Σάββατο, 29 Ιουνίου 2013

Άνθη Νερατζιάς στην μπανιέρα...

...για να ξυπνάτε όμορφα, να κοιμάστε όμορφα, να δροσίζεστε όμορφα, και να ψάχνετε δικαιολογία να κάνετε ντους τέλος πάντων! ΜΗΝ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ, ΒΕΒΗΛΟΙ!!!

Το σαπούνι που θα σας παρουσιάσω σήμερις, μου το έδωσε με αγάπη μια πολύ καλή φίλη. Ο έρωτας ήτο σφοδρός, ακαριαίος και παθιασμένος (όλα μαζί). Με την ευκαιρία να χιλιοευχαριστήσω το Κατερινιώ, το υπέροχο αυτό κορίτσι που φτιάχνει σαπούνια θαυματουργά, μοσχομυριστά και ανεπανάληπτα!

Αυτό εδώ το σαπούνι μπορείτε κάλλιστα να το έχετε στο κομοδίνο σας ή στο γραφείο σας ή στην τσέπη σας, και με κάθε ευκαιρία να παίρνετε βαθιές εισπνοές που θα σας κάνουν ευτυχισμένες/ους. Αμ, το άλλο; Που κάνετε εσείς μπάνιο, αλλά μυρίζει μαζί σας κι όλο το σπίτι; Για το μπάνιο δεν το συζητώ!

Να πω για τον αφρισμό του; Να πω για το δέρμα και το μαλλί που σας χαρίζει; Δε θα πω πολλά, γιατί ειλικρινά βιάζομαι να ανεβάσω γρήγορα την συνταγή, για να το φτιάξετε ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ! Αυτό το σαπούνι ήταν έμπνευση από πολύ ψηλά, είμαι σίγουρη! Ο παράδεισος επί της γης σε ένα σαπούνι.

Τι πρόλογος, ε; Κι όμως, εννοώ την κάθε λέξη. Μισό... πάω να πάρω τη δόση μου κι επανέρχομαι..

Αχ... Γράφετε:

ΤΟ ΑΝΘΙΣΜΕΝΟ ΣΑΠΟΥΝΙ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ

450γρ ελαιόλαδο
300 γρ. λάδι καρύδας
150γρ. καστορέλαιο
100γρ. λάδι αβοκάντο
270γρ. απιονισμένο νερό
144γρ. σόδα για 3% υπερλίπανση
10ml αιθέριο νερολί

Ακολουθούμε την γνωστή διαδικασία. Η παραπάνω συνταγή είναι για φυσική ωρίμανση 6 βδομάδων το λιγότερο, αλλά να ξέρετε πως τώρα το καλοκαίρι είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα για τις δημιουργίες μας. Προτείνω ανεπιφύλακτα την μέθοδο του φούρνου, οπότε σ' αυτή την περίπτωση θα την "πειράξουμε" λίγο, για να μας βγει και σχετικά σκληρό αμέσως:

ΤΟ ΦΟΥΡΝΙΣΤΟ ΑΝΘΙΣΜΕΝΟ ΣΑΠΟΥΝΙ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ
450γρ ελαιόλαδο
300 γρ. λάδι καρύδας
150γρ. καστορέλαιο
100γρ. λάδι αβοκάντο
240γρ. απιονισμένο νερό
144γρ. σόδα για 3% υπερλίπανση
10ml αιθέριο νερολί

Προτείνω επίσης να αντικαταστήσετε το νερό σας με ανθόνερο νερολί (για όσους αντέχουν τόση τελειότητα!)

Για το λάδι αβοκάντο δεν χρειάζεται να πούμε πολλά. Το γνωρίζετε όσες ασχολείστε με καλλυντικά.
Επουλωτικό, μαλλακτικό, ενυδατικό, αντιρυτιδικό! Ένα εξαιρετικά θρεπτικό λάδι που κάνει για όλα τα δέρματα, και για όλο το σώμα, το πρόσωπο αλλά και για τα μαλλιά!
Όσο για το νερολί, είναι ένα αντισηπτικό και αναπλαστικό αιθέριο, που ταυτόχρονα αναζωογονεί τις αισθήσεις.

Απολαύστε το! Ανυπομονώ να δω σχόλια μετά την χρήση...


 

Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2013

Οι πτυχιούχοι που ψάχνουν για κορόιδα...

Δεν το περίμενα ποτέ ότι θα κάνω τέτοια ανάρτηση, αν και πολλές φορές το έχω σκεφτεί. Ευχαριστώ θερμά τον "ανώνυμο" θυμωμένο "ειδικό" που μου έδωσε την ευκαιρία.

Καταρχάς έχω το δικαίωμα να ξεχέζω τους πτυχιούχους γιατί είμαι κι εγώ πτυχιούχος. Επομένως μιλάω ως ίση προς ίσους όταν αναφέρομαι στα συγκεκριμένα άτομα. Δεύτερον έχω το δικαίωμα να υπερασπίζομαι ΚΑΙ τις άλλες μου (και πολύ σημαντικές) ιδιότητες, αυτές της μάνας, της νοικοκυράς, της γυναίκας. Μισογύνηδες και σωβινιστές σ' αυτόν τον χώρο όχι μόνο δεν έχουν θέση, αλλά θα τους πάρει και ο διάολος (ο γνωστός, ναι).

Επίσης είναι δεκτές οι αντιρρήσεις σε ό,τι γράφω, ΑΛΛΑ όταν κάποιος παρουσιάζεται ως ειδικός ΑΠΑΙΤΩ να δίνει όνομα και τίτλο που του επιτρέπει να μιλάει ως τέτοιος. Ακόμα και τότε φυσικά είναι στην ευχέρεια του καθενός να θεωρήσει ορθά τα λεγόμενα του όποιου ειδικού, αφού ο κανόνας είναι ακόμα και οι ειδικοί μεταξύ τους να μην τα βρίσκουν.

Και επι του προκειμένου. Αγαπητέ ανώνυμε ειδικέ (και με αυτό απευθύνομαι στον κάθε ανώνυμο ειδικό που έχει γράψει ή δεν έχει γράψει σε αυτό το μπλογκ ή οπουδήποτε, ή τέλος πάντων στον κάθε ειδικό που νομίζει πως έχει πιάσει τον παπά απ' τα τέτοια του και άλλος δεν είναι στον χώρο από τον ίδιο). Θέλω να σας ενημερώσω πως το σαπούνι ιστορικά υπάρχει εδώ και μερικές χιλιετίες και φτιάχνεται (αποδεδειγμένα) από γιαγιάδες, παππούδες, νέους και νέες ανά την υφήλιο με διάφορους τρόπους και υλικά. Θέλω να σας ενημερώσω επίσης πως όσους ανθρώπους έχω γνωρίσει που ακολουθούν κατά γράμμα δεδομένες συνταγές χωρίς ποτέ να "παίξουν" a.k.a. πειραματιστούν με μέτρο με τα υλικά τους, είναι άνθρωποι βαρετοί, καθόλου δημιουργικοί και "τελειωμένοι" από πλευράς φαντασίας. Θέλω να ξέρετε πως μέχρι να πεθάνω θα παλεύω για το δικαίωμα των ανθρώπων να πειραματίζονται εκ του ασφαλούς με ό,τι τους δίνει η φύση. Γι' αυτό όπως παρατηρήσατε είπα ότι με τα πρόσθετα και τα αιθέρια στο σαπούνι μπορεί ο καθένας να πειραματιστεί όπως και όσο θέλει. Αυτό είναι... εκ του ασφαλούς. Θέλω να σας βεβαιώσω πως το χειρότερο που μπορεί να συμβεί με λάθος αναλογίες στα αιθέρια και τα πρόσθετα είναι να σου χαλάσει το σαπούνι. Δεν ξέρω τι σας μάθανε στην θέαρεστη σχολή σαπωνοποιίας που πήγατε, αλλά μαλακίες σας είπαν. ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΨΕΤΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ αν βαλετε ακόμα κι έναν τόνο αιθέριο, πιστέψτε με!!! Θέλω επίσης να επιστήσω την επιστημονική προσοχή σας (πώς τα λέω πάλι) στις συνεχείς προτροπές και συμβουλές για τους κανόνες ασφαλείας και για πιθανά προβλήματα. Όποιος ακολουθήσει τις βασικές συμβουλές και προτροπές αυτού του μπλογκ ΔΕΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!

Σας ενημερώνω δε πως από το μπλογκ αυτό ποτέ των ποτών δε θα προτρέψω κανέναν να παρακολουθήσει ειδικά σεμινάρια σαπωνοποιίας (ειδικά αυτά), ή χειρότερα να πάει σε ειδική σχολή (υπάρχει και τέτοια;;; να πεθάνω τώρα).Να ξέρετε πως είχα και την χαρά να παρακολουθήσω "ειδικό" σεμινάριο όχι σαπωνοποιίας μεν, αλλά καλλυντικών, αλλά πάραυτα μήπως και τα καλλυντικά δεν μπορούν να γίνουν επικίνδυνα; Καλέ, η κουμπάρα μου έπαθε χημικό έγκαυμα από επίσημο καλλυντικο΄προϊόν. Κι όμως... αγαπητέ ανώνυμε ειδικέ. Οι "ειδικοί" του σεμιναρίου δεν ήξευραν καν τι εστί άρνικα!!!! Οποία απορία μου εγέννησαν (και φυσικά οποία αμφιβολία για την... ειδικότητά τους).

Επίσης ενημερώνω -αν και το είπα και στο αντίστοιχο σχόλιο- πως όλες οι συνταγές που ανεβαίνουν εδώ είναι δοκιμασμένες. Το να μου λέει κάποιος στο ξώφαλτσο και ανώνυμο πως οι αναλογίες είναι λαθος, το θεωρω το λιγότερο κωμικοτραγικό. Έχω γλυτώσει από αλλεργία με αυτά τα σαπούνια. Θέλω να μου πείτε ως "ειδικός" ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΑΙΤΙΟΛΟΓΕΙΤΕ και με ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΕ ΛΑΘΟΣ.

Τέλος... σας υποσχομαι αγαπητέ ανώνυμε ειδικέ, πως την επόμενη φορά που θα μιλήσετε με τέτοια απαξίωση για τις νοικοκυρές (δεν ξέρω αν έχετε γυναίκα ή μάνα, και αν αυτές σας μαγείρευαν ποτέ ή σας σιδέρωναν κανά ρούχο, μπορεί να το 'χετε απωθημένο), θα σας πάρει και θα σας σηκώσει και νομικά, γιατί αρκετά έχουμε ανεχτεί ως λαός, ως άνθρωποι, ως φύλο. ΜΕΧΡΙΣ ΕΔΩ τέλος πάντων. Όταν λοιπόν θα έχετε τα κότσια να μιλήσετε επωνύμως, φροντίστε να μιλήσετε όπως ΑΞΙΖΕΙ σε κάθε γυναίκα νοικοκυρά, μητέρα, σύντροφο, μαγείρισσα, καθαρίστρια, και εργαζόμενη (συνήθως όλα μαζί, αλλά και το καθένα ξεχωριστά. Προσωπικά δεν βάζω μίνιμουμ ιδιότητες για να σεβαστώ έναν άνθρωπο και δη γυναίκα).

Αυτά... και καλά επιστημονικά μυαλά σας εύχομαι.

Πέγκυ Μπαρούνη
Υποτιτλίστρια, μεταφράστρια

(έχω υπάρξει και άλλα στα επαγγελματικά μου, αλλά προφανώς δεν αυτοπροσδιαρίζομαι απ 'αυτά).

Πέμπτη, 6 Ιουνίου 2013

Γατάκια για υιοθεσία...

Ε, δε γινόταν να αφήσουμε τα γατάκια της φίλης μας Όλγας να περιμένουν πολύ για να βρουν μια ζεστή αγκαλίτσα! Δεν είναι και τόσο δύσκολο να τα αγαπήσεις. Δείτε εδώ:




Σιγά τη θυσία που θα κάνει όποιος τα πάρει, δηλαδής!!! :) Όποιος ενδιαφέρεται, ας κάνει ένα σχόλιο εδώ, ή ας στείλει μέιλ στο γνωστό alchemyofnature@gmail.com. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας!!! Μια χάρη ζητώ μόνο ως "μεσάζων" στην υιοθεσία. Να ενημερωθώ για τον έρωτα που πάθατε όταν το πρωτοπήρατε στα χέρια σας, εσείς ή τα παιδιά σας. Κι αν θέλετε, και τι όνομα του δώσατε. Αυτά.... Με το καλό και με τις υγείες σας!!!

Τρίτη, 4 Ιουνίου 2013

Αλχημιστική ανάλυση Ι



Για την Blue Angel κι όποιον άλλον θέλει να ξεκινήσει να μελετά Αλχημεία (ελπίζω και να την κάνει πράξη) :) 

Πολύ σύντομα θα αναλύσω όσα βλέπω εδώ, και θα μου δώσεις λίγο χρόνο να τελειώσω με την διαθήκη για να γίνει μια καλύτερη ανάλυση κάποιων αλχημιστικών εικόνων που έχω ήδη ανεβάσει στο blog κι όποιας άλλης ανεβάσω κάποια στιγμή. Προς το παρόν, λοιπόν, και ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ (όπως καταλαβαίνεις), έχουμε και λέμε:

Στο κεφάλι έχουμε το σημείο του Υδραργύρου (Ερμή), και από κάτω του Χρυσού (Ήλιου). Πιο κάτω, το κεφάλι είναι ο Ήλιος (ο Πατέρας) πάνω στο σώμα της Μητέρας, που κυοφορεί τον Χριστό (τον Υιό, τον τρίτο Λόγο), τον οποίο θρέφει με μετατρεμμένη Γνώση (μύηση). Στην καρδιά ο Ναός Καρδιά όπως έλεγαν, το Τσάκρα της Καρδιάς όπως λένε οι Ινδουιστές (και οχι μόνο). Κάτω από τον Ναό Καρδιά το σύμβολο του Αντιμονίου, ο χημικός μεσάζων που επικολλά τα άτομα "χρυσού" στα σώματα, παίρνοντας "ύλη" από τον ναό Καρδιά κι από το Βρέφος Χριστό, και κάτω συνεχίζουμε με ένα ξεδίπλωμα της εργασίας και ανάλυσής της, μαζί με τα αποτελέσματά της (τα 7 σώματα). Πολύ σύντομα, και όσο βλέπω:

Οι επτά αετοί συμβολίζουν τις επτά φορές της Εξάχνωσης του Υδραργύρου (μία για κάθε σώμα). Ο αετός συμβολίζει γενικά την ολοκλήρωση του Μεγάλου Έργου, αλλά όταν αναφερόμαστε στα σώματα, εννοούμε την ολοκλήρωση για το κάθε σώμα ξεχωριστά.

Τα επτά λιοντάρια συμβολίζουν αντίστοιχα την διαδικασία μετάλλαξης του Θειαφιού, της ένωσης του Θείου με τον Υδράργυρο.

Τα επτά κοράκια είναι η διαδικασία του φιλοσοφικού υδράργυρου. Βασικά το κοράκι συμβολίζει την πρώτη διάκαυση του υδραργύρου, το λιοντάρι την δεύτερη και ο αετός την τρίτη. Και τι είναι οι πλανήτες; 

Οι επτά πλανήτες είναι τα επτά μέταλλα της Εργασίας, οι λεγόμενοι επτά εσωτερικοί πλανήτες. Ξεκινάμε με αυτά για να διακαύσουμε τον υδράργυρο.

Στο κέντρο βλέπουμε τα τέσσερα στοιχεία (νερό, αέρας, φωτιά, γη) κάπου αριστερά γράφει ΘΕΩΡΙΑ και αριστερά ΠΡΑΚΤΙΚΗ, γιατί προφανώς δεν μπορεί να υπάρχει ισορροπία στο Μεγάλο Έργο αν δεν έχεις ΓΝΩΣΗ του ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ, ούτε μπορείς απλά να μελετάς και να θεωρείς εαυτόν Αλχημιστή. Ο ΑΛΧΗΜΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠ' ΟΛΑ ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ, αλλά για να είσαι σωστός πρακτικός πρέπει να έχεις γνώση... Αυτή είναι η θεωρία σου, που σου δίνει συνείδηση στην πράξη...

Από την άλλη... η βάση όλης της εργασίας, εκεί κάτω-κάτω είναι ο ΕΞΑΓΝΙΣΜΟΣ (το sylex)... των μετάλλων, της φύσης μας, των σωμάτων μας, κλπ κλπ.

Κάπου πάνω δεξιά στις σφαίρες διακρίνεται και ένας σκελετός, που είναι το Εγώ που πεθαίνει, η μετάλλαξη του ξηρού υδραργύρου δηλαδή.

Και κάτι που ξέχασα. Από το στήθος της Μητέρας τρέφεται και όλη η Εργασία, δηλαδή η Μητέρα είναι ΕΝΕΡΓΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ στην Εργασία.  Ποια είναι όλη η Εργασία; Το λευκό και το κόκκινο ελιξήριο, το νερό και το αίμα, δηλαδή τα σεξουαλικά υγρά που εξαχνωμένα μεταφέρονται μέσω του αίματος σε όλο τον οργανισμό. Βασικά το αίμα συμβολίζει την Ζωή, το Αρκάνο της Ζωής  ή Ζωτικό Φως (όπως το ονομασε ο Μάνλι Χολ).

Συνεχίζεται με άλλη εικόνα...





Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2013

Από την Σοφία των Αλχημιστών ΙΙ...

 

Από την Σοφία των Αλχημιστών μέρος Βου: Ο αλχημιστής ανοίγει την πόρτα στον ανάξιο μέχρι τρεις φορές και την τέταρτη την κλείνει ερμητικά και δια παντός, γιατί το τετράκις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού... Οι αδαείς μπαινοβγαίνουν ο ένας στο σπίτι του άλλου από πόρτες και παράθυρα, και τις περισσότερες φορές χωρίς καν πρόσκληση, φτάνοντας να αφοδεύουν εκεί που κάποτε τρώγανε. Ο αλχημιστής σε αγαπάει ακόμα κι όταν σε διώχνει, ο αδαής χθες σε αγαπούσε, σήμερα σε μισεί, αύριο θα σε εξυμνεί και μεθαύριο θα σε κακολογεί σε τρίτους.
Από την Σοφία των Αλχημιστών: Ο αλχημιστής τραγουδά για να ομορφύνει το γύρω του και το μέσα του, ο αδαής τραγουδά για να ακουστεί από άλλους. Παρομοίως, ο αλχημιστής ΠΡΑΤΤΕΙ και ΔΡΑ για να ομορφύνει το γύρω του και το μέσα του, ο αδαής ΧΤΥΠΙΕΤΑΙ και ΑΝΤΙΔΡΑ για να επιβάλλει τον εαυτό του στους άλλους. Ο αλχημιστής αγαπά τον Θεό, ο αδαής Τον φοβάται. Ο αλχημιστής κατανοεί το σύμπαν, ο αδαής νομίζει ότι το ξέρει. Ο αλχημιστής δημιουργεί νέες αιτίες συνειδητά σβήνοντας τις παλιές, ο αδαής μπαίνει στο τρενάκι του φόβου των αιτιών κι όπου τον βγάλει.
 
Από την Σοφία των Αλχημιστών: Ο αλχημιστής κατανοεί το παρόν, αλλάζοντας το ΠΑΡΕΛΘΟΝ και ξεχνώντας το ΜΕΛΛΟΝ... ο εν δυνάμει αλχημιστής σπαζοκεφαλιάζει να κατανοήσει την προηγούμενη πρόταση και την ώρα που ΗΡΕΜΟΣ περπατά μυείται στην Αλήθεια της. Ο αδαής δεν κατανοεί την προηγούμενη πρόταση αλλά και δεν τον ενδιαφέρει να την κατανοήσει.
 
Ο αλχημιστής βάζει τελίτσες για να μπορεί να πατήσει με ασφάλεια πάνω στο κενό. Ο αδαής ακολουθεί τις τελίτσες που του βάζουν άλλοι, εξ ου και συνήθως πέφτει στο κενό. 
Τέλος μέρους Βου... Έχει ο Θεός και αύριο, ακόμα και για τους αλχημιστές....

Από την Σοφία των Αλχημιστών Δασκάλων...


 
Από την σοφία των αλχημιστών Δασκάλων: δεν μπορείς να κάνεις Άνθρωπο κανέναν εκτός από τον εαυτό σου. Κοιτάς στα μάτια τον εχθρό, όπως κοιτάς και τον φίλο, και βλέπεις και στους δύο τον εαυτό σου. Αν έχεις αδικήσει, ευχαριστείς τον Θεό για την ευκαιρία που σου έδωσε και το είδες, γιατί ο χρυσός δημιουργείται από το μολύβι που βγάζεις από την Γη της συνείδησης. Αν σ' έχουν αδικήσει, προσεύχεσαι στον Θεό για την Ψυχή εκείνου που σε αδίκησε, γιατί Εκείνη κλαίει και οδύρεται... Εκείνη πονά που χάνει την επαφή με το Θείο και γίνεται βορά στα νύχια των Εγώ των αδίκων!!!

Πόσες ψυχές πονούν... ο Ουρανός γέμισε φωνές και κλάματα όχι από τους αδικημένους, αλλά από τους άδικους... ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΛΟΙ!

ΥΓ Γι' αυτό έρχονται να πάρουν κεφάλια... ακόμα και ο Ένας πονοκεφαλιάζει με τόση φασαρία...
Από την Σοφία των Αλχημιστών Δασκάλων: ο αλχημιστής δεν έχει φίλους, έχει μόνο Πατέρα και Μητέρα και Αδελφούς και Αδελφές. Ο αλχημιστής δεν έχει εχθρούς, έχει μόνο ευκαιρίες και κατανόηση. Ο αλχημιστής δεν γεμίζει τις τσέπες του με λεφτά, αλλά την καρδιά του με αγάπη. Ο αλχημιστής δεν έχει δασκάλους, είναι δάσκαλος. Ο αλχημιστής δεν τιμωρεί ούτε επιβραβεύει τους άλλους ή τον εαυτό του, μόνο βάζει τα πράγματα στη σωστή τους θέση. Ο αλχημιστής δεν προσκυνά κανέναν θεό, γίνεται Ένα με τον Θεό εν συνειδήσει και αγάπη. Ο αλχημιστής δεν βλέπει όνειρα γιατί δεν κοιμάται ποτέ, μόνο ΒΛΕΠΕΙ πάντα και παντού.
Από την Σοφία των Αλχημιστών Δασκάλων: Ο αλχημιστής δεν φορά τίτλους, ούτε κομπάζει για τις γνώσεις του, μόνο ζει βάσει της Γνώσης γινόμενος παράδειγμα για τους αδαείς, και φορά τα ενδύματα της Ψυχής με κάθε μύηση, ένα προς ένα. Ο αλχημιστής προσέχει πώς χρησιμοποιεί τις λέξεις, γιατί κατανοεί την δύναμη που φέρουν. Ο αδαής τις πετάει όπως πετά ο κτηνοτρόφος την λάσπη στα γουρούνια και μαζί τους πετά την ψυχή του στα Εγώ. Ο αλχημιστής λέει πάντα και μόνο την Αλήθεια ή δεν μιλά καθόλου. Ο αδαής πολυλογεί και όλες του οι κουβέντες είναι ψέματα και κακίες, γιατί το Εγώ είναι καλό στα κενά από Ζωή και Αλήθεια λόγια. Ο αλχημιστής επιλέγει τις μορφές της Γνώσης που θα αφομοιώσει κάθε φορά και τις μορφές της προσφοράς του στην ανθρωπότητα. Ο αδαής ελπίζει ότι κάποτε θα μάθει ένα πράγμα καλά και ότι θα τον θαυμάζουν γι' αυτό, γιατί το Εγώ αποζητά τον θαυμασμό από τους άλλους, χωρίς να ξέρει να θαυμάζει το Ένα και Μοναδικό και Αληθινό.
 Από την Σοφία των Αλχημιστών Δασκάλων: Ο αλχημιστής αντιλαμβάνεται την αλήθεια των πραγμάτων κάθε στιγμή, ακόμα κι όταν όλοι νομίζουν ότι κοιμάται όρθιος. Ο αλχημιστής είναι αφελής στα μάτια των πραγματικά κενών και αδαών ανθρώπων. Ο αλχημιστής είναι το μαύρο φως μέσα στο σκοτάδι των Τίποτα. Τα Τίποτα και τα Εγώ δεν μπορούν να τον Δουν, μόνο εκείνος μπορεί να τους Δει. Ο αλχημιστής μοιράζεται τον πόνο του με τον Πατέρα και την Μητέρα, αλλά δέχεται με αγάπη τον πόνο των Αδελφών του. Ο αλχημιστής μοιράζεται την χαρά του με τους Αδελφούς του, αλλά δέχεται με την μορφή της Μύησης την χαρά του Πατέρα και της Μητέρας του. Ο αλχημιστής ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ, γιατί ο αλχημιστής ξέρει πώς να πεθαίνει ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ! Οι αδαείς δεν ξέρουν να πεθαίνουν, μόνο να σκοτώνουν τους άλλους και την ψυχή τους.
 
Ο αλχημιστής παίρνει μια φορά το μάθημα ο ίδιος, και το δίνει πολλές σε άλλους με το παράδειγμά του. Οι αδαείς δεν βλέπουν καν το μάθημα όταν τους το στέλνουν, ακόμα κι αν τους το δώσει γραμμένο ένας αληθινός δάσκαλος. Ο αλχημιστής δεν αυτοπροσδιορίζεται σαν δάσκαλος, και οι αδαείς δεν αναγνωρίζουν τον δάσκαλο όταν τον βλέπουν. Ο αλχημιστής είναι ευτυχισμένος και πλήρης ακόμα κι όταν δεν έχει τίποτα, ο αδαής ψάχνει πάντα τρόπους να γεμίσει την κενότητά του και ποτέ δεν τα καταφέρνει, ακόμα κι αν έχει τον κόσμο όλο στα πόδια του. Ο αλχημιστής βλέπει την τελειότητα ακόμα και στον πόνο, ο αδαής τα βλέπει όλα ατελή, λες και μπορεί ο τυφλός να δει το έργο Αυτού που τα πάντα ορά.

Τέλος για σήμερα... Κι έχει ο Θεός και αύριο... ακόμα και για τους αδαείς!
(από το εσωτερικό αρχείο μιας Αλχημίστριας)