Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2014

Φυσική ομορφιά με ζωικά προϊόντα;



Αυτό το θεωρώ αποδεκτό από όλες τις απόψεις, ως κούρα ομορφιάς, σε αντίθεση με τα "σέρουμ" από σάλιο σαλιγκαριού, 
το οποίο εξάγουν από το σαλιγκάρι με αποτρόπαιους συχνά τρόπους.


(ή όταν το μάρκετινγκ μας πουλάει φούμαρα για μεταξωτές κορδέλες)

Ευχαριστώ, δε θα πάρω. Και σίγουρα δε θα δώσω!

Πρώτη ανάρτηση μετά από αιώνες, αλλά ήξερα πως όταν επέστρεφα δε θα με σταμάταγε τίποτα. Έχω ήδη ένα σωρό αναρτήσεις έτοιμες για διόρθωση και ανέβασμα, και έλεγα "από ποια να ξεκινήσω;".

Η ανάρτηση τούτη κέρδισε με τα μπούνια. Με είχε φάει αγαπημένη φίλη: "γιατί δε χρησιμοποιείς αυτά τα νέα λάδια στις αλοιφές σου;" ... Νέα λάδια... αναρωτήθηκα. "Ποια λάδια, αγάπη μου;". "Αυτά μωρέ, από το emu και το σαλιγκάρι!"...

Ώπα!

Ω Π Α!!!! 

Οκ... η αγαπημένη μου φίλη προφανώς δεν έχει καταλάβει ακριβώς τι άνθρωπος είμαι. Και δεύτερον έχει πέσει θύμα και αυτή της άγνοιας που προωθούν οι εταιρείες καλλυντικών. Έκανα λοιπόν μία μικρή έρευνα για να μπορέσω να στοιχειοθετήσω την ανάρτηση αυτή, και έπεσα από τα σύννεφα, όταν είδα ότι τελικά υπάρχουν και εταιρείες φυτικών προϊόντων, και ακόμα χειρότερα μικροπαρασκευαστές και λάτρεις της φύσης (ποιας φύσης, δεν ξέρω ακριβώς) που προωθούν με ενθουσιασμό αυτά τα δύο "θαύματα".

Προφανώς έχουν όλοι το δικαίωμα να αποφασίζουν τι θα βάζουν στο σώμα τους, και μέχρι πού είναι ικανοί να φτάσουν για να σβήσουν εκείνη τη ρυτιδούλα στο μάτι που τους χαλάει τη μόστρα, αλλά εδώ θα αναπτύξω τη δική μου θέση (δεν είστε υποχρεωμένοι να την στηρίξετε) και θα σας πω γιατί δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ των ποτών, και στον αιώνα τον άπαντα να χρησιμοποιήσω είτε αυτά τα δύο υλικά είτε οποιοδήποτε σχετικό υλικό βγει στην "αγορά" της άκρατης ματαιοδοξίας και αισχροκέρδειας. Διαβάστε με προσοχή, και αν έχετε ήδη πέσει θύματα της άγνοιας, έχετε τώρα την ευκαιρία να πετάξετε ό,τι απέμεινε από το όμορφο μπουκαλάκι σας με το αποκρουστικό υλικό. Αν επιλέξετε να συνεχίσετε, δικαίωμά σας και πάλι, και κανείς δε θα το μάθει.

  Καταρχάς, άλλο το emu άλλο η στρουθοκάμηλος, να ξηγούμαστε για να μην παρεξηγούμαστε! Σχετικά παρόμοια η δράση των "λαδιών" τους (του λίπους τους μεταξύ μας), αλλά με αυτό της στρουθοκαμήλου να θεωρείται ότι απορροφάται ακόμα πιο βαθιά από το δέρμα. 'Τοιμάστε τα ακόντια και πάμε να πιάσουμε καμιά ξόμπαρκη στρουθοκάμηλο από εκείνη τη φάρμα στο Κρυονέρι!!!!!!


Οκ, πέρα από την πλάκα, τώρα θα σας ξαφνιάσω γιατί δεν πρόκειται να σας το πάω ηθικά, όχι. Θα μπορούσα να το κάνω για το σαλιγκάρι, το οποίο περνάει από στρεσογόνες έως πραγματικά απάνθρωπες διαδικασίες για να παράξει όσο το δυνατόν περισσότερο σάλιο, διαδικασίες που αν τις διαβάσετε θα σας σηκωθούν οι τρίχες της πλάτης, αν έχετε έστω και λίγη συμπάθεια για άλλα είδη εκτός από το δικό μας (μερικές από τις πάμπολλες θα βρείτε -μαζί με άλλα ενδιαφέροντα- εδώ) αλλά ξέρω ότι ελάχιστοι άνθρωποι θα χάσουν τον ύπνο τους για το ταπεινό σαλιγκάρι. Δε θα το επιχειρήσω λοιπόν, γιατί ειλικρινά δεν υπάρχει καν λόγος να το πάμε τόσο μακριά. Και ναι, είναι μακριά η ηθική ΕΙΔΙΚΑ όταν το προϊόν που μας απασχολεί είναι παραπροϊόν σφαγής για κατανάλωση του κρέατος του ζώου, όπως στην περίπτωση του emu και της στρουθοκαμήλου. Είναι γελοίο να το δούμε ηθικά, αν και πάλι θα μπορούσα να σας πω πως όταν μία βιομηχανία τρέχει τόσο γρήγορα που στο τέλος αναγκάζονται να προωθήσουν το κρέας για να μπορέσουν να δικαιολογήσουν τη σφαγή του ζώου, που ως επί το πλείστον εξυπηρετεί τη βιομηχανία καλλυντικών, τότε ναι, υπάρχει κι ένα ψιλοηθικό θεματάκι, δεν υπάρχει; Αλλά οκ... το προσπερνάμε ΚΑΙ αυτό. Ίσως το χρησιμοποιήσουμε λίγο πιο κάτω σε συνδυασμό με το ουσιαστικό μου πρόβλημα. Για να δούμε.

Ποιο είναι λοιπόν το ουσιαστικό μου πρόβλημα; Τέσσερα είναι, αγαπημένοι μου.

1. Μιλάμε για ζωικό προϊόν, και το ζωικό προϊόν φέρει πάντα μαζί του δώρα, όπως βακτήρια, αλλεργιογόνους παράγοντες κλπ κλπ. Για την ακρίβεια, για να μπορέσει να χρησιμοποιηθεί χωρίς τον κίνδυνο μολύνσεων κλπ, πχ το λάδι emu, αναγκάζονται να το επεξεργάζονται σε μεγάλες θερμοκρασίες και με ένα σωρό τεχνικές, οι οποίες... δυστυχώς... δεν είναι ελεγχόμενες, καθότι καινούργιο σχετικά το θαύμα στην αγορά, και βρισκόμαστε ακόμα στις δοκιμές, τόσο της χρήσης όσο και της επεξεργασίας του. Μας πιπιλάνε το μυαλό δε με την γνωστή καραμέλα ότι οι αβορίγινοι της Αυστραλίας ήξεραν για το λάδι του emu και το χρησιμοποιούσαν για όλα αυτά που λένε ότι κάνει. Οκ, αλλά δεν μας λένε το αυτονόητο, ότι οι αβορίγινοι το χρησιμοποιούσαν ΩΣ ΕΙΧΕ, και όχι επεξεργασμένο. Και ως έχει βρωμεί από χιλιόμετρα πρέπει να σας πω. Αν σας πω επίσης ότι αυτό που βρωμεί πολύ πιθανόν να είναι κάποιο συστατικό του λίπους που βοηθάει στην ίαση, τι θα πείτε για το μπουκαλάκι σας που δεν βρωμεί, ούτε ζέχνει;;;;;; Όχι, δεν μπορείτε να μου αποδείξετε τίποτα, γιατί δεν υπάρχουν μελέτες, παρά μόνο παρατηρήσεις από διάφορες μάρκες λίπους με διαφορετικές επεξεργασίες. Άρα στις δοκιμές του επεξεργασμένου βρισκόμαστε στην ουσία, γιατί ως έχει απαγορεύεται να χρησιμοποιηθεί για τους λόγους που ανέφερα λίγο πιο πάνω. Καλώς σας βρίσκω, αγαπημένα μου πειραματόζωα. Όχι δε μιλάω στο κουνελάκι της Lancome, σε σας που αγοράσατε το μπουκαλάκι με το λαδάκι μιλάω.Smile, you're on rabbit land!

2. Από την άλλη, ως καινούργια προϊόντα, δεν έχουμε ούτε καταγεγραμμένες παρενέργειες, μόνο ενθουσιασμό (πράγμα που από μόνο του θα 'πρεπε να βαρέσει καμπανάκια), ούτε αρκετές μελέτες για την ουσιαστική δράση τους, όπως είπαμε ήδη. Μόνο καταγραφές από χρήστες και θεραπευτές. Δειλά δειλά προσπαθούν να μοιραστούν οι χρήστες ανά τον κόσμο την εμπειρία τους από αυτό το νέο προϊόν που μας ήρθε αεροπορικώς από τη Μακρόνησο της Αγγλίας, την Αυστραλία. Για το emu έχουν υπάρξει αναφορές από προβλήματα μετά από μακροχρόνια χρήση, πχ ερεθισμοί στο δέρμα. Αλλά αυτό είναι το λιγότερο. Θεραπευτές έχουν παρατηρήσει πως ως ισχυρό παυσίπονο για τις αρθρώσεις κάλυψε σε τέτοιο βαθμό τον πόνο σε χρόνιες αρθρίτιδες, που οι ασθενείς χρησιμοποιούσαν τις αρθρώσεις τους σαν να μην είχαν πρόβλημα, επιδεινώνοντας την φλεγμονή τελικά.! Πηγή! Αυτή η παρατήρηση συνάδει με το ότι φαίνεται πως δουλεύει κυρίως σε οξείες περιπτώσεις φλεγμονής (πχ πρήξιμο από χτύπημα κλπ), και όχι σε χρόνιες περιπτώσεις. Πηγή! Όμως αυτό πόσοι το ξέρουν, πόσοι το λένε, και πόσοι ακόμα κι όταν το μάθουν θα σας το πουν;;;;; Αναφέρομαι σε αυτούς που το πουλάνε, διαφημίζοντάς το σαν το 8ο θαύμα του κόσμου για κάθε καρυδιάς ασθένεια και πρόβλημα!!!

3. Όλα αυτά τα θαυμαστά που προσφέρουν τα συγκεκριμένα προϊόντα μπορούμε να τα απολαύσουμε με άλλα ΦΥΤΙΚΑ υλικά, όπως βότανα, αιθέρια και φυτικά λάδια. Πραγματικά, κοίταζα αναφορές και φωτογραφίες από "ιάσεις" κλπ κλπ και σε κάθε περίπτωση έλεγα: "καλά... δεν ξέρουν ότι αυτό θεραπεύεται με αυτό το βότανο/αιθέριο;" Ποιος ο λόγος να προκαλέσεις την τύχη σου βάζοντας πάνω σου κάτι ζωικό, οδηγώντας τελικά στην "αναγκαιότητα" να δημιουργηθούν φάρμες ζώων που δεν ήξερες καν ότι υπήρχαν, μόνο και μόνο επειδή βγάζουν τα κέρατά τους σε χρήμα κάτι εταιρείες που μόνο την υγεία σου και την ομορφιά σου δεν σκέφτονται τελικά! Δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ με αυτά τα τρία κι ένα επιφανειακό φιλτράρισμα (ούτε καν σε βάθος) με τα προηγούμενα ηθικά ζητηματάκια και ανησυχίες που εξέφρασα πιο πάνω, είμαι απολύτως καλυμμένη. 

Αλλά κάποιοι είστε δύσκολοι, και για σας τους δύσκολους (αντιδραστικούς θέλω να σας πω, αλλά θα το πάρετε στραβά), σας έχω το καλύτερο για το τέλος, όπως πάντα. Ετοιμαστείτε τώρα γιατί θα φάτε μεγάλο χτύπημα συνειδητοποίησης...Έτοιμοι;

4. Με το χέρι στην καρδιά σας λέω πως ειδικά τα ζωϊκά λίπη που σας πουλανε για εξωτικές μεταξωτές κορδέλες, δεν είναι στο ελάχιστο τόσο δυνατά και αποτελεσματικά όσο ... το γνωστό μας λαρδί, δηλαδή το λίπος του χοίρου, το οποίο θεωρείται πως πλησιάζει περισσότερο στις ιδιότητες του ανθρώπινου λίπους και γι' αυτό ακριβώς θεωρείται και άκρως καλλυντικό (έχουν αναφερθεί θεαματικά αποτελέσματα όταν χρησιμοποιείται για ενυδάτωση), αλλά και καταπραϋντικό και θεραπευτικό του δέρματος, αλλά ακριβώς όπως και τα λίπη (λάδια τα λέμε τώρα) του emu και της στρουθοκαμήλου, επίσης χρησιμοποιούνται από αρχαιοτάτων χρόνων σε συνταγές της λαϊκής παράδοσης για πόνους μυών και αρθρώσεων, με επίσης εντυπωσιακές αναφορές ίασης. Όμως, το λαρδί είναι και πιο ανθεκτικό στο τάγκιασμα, οπότε μπορεί ο καθένας να το έχει στην κουζίνα του (ή στα καλλυντικά του) χωρίς καμία επεξεργασία. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ, κακό αυτό για την βιομηχανία καλλυντικών. Αν δεν χρειάζεται επεξεργασία, πώς θα το πουλάμε εμείς στα ωραία μας τα μπουκαλάκια με τις ωραίες μας τις ετικέτες και τις μπούρδες στα άρθρα για να πείσουμε τον κόσμο να το αγοράσει; Ε;;;; Πώς;;;;; Ακριβώς γι' αυτό... το emu και η στρουθοκάμηλος θα προωθηθούν στα επόμενα λίγα χρόνια ως το καλύτερο κρέας όλων!!!!! Μόνο και μόνο επειδή ΠΡΕΠΕΙ να δικαιολογηθεί κάπως η φαρμοποίησή τους για καλλυντικούς λόγους, ειδικά του emu...

Και για σας τους πιο δύσκολους, αντιδραστικούς και ανθεκτικούς που ό,τι και να διαβάσετε, επιμένετε να θέλετε να χρησιμοποιείτε ένα ζωικό προϊόν για την ομορφιά σας ή για την υγεία σας, γιατί εμπιστεύεστε περισσότερο αυτό που σας λένε όλοι οι άλλοι εκτός από μένα (φτου σας βρε, προδότες!!!!) σας χαρίζω τη συνταγή για το ορίτζιναλ ελληνικό βάλσαμόλαδο, που δεν είναι άλλο από έμβρυα ποντικιού πνιγμένα σε ελαιόλαδο και αφημένα εκεί για 40 μέρες. Αυτό ήταν το κλασσικό βάλσαμο στα χωριά. Να το φτιάξετε και να μας πείτε. Θεωρείται πολύ καλύτερο από το λιτό φυτικό ξαδελφάκι του. Θεραπεύει και την καράφλα!!!!
Καλά πασαλείματα, ό,τι κι αν αποφασίσετε να βάλετε στο πολύτιμο δέρμα σας, και συγγνώμη για την αηδιαστική επανεμφάνιση. Υπόσχομαι ότι αύριο θα είναι πολύ πιο ευχάριστη η ανάρτηση. 

Ασπασμούς πολλούς και φυτικούς! :)

35 σχόλια:

Katerina L. είπε...

Αγαπημένη μου καλώς μας ήρθες!!! Σε περιμέναμε πως κ πως!!! Σχετικά με το θέμα μας τώρα... κι εγώ έπεσα στην παγίδα να αγοράσω το περίφημο emu oil, και με την διαβεβαίωση κιόλας ότι δεν σκοτώνεται το ζώο αλλά το αφαιρούν από το σβέρκο του με ανώδυνες διαδικασίες... πόσο βλάκας πιάστηκα; με το που το πήρα στα χέρια μου και συνειδητοποίησα και το έψαξα (εκ των υστέρων η χαζή..) το πέταξα κατευθείαν στα σκουπίδια και θύμωσα με τον εαυτό μου πάρα πολύ! Μπράβο σου για τη συγκεκριμένη ανάρτηση, είναι χρήσιμο ώστε να μην την πατήσουν κι άλλοι όπως κι εγώ...

Blondbrained είπε...

Δε φταις, μάτια μου. Είδα κι εγώ να κυκλοφορεί από επίσημα χείλη ότι δεν θανατώνεται το ζώο, αλλά το αφαιρούν ανώδυνα (αν είναι δυνατόν). Κι όταν λέω από επίσημα χείλη, εννοώ από εκπρόσωπο εταιρείας φυτικών καλλυντικών, που απάντησε επώνυμα στο πώς γίνεται η εξαγωγή του λίπους. Το πώς ακριβώς το παίρνουν ανώδυνα από ζωντανό ζώο δεν το εξήγησε, αλλά τελικά επιβεβαιώθηκε πως δεν συμφέρει κανέναν κτηνοτρόφο και ιδιοκτήτη φάρμας να κάνει λιποαναρρόφηση σε ζωντανό ζώο (και δη ανώδυνα), οπότε το αφαιρούν όταν σκοτώνουν το ζώο για το κρέας του. Είσαι όμως σπουδαία που το έψαξες περαιτέρω από μόνη σου και το πέταξες τελικά. Μπράβο σου!!!!!

Α, και καλώς σας βρήκα. Πολύ χαίρομαι που γύρισα. :) ΜΟΥ ΛΕΙΨΑΤΕ!!!!

piperi είπε...

Μάλιστα... Κάτι είχα ακούσει, κάτι είχε πιάσει και το μάτι μου για το "θαυματουργό" προϊόν, αλλά εγώ είμαι λίγο αρχαία σε αυτά τα θέματα. Δεν μου κίνησε το ενδιαφέρον και δεν ασχολήθηκα περαιτέρω. Ευτυχώς, για να αποφύγουμε μελλοντικές παγίδες, έκανες εσύ την έρευνά σου και έδωσες τα φώτα σου σε εμάς, που είτε από απλή αφέλεια, είτε από αδιαφορία, είτε από έλλειψη χρόνου δεν θα δίναμε ιδιαίτερη σημασία σε αυτό. Σε ευχαριστούμε πολύ και καλώς μας ξανάρθες. :)

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

Πέγκυ μου χαίρομαι τόοοσο πολύ που σε ξαναβρίσκω! Μας έλειψες καλεεεεε!! για πες μου και για το υαλουρονικό οξύ, γιατί έχω "τσακωθεί" άπειρες φορές με τις φιλενάδες μου που κάναμε μπωτέ, αρνήθηκα πάντα να βάζω τις περίφημες αμπούλες υαλουρονικού οξέως πάνω μου, υπάρχει τελικά φυτικό υαλουρονικό?
όσο για τα καημένα τα σαλιγκαράκια, κάθε φορά που με βλέπουν στο χωριό μου, παιρνουν δρόμο: τα κυνηγούσα και ταμπονάριζα δυο-τρεις φορές τη μουτσούνα μου με δαύτα και μετά τα άφηνα. Δεν τα τσάντιζα πολύ, ελπίζω...
Φιλιά πολλά!

Blondbrained είπε...

Κι εμένα μου λείψατε, κορίτσια όμορφα! :)

Ράνια μου, μίλα τους γλυκά και άσ' τα να κάνουν βόλτες πάνω σου! χαχαχα Το καλύτερο: βάλε ένα μαρουλάκι στα μούτρα να δεις που δε θα φεύγουν με τίποτα μετά. Όλα τα σαλιγκάρια του χωριού πάνω σου θα 'ρθουν! :) :) :)

Για το υαλουρονικό θα κάνω ανάρτηση μαζί με το κολλαγόνο και τα λοιπά σχετικά :) Έ Ε Ερχεται!!! :)

Χρυσούλα Φραγκιουδάκη είπε...

ααα τι παίζει με το υαλουρονικό οξύ? με ενδιαφέρει πολύ..ανυπομονώ για κάθε ανάρτηση σου Πέγκυ μου..διαβάζεις τόσα από εδώ και από εκεί και δεν ξέρεις τι να πιστέψεις και όταν είσαι και λίγο νέος πάνω σε αυτά χάνεσαι..το πόσα έχω μάθει όμως όλο αυτό το διάτημα..είναι πολύ εντυπωσιακά και χαίρομαι που όλο και περισσότερος κόσμος αρχίζει και ψάχνεται και ακούει..θα ήθελα να έχω χρόνο να διαβάζω συνεχώς, να μαθαίνω, είναι τόσο όμορφα και απίστευτα αυτά που μας δίνει η φύση..δυστηχώς έχουμε μάθει να δεχόμαστε ότι φούμαρα μας πουλάνε..

Blondbrained είπε...

Σύντομα, σύντομα :)

Προς το παρόν, Ράνιαααααααααα, εσύ Ράνια Αναστασάκηηηηηηηη, στείλε άμεσα διεύθυνση στο alchemyofnature@gmail.com για να σου στείλω αύριο το δώρο σου, γιατί δε βλέπω να βρισκόμαστε σύντομα. Κρίμα είναι! :)

Ανώνυμος είπε...

καλωστηνε κι ας αργησε.φιλια Στελα.

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

σου έστειλα μαιλ Πέγκυ μου, σιγά μη δεν έστελνα! χε χε..
Φιλιά κ απο δώ!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα Πέγκυ, άργησες αλλά χτύπησες διάνα!!! Το είχα δει και γω για τη στρουθοκάμηλο και αναρωτιόμουνα... Το σαλιγκάρι βέβαια κλασσικό!! Έκανες πολύ καλά που ανέβασες το άρθρο, βοηθάς να δούμε τα πράγματα από διαφορετική οπτική γωνία... Εγώ μαζί σου!!!Ευχαριστώ πολύ για το δώρο σου, το wax bar!! Κορίτσια το wax bar ενυδάτωσης δεν παίζεται για τα πόδια, έλυσα το θέμα της ξηροδερμίας μου... και κρατάει... για μέρες!!! Ασπασία Τσανάκα.

KIRA είπε...

KALOSORISES EPITELOYS

Ανώνυμος είπε...

Μοσχογαλή, Ζιβέτ, Καστόριο....μη μας διαφεύγουν κι αυτά θυσία στο βωμό της ομορφιάς!
Μπαίνουμε σ' επώδυνα μονοπάτια...

Την καλησπέρα μου στην παρέα.

Ε είπε...

Για το αμέσως παραπάνω (άκου ανώνυμος!!!)

Ε είπε...

Όταν κατανοήσουμε ότι γήρανση σημαίνει μείωση του νερού στον οργανισμό κι ότι δεν μπορούμε να επέμβουμε περισσότερο από κάτι χιλιοστά στο δέρμα ίσως και να συνέλθουμε και να περιοριστούμε σε πιο απλές μορφές "καλλυντικών".
Ως τότε την έλλειψη γνώσης και παιδείας μας θα την εκμεταλλεύονται διάφοροι επιτήδειοι.
Το πέρασμα του χρόνου αφήνει αμείλικτα ίχνη. Είναι ο ρους της ζωής.
Τα συγχαρητήριά μου για την ανάρτηση.

Ανώνυμος είπε...

Πεκγυ μου καλως σε βρηκαμε και παλι! Μας ελειψες βρε παιδι μου. Να εισαι καλα που ψαχνεις ολα αυτα και μας ενημερωνεις. Σε φιλω Μορφω

Blondbrained είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο, Εύη μου. Πολλά τα θυσιαστήρια....

Μόρφω μου, καλώς σας βρήκα πάλι :)

Ε είπε...

Θα το πω κι αν κρίνει η Πέγκυ πως είναι ανάρμοστο ας το διαγράψει.

"Μεγάλη πλάκα έχουν οι πωλητές αιθερίων κι άλλων πρώτων υλών" Ιδιαίτερα αυτοί που αρχίζουν από Se και τελειώνουν σε ties.

Τους διαφεύγει πως χωρίς εμάς δεν υπάρχουν. Έτσι απλά.
Ξεχνούν πως ζουν από τα "ψώνια" που αγοράζουν τα προϊόντα τους και παρακαλουθούν τα σεμινάριά τους.
Ντροπή.

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

Καλημέρα! Εύη μου τί εννοείς? ως προς τη συμπεριφορά τους ή ως προς την ποιότητα των προϊοντων τους?

Blondbrained είπε...

Εύη μου, μόνο τα διπλά σχόλια διαγράφω :)

Τι έγινε όμως, πες μας. Καλό είναι να ξέρουμε, για να προσέχουμε και εκείνους, αλλά και άλλους που ίσως κάνουν κάτι παρόμοιο. Ελεύθερα... Πες!

Ε (πολύ τσατισμένη) είπε...

Χαίρετε. (Ράνια φιλιά)

Πήγα χθες σε αυτό που ανέφερα για να πάρω κάποια πράγματα. Πήρα λοιπόν λεβαντίτσα Κοζάνης, τεατρεε κάποια άλλα που ήθελα και χάζευα τα λεμονοπορτόκαλα. Ζήτησα γλυκό πορτοκάλι και μου έδωσε ένα που έγραφε πορτοκάλι σκέτο. Λέω θα ήθελα γλυκό, μου λέει ΕΙΝΑΙ γλυκό το άλλο είναι bitter, πολύ υποτιμητικά. Αααααα λέω καλά (δηλαδή εγώ θα μυρίζω τα νύχια μου όταν δεν το γράφει) κι έψαχνα για ένα ακόμη αιθέριο που ήθελα. Και μου λέει ΕΝΤΑΞΕΙ να κλείσω τον λογαριασμό; Και του λέω ευγενικά βαρεθήκατε; NAI μου λέει βαριέμαι να ασχολούμαι με τα ίδια έχω πολλά πράγματα να κάνω πιο ενδιαφέροντα!!!!!!
Από εμένα λοιπόν αυτό που αρχίζει από Se και τελειώνει σε ties θα έχει άπλετο χρόνο να ασχολείται με πιο ενδιαφέροντα πράγματα αλλά δεν θα παίρνει και τα λεφτουδάκια μου.
Εν καιρώ θα πούμε και για άλλον γιατί το "στυλάκι" που έχουν δεν το καταλαβαίνω!!
Να μην τολμάμε να κάνουμε μια ερώτηση δηλαδή, τι πράγματα είναι αυτά.
Ράνια την ποιότητα ποτέ δεν θα τη μάθεις, πάντα θα ρισκάρεις αυτό που σου δίνουν. Εμένα προσωπικά αυτό το "πράμα" που αρχίζει από Se δεν μου γέμισε ποτέ το μάτι.........

Ε είπε...

Βέβαια παίζει και να τσατίστηκε ο τύπος γιατί μόλις μπήκα στο μαγαζί χαιρέτησα το σκυλάκι του λέγοντας "γεία σου Μπάμπη"!

Θανάση τον λένε μου είπε κάπως....

Pardon είπα!!!!!!!

Ξέρω γω! Λέτε να προσέβαλα τόσο πολύ τον Θανάση προσφονίζοντάς τον Μπάμπη;;;;;;;

Blondbrained είπε...

Ρε τον Μπάμπαη! χαχαχαχα Καλά, δεν παίζεται ο τύπος.Αν σου είπε τέτοιο πράγμα είναι για πολλές σφαλιάρες. Τα συγκεκριμενακ αι για μένα είναι λύση πολύ μεγάλης ανάγκης!!!! Το έχω πει νομίζω... Δυστυχως στην Ελλάδα θα κοιτάξουν να σε κλέψουν χωρίς να σου προσφέρουν έστω στο ήμιση κάτι, σε γνώσεις, σε πληροφορίες, σε ευγένεια έστω... ΚΑΤΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!

Εκτός αν νομίζουν ότι δεν ξέρουμε να παραγγέλνουμε απ' όξω... Λάθος κατάλαβαν!!!!!

Ε είπε...

Επί της Εξαιρετικής ανάρτησης...σαν τελικό αίσθημα μου μένει μια αμφιβολία για ποιο λόγο να χρησιμοποιούνται ζωϊκά λίπη όταν υπάρχουν μυριάδες φυτικά με πολύ όμοιες ιδιότητες.
Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα ήθελα να ήμουν emu ή μοσχογαλή.

Αν και το τροϊκα oil δεν πάει πίσω!

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

ααα ετσι εε? λοιπον, οσοι μενουμε Αθήνα, προτείνω να περασουμε αυτη τη βδομαδα απ το μαγαζι το συγκεκριμένο, και μπαινοντας μέσα, να λέμε στο σκύλο "γειά σου ρε Μπάμπη!", να του σπάσουμε τα νευρα του τύπου, και στο τέλος ν μην παρουμε και τίποτα! να καταλάβει ότι έγινε βούκινο με τη συμπεριφορά του! εγω προσωπικά δεν έχω πάει ποτέ σ αυτο το μαγαζί, απλά έχω πάντα σκεπτικισμό όταν διαβάζω σε ένα διαδυκτιακό κατάστημα τα σχόλια για τα προϊόντα του από copy-paste.. απλή διεκπαιρέωση μου κάνει. Δεν πειράζει Εύη μου, αυτός θα χάσει!

Ανώνυμος είπε...

Πέγκυ, το λάδι σύμφυτου, απ΄ότι ξέρω έχει αναπλαστικές ιδιότητες. Διαβάζω όμως ότι είναι και τοξικό, γι αυτό δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε για πάνω από 4-6 εβδομάδες, ιδικά για πόσιμη θεραπεία. Το ίδιο ισχύει και για επαλείψεις με σκέτο λάδι σύμφυτου; Ρωτάω γιατί το έχω φτιάξει και θέλω να το χρησιμοποιήσω σε πρόσφατες ουλές. Επίσης θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν βασικό συστατικό σε καθημερινή κρέμα, η είναι επικίνδυνο; Άσπα

Blondbrained είπε...

Άσπα μου, η ιστορία με το σύμφυτο είναι πονεμένη, πραγματικά. Έχω ήδη σχσεδόν τελειώσει μια ανάρτηση που ελπίζω πως ξεκαθαρίζει τα μέχρι τώρα στοιχεία που υπάρχουν. Πάντως, όπως έχω ήδη γράψει και στις αναρτήσεις με τα βοτανόλαδα για το σύμφυτο, είναι τοξικό όταν είναι πόσιμο κι όταν αυτό το πόσιμο περιέχει έγχυση ΤΗΣ ΡΙΖΑΣ, όχι των φύλλων! Η τοξική ουσία βρίσκεταιστη ΡΙΖΑ. Από την άλλη, όταν χρησιμοποιείται εξωτερικά δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα. Περισσότερα με την ανάρτηση. Αν θες πάντως να νιώθεις 100% ασφαλής, απλώς μην εγχύεις ρίζα στο λ άδι σου, αλλά να ξέρεις πως και τα περισσότερα συστατικά ανάπλασης (πχ η αλλαντοΐνη) επίσης βρίσκονται στη ρίζα .....

Deni Argiropoulou είπε...

Πολύ ωραία ανάρτηση αγαπημένη!!!! Εστω και καθυστερημένα (η καθυστερημένη) σε συγχαίρω ακόμα μια φορά. Ενα έχω να πω... κορίτσια μην παραμυθιάζεστε με ό,τι λανσάρουν οι εταιρείες καταναλωτισμού. Είναι απίστευτο τί σκέφτονται για να γεμίσουν μπικικίνια χοντρά τις τσέπες τους. Και επειδή έχω ασχοληθεί και συνεχίζω ν'ασχολούμαι πολύ με τον τομέα των καλλυντικών, προσέξτε ακόμα και τα .... δήθεν "φυτικά" συστατικά που μας λανσάρουν σαν "παγκόσμιες πρωτοπορίες" και "διεθνή βραβεία' και ό,τι άλλη αηδία σκέφτεται ο καθένας. Το μάρκετινγκ είναι μια μεγάλη, μάλλον ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαδικασία απάτης (συνήθως). Μετά από άπειρες ώρες, μέρες, νύχτες, εβδομάδες, μήνες μελέτης και δοκιμών, δουλεύω τώρα ένα νέο πρόζεκτ στο κομμάτι των καλλυντικών που βασίζεται στη επιστροφή στο πιό απλό. Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν στο σπιτικό μου σιγά σιγά.
- Οσο για το συγκεκριμένο μαγαζί που αναφέρει η Ε, ούτε για ώρα ανάγκης δεν το θέλω. Κάνοντας το τεστ γνησιότητας των αιθέριων ελαίων, σας πληροφορώ ότι και τα 3 αιθέρια που δοκίμασα απέτυχαν και, εντάξει, όπως είπε και η Πέγκυ το ρωμαϊκό χαμομήλι το πήρα εν γνώσει μου διαλυμένο τα υπόλοιπα όμως δεν έπρεπε να με ενημερώσουν αν είναι διαλυμένα??? Επίσης, πουλάνε βούτυρο αλόης και δεν ξέρουν σε τί βούτυρο ή λάδι(????) έχει γίνει έγχυση του αλόη τζελ. Υπέθεσε μόνο!!!!!!! ...... ο κατά τα άλλα αξιαγάπητος κύριος. Σε τί ποσοστό έχει δε, αλόη μέσα δεν θα το κάνω θέμα. Ισως κάποια χαρτορίχτρα, κάποια αστρολόγα μπορεί να μας ενημερώσει. Το ίδιο ισχύει και για το αλόη τζελ που πουλάνε. Εντάξει, βάλτε στην f..... ετικετούλα το ποσοστό περιεκτικότητας βρε παιδιά μην αγοράζει ο άλλος φύκια για μεταξωτές κορδέλλες. Γι'αυτό και υπάρχει μεγάλη διαφορά τιμής σε σχέση με του εξωτερικού ή κάποια άλλα που γράφουν σωστά τις ετικέτες τους. Αλλά αν ρωτήσεις .... θα πρέπει να κουβαλάς και την Ταρώ μαζί αλλοιώς απάντηση μην περιμένεις. Και δεν είναι το εν λόγω μαγαζί μόνο (δυστυχώς ξέρει η Πέγκυ) υπάρχει τεράστια ανευθυνότητα στην Ελλάδα. Σε όλα μας!!!!!..... Το συγκεκριμένο μαγαζί βέβαια μου δίνει την εντύπωση μπακάλικου (δεν έχω τίποτα με τα μπακάλικα. Ισα ίσα έχω εξαιρετικές παιδικές μνήμες) του χειρίστου είδους.!!!!!!
- Ράνια, για το υαλουρονικό οξύ, υπάρχει φυτικό, αλλά σου μιλάω γι'αυτό που χρησιμοποιούμε για εξωτερική χρήση και το οποίο πραγματικά είναι πολύ καλό γιατί δίνει εξαιρετική ενυδάτωση μεταξύ άλλων. Αν μιλάς για τις ενέσεις, μπορείς να ζητήσεις να δεις τη σύνθεσή τους αλλά, κορίτσια, προσωπικά... κι επειδή ήμουνα 20 χρόνια σε ιατρικό περιβάλλον, δεν θα έβαζα τίποτα τέτοιο στον οργανισμό μου.....!!! Προσωπική άποψη βέβαια.............

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

Σ ευχαριστώ καλή μας Ντένη για την απάντηση σχετικα με το φυτικό υαλουρονικό, και εννοείται ότι θα το προόριζα πάντα για εξωτερική χρήση.. ενέσιμο, μπότοξ ή οτιδήποτε τόσο παρεμβατικό, το θεωρώ απαγορευτικό, τουλάχιστον για μένα. Είμαι ήδη λίγο υποψιασμένη μετά από μία συζήτηση που είχα κάνει με σοβαρή βελονίστρια σχετικά με το πόσο κακό κάνουν αυτά στους μεσημβρινούς του προσώπου, και κατ επέκταση και στο υπόλοιπο σώμα.. και φυσικά, ούτε και θα εμπιστευόμουν τα προϊόντα του εμπορίου που ισχυρίζονται ότι περιέχουν φυτικό υαλουρονικό, δεν ήμουν καν σίγουρη μέχρι να μου απαντήσεις ότι υπάρχει όντως φυτικό! Το θέμα είναι, ποιά είναι αυτά τα φυτά από τα οποία μπορείς να "εξάγεις" υαλουρονικό οξύ, και τί μεθόδους πρέπει να ακολουθήσεις..
Φιλιά σε όλες σας!

Blondbrained είπε...

http://www.google.com/patents/US20090260108

Ναι, υπάρχει, αλλά καθότι είναι πρωτεϊνη δεν υπάρχει στη φύση, αλλά μετατρέπουν γονίδια φυτικά σε "παραγωγούς" υαλουρονικού οξέος. Δηλαδή είναι ας πούμε... μεταλλαγμένο γονίδιο....
Αυτό δεν είναι "επικίνδυνο", νε την έννοια ότι δεν είναι καρκινοόγον, αλλά 100% ΦΥΣΙΚΟ δεν είναι. Φυτικό είναι, αλλά δεν είναι φυσικό... Και η αλήθεια είναι πως δυστυχώς για σοβαρές περιπτώσεις, όπως οστεοπάθειες κλπ, δεν υπάρχει καλύτερο υαλουρονικό από το φυσικό, δηλαδή αυτό από θηλαστικά. Αλλά είναι πλέον ΚΑΙ επικίνδυνο για μικρόβια, και διάφορα ευχάριστα δωράκια όπως εγκεφαλοπάθεια κλπ.... Επιλέγει κανείς, και ανάλογα τι χρειάζεται και ΠΟΣΟ το χρειάζεται, κι αν μπορεί να το πάρει από αλλού. Κάποια στιγμή θα κάνω κι αυτή την ανάρτηση που λέγαμε.. Πιο μετά όμως. Εκτός αν με προλάβει η κουμπάρα :)

Blondbrained είπε...

Είναι κάπως όπως με τη βιταμίνη Ε και την Πανθενόλη. Συνθετικές είναι κι αυτές, αλλά δεν είναι καρκινογόνες. Βέβαια δεν είναι και... mutant χελωνονιντζάκια, αλλά θεωρώ πως το μόνο "κακό" (εκτός που πειράζουν τη Φύση όπως κάνουν με όλα πια) είναι που δεν ξέρουμε σίγουρα πότε είναι όντως συνθετικό και πότε είναι ζωικό. Το "καλό" είναι ότι το ζωικό τους κοστίζει πολύ, οπότε έιναι πιο πιθανό να σου πουλήσουν δήθεν ζωικό, ενώ είναι συνθετικό, παρά το αντίθετο... Οπότε... αυτά!

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

α μαααλιστα... άλλη μία απομυθοποίηση.. εντάξει λοιπόν, η βιταμίνη Ε ας είναι και συνθετική εφ όσον δεν είναι βλαβερή.. όμως,σαν συνθετικό παράγωγο, έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα που θα είχε στη φυσική της μορφή, οεο?

Blondbrained είπε...

Πρόσεξε, δεν έχει τα "ίδια" αποτελέσματα που έχει η βιταμίνη ΜΕΣΑ στο σώμαμ ας, κι αυτό είναι φυσικό. Έχει όμως ολα τα υπόλοιπα που λένε ότι προσφέρει τοπικά (που μόνο σε συνθετική μορφή υπάρχει για τοπική χρήση φυσικά). Το ίδιο και η πανθενόλη και όλες οι "βιταμίνες", οι οποίες μπορεί να έχουν "κοπιαριστεί" μοριακά στο εργαστήριο, αλλά κανένα εργαστηριακό παρασκεύασμα δεν μπορεί να πλησιάσει ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ την δράση του φυσικού και στο φυσικό του περιβάλλον. Παρομοίως, η βιταμίνη C που προσφέρεται σαν συμπλήρωμα διατροφής (και όλα τα σχετικά συμπληρώματα) δεν έχει καν το ίδιο χημικό προφίλ, και μάλιστα δεν μπορούν να το αλλάξουν αυτό. Προς άλλη κατεύθυνση κινείται ο ομοριακός πυρήνας της στη φύση, προς άλλη στη συνθετική της μορφή. Και ποιος λέει πως αυτή η διαφορετική κίνηση δεν επηρεάζει τη δράση της; Σίγουρα την επηρεάζει. Εν κατακλείδι, δεν βάζουμε βιταμίνη Ε ή υαλουρονικό οξύ ή Πανθενόλη ή κολλαγόνο (αυτό κι αν είναι πονεμένη ιστορία, αφού το μόριο του κολλαγόνου, ακόμα και στη φυσική του μορφή δεν μπορεί να διαπεράσει το δέρμα μας!!!!!), αλλά αυτο που είναι σαν διδυμάκι εξωτερικά (το συνθετικό) έχει ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ή ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ δράσεις σε πολλές περιπτώσεις. Κι αυτό φυσικά έχει αποδειχθεί και σε περιαματικό στάδιο, αλλά και εμπειρικά. Οι κρέμες πανθενόλης δεν παίζονται στην ανάπλαση, έτσι δεν είνααι; :) Αυτά το λοιπόν με τις πονεμένες ιστορίες σήμερις :) Θα μεκ άνεις να γρα΄ψω΄ολο το άρθρο στα σχόλια εσύ! χαχαα

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

εχμ... μαλλον ειμαι ανυπομονη και σου εκμαιεύω την μελλοντική επόμενη ανάρτησή σου... δεν το κανα εσκεμμένα καλή μου, αλλά δε με χαλάει καθόλου χαχαχαχα!
όσο για το σχόλιό σου: "Προς άλλη κατεύθυνση κινείται ο ομοριακός πυρήνας της στη φύση, προς άλλη στη συνθετική της μορφή. Και ποιος λέει πως αυτή η διαφορετική κίνηση δεν επηρεάζει τη δράση της; Σίγουρα την επηρεάζει" τώρα μ έβαλες σε περισσότερες σκέψεις.. αν ο μοριακός πυρήνας του φυσικού συστατικού λοιπόν κινείται δεξιόστροφα, όπως δηλαδή η σπείρα στη φύση, στο τεχνιτό σκεύασμα, θα κινείται αριστερόστροφα? άρα, ενεργειακά κινείται λάθος? καλά κατάλαβα? πόσο "αθώο" μπορεί να είναι αυτό? (σε βρήκα μπόσικη και σ έχω ταράξει στις ερωτήσεις). Περιμένω την επόμενη ανάρτησή σου λοιπόν, και εν τω μεταξύ, μου δίνεις κίνητρο για ακόμα ένα project σχετικά με τη σπειροειδή κίνηση φυσικού-τεχνητού μορίου. Δεν το γνώριζα αυτό :)

Ανώνυμος είπε...

Παει η παραπληροφορηση σε αλλα χερια

Mina Dewa είπε...

Ευχαριστώ πολύ για την πληροφόρηση σχετικά με το λάδι στρούφοκαμήλου. Παρά λίγο να το αγόραζα τον περασμένο οκτώβριο, ευτυχώς που η σελίδα σου εμφανιζόταν στη πρώτη σελίδα της google. Σημαίνει ότι έπεσε καλή δουλειά.
Τώρα, γι'αυτό το λάδι συμφύτου, δεν είπες τις αναλογίες στην παρασκευή στο σχετικό άρθρο. Στέλνεις καθόλου την αλοιφή για μυοσκελετικούς πόνους στο εξωτερικό ;