Παρασκευή, 16 Μαΐου 2014

Aroma me for ever! Η κατασκευή!

Καλά, όχι φορέβερ, αλλά για αρκετές ωρίτσες σίγουρα!

Ώρα για τα αρωματοκοσμηματάκια μας! 

Για όσους δεν θυμούνται ή δεν διάβασαν, έχει ήδη αποδειχτεί από έρευνες επιστημονικές πως μέσω της όσφρησης ο εγκέφαλος δραστηριοποιεί αντίστοιχα "συστήματα" του οργανισμού και ενεργοποιεί συγκεκριμένα συναισθήματα, ορμόνες και λειτουργίες. Η αγαπημένη μας κινητοποίηση είναι η ενεργοποίηση της διαδικασίας τις λιπόλυσης μέσω των αιθέριων του λεμονιού και του γκρέιπφρουτ.

Και είπαμε κι εμείς: πώς θα έχουμε πάντα μαζί μας αυτό το κλειδάκι που ανοίγει τις πόρτες του παραδείσου (βλ. λιπόλυση). Με ένα όμορφο μενταγιόν είναι η απάντηση.

Και πώς το φτιάχνουμε το όμορφο μενταγιόν; Είχαμε δώσει ένα λινκ, το ξαναδίνουμε: ΕΤΣΙ φτιάχνουμε το όμορφο μενταγιόν, με πηλό terracota. Εγώ χρησιμοποίησα πηλό που δεν χρειάζεται φούρνισμα.

Επειδή οι περισσότεροι δεν έχουμε σφραγιδούλες για να σταμπάρουμε τα μενταγιόν μας, αυτοσχεδιάσαμε και ιδού τα αποτελέσματα...




Δεν πήγε κι άσχημα η προσπάθεια, ε; Το κόλπο πανεύκολο. Χρησιμοποίησα για τα περισσότερα φόρμες σιλικόνης μικρές (σαν αυτή στη φωτογραφία αριστερά), τις οποίες γύριζα ανάποδα και πίεζα σταθερά αλλά απαλά στον πηλό μου. Εκτός από το πάνω αριστερά,όλες αυτές οι φωτογραφίες είναι από καλούπια τέτοια. Τα υπόλοιπα έγιναν από βραχιόλια, κρεμαστά κλπ, που μαράζωναν από την λύπη τους κλεισμένα μέσα στην κοσμηματοθήκη των κοριτσιών κυρίως αλλά και τη δική μου. Ανακύκλωση υλικών και πάλι! 

Αλλά προφανώς δεν φτιάξαμε μόνο αυτά (είχα και τις κόρες "βοήθεια"). 500γρ πηλός εξανεμίστηκαν στο δεκάλεπτο! Είμαστε δημιουργικές γυναίκες, τι να κάνουμε! Δε με πιστεύετε; Δείτε τι έφτιαξαν οι κόρες, εμπνευσμένες από τα αρώματα! Λέλουδα... από φούστες Μπάρμπι, καλαμάκια και το άρωμα της γιαγιάς! Μεγάλη επιτυχία τα λέλουδα! Ο Λεπά θα έκανε πάρτι. Αλλά Λεπά δεν μας βρισκόταν. Εμείς κι εμείς ήμασταν και ένα μισόκιλο πηλού, που του δώσαμε και κατάλαβε!
Λουλούδια στα λουλούδια!
Φέρτε πιάτα να σπάσουμε!
Τα πραγματικά Λουλούδια της ζωής μου!

Αφού αυτοσχεδίασαν το λοιπόν οι αγάπες μου, και με άφησαν για λίγο να παίξω κι εγώ, δείτε τι έφτιαξα με τις αυτοσχέδιες σφραγίδες μας (όταν βαρέθηκα να τις χρησιμοποιώ για στάμπες):


Έχω αφήσει τη βελόνα (μεγάλη βελόνα) μέσα στην τρύπα για να μη μου χαλάσει, γιατί είναι στο πλάι οι τρύπες σ' αυτό το στέλεχος.
 Όπως θα καταλάβατε, καλό είναι όταν βάζουμε στελέχη μέσα στον πηλό μας, να ανοίγουμε τις τρύπες του μενταγιόν εκεί που είναι οι τρύπες του στελέχους μας, ώστε όταν κάποτε σπάσει να μην χάσουμε το στέλεχος, αλλά μόνο τον πηλό! Σημειώστε πως αν προσθέσουμε οτιδήποτε μέσα στον πηλό, τις σταγόνες του αιθέριου θα τις βάζουμε από την άλλη πλευρά, για να μην μας λεκιάσει το μέταλλο. Πάρτε κι άλλες ιδέες:



Μπορείτε να πλάσετε τον πηλό γύρω από το στέλεχος
ή/και να τον κόψετε με ένα μαχαίρι στο σχήμα που θέλετε.




Αυτό το πέρασα γύρω-γύρω και πίσω με ένα
δαχτυλίδι μου, για να κάνει τους "πόρους".
Και το ζωδιακό!


Η τρικέρτα έχει βγει κούκλα. Γενικώς όλα είναι καταπληκτικά
από κοντά, τώρα που στεγνώνουν κιόλας και "ανοίγει" το χρώμα!
Είναι πολύ εντυπωσιακά! Χάνουν στις φωτογραφίες!
Πάνω-πάνω, μενταγιόν με τα αρχικά των "παιδιών" μου.
Οι δύο κόρες μου, Ξένια και Άσπα, και ο βαφτισιμιός μου, Άγγελος.
Τώρα... τυχαίο είναι που τα δυο λιοντάρια έχουν τα ίδια αρχικά;;;;;
Δε μας σώζει τίποτα, λέμεεεεεε!
Και επιτέλους εδέησε να βάλουμε τα πρώτα, αυτά που σχεδόν έχουν στεγνώσει από την πρώτη φουρνιά που φτιάξαμε με τις τσούπρες, οι οποίες είναι περιχαρείς (για του λόγου του αληθές, δείτε παρακάτω στις φωτό), και ενθουσιάστηκαν με το όλο πρότζεκτ, και η βραδιά μας συνεχίστηκε πολύ αρωματικά, αφού είχαμε παιχνίδι στην επιλογή αρωμάτων. Μία σταγόνα πίσω (δύο εγώ, γιατί ήταν δύο τα αιθέρια) και μοσχοβόλησε ο τόπος όλος. Κάποια στιγμή που έσκυψα πάνω από τη μικρή που είχε επιλέξει το νερόλι (μμμμμ... το χρυσούλι μου), μύριζε σαν νερατζιά το μωρό μου, μου 'ρχόταν να το ζουπήξω, αλλά έπαιρνα εισπνοές από το δικό μου μετά και χαλάρωνα!

Προς το παρόν διάλεξα την τρικέρτα-σφραγίδα,
με άρωμα λεμόνι-γκρέιπφρουτ (εννοείται!!!!)
Τη φορώ και πετώ!

Το νερόλι της οικογένειας
Λεμόνι-γκρέιπφρουτ, σαν τη μαμά,
αν και αρχικά προτίμησε λεβάντα.



















Και η τελική επιλογή της μεγάλης.
Ο αρκουδούλης Λεμονέν!

Σε γενικές γραμμές περάσαμε χάρμα και το συστήνω σαν ένα πρότζεκτ-παιχνίδι, όπου θα διασκεδάσουν όλοι! Μείνετε συντονισμένοι, γιατί ευθύς αμέσως ακολουθούν διάφορες συνταγές-προτάσεις, γιατί καλό το παιχνίδι και οι φατσούλες, αλλά μας ενδιαφέρει το πρακτικόν του θέματος!

Ως την επόμενη ανάρτηση, λεμονογκρεϊπφρουτένιους χαιρετισμούς σας στέλνω, και δεν ξέρω αν θα βοηθήσει με αυτό που λέγαμε στην προηγούμενη ανάρτηση, αλλά ότι σε αναζωογονεί η μυρωδιά, ναι... όντως! Και μπορεί με την αλλεργία η οσφρητική μου ικανότητα να έχει πέσει στο 20%, αλλά πάραυτα λαμβάνω υπέραρκετά "σήματα" δροσιάς από το μπούστο μου!

Επανέρχομαι!

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ, ξέχασα. Μην ανησυχείτε με τον χαμό που θα δημιουργηθεί από τον πηλό στην κουζίνα. Καθαρίζει πανεύκολα, και ξεπλένεται στο λεπτό!

Για κλείσιμο, πάρτε και μία πανοραμική των... σφραγίδων aka στελεχών που πήγαν υπέρ πίστεως και αρωματοθεραπείας...









14 σχόλια:

Έφη Π. είπε...

Ε αν υποψιαστώ ότι θα τρέχω να αγοράζω και πηλούς τώρα.....Αλλά θα τρέξω γιατί όλα ήταν φοβερά!!!!!
Μπράβο στα όμορφα κορίτσια και μεγάλο μπράβο και στη μαμά για την ιδέα!

Deni Argiropoulou είπε...

Ωρέ, ακοίμητες εργάτριες της τέχνης και της ομορφιάς!!!! Τέλεια φαίνονται. Α, παπαπαααααα, άντε να τελειώσω με τις κρεμούλες να πάω για πηλό. Η πιο ωραία ιδέα είναι που έβαλες τις κοριτσούδες να συνδημιουργήσουν. Ευτυχώς και την άλλη εβδομάδα έχουμε 4 ήμερο οπότε λέω να στρώσω το σφεντόνα!!!! Δεν θα του πω ότι του έφτιαξες και δικό του για έκπληξη. Αααααααααααα! πάρτε βαθειές ανάσες και όνειρα γλυκά σε όλες τις όμορφες και προκομένες κόρες!!! Φιλούμπες :)

Blondbrained είπε...

Μόνο ένα δικό του; Χα! Δεν κατάλαβες, γλυκιά μου! Θα φτιάξω κι άλλα και θα διαλέξω κι απ' αυτά! Κι εσύ έχεις να διαλέγεις για αρχή, αλλά έχει και συνεχεια τα πιο τελειοποιημένα! :)

Έφη.... δεν φαντάζεσαι τι ωραία αίσθηση είναι να έχεις το άρωμα μέσ' τη μύτη σου! Άλλος΄ανθρωπος νιώθω! Καλά λένε...

BlueAngel είπε...

Είναι κούκλες.Τι υπέροχα πλάσματα είναι αυτά;
Να είστε όλοι σας καλά να φτίαχνετε μαγικά πραγματάκια...
Από όλη την ανάρτηση (συγγνώμη) αλλά εγώ κόλλησα στις μικρές σου!
Απο πηλό άλλο τίποτα στο σπίτι!Απο βδομάδα θα παιξω μαζί με τις δικες μου.
Αυτο με τη μυρωδιά που λες, το βλεπω με το λαδάκι της υπόφυσης που προμηθεύτηκα προσφατα.
Τα ονειρα ειναι λες και βλεπω ταινια ενω πριν δεν θυμομουν τίποτα...
Μακια!

Blondbrained είπε...

Όταν λες προμηθεύτηκες; Πες μου ότι το αγόρασες να τρελαθώ!!!! Όχι, πες μου!!!!!!

Αυτά να τα φτιάξεις ασχέτως. Είναι πολύ αναζωογοννητικό!

Katerina L. είπε...

Κι εχω αγοράσει ένα πηλό τόσο καιρό για να φτιάξω αυτά τα μενταγιονάκια αρωματοθεραπείας και όλο το ανέβαλλα... με έβαλες στην πρίζα πάλι αγαπημένη Πέγκυ!!! Οι κούκλες σου είναι απίστευτες... και είναι τυχερές γιατί με τέτοια μαμά έχουν ένα εκπληκτικό πρότυπο να παρακολουθούν και γιατί όχι να ακολουθήσουν... μπράβο σου Πεγκούλα!

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

Πέγκυυυυ αξιζε η αναμονή χαχαχαχα. Καλέ τι τσαχπινοκούκλες είναι αυτές?? να τις χαίρεσαι καλή μου! στα χνάρια της μαμάς της βλέπω! χτες το βράδυ είχε γίνει κατάληψη στο πι σι απο τον καλό μου και κατάφερα να ρίξω μόνο μια ματιά.. σήμερα όμως το απόγευμα, θα αραδιάσω τα ξεχασμένα κοσμήματα στο κρεβάτι (είναι πολλά τρομάρα τους) και θα ξεπατικώσω ιδέες.. θα κοιτάξω να σου στείλω στο μαιλ σου τις δημιουργίες μου, γιατί εδώ δεν ξέρω να "σηκώνω" φωτος.. έχουμε δουλειές με φούντες το απόγευμα! Σι γιου!

Blondbrained είπε...

Περιμένω φωτογραφίες, και θα τις ανεβάσωε γώ μετά :) :) :)

ΑΚολουθούν συνταγές το βράδυ. Πάντως εμένα με επηρεάζουν ήδη στη διάθεση όταν τα φοράω, και οι μικρές δεν τα βγάζουν από πάνω τους :)

Ευστρατία είπε...

Πέγκυ μου να χαίρεσαι τις κούκλες σου!! Ειναι πανέμορφες!! Όλες οι δημιουργίες σας είναι πολύ ωραίες! Από δευτέρα πάω να προμηθευτώ πηλό.. Περιμένω τις συνταγές σου!

BlueAngel είπε...

Ναι....... Το αγόρασα......
Και αυτό και αποσμιτική και θερμαντική κοιραλοιφή.
Να είναι καλά το σαιτ της Φαιζα!
Αυριο θα προμηθευτω και καποια αιθερια και μετα θα το ριξουμε στη γλυπτικη!!

Blondbrained είπε...

Είμαι εδώ να θυμάσαι, κοριτσάρα μου, ε;

Ασχέτως, με πολλή χαρά σας ενημερώνω ότι το σύστημα δουλεύει με το παραπάνω! Έκανα και πείραμα δύο μέρες με το λεμόνι - γκρέιπφρουτ (σήμερα έβαλα και μέντα) και δεν το πιστεύουν τα ματάκια μου αυτό που βλέπω στη ζυγαριά μετά από 2 μέρες επιστροφής στις παλιές μου συνήθειες (επί τούτου το έκανα όμως, ήδη μου λείπουν τα βοτανάκια μου)... Ούτε φαγόπυρο ούτε βότανα ούτε προσοχή στο τι τρώω (έφτιαξα και παγωτό).... κι όμως... ΚΙ ΟΜΩΣ! Βάλτε το, θα με θυμηθείτε! Σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα, θα δούμε πολλά ωραία. Από αύριο επιστρέφω στην προσπάθεια :) :) :) LONG LIVE AROMAS

Ανώνυμος είπε...

καλημερα,εγω θα τα φτιαξω με κουπατ[εχω κουπατ σε μικρο μεγεθος-μπουκιας]
οπως τους κουραμπιεδες και θα τα στολισω με στρας,χαντρες,περλες και διαφορα ασημενια πραματακια που εχω.μολις τα φτιαξω θα σας πω εαν γινονται ομορφα.Φιλακια Στελα.

Ε είπε...

Blondbrained, κι άν έχεις φτιάξεις και μέσα απ' αυτά σε γνώρισα.
Αλλά οι κοπελούδες είναι ΟΤΙ καλύτερο έφτιαξες! Γενναιόδωρη κι η φύση στην ομορφιά τους. Να τις χαίρεσαι.

Για τα άλλα δεν το συζητώ....

Blondbrained είπε...

Στέλλα, θέλουμε φωτογραφίες. Θα βγουν και τα δικά σου ανάρτηση! ΤΕΛΟΣ!

Εύη μου γλυκιά! Τα κορίτσια μου μου δίνουν έμπνευση και διάθεση και δύναμη να δημιουργώ όλα τα άλλα. Να 'σαι καλά, γλυκιά ψυχή! :)