Κυριακή, 23 Μαρτίου 2014

Τι κάνουμε μέχρι να ξεφουρνίσουμε σαπούνι;


Τι κάνει η σαπωνοποιός μέχρι να ξεφουρνίσει, άραγες;
Καταρχάς, έχει πέσει πολύ δουλειά στο μαγερειό μου! Δείτε εδώ...

Πρώτο αριστερά το καστιλάκι το απλό, από πίσω ο καφές, πάνω απ' τον καφέ η μπυρίτσα,
οπισθίως το ντροπαλό μπανανέ, δίπλα του το καρότο και από πάνω το τέλειο γιαούρτι.

Και μία πανοραμίκ!
...κι αυτά είναι μόνο τα "φανερά" πειράματα, αυτά που έχω ήδη μοιραστεί μαζί σας. Βάλτε και τ' άλλα που ακόμα δεν ξέρετε.... Που θα σας αφήσω να κρυφοκοιτάξετε παρακάτω....

Τι να κάνω κι εγώ, προκειμένου να μην φάω τα νύχια χεριών και ποδιών; Οκ, προφανώς έχω ένα θέμα νεύρων. Δεν μπορώ να κάτσω πουθενά, το κληρονόμησα από τη μάνα μου, και επειδή λόγω δουλειάς κάθομαι ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ώρες, έχω βρει την υγειά μου και έχουν γλυτώσει τα παιδιά μου από τις εκρήξεις μου, με τα σαπουνάκια, τις αλοιφούλες, τα σκατουλάκια τα διάφορα.

Όμως είναι μια κάποια ώρα η αναμονή του ξεφουρνίσματος. Δείτε λοιπόν τι κάνω η γυναίκα (για να παίρνετε ιδέες κι εσείς οι ομοιοπαθούσες):

Φτιάχνω λαιμούς χαχόλικους, με τη μέθοδο του arm knitting (να το ψάξετε, είναι τρομερά διασκεδαστικό και δίνει εκπληκτικό αποτέλεσμα)

Δουλειά μίας ώρας το πολύ, μαζί με το ράψιμο!

Εδώ φορεμένο από την κόρη μου.
Φτιάχνω "πουλοβεράκια" για τις κούπες μας! Αυτό κι αν είναι διασκεδαστικό!
Η δική μου!!!

 
Αυτό το δέσιμο πίσω βολεύει πολύ,
γιατί αφήνει χώρο να χώνεις τα δάχτυλα όταν κρυώνεις!
Η αγαπησιάρα είναι της μεγάλης,
η παιχνιδιάρα της μικρής!

Με διαφορετικά κουμπώματα πίσω.
Φτιάχνω σαπούνι κρέμα, το λεγόμενο whipped! Και ναι, παραδόξως, καθαρίζει. 
Στην σχετική ανάρτηση οι λεπτομέρειες.



Φτιάχνω υγρό σαπούνι που.... ω, Θεοί, είναι απλά τέλειο!


Φτιάχνω σαπούνι τζελ! Ναι, υπάρχει κι αυτό! Κι έχει τρομερή πλάκα. 
Περισσότερα επίσης στη σχετική ανάρτηση.



Είναι να μην ανακαλύψω ένα υλικό. Τι το 'θελα και έπαιξα με το τζελ! 
Πάρτε κι ένα ενυδατικό τζελ!


 Και γιατί πρέπει να είναι διαφανές δηλαδή; 
Θα το κάνουμε και λοσιόν. Jelly λοσιόν!


Και για τους πολύ θαρραλέους, θα φτιάξουμε και ένα τζελ με καρδιά από butter (το συγκεκριμένο είναι το αγαπημένο μου butter κρασιού), για το μπάνιο. Α-Π-Ο-Λ-Α-Υ-Σ-Η!


Κι αφού φτιάξω επιδερμίδα, και βαρεθώ τα ενυδατικά, ξαναπιάνω το πλέξιμο, για την ακρίβεια... το βελόνι του felt και φτιάχνω την νέα μασκότ του alchemy of nature. Να σας συστήσω τον Lavender Cat! Η κόρη μου του έφτιαξε και τραγουδάκι! Ο λεβαντόγατος έχει μεγάλο σουξέ στο σπίτι μας. Μη με κρίνετε αυστηρά. Είναι το πρώτο μου felt με βελόνα.


Έχω μια αδυναμία στο λουλακί, όντως! Ναι, είναι το ίδιο νήμα με της κούπας μου.


Το νήμα που λέγαμε... μόνη μου το έξυσα... No comment!.



 Αλλά με όλη αυτή τη δουλειά έπαθα μια υπογλυκαιμία,
οπότε φτιάχνω κι ένα tres laches κεϊκάκι για τις λιγούρες
Τα τρία γάλατα.... του tres laches.... σε όλο τους το μεγαλείο.
Τα υπογλώσσια ΤΩΡΑ!


Κι επειδή έχει πάθει ο εγκέφαλος και θέλει να τα κάνει ΟΛΑ (καθυστερημένη κρίση των 40 θα είναι), κι έχω και την Φάιζα που ώρες ώρες νομίζω πως όντως τα έχει φτιάξει όλα, έβαλα τον άντρα μου να μου φτιάξει έναν ατομικό αργαλειό, για να φτιάχνω ό,τι μου κατέβει!
Αυτό έψαχνα μια ζωή! Για την ακρίβεια αυτόν θα μου φτιάξει, κι όταν το κάνει,
θα έχουμε πολλά πράγματα να μοιραστούμε!:


Θα μου περάσει... πού θα πάει! Αλλά με την ευκαιρία θα σας ομολογήσω κάτι. Νομίζω πως δεν υπήρξα ποτέ τόσο ευτυχισμένη όσο από τότε που άρχισα να φτιάχνω πράγματα με τα χέρια μου. 
Τόσα χρόνια μόνο διάβασμα και σπουδές. Διάβαζα ακόμα κι όταν δούλευα στον τομέα μου. 
Και τώρα διαβάζω και πολύ μάλιστα, αλλά υπάρχει ισορροπία. 
Μελέτη - δημιουργία - χειρωνακτική ενασχόληση. Το τέλειο!

Ελπίζω να σας έδωσα ιδεούλες! Θα γίνουν σχετικές αναρτήσεις για κάποια απ' αυτά. 
Αν έχετε κι άλλες ιδέες για μια τρελή σαπωνοποιό, 
παρακαλώ πολύ να τις μοιραστείτε μαζί μας. Ψυχικό θα κάνετε!
 

14 σχόλια:

Deni Argiropoulou είπε...

Εντάξει, το νέο μέλος της οικογενείας, ο Lavender Cat, είναι όλα τα λεφτά!!! Κλέβει την παράσταση!!! Ελπίζω ότι δεν παθαίνεις αλλεργία μαζί του!!!! :) :) :)

Blondbrained είπε...

Τον έχω μουρλάνει στο ζούπηγμα! Έχει περάσει όλα τα τεστ αλλεργίας!!!!!!!

Katerina L. είπε...

Τι χείμαρρος είσαι εσύ κοπελάρα μου;;;; Τρέλανέ μας κι άλλο!!!! Αναμένουμε αναλυτικές οδηγίες για όλα τα προαναφερόμενα εννοείται εεε;; ΠΕΓΚΥ, ΖΕΙΣ, ΕΣΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΣ!!!! χαχαααχα <3 <3 <3

Blondbrained είπε...

μουρλοκομείο :P Πείτε μου για ποιο θέλετε να κάνω ανάρτηση πρώτα. :) Διαλέξτε εσείς!

Ανώνυμος είπε...

Δεν μπορω να πω, σε εχει πιασει ο ιστρος της διμιουργιας αλλα να πιασεις ολλα τα πεδια;[οι πλανητες σου φταινε!!!]ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!! ολα ειναι πανεμορφα αλλα ο Lavender gatoulis εχει πολυ φατσουλα πονηρη και θελει να μας πει:<>.[πηρα φορα ε!]δε μου λες τα δαχτυλα σου ποσες φορες τα τρυπησες;[εγω αρκετες]αναρωτιεμαι η μπλουζα που λεγαμε τι εγινε; τσαο μπαμπινα!!!Στελα

Ανώνυμος είπε...

το παραπανω σχολιο σβηστο μου βγηκε μισο.το ξαναγραφω.Δεν μπορω να πω σε εχει πιασει ο ιστρος της διμιουργιας αλλα να πιασεις ολλα τα καλυτεχνικα πεδια;[οιπλανητες φταινε!!]ΜΠΡΑΒΟ!!!!
ολα ειναι πανεμορφα αλλα ο γλυκουλης
Lavender gatoulis εχει πολυ φατσουλα πονηρη και νομιζω οτι θελει
να μας πει:κουκλες τιποτε δεν ειδατε ακομη.....[πηρα φορα ε!μαθαινω πεγκυ μου μαθαινω...]
δε μου λες τα δαχτυλα σου ποσες φορες τα τρυπησες;[εγω αρκετες]αναρωτιεμαι ομως η μπλουζα που λεγαμε τι εγινε;
τσαο μπαμπινα!!!!Στελα.

Ευστρατία είπε...

Μπράβο Πέγκυ μου!! Πολυτάλαντη!! Όλα είναι πολύ ωραια, περιμένουμε αναρτήσεις!! Εγώ θα ήθελα να μας δείξεις το lotion bar η το wax bar για ενυδάτωση!! Και το υγρό σαπούνι τέλειο φαίνεται! Βασικά όλα τα θέλουμε:P

Ανώνυμος είπε...

ναι,ναι όλα τα θέλουμε.
Pls, ξεκίνα αναρτήσεις, κάθε λίγο και λιγάκι μπαίνω και βλέπω τι βάζεις.
Κυριακή.

E είπε...

Θα σπάσω κούπες για τα λόγια που' πες.

Δαγκωτό Lavender Cat σε δημοτικές και ευρωεκλογές!

Όσο για την οικοδέσποινα, "πόσα θέλεις να μας τρελλάνεις Πέγκυυυυυυυυυυυυυυυ;"

Ανώνυμος είπε...

Παιδάκι μου δεν σταματά ποτέ η μηχανή; Το βράδυ κοιμασε η μπααααα!!!! Έχω ξετρελαει με τα καινουρια καστιλακια αλλα δεν μπορω να βρω πουθενά μουργα Θα ειναι το ίδιο μονο με λαδι η όχι; Σε φιλώ Μορφω

Χρυσούλα Φραγκιουδάκη είπε...

πω πω πότε στάματας εσυ??? μμμμ...όλα έχουν πολύ ενδιαφέρων...το σαπούνι κρέμα μου έκανε πολύ εντύπωση!! πότε θα μας το ανεβάσεις? με έχεις κάνει κ λατρεύω τα σαπονάκια..πραγματικά και κάθε φορά με εξιτάρεις ακόμα περισσότερο..σε ευχαριστώ για αυτό! :-)

Ανώνυμος είπε...

teleia ola!!!! gioulh

Ανώνυμος είπε...

ερώτηση: όλες αυτες οι συνταγές γίνοντε μόνο στο φούρνο? πχ εγω εχω υπομονη να περιμένω να σφιξει μεχρι την αλλη μερα οπως και να περιμένω 2-3 μηνες να ωριμάσει.
ερωτηση 2 :μπορώ να βάλω θείο-θειαφι μέσα στο σαπούνι μου? είναι το μόνο που διώχνει τους εντονους ερεθισμους στο πρόσωπο μου που κανεις δεν ξερει απο που βγαίνουν,και αν ναι που το βρίσκω? ευχαριστώ!!!

ευα είπε...

ευα .ασχολουμε εδω και λιγο καιρο με τα φυτικα παρασκευασματα ,κρεμες ,αλοιφες κλπ με εκπληκτικα αποτελεσματα .δυστυχως ο κοσμος δεν εχει και τοσο εμπιστοσυνη στη φυση ,οι φαρμα-
κευτικες εταιρειες θησαυριζουν....... αποφασισα λοιπον και λογω παραγωγης λαδιου και εκανα
και σαπουνι,τρελαινομαστε να λουζομαστε ,να πλενουμε τα χερια μας ,εκει που επαθα πλακα
ειναι στα πιατα.....τριζουν κυριολεκτικα.....κατευθειαν το σαπουνι στο σφουγγαρι,τελειο
αφρο....οι λεκεδες στα ρουχα εξαφανιζονται.......περιμενω νεα καλουπια τελεια και συνεχιζω
.....