Πέμπτη, 20 Μαρτίου 2014

Η κουμπάρα... έγραψε!

Η ανάρτηση που όλοι περιμένατε, πολύ καλύτερη απ' ό,τι μπορεί να περιμένατε :) Απολαυστική όπως πάντα, με πολύ σημαντικές πληροφορίες για καθαρό σπίτι χωρίς χημικά.... Όλα τα τιπς είναι δοκιμασμένα κι από μένα και από πολλούς, και ειλικρινά, καλύτερο σπίτι από ποτέ θα έχετε. Θα απολαμβάνετε να καθαρίζετε (λέμε τώρα).

Εδώ διαβάζετε και μετά σας κάνουμε ερωτήσεις να δούμε τι καταλάβατε:
http://anima-terra.blogspot.gr/2014/03/blog-post.html?showComment=1395275707443#c6897649550753165728

1 σχόλιο:

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

αυτό με το βόρακα και τη σόδα σαν λευκαντικό, πώς δεν το χα σκεφτει??? το μόνο που μου κοψε να κάνω πρόσφατα ήταν να βάλω στα πατάκια του μπάνιου (χρωματιστά) με ξύδι στο ξέβγαλμα και όντως άστραψαν! μα να μη μου κόψει ότι θα ξεγαριάσουν τα λευκά μου?? τσ.. τσ.. καλά που έχουμε κ εσάς τις κουμπαρούλες!
οσο για τα σαπουνάκια σου, και ντρέπομαι και ζηλευω... ακόμα δεν έχω αξιωθεί να αγοράσω καυστική σόδα.. κι αν έχω τηγανόλαδα φυλαγμένα! θααα το κάνω κ αυτό, που θα μου πάει... Φιλιά σε όλες σας!