Πέμπτη, 3 Σεπτεμβρίου 2015

Κοντεύει ένας χρόνος....

 .... και σ' αυτόν τον χρόνο φίλησα τον θάνατο δύο φορές, κόντεψα να χάσω το ένα μου μάτι και δοκιμάστηκε η πίστη μου στον εαυτό μου, στους ανθρώπους και στη ζωή.


Κι ακριβώς επειδή δεν έχασα την πίστη μου στον εαυτό μου, στους ανθρώπους και στη ζωή, κατάφερα να γυρίσω την πλάτη στο θάνατο και τις δύο φορές και να θεραπεύσω το μάτι μου (είμαι ακόμα στην θεραπεία, αλλά δείχνουν πολύ καλά τα πράγματα). Αυτή τη στιγμή είμαι καλύτερα οργανικά από ποτέ (εκτός από το μάτι που θα το φέρω στα ίσα του κι αυτό!) Σε έναν χρόνο όλα μου τα σχέδια και τα όνειρα μετατράπηκαν σε ένα δωμάτιο νοσοκομείου και ένα τεράστιο ερωτηματικό: ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΣΩΣΤΑ, ΕΤΣΙ;

Μέσα στο νοσοκομείο (που δεν έμεινα πολύ, ούτε υπέφερα ούτε τίποτα... μην το κάνουμε και δράμα, η όλη υπόθεση του τρόμου κράτησε το πολύ δύο μέρες συνολικά μέχρι να ξέρουμε ότι ζω), έζησα μία ευλογημένη περίοδο σχεδόν συνεχούς ενδοσκόπησης. Ξαναβρήκα τον εαυτό μου. Κάποιοι θα μειδιάσουν, άλλοι θα πουν "εντάξει, μας το παίζεις αφυπνισμένη τώρα". Δεν το παίζω αφυπνισμένη ούτε "ιδιαίτερη". Είμαι ένας απλός και συνηθισμένος άνθρωπος που εκμεταλλεύτηκε μία δύσκολη κατάσταση για να βρει τον χαμένο του εαυτό. Είναι κάτι που κάνουν ένα σωρό απλοί συνηθισμένοι άνθρωποι κάθε μέρα, κάθε στιγμή σε όλο τον κόσμο και με πολύ σοβαρότερα προβλήματα από τα δικά μου! Πολλοί άλλοι δεν μαθαίνουν ποτέ από τα λάθη τους, βέβαια, ούτε ασχολούνται με τέτοια "σοβαρά" ερωτήματα. Τους αρκεί να έχουν ένα πιάτο φαΐ, μία στέγη πάνω απ'το κεφάλι τους και όσο το δυνατόν περισσότερη άγνοια για τον υπόλοιπο κόσμο, και ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ. Δεν το λέω καθόλου προσβλητικά ή ειρωνικά, το εννοώ 100%. Ο καθένας έχει το δρόμο του και τις ευθύνες του, ο καθένας έχει το δικαίωμα να κοιτάζει όπου θέλει (μέσα του ή έξω του ή και τα δύο ή και πουθενά) και κανείς μα κανείς δεν μπορεί να μας λέει τι οφείλουμε να κάνουμε για τον εαυτό μας. Μόνο εμείς μπορούμε να ξέρουμε το καλύτερο για τον εαυτό μας. Κι εγώ το βρήκα.....

Ένα από τα βήματα προς την ψυχική μου ηρεμία -την οποία για να κατακτήσω ολοκληρωτικά πρέπει να κάνω δύο-τρία πραγματάκια εκτός από την κατανόηση των "θέλω" μου- είναι να δώσω όλες τις συνταγές που μέχρι πρότινος πουλούσα μέσω e-shop. Αφού ευχαριστήσω την αγαπημένη φίλη Φάιζα Κωδωνά για την ευκαιρία που μου έδωσε, για την πίστη της στα προϊόντα και στις γνώσεις μου, και για την καλή της θέληση και συμπαράσταση σε όλη την κοινή μας πορεία και συνεργασία, έρχομαι να σπάσω τα "δεσμά" που άθελά μου δημιούργησα για το Είναι μου και να μοιραστώ, όπως ήθελα εξαρχής να κάνω, όλες τις συνταγές των προϊόντων του alchemy of nature, που έχουν δοκιμαστεί και αγαπηθεί από τόσο κόσμο. 

Ξέρω ότι κάποιοι θα εκμεταλλευτούν αυτό που για μένα είναι δωρεά ΨΥΧΗΣ και ΧΡΟΝΟΥ και ΓΝΩΣΗΣ, και αντί να κάνουν το ίδιο με κάτι που δεν τους ανήκει, θα κοιτάξουν να βγάλουν κέρδος απ' αυτό. Ειλικρινά δε με αφορά καθόλου το τι θα κάνει ο καθένας με τις συνταγές αυτές. Δεν είμαι η αστυνομία του σύμπαντος. Ας αναλάβουν Εκείνοι όταν έρθει η ώρα, αν πρέπει, ή οι πιο γήινοι εκπρόσωποί τους!

Με κάθε συνταγή θα δίνονται ακριβείς οδηγίες παρασκευής όλων των σχετικών βοτανόλαδων και λοιπών τεχνικών ή οτιδήποτε άλλο χρειάζεται να ξέρετε για τη χρήση κλπ. Επίσης θα αναφέρονται σχετικά αποτελέσματα που έχουν παρατηρηθεί από τη χρήση τους αυτά τα χρόνια που πωλούνται.  Επίσης θα αναρτώνται και νέες συνταγές που θα δοκιμάζονται σε φίλους και φίλες (όπως η συνταγή για την ινώδη κυτταρίτιδα που ΠΕΤΥΧΕ και έχουμε υπέροχα αποτελέσματα.... θα δοθεί πολύ σύντομα... ), γιατί ο σκοπός αυτού του χώρου απ' τη γέννησή του ήταν να μοιράζομαι ό,τι γεννά αυτό το κεφάλι κι αυτή η καρδιά. Συνταγές θα συνεχίσει να γεννά. Η αγάπη μου για το αντικείμενο δεν τελείωσε και δεν ακυρώνεται... Όπως δεν τελειώνουν και δεν ακυρώνονται τα όνειρά μου και τα αρχικά μου σχέδια. Ό,τι δεν μπόρεσα να κάνω φέτος ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ. Το μόνο που αποφεύγω να κάνω είναι να ΣΧΕΔΙΑΖΩ το πότε..... Αλλά αν ζω, θα το κάνω! :)

Αυτά λοιπόν.... Από αυριο το βράδυ, εκτός απροόπτου, θα αρχίσουν οι αναρτήσεις των συνταγών.....

Χαίρομαι που σας ξαναβλέπω, που ξαναβρίσκομαι στο ΣΠΙΤΙ μου με τόσους φίλους και φίλες γύρω μου! Η ζωή, παρά τα προβλήματά της, είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ, όταν θέλουμε να είναι. Όταν προσπαθούμε να γίνουμε κάτι που δεν είμαστε, μπορεί να γίνει τρομακτική, καταπιεστική και δύσκολη... έως και επικίνδυνη! Εκφράστε ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ, όπως είναι. Το μεγάλο μυστικό για να βρείτε ποιοι είστε είναι το εξής απλό: σκεφτείτε ότι έχετε ένα χρόνο ζωής το πολύ. Τι είναι αυτό που θα θέλατε να κάνετε αυτόν τον τελευταίο χρόνο σας; Γράψτε το κάπου και αναλογιστείτε τι σημαίνει η απάντηση για σας. Τι αποκαλύπτει... Και μετά αφήστε ΕΛΕΥΘΕΡΟ τον ΑΛΗΘΙΝΟ σας εαυτό.... αλλιώς θα σας κατατρέχει σαν σκιά, σαν φάντασμα, θα σας αρρωσταίνει προσπαθώντας να "ακουστεί".....

Αύριο πάλι, ανανεωμένοι και ΔΥΝΑΤΟΙ!

ΥΓ. Ευχαριστώ θερμά όλους τους φίλους που σε αυτό το διάστημα μου έστελναν προσωπικά μηνύματα εκφράζοντας την ανησυχία ή το ενδιαφέρον τους και στέλνοντάς μου ευχές... χωρίς να με γνωρίζουν καν! Οι άνθρωποι παραμένουν ένα υπέροχο είδος.. .ο,τι κι αν λένε μερικοί.


34 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλως ηρθες !!!!!! Οτι εχεις δωσει ειναι ανεκτιμητο σε ολους εμας που εχουμε δοκιμασει τις καταπληκτικες και αποτελεσματικες κεραλοιφες που με τοσο μερακι και αγαπη εχεις δημιουργισει !!!!!!Σ'ευχαριστω !!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Οι επόμενες χρονιές θα'ναι υπέροχες, γιατί μόνο τέτοιες σου αξίζουν.
Είσαι λατρεμένη από γήινους και μη, και το ξέρεις...

(βικυ)

Hlios είπε...

Καλώς επέστρεψες!

Ανώνυμος είπε...

Καλως ηρθες και παλι!Εισαι ενας υπεροχος ανθρωπος που εχει δωσει πολλα και δινει.Οτι κιαν συμβαινει στην ζωη μας ας υψωνουμε το βλεμμα μας στον Θεο.Ο Θεος να σε ευλογησει πολυ. Μαρια..τα φιλια μου!!:))

Katerina L. είπε...

Αγαπημενη μας Πεγκυ.. Ποσα πραγματα κ ποσους κανουριους οριζοντες ανακαλυψα χαρη σε σενα.. Να εισαι γερη κ δυνατη κ να εχεις μια γρηγορη αναρρωση ψυχικα κ σωματικα...Σου στελνω την αγαπη μου κ πολλες πολλες ευχες για περαστικα..σε ευχαριστουμε για ολα οσα εχεις μοιραστει μαζι μας...

Ανώνυμος είπε...

Καλη αναρρωση λοιπον!!! ευχομαι ολα να πηγαινουν ολο και καλυτερα, περιμενουμε... μας ελειψε και το χιουμορ σου,,, εχω κανει γελια μα πως τα γραφεις...
Κατερινα

Ανώνυμος είπε...

Το πρωτο σχολιο ειναι δικο μου ξεχασα να βαλω το ονομα μου .....το Αλσχαιμερ καταλαβαινεις!!!!! Φιλια πολλα Στελα.

Xrysa Meletiou είπε...

Δεν γνώριζα.... σου εύχομαι ότι καλύτερο και πλήρη ανάρρωση!

Ανώνυμος είπε...

Πρώτον σιδερένια και δευτερον συγχαρητήρια για την αναρτηση. Βρεθηκα τυχαια στην ιστοσελιδα σου πριν μηνες μιας και ασχολούμαι ερασιτεχνικα με τα σαπουνια και εμαθα πολλα. Δοκιμασα και συνταγες σου. Ξεχωριζω το σαπούνι δενδρολίβανο και καφε. Χαιρομαι που εισαι παλι εδω και ελπίζω να εχω την τύχη να σε γνωρισω και απο κοντα γιατι η αυρα σου ειναι απίστευτη. Ευχομαι τα κσλύτερα.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Μ

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Πέγκυ ποσό χαίρομαι που επέστρεψες!!! Εύχομαι περαστικά να είναι όλα!! Το εγραψες πολύ καλά, πρέπει πρώτα απ' όλα να κοιτάξουμε μέσα μας, να αποδεχτουμε τον εαυτό μας και να ανακαλύψουμε τα θέλω μας.. Τότε θα γίνουμε και καλύτεροι άνθρωποι.. Ευχαριστώ για όλα! Ευστρατια

Blondbrained είπε...

Σας ευχαριστώ θερμά όλες και όλους! Μου λείψατε αφάνταστα, και με την πρώτη συνταγή που ανέβηκε ήδη νιώθω 50 κιλά ελαφρύτερη και 28 χρόνια νεότερη! :) Για τυχόν απορίες, ας τις κάνουμε στην κάθε σχετική ανάρτηση για να είναι συγκεντρωμενες οι πληροφορίες.
Είστε ΥΠΕΡΟΧΟΙ βρε σεις! ΥΠΕΡΟΧΟΙ :) :) :)

Έφη Π. είπε...

Κοριτσάκι μου καλώς ήρθς!!!!!!

solus creas είπε...

Τωρα διαβασα αυτη σου την αναρτηση..λοιπον ευχομαι η καθε σου μερα να ειναι καλυτερη απο την προηγουμενη σε ολα τα επιπεδα! Επισης σου ευχομαι να ερθει η στιγμη που θα πεις (αν δεν εχει ερθει ηδη:-) ) πως ααααα τωρα μαλιστα,καταλαβα γιατι εγιναν τοτε καποια πραγματα!πιστευω πως καποιες φορες θα καταλαβουμε με τον δυσκολο τροπο κατι αλλα ισως ετσι γινεται πραγματικο μαθημα! Και κατι που τωρα μας φαινεται πολυ δυσκολο ερχεται ο χρονος,οχι σαν γιατρος,αλλα σαν καλος δασκαλος και μας κανει να λεμε πως δεν πειραζει ολα για καποιο λογο γινονται!
Συνεχισε να κανεις οτι σε κανει να αγαπας τον εαυτο σου!φιλιαααα!

Blondbrained είπε...

Πολλά φιλιά, κοριτσάκι μου, φιλιά σε όλους! Αληθινά, ειλικρινή φιλιά :)

Ε είπε...

Χαίρομαι πολύ που γύρισες. Πραγματικά!
Το διαδίκτυο ήταν φτωχό χωρίς εσένα. Έμπαινα και ξανάμπαινα, μάταια, μέχρι προχθές που ξαναδοκίμασα και ΩΑΣΗ!!!

Ο καιρός που πέρασε ήταν βαρύς για πολλούς από μάς. Αλλά σημασία έχει να είμαστε πάνω απ' το χώμα.

Θα σε απολαμβάνω.....

Ε

piperi είπε...

Καλώς μας ξανάρθες! Ανατρίχιασα από χαρά, όταν για μια ακόμη φορά συνδέθηκα στην σελίδα και είδα νέες αναρτήσεις. Πέγκυ μου, οι ευχές και η αγάπη όλων να σε συντροφεύουν. Κάποιοι - φωτισμενοι- άνθρωποι, θεωρούν τις δοκιμασίες, ευλογία. Και αυτό, γιατί τους δίνετε η ευκαιρία να επαναξιολογήσουν την ζωή τους, να ΄ρθούν πιο κοντά στον Θεό, να γίνουν εν τέλει καλύτεροι άνθρωποι. Εσύ είσαι ένα τετοιο παράδειγμα.
Σου εύχομαι ολόψυχα, ότι μα ότι καλύτερο. Ειλικρινά σε αγαπώ πολύ!

Blondbrained είπε...

Λατρεμένη Ε, πόσο μου έλειψες, πόσο σε είχα στο μυαλό μου και ευχόμουν να είσαι καλά.... Χαίρομαι που μου γράφεις, που ξέρω πως είσαι καλά :)

Πιπεράκι μου, αγαπημένο. Σ' ευχαριστώ τόσο για τη δύναμη που μου δίνεις ΚΑΙ εσύ!

Νομίζω πως πρέπει να κανονίσουμε πάλι μία συνάντηση για καφεδάκι. Θέλω πολύ να σας ξαναδώ, αυτή τη φορά να σας χορτάσω :)

kiki είπε...

Περαστικά!!!! Μ αρέσει πολύ ο τρόπος που αντιμετωπίζεις τη καταστασή σου δείχνει δύναμη και ωριμότητα... Είμαι σίγουρη ότι θα ξεπεράσεις όλα σου τα προβλήματα να είσαι καλά!!!

kiki είπε...

Περαστικά!!!! Μ αρέσει πολύ ο τρόπος που αντιμετωπίζεις τη καταστασή σου δείχνει δύναμη και ωριμότητα... Είμαι σίγουρη ότι θα ξεπεράσεις όλα σου τα προβλήματα να είσαι καλά!!!

Ανώνυμος είπε...

Περαστικα σου κοπελαρα μου. Σου ευχομαι υγεια υγεια και ευτυχια. Μου ελειψες. Μορφω

Lucia είπε...

Καλώς την!!!! Περαστικάάάάά!!!! Ναι, το κάθε τι έρχεται για κάποιο λόγο.... Να μας ταρακουνήσει, πιθανώς, για το ότι παρεκκλίναμε από τον δρόμο μας;; Νάσαι καλά και να συνεχίσεις αυτό που κάνεις... Πόσο μας βοηθάς νάξερες.... Σε ευχαριστώ!!

BlueAngel είπε...

Ειχα σταματησει να τσεκαρω το blog.Ελεγα οταν ξαναερθει θα την καταλαβω!
Υπεροχη αλχημιστρια καλως ηρθες.
Για να λες οτι ησουν τοσο κοντα στο τελος,τοτε δεν μενει τιποτα αλλο απο μια νεα αρχη!
Καλη σου δυναμη και εμπνευση.
Πολυ πολυ χαιρομαι που σε ξαναβρησκω.
Α, και που εισαι, μην τολμησεις και μας παθεις τιποτα γιατι θα σε σκοτωσουμε!
Να εισαι καλα...
Ιωαννα

vagelis vlachos είπε...

Πολύ χαίρομαι που σε "ξαναβλεπω" ΔΑΣΚΑΛΑ..πολύ χαίρομαι που μας ξαναήρθες..μας έλειψες πάρα πάρα πάρα πολυ!!!..και ήδη άρχισες να μας μεταδίδεις τις γνώσεις και τη σοφία που κατέκτησες επιστρέφοντας απο τον "μικρό σου γολγοθά"..Να είσαι καλά, και να γίνεις δυνατότερη και υγιέστερη!!( δεν ειναι μονο ευχή, ειναι και αίτηση προς Εκείνον που δεν αρνήθηκε ποτέ αιτήματα υγείας)..

Βαγγέλης Βλάχος

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά και ότι καλύτερο σου εύχομαι, αλλά θα έλεγα να ξανά σκεφτείς την ιδέα σου να τα πουλάς και ας δίνεις τις συνταγές σου κανονικά, δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι την υπομονή η τον τροπο να τα φτιάξουν....όπως εγώ....

Jen Ye είπε...

Σήμερα κατάλαβα οτι επέστρεψες. Σε ανακάλυψα πριν κάποιους μήνες ψάχνοντας συνταγές για σαπούνια. Καλώς ήρθες ξανά κι εγώ σε περίμενα . Να είσαι πάντα καλά!

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

Πεγκυ μου!!! πόσο χαίρομαι! τώρα το ειδα οτι εγραψες ξανα..Έμπαινα μια φορα το μηνα περιπου, ουτε που φανταζομουν την περιπετεια που περασες... Πολύ στεναχωρήθηκα που σου συνέβησαν τόσα και σοβαρά, αλλά χαίρομαι ταυτόχρονα, γιατί αποδεικνύεις ότι είσαι μαχήτρια!! όχι οτι δεν το ξερα δηλαδη..
Έμαι σίγουρη ότι και το ματάκι σου θα γίνει καλα, εφ όσον "βλέπεις τη ζωή με άλλο μάτι" πλέον :P!
Βουρ πάλι για τα όνειρά σου!!!
Φιλιά πολλάααα!!

Blondbrained είπε...

Είστε όλοι υπέροχοι και υπέροχες. Να 'στε καλά για όλα!!!

(Lucia, τα είπες όλα... αυτό ακριβώς που λες θεωρώ ότι έπρεπε να "μάθω") :)

Φιλιά σε όλους και όλες... Κάποια στιγμή θα τα πούμε κι από κοντά με κάποιους από σας! :)

Blondbrained είπε...

Ανώνυμε, λες αυτό ακριβώς που είπα σήμερα σε μία φίλη. Ότι ίσως κάποτε ξαναπουλήσω, αλλά και ΄τοτε ακόμα θα δίνω όλες τις συνταγές, για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Μάλλον δεν το 'χω το "εμπορικό", αλλά μακάρι να τα καταφέρω να πουλήσω κάποια στιγμή γι' αυ΄τον και μόνο τον λόγο, γιατί ξέρω πως δεν πμορούν όλοι να τα φτιάξουν, ή δεν έχουν τα χρήματα για τις πρώτες ύλες...

Θα δούμε...

ΚΥΡΙΑΚΗ είπε...

Μόλις τώρα άνοιξα την σελίδα σου και διάβασα για το ατύχημα σε εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είσαι καλά και η ΠΑΝΑΓΙΑ μαζί σου, είναι και οι μέρες τις γέννησης του κυρίου μας θα προσεύχομαι για σένα. Χάρι σε εσένα έκανα τόσες αλοιφές οι οποίες βοήθησαν τους φίλους , τους γνωστούς, τους συναδέλφους και φυσικά πρώτη εμένα αν και δεν απέφυγα τελικά την ολική γόνατος ΄΄τώρα αναρρώνω΄΄. Δόξα το ΘΕΟ. Σε ευχαριστώ και πάλι και εύχομαι όλα να πάνε κατ΄ευχή.

alemix είπε...

Αγαπητή Πεγκυ ειχα αρκετό καιρό νά ανοιξω την σελιδα και εμεινα αναυδος με την περιπετεια σου.Σου ευχομαι ολοψυχα περαστικα.Να εισαι γερη και να μας δινεις τις υπεροχες συνταγες και τα φωτα σου!!!!και παλι περαστικα σου..

ΑΜΑΜΕΛΙΔΑ είπε...

ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ BLONDBRAINED ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΟΝΟ. ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ. ΜΕΤΑ ΣΕ ΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΕ ΞΑΝΑΒΡΗΚΑ ΤΥΧΑΙΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ Γ ΑΥΤΟ. ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΣΙΡΟΠΙ ΜΕ ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΥΩΜΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΠΟΛΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΗΡΑΛΟΙΦΕΣ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΩ ΚΑΙ ΒΑΛΣΑΜΟΛΑΔΟ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΦΡΕΣΚΟ ΒΟΤΑΝΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΩ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. ΚΑΠΟΥ ΟΜΩΣ ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΑΛΟΙΦΕΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΙΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΥΛΑΣ ΕΣΥ, ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΙΔΑ. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΘΥΜΙΣΕ ΜΟΥ ΣΕ ΠΟΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ.ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΛΕΣ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΚΑΝΘΑ ΚΑΙ ΘΑΘΕΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΣΜΗΤΙΚΟ ΜΑΣΧΑΛΗΣ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ. ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

Evi B είπε...

Περαστικά και καλή ανάρρωση. Θέλω πραγματικά να σ'ευχαριστήσω για τις απίστευτες γνώσεις που μοιράζεσαι μαζί μας. Από μια πλευρά νιώθω άσχημα, γιατί μπορώ χωρίς εγώ να κουραστώ να χρησιμοποιήσω τόσες υπέροχες συνταγές. Είναι πραγματικός θησαυρός το blog σου και θα ήταν κρίμα να χαθεί. Είναι απίστευτα καλό, ακόμα πολύ ανώτερο απο πολλά του εξωτερικού. Να είσαι γερή και σ' ευχαριστώ πολύ.

melissa lli είπε...

BbZzJjjjjj BbZzJjjjj.......να'μαι κι εγω εδω...BbZzJjjjj...μάλλον είμαι στο σωστό μέρος, κάτι διάβασα για μελισσοκέρια αρα σωστά βρίσκομαι τώρα εδω αφου είμαι μέλισσα κι εμείς οι μέλισσες έχουμε τέτοια ...BbZzJjjjj..χαίρομαι που σε βρήκα... αλλά κι εμένα με βρήκα, τότε που έγινα μέλισσα, να ξέρεις...BbZzJjjjjj BbZzJjjjj ...BbZzJjjjjj