Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2014

ΟΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ.....

....σε 7...6....5.....4.....

Μη βαράτε, μην αγχώνεστε, μη με παρεξηγήσετε. Μέχρι το επόμενο Σαββατοκύριακο θα είμαστε πάλι παρεούλα και θα μοιραζόμαστε υπέροχα πράγματα.... Θα απαντήσω σε όλα τα σχόλια και mail και μέχρι την επόμενη Παρασκευή θα έχουν κλείσει και οι τελευταίες εκκρεμότητες με τα δωράκια του διαγωνισμού. Νομίζω πως έχω ακόμα αγνοούμενους, αλλά δεν αντέχω να βάλω την Νικολούλη τώρα. Αρχές Φλεβάρη που θεωρητικά θα έχετε πάρει όλοι τα δώρα σας, θα κάνουμε ένα τσεκάρισμα, μήπως χάθηκε τίποτα σε ταχυδρομείο ή μήπως έχασα εγώ κατι εκτός απ' το μυαλό μου.

Ήδη γράφω στον αυτόματο, έκανα ρεκόρ δεκαετίας μένοντας ξύπνια πάνω από 48 ώρες (αυτή τη στιγμή) και νιώθω ότι αν πάω για ύπνο δε θα ξυπνήσω ποτέ! Παραπατάω, πριν λίγο για να μην πέσω στο πάτωμα (γιατί το πόδι δεν βρήκε πάτωμα, μη με ρωτάτε γιατί) έπεσα πάνω στην καρέκλα η οποία έπεσε πάνω στον υπολογιστής, ο οποίος το πήρε πολύ στραβά και κατάφερα να τον ανοίξω πάλι μετά από πολλά κοσμητικά και φιλοσοφικού τύπου γαλλικά, για μαμάδες, μπαμπάδες και αδέλφια του (που δεν τους ξερω, αλλά δεν έχω λόγο να τους βρίζω...) Όμως είμαι μια χαρά, δυνατή και με πολλή διάθεση να κάνω πράγματα.... όταν ξυπνήσω!


Ανυπομονώ να σας ξαναδώ, και από δω και από κοντά... Φαίνεται πως ο Γενάρης του '14 με ήθελε όλη δική του. Αφέθηκα στα βάναυσα χέρια του, μόνο επειδή ελπιζω σε έναν πιο τρυφερό Φλεβάρη κι έναν τεμπέλικο Μάρτη (pretty pleeeeeease)...

Μια βδομάδα......

Βαρέθηκα να γράφω ανακοινώσεις, θέλω να γράψω για όλα τα υπόλοιπα που έχω στο κεφάλι μου....

Ασπασμούς....

21 σχόλια:

Ε είπε...

Ε π ι τ έ λ ο υ ς!!!!!!!!!

Blondbrained είπε...

Εσύ μου έχεις λείψει αφάνταστα, και σε έχω θυμηθεί πολλές φορές να ξέρεις. Πρέπει να κανονίσουμε συνάντηση :)

Katerina L. είπε...

Αντε βρε κορίτσι!!! ανησυχήσαμε...

Ε είπε...

Πριτς! Τιμωρία για την αγωνία που περάσαμε!!!!!!!!

kira είπε...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΕΓΚΥ ΑΝΗΣΥΧΗΣΑ ΠΟΛΥ

Ανώνυμος είπε...

Μαρια:Γεια σου Πεγκυ μου βλεπω ξεκινησε καλα ο μηνας.Καλα εκανες και απηχες απ'ολα ολοι χρειαζονται καποια στιγμη ξεκουραση.φιλακια

Ζωή Σοφίας είπε...

Εγώ έναν Η Σ Υ Χ Ο Φλεβάρη μπορώ να έχω παρακαλώ;;; Η Σ Υ Χ Ο !!! Η Ρ Ε Μ Ο !!!

Ε είπε...

Σκωτσέζικο ντους μας κάνεις Πέγκυ!!!!!!!!!

χρυσα ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ είπε...

KAΛO MHNA ΣE OΛOYΣ MAΣ!!!!

piperi είπε...

Η αλήθεια είναι ότι με είχε ανησυχήσει λίγο η απουσία σου... Όπως και να ΄χει χαίρομαι που είσαι καλά και εύχομαι ολόψυχα ο Φλεβάρης να είναι όπως ακριβώς επιθυμούμε όλοι!!
Καλό μήνα!

Ε είπε...

Που είναι ο κόσμος, οεο!!!

piperi είπε...

Παρέλαβα σήμερα κι εγώ το δωράκι μου!! Το άνοιξα σχεδόν τελετουργικά. Το άρωμα του πλημμύρισε το γραφείο μου!! Ήταν υπέροχο Πέγκυ μου και είχες απόλυτο δίκιο για το άρωμα που μου πρότεινες. Το νερόλι, είναι πραγματικά μαγικό!! Σ΄ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ!! Δεν ξέρεις πόσο χάρηκα!! :))

katerina p. είπε...

Μου ήρθε και εμένα το δωρακι μου σήμερα και είμαι κατενθουσιασμένη! Βέβαια, όταν μοσχοβολάει ο φάκελος κανέλα & γαρύφαλλο ξέρεις εγγυημένα ότι θα έχει κάτι πολύ καλό μέσα!! Σε ευχαριστώ πολύ, είναι τέλειο!!

E είπε...

Παρασκευή βράδυ και Συνταγές Μαγειρικής....

http://www.youtube.com/watch?v=Ug_wYHKVS2M

αφιερωμένο στην παρέα.

Ευστρατία είπε...

Καλησπέρα κορίτσια.. Έχει καμία νέα της Πέγκυς; Έχει μέρες να φανεί..

Ευστρατία είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
BlueAngel είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
BlueAngel είπε...

Μάλλον και ο Φεβρουάριος θέλει καταδική του την Πέγκυ!!Μα τι γυναίκα είσαι βρε παιδί μου;
Ολα τα αρσενικά, εεε, οι μήνες ήθελα να πω, σε θέλουν τόσο τρελά;
Και εμείς τρέχουμε,αλλά τέτοιο άγριο πάθος, δεν νομίζω να το ζούμε.
Καλή δύναμη!

BlueAngel είπε...

Ωχ, σορυ, τα 2 σχόλια στις 9.40 και 9.41 τα εσβησα γιατί είχε μπει (ούτε που ξ´ερω πως) το ίδιο σχόλιο!

piperi είπε...

Φαίνεται τελικά, πως ούτε ο Φλεβάρης ήταν τρυφερός μαζί σου Πέγκυ. Κρίμα γιατί μας έλειψες και ανησυχούμε κιόλας λίγο. Ελπίζουμε να είσαι καλά. Αν μπορείς, γράψε μας κάτι μικρό όσο για να βεβαιωθούμε πως είναι όλα εντάξει.
Φιλιά πολλά γλυκιά μου...

Blondbrained είπε...

Κορίτσια μου αγαπημένα, σας ευχαριστω πολύ για τις σκέψεις, και στεναχωριέμαι που σας ανησύχησα, αλλά με συγκινείτε πολύ πολύ πολύ :)

Ναι, η BlueAngel το κατάλαβε! Δεν με χορταίνουν οι άντρες και οι μήνες! χαχαχα Τι να τους κάνω!!!!! Τέλος πάντων, με τον Φλεβάρη τα συμφωνήσαμε τελικά και απ' ό,τι φαίνεται ο Μάρτης είναι από μόνος του ένας κύριος και θα με αφήσει στην ησυχία μου κι εγώ στη δική του!!!!!!!! Μη λέω και μεγάλα λόγια, πρώτα ο Θεός, όλα καλά πια. Είμαι αρκετά ενθουσιασμένη που ξαναγύρισα. Έχω γράψει ένα σωρό πράγματα που θέλουν μόνο διόρθωση. Θα λείψω μέχρι την Τετάρτη (από Παρασκευή και μετά... ουφ... πανικός, θα πάρει φωτιά το πληκτρολόγιο) :)

Σας φιλώ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ

ΑΑΑΑΑΑΑΑ, και επιτέλους στάλθηκαν και τα τελαυταία δώρα. Αν μέχρι την άλλη βδομάδα έχει μείνει κάποια χωρίς δώρο, παρακαλώ να με ενημερώσετε, γιατί παίζει να έχω κάνει λάθος με τα χρώματα που χρησιμοποίησα για την οργάνωση της παρασκευής! Είμαι βλαμμένο, δεν το συζητώ :P