί μας και την γλυκιά Γαβριέλα που μας έχει τρελάνει με τις δημιουργίες της. Ήρθε η ώρα να σε γνωρίσει ο κόσμος, Γαβριέλα!!!!)

ΤΙ ΛΕΤΕ;

Ρίχνω στο τραπέζι των προτάσεων το Σάββατο 14 Δεκεμβρίου. Είναι αρκετός ο καιρός για να οργανωθούμε. Τι προτιμάτε; Πρωί ή απόγευμα; Θέλετε κέντρο, πχ Θησείο (δεν ξέρω αν θα μας χωρέσει :P ) ή έχετε κάτι άλλο να προτείνετε, κατά προτίμηση κοντά σε σταθμό τρένου/μετρό για να εξυπηρετεί όλους;

Είμαι πολύ ενθουσιασμένη! Περιμένω δηλώσεις συμμετοχής και προτάσεις! Βασικά, περιμένουμε να μας ενημερώσουν και οι υπόλοιποι συμμετέχοντες να δούμε πόσοι είμαστε από Αθήνα, τελικά :)

ΣΑΣ ΦΙΛΩ!

ΕΝΤΙΤ: έπεσε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και το επόμενο Σ/Κ, δηλαδή το Σ/Κ 14-15 Δεκεμβρίου, και το Σ/Κ 21-22 Δεκεμβρίου. Για να μη μείνει κανείς παραπονεμένος, και να εξυπηρετηθούν όλοι (πόσοι είμαστε, ακόμα δεν έχω καταλάβει, αλλά θα πάω ακόμα και για δύο άτομα, να το ξέρετε), θα γίνουν και οι δύο συναντήσεις! Πείτε μου μόνο πότε θα έρθει η καθεμία, να μην κουβαλάω τα δωράκια σας όλα από την πρώτη συνάντηση. Για τους υπόλοιπους θα υπάρξουν φωτογραφίες!!!! Ε; :)

28 σχόλια:

Katerina L. είπε...

Ναιιιιιιιιιιιι!!! Τέλεια ιδέα!!! Λογικά το κέντρο (θησείο, γκάζι) βολεύει πάρα πολύ για να βρεθούμε όλες μαζί...Μπορούμε να δώσουμε ραντεβού σε κάποιο σταθμό μετρό και να πάμε κάπου εκει γύρω... Εγώ για Σάββατο 14 Δεκ είμαι ΟΚ.. 1-3 έχω ένα μάθημα αλλά θα μπορούσα να το αναβάλλω εαν πρόκειται να συναντηθούμε... φιλιαααααααα

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

μεσαααα!! ναι, κοντα σε μετρό κορίτσια, απογευματακι καλύτερα? πώς να σας γνωρίσω? να κρατάμε κόκκινα μαντήλια? λέω ανοησίες απ τη χαρά μου!

Blondbrained είπε...

Αχ, ωραία, να μαζευόμαστε σιγά-σιγά!!!!! Θα την τρελάνουμε την Αθήνα! Ποιο τυχερό μαγαζί θα μας.... περιλάβει να 'ξερα! χαχαχα

Κατερίνα, αν το κάνουμε απόγευμα θα σε βολεύει και σένα, ε;

Ελάτε κι άλλες/οι!

Polydeykis είπε...

Τι ολες μωρε? Εχει και ανδρες η παρεα....!!!

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

Τιμή μας αγαπητέ που έχει άνδρες η παρέα :D

Monou Maria είπε...

Τελεια ιδεα επιτελους να τα πουμε κι απο κοντα!!!Αν ειναι ευκολο απογευμα μετα τις 17 να εχουμε σχολασει κι ολας απο τη δουλεια.καλυτερα σε μετρο να παμε ολοι μαζι θα εχει και γουστο...περιμενω νεα!!!Φιλια!!!.

Ε είπε...

Θα έρθω κι εγώ.

BlueAngel είπε...

Αντε και του χρόνου, Πέγκυ!
Να ξαναφτιάξεις και να ξαναχαρίσεις,να πάνε τόσο καλά αυτά που κάνεις, που να μην το πιστεύεις!
Παρόλο που δεν κέρδισα κάτι (νο 36με έβγαλε ο άτιμος), θα ερχόμουν να σας δω και να τα πούμε από κοντά.Αλλα δυστυχως(ευτυχως) έχω ένα σχολεικό μπαζαρ στο οποίο θα πάρω μέρος για πρωτη φορα(πρωτη φορά γενικα) με ζωγραφιστές τσάντες και πίνακες που κάνω και είμαι ενθουσιασμένη.Σίγουρα θα σας δω κάποια άλλη φορά.
Να περάσετε υπέροχα και στείλτε λίγη αστερόσκονη και κατά μπαζαρ μερια να πάει καλα.
Πέγκυ και πάλι να είσαι πάντα γεμάτη δύναμη και ενέργεια για υπέροχες δημιουργίες!

BlueAngel είπε...

Πω,πω, πως εγραψα ετσι το σχολικο μπαζαρ....
Ελπιζω να κανουν και μαθηματα ορθογραφιας εκει!

Katerina L. είπε...

Χαχααχα αυτό το πως θα γνωριστούμε θα έχει πλάκα!!! Ναι αμέ με βολεύει εμένα απόγευμα... ότι θέλετε κορίτσια (και αγόρι!)!!!

Blondbrained είπε...

Βρε Πόλυ, να σε δω να κατεβαίνεις Αθήνα και τι στον κόσμο!!!!!! :) Αλλά ναι, έχουμε και άντρες, και τι άντρες!

Blue μου, καταρχάς θέλω στοιχεία για το μπαζάρ και τις δημιουργίες σου ΑΜΕΣΑ, για να το διαφημίσουμε στο φέις. ΑΜΕΣΑ ΟΜΩΣ! Επίσης πες μου αν θα είναι μόνο εκείνο το διήμερο, μήπως το κανονίσουμε όντως το επόμενο Σ/Κ, στις 20-21... Πες μου αν είναι, να πέσει πρόταση και για τα δύο! Θέλω πολύ να σε δω. Και επίσης μπορεί να μην είσαι στους πρώτους νικητές, αλλά όλοι κερδίσατε μία wax bar, οπότε ενημέρωσέ με ποια απ' όλες θες να σου ετοιμάσω :)
Φιλιά κοριτσούδα μου δημιουργική. Περιμένω να μου πεις για το μπαζάρ και την wax bar.

piperi είπε...

Αχ! Πολύ σας ζηλεύω! Αλλά είμαι τόσο μακριά!! Ελπίζω να περάσετε πολύ πολύ όμορφα και να μας γράψετε μετά τις εντυπώσεις σας! Σας φιλώ!!

Polydeykis είπε...

Ημουν 9 χρονια κατω και σε γνωρισα μολις εφυγα! γαμωτο καρμα μου!! χα χα χα χα χα

BlueAngel είπε...

Aχ, να είσαι καλά Πέγκυ!
Λοιπόν το μπαζαρ είναι μονο το σ/κ 14-15.Βέβαια και για το επομενο δεν μπορώ να πω με σιγουριά μιας και είμαι γενικά δυσκοίντη(και όχι μόνο λόγω βάρους!!!χαχα).Αλλά αν δεν έχετε όλοι σας πρόβλημα να το αλλάξετε θα φέρω τα πάνω κάτω για να τα καταφέρω να έρθω. Σαββατο καλύτερα βέβαια.
Το wax bar που θέλω είναι φυσικά για το έκζεμα ,που δεν υπάρχει πλέον αλλά θέλει προσοχή γιατί με τα κρύα έχει αρχίσει και ξυπνάει!
Οσον αφορά το μπαζαρ, θα σου στειλω λεπτομέρειες με mail.
ειμαστε σε επικοινωνία!
φιλια!

Blondbrained είπε...

Παιδιά, θα βγάλουμε φωτογραφίες!!!!! Και για να μην μείνει κανείς παραπονεμένος, θα κάνουμε δύο συναντήσεις στην ανάγκη, για να εξυπηρετηθούν όλοι! Τα δύο συνεχόμενα Σ/Κ! (η καλύτερή μου, άλλο που δε θέλω!!!!)

Απλώς σημειώστε πότε θα έρθετε ο καθένας, αν έρθετε, για να μην κουβαλάω όλα τα δωράκια την πρώτη φορά! :P

Ε είπε...

Πολύ χαίρομαι.
Θα είμαι εκεί στην πρώτη βάρδια.

Ελπίζω ο σταθμός του Θησείου να μη έχει πολλές εισόδους....αλλά θα σας στείλω το κινητό μου γιατί είμαι μοναδική να περιπλανιέμαι σε λάθος μέρη.

Deni Argiropoulou είπε...

Καλέ μην ανησυχείτε. Μέχρι πλακάτ θα φτιάξουμε. Σαν τα τουριστικά γκρουπ ένα πράγμα. Δεν πρόκειται να χαθεί κανείς από τη συνάντηση της χαράς :) Καλά τα λέω?????
Κυρία Blondy σας απάντησα στο fb για την δεύτερη συνάντηση. Χαχαχαχαααα Εκτός αν κάτσει μπαζάρ για τις 21 οπότε θα έρθουν εκεί τα κορίτσια .......

Katerina L. είπε...

Εγώ, κυρία, απάντησα για την πρώτη...Ανυπομονώ να σας δω!!! <3

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

κ εγώ καλέ! θέλω να σας δω το συντομότερο! για το πρώτο Σάββατο λοιπόν, εκτός απροόπτου βέβαια!!

Ανώνυμος είπε...

τέλεια!!! για τις 14,νωρίς και βολεύει σε μετρό. Βέβαια υπάρχει ενδεχόμενο να μην μπορώ,απεύχομαι, γιατί υπάρχει πρόβλημα υγείας στην οικογένεια και δεν ξέρω πως θα εξελιχθεί, αλλά θα ενημερώσω.
Αναστασία Μιχάλη

Γεωργία Π. είπε...

Καλησπέρα!

Λέω κι εγώ να έρθω αυτό το Σάββατο στις 14/12.
Έχουμε πει ώρα και την έχασα;
Το Θησείο ισχύει 100%; Αν ναι, από ποια πλευρά; Προς Κηφισιά ή προς Πειραιά; Έξω από το σταθμό ή μέσα;

BlueAngel είπε...

Εγω θα το παλέψω πολύ για το δεύτερο ,φυσικά.
Θέλω να πιστέυω εκτος απροόπτου θα τα πούμε τότε!
Πεγκυ σου εχω στείλει στο mail του alchemy λεπτομέρεις.
Θεωρώ, η λύση του πλακατ, οπως αναφέρθηκε ήδη, οτι είναι τέλεια!
Να μας περιμένει η Πεγκυ οπως στα αεροδρόμια!
Θα γίνει της τρελής!!!

xristina είπε...

Κι εγώ θα ερθω στις 14/12....την ωρα θα την πείτε εδώ?

Katerina L. είπε...

Καλημέρα κορίτσια!!! Η ώρα εάν κατάλαβα καλά είναι στις 6, έξω από το σταθμό του Θησείου... κι ο Θεός βοηθός!!! :-)

Blondbrained είπε...

Xristina, έχεις πάρει μέρος στο διαγωνισμό και με ποιο όνομα; Άσχετο, αλλά να σου έχω έτοιμο το δώρο σου. Πες μου τι διαλέγεις από wax bar ακομα κι αν δεν έχεις πάρει μέρος στο διαγωνισμό. Φιλιά!!!! Θα τα πούμε στο Θησείο!

xristina είπε...

ευχαριστω πολυ κατ αρχας για το δωρο,θα προτιμουσα τηνwax bar για μετα το ξυρισμα,περιμενω ανακεινωση για την ακριβη ωρα, θα χαρω πολυ να σε γνωρισω

Blondbrained είπε...

6 το απόγευμα στο Θησείο θα τα πούμε :)

Monou Maria είπε...

Καλησπερα!Για δωρακι βαλε οτι θελεις εσυ...Ο ανωνυμος 16|11 ημουν εγω απλα δεν ειχα βαλει ονομα και μετα ξαναπηρα μερος με αλλα χρωματα κι αρωματα!!!Φιλια