Κυριακή, 11 Μαΐου 2014

WAX my hands, dear...


Σαν πολύ καθίσαμε και το ρίξαμε στη μίρλα!

Ήρθε η ώρα να φροντίσουμε -και πάλι- τον εαυτό μας. Και όπως καταλάβατε άρχισε η επόμενη περίοδος φρενίτιδας στις αναρτήσεις! Είμαι των άκρων. Κλέβω χρόνο από τα 10.000 πράγματα που επιμελούμαι καθημερινά και του δίνω και καταλαβαίνει, και μετά ξανά-μανά επιστροφή στον ΠΟΝΟ! (έλα που δε μ' αρέσει.... σας έπεισα, ε;)

Με την ευκαιρία να ενημερώσω πως επιτέλους μελετώ για το πτυχίο αρωματοθεραπείας, με έναν άνθρωπο που θαυμάζω απεριόριστα εδώ και δύο χρόνια! Δεν το συνεχίζω εδώ! Θα γίνει ειδική ανάρτηση και πάρτι και διαγωνισμός και ό,τι άλλο γουστάρετε, όταν με το καλό το πάρω το τιμημένο!!!!! Αυτός ήταν και ένας από τους 10.000 λόγους που χάθηκα πάλι. Πάντα βρίσκω λόγους να χάνομαι. Είναι τόσο εύκολο. Δεν ξέρω πώς τα καταφέρνω, αλλά ειλικρινά δε δυσκολεύομαι καθόλου!

Τέλος πάντων, ετοιμάστε πάλι τα χαρτιά και τα μολύβια σας, ετοιμάστε τα υλικά σας, σηκώστε μανίκια (γράψτε λάθος, μάλλον ήδη φοράτε κοντομάνικα πια) και καλώς ήρθατε πάλι στο σπιτικό μου.

Απόψε φτιάχνουμε τα αγαπημένα σας wax bar ενυδάτωσης, aka lotion bars. Δεν τα λέω lotion bars, γιατί δεν ξεκίνησε έτσι η "ιδέα". Η ιδέα ήταν να γίνουν portable οι αλοιφές μου και πιο εύχρηστα κάποια από τα λάδια, αλλά η βασική συνταγή ενδείκνυται μια χαρά για ενυδάτωση, οπότε πείτε τα όπως θέλετε.

Τα wax bars μπορούν να φτιαχτούν με ένα σωρό υλικά. Αν ψάξετε στις ιστοσελίδες του εξωτερικού, θα χάσετε τα αβγά, τα πασχάλια, και τα λάδια σας! Ως συνήθως σας έβγαλα από τον κόπο και σας γλύτωσα χρήμα, κάνοντας η ίδια όλα τα πειράματα και τις δοκιμές που θα θέλατε να κάνετε. Έβαλα από  cocoa butter μέχρι rose hip! Κατέγραφα τα πάντα με επιστημονική συνέπεια: πόσο κρατάει η ενυδάτωση, πόσο αντέχει σε σκληρές συνθήκες (βλ. πιάτα), πόση λίγδα αφήνει, κι ένα σωρό άλλες παραμέτρους που για μένα ήταν πολύ σημαντικές.

Είναι αδύνατον τα γούστα όλων μας να ταιριάζουν, βέβαια, αλλά δεδομένης της θετικής ανταπόκρισης στα wax bar που έχω δώσει ως τώρα, θα έλεγα πως τελικά είχα δίκιο για τη συνταγή. Για άλλη μια φορά αποδείχθηκε περίτρανα πως η τελειότητα κρύβεται στην απλότητα! Θα μοιραστώ λοιπόν μαζί σας την απλούστατη, υπέροχη και flexible συνταγή για ενυδατική wax bar (και όχι μόνο), μια συνταγή που προσφέρει μια μπάρα αρκετά μαλακή ώστε να απλώνεται όμορφα και χωρίς να νιώθετε άβολα στη χρήση της, αλλά και αρκετά συμπαγής και σκληρή ώστε να μη λυώνει ούτε σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες. Καλό είναι να την έχετε σε λίγο χαρτάκι και μέσα σε ένα κουτάκι πλαστικό ή μεταλλικό, για να είστε σίγουρες ότι δε θα έχετε κανένα περίεργο "ατύχημα" μέσα στην τσάντα σας, πχ να σας λαδώσει κινητά ή τσιγάρα.

Τρία είναι τα υλικά μας: 
Βούτυρο καριτέ, λάδι καρύδας, και μελισσοκέρι. 

Αυτή είναι και η συνταγή σας!!!! Ναι, μην ψάχνεστε άλλο! Αυτή ακριβώς είναι η συνταγή σας. Ίσα μέρη από αυτά τα τρία υλικά. Υπολογίστε λοιπόν τι θέλετε να φτιάξετε και απλώς φτιάξτε το! Πώς; Λυώστε το μελισσοκέρι σας σε ένα μπρίκι, και μετά προσθέστε τα άλλα δύο υλικά και ανακατέψτε καλά να ενσωματωθούν. Βάλτε αμέσως στο καλούπι ή στα καλούπια σας, γιατί πήζει τάχιστα!

Πού το χρησιμοποιείτε; Παντού! Παντού όμως. Χείλη, πρόσωπο, σώμα, χέρια, πόδια... Και μπορείτε να το φτιάξετε ειδικά για συγκεκριμένες περιοχές (πχ για το ξύρισμα/πρόσωπο, ή για τα χείλη)

Μερικά τιπς για επιπλέον τσαχπινιές.

1. Θέλετε να προσθέσετε άρωμα; Θα βάλετε το αιθέριό σας (κατά προτίμηση) μέσα στο καλούπι σας. Με το που θα το βάλετε, περιμένετε να αρχίσουν να στερεοποιούνται οι άκρες. Τότε προσθέστε τα αιθέριά σας (που καλό είναι να τα έχετε έτοιμα σε ένα ποτηράκι αν είναι περισσότερα από δύο), ανακατεύοντας, με προσοχή μην τα χύσετε όλα, με μία οδοντογλυφίδα! Ενδεικτικά, για 100γρ μπάρας χρειάζεστε 30 σταγόνες νερόλι διαλυμένο (όχι το καθαρό), αλλά περισσότερο αν βάλετε λεβάντα ή τριαντάφυλλο (γύρω στα 35 με 40, ανάλογα με το αιθέριό σας). Δοκιμάστε με ό,τι αρωματικά εκχυλίσματα θέλετε. Βρείτε τις δικές σας αναλογίες στα αρώματα.


2. Θέλετε να φτιάξετε εντομοαπωθητικό; Αντί να κάθεστε να φτιάχνετε με αλκοόλ κλπ, που μπορεί να πειράξει και το δερματάκι σας, φτιάξτε ένα με αυτή την μπάρα, που θα λειτουργήσει και ενυδατικά. Φτιάχνω μπάρα ειδικά για αυτή τη δουλειά, αλλά μια χαρά μπορεί να δουλέψει και στην απλή συνταγή, χωρίς τα έξτρα έλαια. Ενδεικτικά αιθέρια, από τα οποία μπορείτε να βάλετε έως και 10 σταγόνες από το καθένα, και μέχρι 4-5, σε μία μπάρα των 100γρ: ευκάλυπτος, γεράνι, lemongrass, λεβάντα, κέδρος, τεϊόδεντρο, δυόσμος, σιτρονέλα, δεντρολίβανο. Παίξτε με τη μυρωδιά σε ένα ποτηράκι, μέχρι να καταλήξετε στα αιθέρια και τις αναλογίες (γιατί η μύτη είναι πολύ προσωπικό πράγμα, κυρίες και κύριοι!) και απολαύστε τα βράδια σας χωρίς τσιμπήματα! Αν βάλετε μόνο λεβάντα, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε μωρό μέχρι 2 μηνών, αλλά μην περιμένετε θαύματα. Άνω των δύο μηνών μπορείτε να προσθέσετε και το τεϊόδεντρο.

3. Θέλετε να φτιάξετε λιπ γκλος; Δεν υπάρχει καλύτερη συνταγή. Βελούδινη υφή, διάρκεια, αποτέλεσμα ματ αλλά εντυπωσιακό! Προσθέστε χρώμα με λίγο σκόνη από το ρουζ σας που θα το ανακατέψετε με τα λάδια σας (περισσότερες ιδέες με αυτό, σε άλλη ανάρτηση).

4. Θέλετε να φτιάξετε μια μπάρα για τις πρώτες βοήθειες; Για τσιμπήματα από κουνούπια; Για χτυπήματα; Πιο κάτω θα βρείτε βασικές συνταγές που μπορείτε να δοκιμάσετε και να "πειράξετε" όσο θέλετε (μέσα σε λογικά πλαίσια, αν θέλουμε να έχουμε το αποτέλεσμα για το οποίο προορίζονται). 

Για πρώτες βοήθειες: εγχύστε σε ένα από τα δύο βούτυρα ή και στα δύο βούτυρα, καλέντουλα. Για αυτή ειδικά τη συνταγή μπορείτε να μειώσετε στο μισό το λάδι καρύδας, αντικαθιστώντας το με βαλσαμέλαιο. Και με την ευκαιρία να σας επιστήσω την προσοχή σε κάτι πολύ σημαντικό (θα γίνει και ανάρτηση γι' αυτό οσονούπω). ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ... ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ, μα ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ, μην βάζετε σύμφυτο σε τραύματα βαθιά. Έχω δει να το διαφημίζουν και να το πουλάνε κάτι ασυνείδητοι σε αλοιφές για ανοιχτές πληγές, για επούλωση, λέει. ΜΑ ΕΛΕΟΣ! Όλο λέω να κρατήσω το ρημάδι μου κλειστό, μα εδώ παίζονται ζωές! Πόσο άσχετοι και ασυνείδητοι μπορεί να είναι μερικοί άνθρωποι; Θυμώνω, απορώ και συγχίζομαι σε σημείο που με πιάνει δύσπνοια από τα νεύρα δηλαδή!!!! Πού το βάζεις το σύμφυτο κυρία μου στο τραύμα που χάσκει; Για να πάθει καμιά σήψη ο άλλος;;;;; Ανάθεμα τα πτυχία που διαφημίζεις πως έχεις!!!! ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΣΑΣ ΙΚΕΤΕΥΩ!

Τα είπα και ξεθύμανα.... Το λοιπόν, πού είχαμε μείνει; Α, ναι, αιθέρια που μπορείτε να προσθέσετε για την μπάρα πρώτων βοηθειών: χαμομήλι, λιβάνι (μέχρι 4 σταγόνες στα 100gr), τριαντάφυλλο, λεβάντα, γεράνι.

Για αντιμετώπιση τσιμπημάτων, θα κάνουν καταπληκτική δουλειά τα αιθέρια: λεβάντα, δυόσμος, λεμόνι, περγαμόντο, γεράνι, μελισσόχορτο, τεϊόδεντρο. Αν πρέπει να βάλετε μόνο τρία, βάλτε οπωσδήποτε, γεράνι, μελισσόχορτο, τεϊόδεντρο.... άντε, βάλτε και την λεβάντα, τέσσερα!

5. Βάλτε την μπάρα σας στο κομοδίνο σας και αλοίφετε τα ποδαράκια σας το βράδυ πριν τον ύπνο. Προσθέστε λεμόνι και λεβάντα, και όποιο άλλο αιθέριο αγαπάτε και θα ξυπνάτε με άλλα πόδια. Αυτή η μπάρα είναι ιδανική και για τα χέρια με πανάδες εννοείται! Λεμόνι το θαυματουργό, λέμε!


6. Χρησιμοποιήστε την εναλλακτικά για το ποπουλίνι του μωρού σας, στην αλλαγή της πάνας, όταν βγαίνετε βόλτα, κι εφόσον δε θέλετε να κουβαλάτε την απλή κηραλοιφή σας. Την ίδια δουλειά κάνει, και είναι λιγότερο βαβούρα.

7. Εδώ προσθέστε ό,τι άλλη ιδέα σας κατέβει! Μοιραστείτε την μαζί μας! Spread the love! Spread your wax bar! :)

Αυτά τα ολίγα για σήμερα. Από αύριο έχει ο Θεός πάλι! Σας θέλω σε ετοιμότητα, ε;

Ασπασμούς και -καθυστερημένα- καλό μας μήνα!

19 σχόλια:

Deni Argiropoulou είπε...

Εγραψες!!! Η αλήθεια είναι ότι τα wax bars και τα lotion bars είναι μεγάλη ανακούφιση ειδικά για τους πολυάσχολους ανθρώπους (και ποιός δεν είναι) που δεν προλαβαίνει να περιποιηθεί τα χέρια, πόδια κλπ. Το είδα κι εγώ με τα lotion bars πόσο απήχηση είχαν. Τρελάθηκαν όλοι όσοι τα δοκίμασαν. Με αυτό τον τρόπο δεν υπάρχει δικαιολογία να μην φροντίσεις τα χεράκια σου τουλάχιστον γιατί το έχεις πάντα μαζί σου και σε δευτερόλεπτο μπορείς να χτυπήσεις μια ενυδάτωση. Κι εγώ που τρέχω και δεν προλαβαίνω (γιατί άραγε???) καλή ώρα σαν τη γιατρέσα μας έχω τη μπαρίτσα μου στο κουτάκι της στη τσάντα και ..... φρουππππππ πάω να πάρω το παιδί??? τσάκω μια επάλειψη, πάω για ψώνια???? χτύπα άλλη μια. Οσο για το wax bar της ξηροδερμίας που μου έφτιαξες, τί να πω???? Μου έσωσε τα ταλαίπωρα ποδαράκια μου. Κομοδίνο, από πάνω κουτάκι με μπαρίτσα Πεγκουλινίου για την ξηροδερμία και όταν δεν πέφτω για ύπνο ήδη κοιμισμένη κάνω μια φραααααππππ και το πρωί βηλούδο η πατουσίτσα. Νά'σαι καλά φιλενάδα. Τώρα που είναι άνοιξη και τα μαμούνια ανθίζουν λέω να δοκιμάσω να φτιάξω την εντομοαπωθητική εκτός αν μου τη φτιάξεις εσύ. Χιχιχιχιχιχιχιιιιιιιι!!! Φιλούμπες :)

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

Πέγκυ μου σ ευχαριστούμε πολύ πολύ! Αλλά αυτα τα ομορφα καλούπια, που τα βρίσκεις? αναρωτιέμαι από τότε που μου έστειλες τα δώρα μου.
Φιλιά πολλά σε όλες τις υπέροχες εδώ, και καλό μήνα κ απο μένα!!

Blondbrained είπε...

Ράνια μου, τα συγκεκριμένα τα είχα πάρει από το sensities, αλλά έχει παντού πια. Ακόμα και στο σούπερ μάρκετ είχα βρει κάποια στιγμή. Αν δεις να πουλάνε ατομικά σιλικονάκια για κέικ κλπ, ρίξε μια ματιά και διάλεξε σχεδιάκι :)

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστουμε πεγκυ μας λεει η κορη μου σε σενα και ανασκουμποσου μαμα
λεει σε μενα.Αχ!!Αχ!!Φιλακια Στελα.

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

μμμμααααλιστααααα... σ ευχαριστώ καλή μου! θα κοιταξω πρώτα στο Σ/Μ, λόγω έλλειψης χρόνου κατά πρώτον, και... λόγω προηγούμενης ανάρτησης για το συγκεκριμένο μαγαζί κατά δεύτερον... αν και έστειλα να μου πάρουν καυστική σόδα τις προάλλες από κει (ντροπή μου), αλλά μου είναι δύσκολο να κατέβω πειραιά... είπα να καταπιαστώ βλέπεις επιτέλους με το σαπούνι δεντρολίβανο... όοοταν αξιωθώ να το φτιάξω, θα σου στείλω σχόλια. Φιλιά!

χρυσα ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ είπε...

Πεγκη μου τρισδιαστατη πολυταλαντουχα
αστειρευτη πηγη γνωσης,δημιουργιας,ενεργειας
πφφφφφ τι να πω?
Oλοι οι χαρακτηρισμοι μου φαινονται φτωχοι για σενα...
Σ'ευχαριστω πολυ για OΛA.
Nα σας εχει ο Θεος καλα κουμπαρουλες μου γλυκες
εσας και ολους τους δικους σας.
Aγκαλια σφιχτη.
KAΛHMEPA

Blondbrained είπε...

Ράνια μου, κι εγώ το 'χω κόψει πια. Τα είχα πάρει παλιότερα, αλλά έχει κι ο Μανής στην Γερανίου, και κάτι μαγαζιά με είδη σπιτιού στο δρόμο με τα βοτανάδικα (γεμάτο μιλάμε) και σε σούπερ μάρκετ. Μην αγχώνεσαι :)

Στελίτσα μου, αυτό το τσαγάκι σου κοπελάρα μου! Και να σου πω ότι το φαγόπυρο όχι μόνο κάνει δουλειά, αλλά το έχουμε λατρέψει όλοι στην οικογένεια! Ξέρεις τι είναι να τρως κρέπες πχ και να χάνεις τα κιλάκια βρουμ βρουμ, να φεύγουν σαν το νεράκι; :) Μην ανασκουμπώνεσαι ακόμα όμως, γιατί ακολουθούην ι άλλες συνταγές... από σήμερις το απόγευμα.... ίσως μπορείς να ανασκουμπωθείς! χαχααχα Φιλιά στην κόρη σου. Είναι πολύ τυχερή για τη μαμά που έχει (το ξέρει όμως, τι λέω)

Χρυσή μου Χρύσα, αγαπημένη! Να 'σαι πάντα καλά. Οι ευχές σου είναι πάντα τόσο αληθινές, που νιώθω την ενέργειά τους στην καρδιά μου! Να είσαι πάντα καλά, κορίτσι μου γλυκό :)

Ευστρατία είπε...

Τι ωραία συνταγή Πέγκυ μου!!! Θα την δοκιμάσω σήμερα κιόλας!! Θα φτιάξω ένα για ενυδάτωση με τριαντάφυλλο.. Να σε ρωτήσω, το ρωμαικό χαμομήλι που έχει ο Μάνης είναι καλο΄; Το έχεις δοκιμάσει;

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

α!??! τι, τι γινεται με το φαγόπυρο? εε? τι έχασα?? πείτε μου κ εμενα καλιε το φτωχο, τι τσαϊ ειναι αυτο? το θελωωωωωω!

Blondbrained είπε...

Ευστρατία μου, ο Μανής δυστυχώς δεν έχει ρωμαϊκο χαμομήλι, έχει το μπλε, το γερμανικό. Το οποίο είναι εξαιρετικό, κατευναστικό, κάνει περισσότερο για πόνους, αλλά και χαλάρωση. Είναι πολύ καλό, να το δοκιμάσεις. Να φτιάξεις και τη μπάρα σου, θα την λατρέψεις! Να κάνεις και δωράκια. Ξέρεις τι υποχρεώσεις θα βγάλεις μετο τίποτα; :)

Ράνια, Ράνια, Ράνια!!!!!!! Η αγαπημένη Στέλλα θα μου δώσει την άδεια (δεν ξέρω, θα περιμένω επισήμως να μου το πεί) να αναρτήσω κάποιες συνταγές για τσαγάκια που μου έδωσε. Καλά, ένα τσάι που μου έφερε δώρο, δεν το συζητώ. Σου αλλάζει τη διάθεση! Πετάς, κολυμπάς, και χορεύεις όλα μαζί σε ένα! :) :) :) Το δε φαγόπυρο θα γίνει μέχρι αύριο ειδική ανάρτηση, και θα γίνει και πιο ειδική ανάρτηση σε δύο μήνες με το πρόγραμμα που έφτιαξα με αφεψήματα που βοηθούν στο αδυνάτισμα και την καλή υγεία. Σε δύο μήνες, για να ενημερώσω για το τελικό αποτέλεσμα, και να δείξω φωτογραφία από το νέο παντελόνι που θα έχω πάρει (ξέρει η κουμπάρα χαχαχαχα) Ετοιμαστείτε για πολύ μεγάλο σοκ! (με την καλή έννοια) :) Ες αύριον τα σπουδαία (μερικώς...)

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

ανυπομονω!!! εν τω μεταξύ, επειδή ειμαι τρρρομερα ανυπομονη, και ανυπομονωντας, ψαχνω ηδη στο google!
μου δωσατε κινητρο!

Ευστρατία είπε...

Όντως είναι πολύ καλή ιδέα για δώρο! Την έφτιαξα την μπάρα αλλά δεν μου πέτυχε..Έλιωσα το κερί και μετά έβαλα τα αλλα 2 λάδια, όμως δεν μου έλιωναν με τίποτα και τα έβαλα στο καλούπι με κομματάκια. Δεν ξέρω πιο από τα δυο έκανε το ζόρικο, μάλλον το καρίτέ.. Επίσης το μπουκαλάκι με το αιθέριο τριαντάφυλλο κάτι έπαθε και δεν έσταζε ,οπότε έβαλα λεμόνι..Μυρίζει καταπληκτικά πάντως, έχω πασαλειφτεί ολόκληρη..:)

Blondbrained είπε...

Ευστρατία, αποκλείεται να μην σου έλυωναν. Μήπως δεν τα άφησες αρκετά; Θα τα ανακατεύεις μέχρι να λυωσουν τελείως. Εδώ λυώνει το μελισσοκέρι, δε θα λυώσει το καριτέ; Δε θα κατεβάσεις το μπρίκι από τη φωτιά όταν προσθέσεις τα βούτυρα, θα ανακατεύεις συνεχώς να μην σου "κάψουν", και όταν λυώσουν όλα πια, τότε θα το κατεβάσεις από το μάτι και θα το βάλεις στο καλούπι σου. Ξανακάν' το άμεσα και πες μου (homework, χααχα) :) Περιμένω να μου πεις.

Επίσης, περιμένετε, θα σας βγάλω άμεσα και το πρόγραμμα, γιατί καλοκαίρι έρχεται. Το ξέρω ότι δουλεύει, το έχω ψάξει μέχρι αηδίας από πλευράς ασφάλειας κλπ, είναι κρίμα να αρχίσετε σε δύο μήνες που θα ΕΙΝΑΙ καλοκαίρι.... Πάμε όλες μαζί :) Ετοιμάζω την ανάρτηση αυτή τη στιγμή. Σε κανάδύο ωρίτσες ανεβαίνει! :)

Ευστρατία είπε...

Εννοείται ότι θα το ξανακάνω!! Μάλλον αυτό το λάθος έκανα, ναι, το έβγαλα απο την φωτιά όταν έβαλα τα λάδια και τότε σαν να έκοψαν..και μετά δεν έλιωναν. Θα σου πω νέα την επόμενη φορά..:)

kira είπε...

ΠΕΓΚΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ.ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΡΙΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΡΥΔΑ;Κ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΔΩΡΟ.ΣΕ ΦΙΛΩ

Blondbrained είπε...

Κίρα μου, σοβαρά μιλάς;;;;;; ΣΤείλε μου ένα μέιλ με την διεύθυνσή σου πάλι, σε παρακαλώ! Θα σταλεί άμεσα!

Κορίτσια, αν κάποια δεν έχει παραλάβει το δώρο, ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΕ ΑΜΕΣΑ!!!!!!!!

Συγγνώμη, κορίτσι μου γλυκό!

Χαρά είπε...

Και η άσχετη... ίσες ποσότητες σε γραμμάρια ή σε ml? Ρωτάω γιατί στην κρέμα κρασί-κακάο οι αναλογίες ήταν σε κούπες και είδα ότι είχε διαφορά σε βάρος μία κούπα καριτέ από μία κούπα λάδι καρύδας.

Λέω να τη φτιάξω σήμερα (αν προλάβω)

Blondbrained είπε...

Χαρα....Γκουρού, δηλαδή γραμμάρια :)
Φτιάξ' την! :)

Κίρα, σε παρακαλώ, στείλε μου πάλι μια διεύθυνση, γιατί δεν τη βρίσκω! Θα σου στείλω πάλι το δώρο!

ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΩ! Αν κάποια κοπέλα δεν παρέλαβετο δώρο, ενημερώστε με, μην ντρέπεστε!!!!!!

ΚΙΡΑ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ κορίτσι μου γλυκό!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα θα ηθελα να σας ρωτησω στην μπαρα για τις πρωτες βοηθειες που λετε 4 σταγονες εννοειτε για το χαμομηλι-λιβανι η 4 στ.στα 100γρ.στο συνολο δηλ.απο οποιο αιθεριο θελουμε.ευχαριστω.