Τετάρτη, 8 Οκτωβρίου 2014

Δε φαίνεται καλό....

 ...αλλά είναι! Πιστέψτε με! 



Προσπαθούσα να βρω χρόνο να μπω να κάνω την ανακοίνωση μέρες τώρα, μην σας πω βδομάδες, αλλά ούτε αυτό δεν πρόκαμα!

Εν ολίγοις, κουράστηκα να σας κουράζω με συνεχείς ανακοινώσεις και υποσχέσεις, και αποφάσισα να κρατήσω όλα τα καρπούζια που κουβαλάω στις μασχάλες μου άθικτα και να φτάσουν όλα στον προορισμό τους κι όχι ν' αρχίσω να μαζεύω τα κομμάτια τους από.... το πάτωμα!!!!! Για να γίνει αυτό, όμως, πρέπει να οργανωθώ, πρέπει να τα κουβαλάω λίγα-λίγα τη φορά. 

Το καρπούζι-μπλογκ είναι από τα πολύ αγαπημένα μου, για πολλούς λόγους, και ήταν το πρώτο που σκέφτηκα ότι χρειάζεται προστασία :) Ακριβώς λοιπόν επειδή είναι σημαντικό για μένα, το αφήνω για λίγο κάτω μέχρι να πάνε τα άλλα στο τραπέζι (μ' εκείνα δεν έχω επιλογή χρόνου... είναι κάτι που πρέπει να γίνει ΤΩΡΑ) κι όταν γίνει αυτό, θα έρθω να το πάρω αγκαλιά (όχι πια μασχαλάτο) και να το "φέρω" όμορφα και με ασφάλεια, όπως έκανα στην αρχή.

Ο λόγος που αναγκάζομαι να γίνει αυτό είναι πολύ απλός και πολύ ευχάριστος και σημαντικός για μένα, αλλά θέλω να σας το κρατήσω για έκπληξη. Ελπίζω ότι θα πάει όπως περιμένω, ίσως κάποιοι το υποψιάζεστε, αλλά η αλήθεια είναι πως μόνο δύο άνθρωποι ξέρουν για τι πράγμα μιλάω! Ελπίζω το αποτελέσμα να με δικαιώσει, αν όχι όμως θα έχω κάνει την προσπάθειά μου. Ακόμα κι αν το αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που εύχομαι, ακόμα κι αν φαινομενικά "αποτύχω", πάλι κερδισμένη θα βγω, και θα καταλάβετε τι εννοώ όταν σας πω τι έκανα τόσο καιρό! Το εγχείρημα θα ολοκληρωθεί (θέλω δε θέλω!) μέσα στο Δεκέμβρη. Δεν ξέρω αν θα γνωστοποιηθεί το αποτέλεσμα άμεσα, πάντως κάτι θα ξέρω και τότε, κάτι θα έχω να μοιραστώ.

Το "σπίτι" μου βέβαια δε θα μείνει κλειστό και άδειο μέχρι τότε. Αν χρειαστεί να αναρτηθεί κάτι επείγον ή/και αν στη διάρκεια της εντατικής προσπάθειας με το άλλο... καρπούζι, νιώσω την ανάγκη να έρθω εδώ για να χαλαρώσω και να φορτιστώ με δυναμεις, θα το κάνω... Δεν έμεινε πολύς χρόνος. Ήδη σας έχω ταλαιπωρήσει αρκετούς μήνες με την όλη ιστορία κι εγώ είχα το άγχος ότι δεν ήμουν εντάξει απέναντί σας. Τώρα ξέρετε εν μέρει το λόγο. Και να θυμάστε κάτι: η δύναμη δεν είναι στο πόσα καρπούζια μπορείς να σηκώσεις (σωματική δύναμη), αλλά στο πώς θα διαχειριστείς τη μεταφορά όσο γίνεται περισσότερων χωρίς απώλειες (διανοητική και ψυχική).

Να ξέρετε επίσης πως έτσι κι αλλιώς θα μπαίνω να βλέπω και να απαντώ στα σχόλιά σας, και φυσικά θα βλέπω και θα απαντώ και στα μηνύματά σας στο μέιλ μου. Όπως περίπου έκανα μέχρι τώρα...

Cross your fingers, που λένε, να έχω δύναμη και να πάνε όλα καλά! :)

Σας φιλώ πολύ και μέχρι τότε θα ξαναπεράσω από δω... 

Α ναι, μην ξεχάσω: Μην αφήνετε τα όνειρά σας στη σφαίρα της φαντασίας γιατί τότε γίνονται ΟΝΕΙΡΩΞΕΙΣ. Φέρτε τα στον πλανήτη, εδώ μπροστά σας, μέσα σας, δίπλα σας, παντού γύρω σας, ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ, μέσω της ορθής δράσης, της ορθής σκέψης και της ορθής καρδιάς... Και να το αγαπάτε το όνειρό σας... Και να γίνετε "άτακτα παιδιά" και ανυπάκουα (κλείστε τα αυτιά σε όποιον σας λέει ότι δεν μπορείτε να κάνετε κάτι)... Και τελικά αυτό ακριβώς να κάνετε... να γίνετε 18 χρονών, όταν νιώθατε ότι ο κόσμος σας ανήκε και ότι μπορούσατε να κάνετε τα πάντα. Εν μέρει έτσι ακριβώς είναι. Η βιολογική ηλικία είναι επιρρεπής σε συναισθηματικές αλλαγές και μεταβολές! Εσείς πόσο χρονών είστε; Εγώ μόλις έκλεισα τα 22!!!!! :)))))))


26 σχόλια:

Φάιζα Κωδωνά είπε...

Για αυτό σε αγαπώ τόσο πολύ...

Blondbrained είπε...

Κι εγώ, γιατί πάντα "ξέρεις".... :)

Ανώνυμος είπε...

Ειμαι σιγουρη πως θα πετυχεις το στοχο που εβαλες κοριτσι μου !!!!!
Σου ευχομαι μεσα απο την καρδια μου μονο επιτυχιες....Φιλακια Στελα.

Blondbrained είπε...

Στέλλα μου, αγαπημένη, και μόνο που θα το "παλέψω" με κάνει ευτυχισμένη :) :) :)

Deni Argiropoulou είπε...

Θα μείνεις καιρό στα 22??? Για να ξέρω αν θα γίνουμε κάποια στιγμή συνομήλικες????!!!!!!! Δεν χρειάζεται να σου πω πόσα fingers κάνω cross???!!! Ούτε οι γιόγκοις δεν το καταφέρνουν αυτό με τα δάχτυλα!!! Αν και είμαι σίγουρη για σένα και τέλος πάντων μην το κουράζουμε, μέχρι το τέλος της χρονιάς θα γίνουν πολλά, το έχουμε πει τόσες φορές. Ευτυχώς μερικά θα είναι ΚΑΛΑ, ΚΑΛΟΤΑΤΑ, τα ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΑΤΑ!!!!!! Αντε μπέμπα, στρώσε τον απαυτούλη σ'..........!!!!! Φέτος στις γιορτές κερνάς !!!!

Blondbrained είπε...

Ντένη, αν γίνει.... θα σε κεράσω όλο το Βόσπορο, που λέει και το τραγούδι!!!!!!!!!!!

piperi είπε...

Καλώς τηνε κι ας άργησε!! Συγκινήθηκα με όσα μας έγραψες και ένιωσα την αγωνία σου και τη υπερπροσπάθεια που καταβάλλεις. Οι ευχές -όλων μας πιστεύω- να σε ακολουθούν στην επίτευξη του στόχου σου. Καλή επιτυχία γλυκιά μου!!

χρυσα ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ είπε...

Kαλη επιτυχια σε OΛA OΣA κανεις....
Aπολαυσε την διαδρομη.
ΦIΛOYMΠEΣ!!!!!!!!!!!

BlueAngel είπε...

Οτι και να είναι αυτό, σου εύχομαι ολόψυχα καλή δύναμη και κάθε βοήθεια να έχεις για να κάνεις "αυτό" το τόσο σημαντικό!
Τι να πω,σχεδόν κάθε φορά που γράφεις κάτι,είναι αυτό που θέλω να ακούσω, να διαβάσω.Χτυπάς φλέβα.
φιλια!
(σου έχω στείλει mail)

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

όχι ότι καταλαβαίνω και πολύ τι ετοιμάζεις για να είμαι ειλικρινής, αλλά είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις, και έχεις όλη μας τη θετική σκέψη!Δέν έχω καμμμμία αμφιβολία! και το καρπούζι μπλογκ, θα εξακολουθεί να είναι πάντα φρέσκο και μυρωδάτο, σαν το άρθρο "ζεστό καρπούζι" από τη Ζωή Σοφίας..
Αναμονή λοιπόν μέχρι το Δεκέμβριο, και στην αλλαγή του νέου χρόνου, σαν μία καινούργια αρχή στη ζωή σου, (και υποψιάζομαι και στις δικές μας).
Με όλες μου τις ευχές καλή μου!!

Katerina L. είπε...

Αγαπημένη μου Πεγκούλα... είμαι σίγουρη ότι θα καταφέρεις ότι κι αν είναι αυτό που σκαρώνεις...Μικρό, άτακτο και ζωηρό κορίτσι...να είσαι πάντα καλά!!!Μου φτιάχνεις πάντα τη διάθεση με την 'καρπουζομανία' σου!!!

kate είπε...

αν ψιλιαζομαι σωστα..
ειμαστε στην ιδια προσπαθεια..
ισως σε διαφορετικο αντικειμενο, ισως παλι και στο ιδιο.. ποτε δεν ξερεις!
πολλη καλη τυχη σου ευχομαι!!!!!

υγ: 1 με 1,5 μηνα μετα συνηθως.... ;)

Maria Poulaki είπε...

Δεν καταλαβαίνω τίποτα :p αλλά έυχομαι καλή επιτυχία (που θα την έχεις!) σε ό,τι κι αν κάνεις!
bisous

E είπε...

http://www.antinews.gr/Antitheseis/efuge-o-teleutaios-ton-reporter-/

Polydeykis είπε...

Και εγω ξερω...

Blondbrained είπε...

Αμ, δε που ξέρεις! Τελικά ο μεγαλοδύναμος ήθελε να βάλω αλλιώς το πρόγραμμα. Οκ, κάτι ξέρει παραπάνω. Θα σας αποκαλύψω την έκπληξη και την προσπάθεια. Με πόνεσε που το σώμα μου αρνήθηκε να βοηθήσει για κάποιον λόγο, αλλά η αλήθεια είναι ότι το ζόρισα πολύ. Το μυαλό μου παραμένει δυνατό και νέο και γεμάτο όρεξη, αλλά όταν μιλάει η "μηχανή", αγοράζουμε καλά λάδια, πάμε σε καλούς "μάστορες" και το βουλώνουμε. Ήταν να δώσω σε λίγες μέρες (μέσα στη βδομάδα για την ακρίβεια) κατατακτήριες στο Βιολογικό Αθηνών. Επειδή οι κατατακτήριες έχουν συγκεκριμένη ημερομηνία και γίνονται πάντα Δεκέμβρη, είχα αποφασίσει να δώσω μετά για το πτυχίο στην αρωματοθεραπεία, το οποίο θεωρώ εξίσου σημαντικό. Τελικά, μια και δεν "ήθελε", θα δώσω τώρα για το πτυχίο μου στην αρωματοθεραπεία, και θα προετοιμαστώ πιο χαλαρά (ελπίζοντας ότι έτσι δε θα ξαναβαρέσει μπιέλα η "μηχανή") για τις εξετάσεις στο Βιολογικό του χρόνου, με το καλό! Γιατί προφανώς θα την κάνω την προσπάθεια. Μέσα μου έχω ολοκληρωμένη και ξεκάθαρη την εικόνα του τι θέλω να κάνω τελικά, και το βιολογικό είναι μόνο ένα μέρος ενός μακρύ, δύσκολου αλλά τρομερά γοητευτικού και σημαντικού για μένα δρόμου.

Θεωρώ δεδομένο ότι η προσπάθεια θα γίνει. Προς το παρόν θα κάνω κεράσματα για την αρωματοθεραπεία -εντός των επόμενων εβδομάδων, και του χρόνου, θα γίνει μεγάλο γλέντι λέμε!!!!! :) :) :)

Θέλω να πω κάτι τελευταίο. Ο δρόμος του καθενός είναι διαφορετικός. Το μόνο που σίγουρα ισχύει για όλους είναι ότι δεν επιτρέπεται να γερνάμε μόνοι μας τον εαυτό μας. Ό,τι μας δίνει χαρά και μας ολοκληρώνει πρέπει να το κυνηγάμε, χωρίς να κοιτάμε ηλικίες και "συνθήκες" κοινωνικές ή άλλες. Τα πάντα είναι τόσο μακριά από μας, όσο το μήκος των χεριών μας (παράφραση αμερικάνικης παροιμίας). Απλώστε και τουλάχιστον αγγίξτε, αν δεν μπορείτε να το πάρετε αγκαλιά! Κate καλή επιτυχία και σε σένα. Τώρα μαλλον το ίδιο παλεύουμε, ε; :) Καλά όνειρα εύχομαι σε όλους μας, και καλή δύναμη για να τα κάνουμε πραγματικότητα!
Μόλις τελειώσω με το πρώτο πτυχίο, επανέρχομαι στο "σπίτι" μου :)
ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

Πω πω.. εισαι αεικίνητη!! προσπαθω να φανταστω τί προσπάθεια έριξες, χώρια από τις καθημερινές σου υποχρεώσεις, μπορεί τελικά να ήταν δύο τα καρπουζια που κουβαλουσες, ένα για κάθε χέρι, αλλά ρε παιδακι μου, ποσα κιλά ήταν το καθένα????
Τί να σου κάνουν και οι θετικές μας ενέργειες.. εσύ ήθελες τόνους απο δαύτες...
Λοιπόν, μέχρι του χρόνου, θα έχουν μαζευτεί κάμποσοι τόνοι, θα είσαι και πιο χαλαρή, οπότε σίγουρα, μα σίγουρα θα τα καταφέρεις!! και ναι, έχεις απόλυτο δίκιο, εμείς επιτρέπουμε στον εαυτό μας να γεράσει, και μόνον εμείς!! Βουρ για την αρωματοθεραπεία λοιπόν, το αποτέλεσμα είναι εγγυημένο!!
Φιλιάααα!!

BlueAngel είπε...

Μάλλον είσαι από τις πολύ ειδικές περιπτώσεις τελικά!!Σου εύχομαι το 2015 να έχεις την δύναμη να καταφέρεις ο,τι θέλεις.Υγεία και έμπνευση σε σένα και στην οικογένεια σου.Κάθε φορά σε εκτιμώ και περισσότερο.Πως γίνεται άραγε αφού νόμιζα πως δεν είχε άλλο;
Να είσαι καλα!!

piperi είπε...

Δεν ξέρω πως και γιατί, αλλά είχα μια έντονη διαίσθηση για την προσπάθειά σου, σχετικά με την αρωματοθεραπεία, (κάποια στιγμη΄, αόριστα είχες αναφέρει κάτι). Ελπίζω όλα να 'ρθούν όπως επιδιώκεις και οι κόποι σου να ανταμειφθούν. Να θυμάσαι ότι όλα γίνονται για κάποιον λόγο, και τα ευχάριστα και τα μη ευχάριστα. Φιλιά!!

piperi είπε...

...Και κάτι ακόμα...Ολόθερμες ευχές, για ένα ευλογημένο 2015, γεμάτο υγεία, αγάπη, ευτυχία, αμέτρητους λόγους για χαμόγελα και φυσικά, πρόοδο για τους μικρότερους αλλά και τους μεγαλύτερους που δεν παύουν να εξελίσσονται!
Καλή Χρονιά σε όλους!!

fantra13 είπε...

Ένα βραβείο για 'σένα! Φιλιά! :)

https://tisfanistisfanikeoraio.wordpress.com/2015/01/19/%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%AD%CE%BB%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B2%CF%81%CE%B1%CE%B2%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B1-10-%CE%B1%CE%B3%CE%B1%CF%80%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CE%BD/

piperi είπε...

Εγώ τώρα, γιατί χάρηκα τόσο γι αυτό βραβείο και νιώθω περήφανη, μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος; :)

yvris είπε...

Κούκλα μου καλή επιτυχία σε ο,τι κάνεις!
Να αφήσω και μια ερωτησούλα για όποτε το δεις, για αιθέρια έλαια σε καλές τιμές πού να πάω; (είτε μαγαζί είτε online κατάστημα) κέντρο μένω! ευχαριστώ!

A-Skin-Christina είπε...

Δεν βρίσκω λόγια να σας ευχαριστήσω. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο με έχετε βοηθήσει! Κάποια στιγμή θα ήθελα πολύ να σας πω κατ'ιδίαν το πως με βοηθήσατε.
Χίλες ευχές και όλη τη θετική μου σκέψη, από εμένα και την οικογένειά μου !!!

rena είπε...

Πολύ μου άρεσε το μπλογκοσπιτάκι σου,ενδιαφέρων οι αναρτήσειςσου!!!!!
Καλώς σε βρήκα!!!
Καλό μήνα!!!ω

Elena K. είπε...

kALHSPERA KORITSI MOU , ANAKALIPSA TO BLOG SOU PRIN MERIKES MERES !!! APO TOTE EXW PARATISEI OLES TIS DOULIES MOU STH MESH , PAROTI ERXETE TO PASXA =D TO BLOG SOU EINAI VALSAMO GIA TH PSYXH MAS KAI KAI KATASTROFH GIA TO PORTOFOLH MAS =D kSEKINISA EIDI TIS PROTES DIMIOURGIES MOU !!! EYXARISTW POU MIRAZESE MAZI MAS TA MISTIKA SOU.