Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2013

WINNERS ALERT!!!!!!!

Αγνοούνται οι παρακάτω διαγωνιζόμενοι/νικητές!!!! Πού είστε, καλέ;;;

Παρακαλώ να ενημερώσετε ή εδώ ή στο facebook, για να σας ετοιμάσω εγκαίρως τα δωράκια σας!

Επείγει να βρεθεί η μία από τις βασικές νικήτριες, η ανώνυμη από 9/11 και μετά αγνοούναι οι εξής: Alexandros Sapl,
Giorgia M.
Julia Roussi,
kula,
Lila Lilak,
Loulou lolita,
Monou Maria,
Selina Kritikou,
Sophia,
xara,
Xeimona Dimitra,
οι ανώνυμοι από 16/11,
25/11
και 4/11,
η Ασπασία Τσανάκα,
Βάσω Ζ.,
ΕΥΗ ΦΑ.,
Νικολέτα Κολιούση (πες καλέ τι θεςςςςς),
ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ,
Χρυσα Ελευθέρου.

Αν μου έχετε ήδη γράψει τι θέλετε και μου έχει ξεφύγει, συγχωρέστε με τη φτωχιά. Λειτουργώ σε safe mode τον τελευταίο καιρό. Ενημέρωσε ξανά εδώ ή στο facebok.

Ασπασμούς και ανυπομονώ να τα πούμε με όσους τα πούμε το Σάββατο.

15 σχόλια:

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

εδώ, εδώ ειμαι! εχω παραγγείλει την ενυδατική παρακαλώ πολύ σε αρωμα πορτοκαλομανταρινί. για αυριο ισχυει? και τελικά που και τι ώρα? :D

Blondbrained είπε...

χαχαχα, σε πανικόβαλλα, ε; συγγνώμη καλέ!!!! :) αύριο Θησείο στον σταθμό, την 6η απογευματινή!!! :) ασπασμούς!

Ανώνυμος είπε...

γεια σου συγχαρητηρια για ολα αυτα τα θαυμασια,μυρωδατα νεα σου θα ερθω και εγω αυριο δεν εχω κερδισει αλλα θελω να σε γνωρισω τοσο καιρο μακαρι να ειχα το τηλεφωνο σου να τα λεγαμε.Ειμαι η μαρια με το μηνυμα νευροδερματιτιδας του συζυγου.

Blondbrained είπε...

Μαρία μου, πες μου τι άρωμα ενδυατικης wax bar προτιμάς. τριαντάφυλλο, λεβάντα, πορτοκάλι/μανταρίνι ή νερόλι;;; Δεν υπάρχει περίπτωση να έρθεις και να μη πάρεις δωράκι!!!! :)

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου!Θα έρθω και εγώ στη συνάντηση!Είμαι πολυυύ χαρούμενη που θα σε γνωρίσω από κοντά!Θα ήθελα τη wax bar της ακμής.Φιλιά. Έυη Φα.

Lila Lilak είπε...

Γειά σου Πέγκυ μου. Ζω μακριά απ την Αθήνα και δεν μπορώ να έρθω στη συνάντηση δυστυχώς. :( Αλλά σ ευχαριστώ πολύ πολύ για την ευγενική σου πρόθεση. Φιλιά πολλά!

Blondbrained είπε...

Δεν πειράζει φίλη Lila! Πες μου τι θέλεις από wax bar δωράκι να σου το στείλω! Φιλιά πολλά!

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

εγώ ήρθα... τι ώρα ήρθα ομως?? 6 και εικοσι... αργησε το τραινο, δεν χρησιμοποιω τραίνο και δεν εχω ιδέα οτι έχει άλλα δρομολόγια απ το μετρό... το μετρουλάκι κάθε 3 λεπτάκια ειναι απίκο.. το τραίνο ηρθε μετά από ένα τέταρτο.. και παλι θ αργουσα, αλλα τουλάχιστον θα αργούσα το "ακαδημαϊκό" πεντάλεπτο.. τέλος πάντων, στεναχωρέθηκα πολύ που δεν σας είδα. δεν ήξερα και κανενός κντο να πάρω να βρώ που είστε. ούτε φατσούλες ξέρω... έκανα όμως μια ωραιότατη βόλτα τελικά στο θησείο, είδα και τους πάγκους με τα αμέτρητα μπιχλιμπίδια, καλά ήτανε..
Τώρα το άλλο σάββατο δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω να έρθω.. το ελπίζω.. όπως και νά χει, ελπίζω να περάσατε πολύ ωραία παιδάκια και δεν πειράζει, εμείς να μαστε καλά να "ανταμώνουμε" μέσα απ τις αλχημείες! φιλιάαα.

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Xιλια συγνωμη η μαρια ειμαι δεν ηρθα και ειμαι στεναχωρημενη ηθελα να σε συναντησω αλλα αρρωστησα θα γινει αλλη συναντηση;Φιλια

Ε (κατεψυγμένη) είπε...

Ήταν όλες Υπέροχες!!!

Ανώνυμος είπε...

Τυχερες!!!! Σας ζηλεύω πολυ που συναντηθηκατε! Τη να κάνουμε μένω πολυ μακριά. Πεγκυ μου η 25/11 ειμαι εγω (βλέπε Μορφω). Σου είχα στήλει mail αλλα μάλλον δεν το πήρες. Θα ηθελα σε παρακαλω πολυ την wax bar για την ακμή. Φιλία Μορφω

Blondbrained είπε...

Αχ, Ράνιαααααα!!!! Εγώ φταίω!!!! Μόλις τις είδα όλες μαζεμένες τις τσούπρες τις υπέροχες ξεμυαλίστηκα και δεν σκέφτηκα να περιμένουμε λίγο ακόμα. Αργήσαμε κι εμείς με την Ζωή να φτάσουμε με το τρένο και νόμιζα πως είχαν ήδη πάει όσοι ήταν να πάνε!!!! Και μετά όταν μοίραζα τα δώρα, είδα ότι λείπανε 3 φίλες, και λέω... οκ, έκανα μ...α, και ξαναφύγαμε τρέχοντας για το τρένο με την Ζωή, ήταν 6:40 όταν φτάσαμε στο τρένο.... Πολύ πιθανόν να περάσαμε η μία μπροστά από την άλλη, ε; Αχ... ΑΧ, ΣΥΓΓΝΩΜΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!! Ανεβάζω ανάρτηση, κορίτσια... Ράνια, επιφυλάσσομαι, θα έχεις και δώρο μετάνοιας, χαχχαχα!!!!

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

αχ ναι, ειναι πολύ πιθανό να περάσαμε μπροστά η μία απ την άλλη.. αν και μέσα μου είχα την εντύπωση ότι μόλις σ έβλεπα θα σε γνώριζα, δεν ξέρω γιατί... τέλος πάντων, ίσως την ώρα που ήρθες εσύ στο σταθμό απ τη μία έξοδο, εγώ να ήμουν στην άλλη έξοδο.. πήγαινα μία απ την κάτω έξοδο, μία απ αυτήν με τη "βεραντούλα".. αν μας έβλεπε κάποιος απο μακρυά που ήξερε την ιστορία, πιθανότατα θα γέλαγε... δεν πειράζει καλή μου, όλα για κάποιο λόγο γίνονται πάντα, δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου ε? άλλωστε, είχα χρόνια να κατέβω Θησείο, να μία καλή ευκαιρεία χτες! χαχαχα

Lila Lilak είπε...

Σ ευχαριστω καλή μου Πέγκυ. Αλλά δε θέλω να μπεις σε τέτοιο κόπο. Κάποια στιγμή που θα κατεβώ Αθήνα τα λέμε απο κοντά. Λοιπόν έχω την εντύπωση οτι έχουμε ξαναμιλήσει πριν χρόνια ξέρεις.. ξεκινώντας απο μια δημοσίευση στο esoterica νομίζω. Φιλιά πολλά! :*