Τρίτη, 12 Απριλίου 2016

Λάδι για ινώδη κυτταρίτιδα

Για τις αδύνατες φίλες, η απόλυτη και πιο απλή συνταγή για την αντιμετώπιση της μέχρι πρότινος "δυσκολότερης" μορφής της κυτταρίτιδας. Τέλος και μ' αυτό.

Όνομα: Λάδι για την ινώδη κυτταρίτιδα
Είδος: Λάδι αρωματοθεραπείας

Στόχος χρήσης: Αδειάζει τα λιποκκύτταρα, και μαλακώνει τον ινώδη ιστό, εξαφανίζοντας την όψη φλούδας πορτοκαλιού, ενώ βελτιώνει και την ποιότητα του δέρματος και τη μικροκυκλοφορία του αίματος.
 
Τρόπος χρήσης: Εξωτερική, απλή επάλειψη στα επίμαχα σημεία, μία φορά την ημέρα. Απορροφάται εύκολα και γρήγορα. Καλό είναι να πίνουμε ένα ποτήρι νερό πριν τη χρήση, για να βοηθήσουμε την αποβολή των τοξίνων που θα ελευθερωθούν με τη χρήση της.
 
Καταγεγραμμένα αποτελέσματα:
-Αποτελέσματα από τις πρώτες τρεις μέρες και συνεχής βελτίωση. Δεν έχω να πω τίποτε άλλο!!!
 
Συνταγή βασική:
Σε ένα μπουκαλάκι των 100ml, θα προσθέσετε πρώτα τα εξής αιθέρια σε σταγόνες (όπου γράφω Ρ.Ο. σημαίνει το αιθέριο το διαλυμένο, όχι το καθαρό. Αν βρείτε καθαρό, θα υπολογίσετε το ένα τρίτο το πολύ της ποσότητας που αναγράφω εδώ).
30 κυπαρρίσι
20 δεντρολίβανο
20 κουρκουμάς (curcuma longa)
10 μαύρο πιπέρι
10 άρκευθο
10 κανέλα
10 θυμάρι
Μετά γεμίζετε το υπόλοιπο μπουκάλι με λάδι κισσού/σημύδας. Ανακατεύετε πριν από κάθε χρήση. 

Συνταγή βοηθητική:  Το λάδι κισσού/σημύδας θα το βρείτε στη συνταγή της αλοιφής κυτταρίτιδας.

Προμηθευτές/Θέματα ποιότητας: Τα περισσότερο μπορείτε να τα προμηθευτείτε από τον Μανή στο κέντρο της Αθήνας ( Εδώ το site του για περισσότερες πληροφορίες). Από τον ίδιο μπορείτε να αγοράσετε και το αμυγδαλέλαιο σε εξαιρετική τιμή.  Και φυσικά μπορείτε επίσης να τα προμηθευτείτε όλα, από το γωστό aroma zone Γαλλίας εδώ

Περαιτέρω σχόλια: Πασαλειφτείτε και θαυμάστε :)

18 σχόλια:

sofi είπε...

Ευχαριστουμε παρα πολυ για τις τοσο χρησιμες συνταγες ωστοσο θελω ν ρωτησω αν αυτο το λαδι κανει κ συσφηξη ή εχεις ν προτινεις κατι αλλο για αυτο...σ ευχαριστω....

Blondbrained είπε...

Όχι, Σόφι μου, αυτή η συνταγή από μόνη της δεν είναι για σύσφιξη, αν και οι δύο συνταγές σμιλεύουν το σώμα, οπότε θα δεις διαφορά στο περίγραμμα. Για σύσφιξη θα κάνω μία ανάρτηση στο τέλος, με όλα τα σχετικά συστατικά και μία ενδεικτική συνταγή :) Πάντως, σύσφιξη κάνεις και με το wrapping, το κλασσικό με την διάφανη μεμβράνη και τη γάζα. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και με μία απλή λοσιόν σώματος, αλλά και με αυτές τις συνταγές για πιο γρήγορα αποτελέσματα, και με άλλες πιο απλές. Περισσότερα στη σχετική ανάρτηση, θα κάνεις μία υπομονή, αν προλάβω σήμερα, αλλιώς αύριο ελπίζω.

Ανώνυμος είπε...

Σ'ευχαριστούμε για όσα μοιράζεσαι μαζί μας.Είμαι καινούρια στο άθλημα.Εχω φτιάξει λαδάκια διάφορα με τις οδηγίες σου.Μου ζητησε μια φίλη κατι για ροδόχρου ακμή.σκεφτομαι το λάδι αργκάν με αιθέρια λεβαντα και τσαγιόδενδρο.Είμαι σε καλό δρόμο?Τι άλλο θα μπορουσα να βάλω?Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση.Να είσαι πάντα καλά να μας συμβουλεύεις.

Blondbrained είπε...

Το 'χεις, το' χεις! :) Πάντως με μία φίλη αντιμετωπίσαμε το πρόβλημα της ροδόχρους ακμής με ένα απλό λαδακι τσουκνίδας (έγχυση σε ελαιόλαδο) και απλές πλύσεις με σαπουνάκι καστίλης. Τόσο απλά. Η συγκεκριμένη είχε έντονο πρόβλημα ΚΑΙ δερματικής αλλεργίας από τα διάφορα "φάρμακα" που της είχαν δώσει κατά καιρούς οι ... "γιατροί".
Προχώρα! Ό,τι φτιάξεις θα της ζητήσεις να το δοκιμάσει σε ένα μικρό σημείο στο δέρμα της.

Ανώνυμος είπε...

Απίστευτα χρήσιμα όλα αυτά, σε ανακάλυψα τους τελευταίους μήνες και χαίρομαι απίστευτα που επανήλθες!Να σου πω κι εγώ με την σειρά μου πόσο πολύ σε ευχαριστούμε για όλες τις γνώσεις που μοιράζεσαι μαζί μας, πραγματικά να είσαι καλά!Θα ήθελα αν μπορείς να με βοηθήσεις με ένα πρόβλημα που έχω με πανάδες.Χρησιμοποιώ κατά καιρούς λεμόνι σκέτο στο πρόσωπο αλλά δεν έχω δει διαφορά..Έχω χρησιμοποιήσει και αιθέριο λεμόνι στο παρελθον αλλά πάλι δεν είχα δει διαφορα...Αν έχεις κάποια ιδέα που θα μπορούσε να με βοηθήσει θα χαιρόμουν πολύ!Ευχαριστώ για όλα!

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ για την απάντηση.Το λαδι τσουκνιδας ειναι πολύ χρησιμο ως πληροφορία. Παντως το λάδι συμφυτου που εφτιαξα οπως είπες και το ενισχυσα με αρκετά αιθέρια, μας εχει σώσει οικογενειακώς απο ένα τσουβάλι παυσιπονα και αλοιφές του εμπορίου.να εισαι πάντα καλά.

Blondbrained είπε...

Κοριτσάκι μου, βαλσαμέλαιο για τις πανάδες. Αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις δικό σου, ακόμα καλύτερα. Αλλά θατο βάζεις ΜΟΝΟ βράδυ, για να μην κάνεις κι άλλες. Ενίσχυσέ το με το αιθέριο λεμόνι (τα αιθέρια δουλεύουν πολύ καλά όταν τα βάζουμε σε λάδι βάσης) και ΛΕΒΑΝΤΑ. Πολύ καλός είναι και ο κουρκουμάς η σκόνη, αλλά θέλει μία διαδικασία. Ξεκίνα με αυτά, κάπου έχω γράψει για τον κουρκουμά και τις πανάδες. Κάνε ένα ψάξιμο στο ψαχτήρι αν είναι. Θεωρώ όμως ότι με αυτά που σου λέω θα δεις αποτέλεσμα, αν το κάνεις ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ κι έχεις υπομονή.
α, περίμενε να ανεβάσω και τη συνταγή των πρώτων βοηθειών. ¨Εχει βοηθήσει ένα-δύο άτομα και σε αυτό (τυχαία). :)

Ανώνυμος είπε...

Είσαι καταπληκτική, ευχαριστώ πολύ για την τόσο γρήγορη απάντηση!Τα είδα όλα ένα προς ένα, δεν ξέρω γιατί δεν κατάφερα να βρω για τον κουρκουμά κ τις πανάδες. Είδα δηλαδή τις αναρτήσεις που το ανέφεραν αλλά δεν βρήκα για κάποια διαδικασία.Όμως έχω φτιάξει δικό μου λαδάκι κουρκουμά με τριπλή έγχυση σε ελαιόλαδο, είναι πολύ καλό αλλά αφήνει χρώμα..Πιστέυεις θα βοηθήσει να το χρησιμοποιήσω σε συνδυασμό με το βαλσαμέλαιο;Δεν θέλω να βάλω αιθέρια γιατί προσπαθούμε με τον άντρα μου για δεύτερο παιδάκι κ ποτέ δεν ξέρεις...Σε ευχαριστώ κ πάλι κ πραγματικά ελπίζω να μην σταματήσεις ποτέ αυτό που κάνεις εδώ στο blog, είναι ανεκτίμιτη αξία να μπορείς να εμπιστεύεσαι την άποψη κάποιου σε τέτοια θέματα. Έχω μόνο ένα χρόνο που ασχολούμαι με αυτά αλλά έχω διαβάσει τόσα πολλά κ τα μισά μπαρούφες..Τέλος πάντων, προσωπικά σε ευγνωμονώ!Κωνσταντίνα

sofi είπε...

Blondbrained
Σ ευχαριστώ πάρα πολύ για την αμμεση απάντησή σου θα περιμένω με χαρά τις πληροφορίες σου τις τοσο πολύτιμες ...♡♡♡♡

LoLa είπε...

Καλημέρα και συγχαρητήρια για το έργο σου .
Θα ήθελα να σε ρωτήσω τι γνώμη έχεις για το sensieties . Με βολεύει να αγοράζω από εκεί τα αιθέρια έλαια .
Καλή ανάσταση και καλό Πάσχα .

antonia pantantonia είπε...

Καλησπερα/καλημερα,βρηκα το blog σου τυχαια και μ εχει φαει το ξεχυχτι 2 μερες τωρα!!!
Απο το aroma zone πως παραγγελνουμε τωρα με τα capital???Δεν υπαρχει θεμα?
Με καιει κυριως γιατι πιο πολυ θελω να φτιαξω την αλοιφη πονου για τη μαμα μου που υποφερει στο γονατο απο μηνισκο.(Δε διαβασα καπου οτι κανει γι αυτη τη δουλεια,αλλα ελπιζω κατι να κανει...)
Εισαι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!
Σ ευχαριστω για το χρονο που εχεις αφιερωσει,για να μοιρασεις απλοχερα ξανα κ ξανα,ακουραστα τις γνωσεις σου...

xaroyla papadopoyloy είπε...

Καλημερα! Πανω απο μια εβδομαδα σε διαβαζω και εχω εντυπωσιαστει!!!! Μπραβο κοριτσι μου !!!!! Ενδιαφερομαι για τις κηραλοιφες και δεν ξερω που να τις παραγγειλω. Σε παρακαλω βοηθησε με. Οσο για τα σαπουνια...ε θα δοκιμασω να φτιαξω.....με επηρεασες πολυ θετικα!!!! Σ ευχαριστω!!!!

solus creas είπε...

πόσο μα πόσο σ ευχαριστούμε! !!!ή κυτταρίτιδα μαζί με τις ραγαδες ( περιμένω πως και πως την συνταγή σου)είναι πραγματικά μεγάλος μπελάς!!!ήθελα να σε ρωτήσω..επειδή δεν έχω slowcooker ούτε ρυζοβραστηρα πως μπορώ να φτιάξω αλλιώς το λάδι κισσου/σημυδας? γίνεται με Μπεν Μαρί? ή να το αφήσω στον ήλιο ?

solus creas είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
katerina damilaki είπε...

Κοριτσάκι μου τι κανεις? Ελπίζω να είσαι καλά στην υγεια σου. Χρειάζομαι επειγόντως τη βοήθειά σου!!!! Ένας φίλος διαγνώστηκε με ουλωτικη αλωπεκία. Έχει χάσει τα μισά του μαλλιά και το κεφάλι του είναι γεμάτο πληγές. Όπως καταλαβαίνεις αυτο του έχει κοστίσει παρα πολυ και η ψυχολογία του είναι χάλια. Ξεκίνησε φαρμακευτική αγωγή στην Ελλάδα αλλα χωρίς κανενα αποτελεσμα. Πρόσφατα πήγε Αμερική και επισκέφτηκε και εκεί γιατρούς αλλα χωρίς αποτέλεσμα πάλι δυστυχώς. Σε παρακαλώ βρες μας μια θεραπεία για αυτήν την κατάσταση....Σε ευχαριστώ πάρα πολυ για αυτο που μας προσφέρεις!!!❤❤❤

Πέγκυ Μπαρούνη είπε...

Μπήκα για πολύ λίγο και θα προσπαθήσω να απαντήσω στα βασικά.
solus creas, φτιάχνεται και σε μπεν μαρί, ναι.
antonia papantonia, τα περισσότερα αν όχι όλα υλικά για την αλοιφή πόνου θα τα βρεις στον Μανή δίπλα στην Ομόνοια (manischemicals στο ίντερνετ).
LoLa μου, συγγνώμη, αλλά όπως έχω γράψει και στις συνταγές μου, το σενσιτις έχει χαλάσει τα προιόντα του. δεν ξέρω απ΄οπού τα παίρνει,α λλά προσωπικά δεν είμα ικαθόλου ευχαριστήμενη. Τα παίρνω όλα από τον Μανή (και τον Πλάτωνα ακριβώς δίπλα, aroma e-shop στο ίντερνετ).
Φίλη Katerina Damilaki, απ' ό,τι είδα η ουλωτική αλωπεκία είναι φλεγμονή, αλλά και αυτοάνοση κατάσταση. Δύο σε ένα.... Όμως μην απογοητεύεται. Καταρχάς χρειάζεται καλή ψυχολογία. Χωρίς να είμαι γιατρός και χωρίς να ξέρω αν όντως θα τον θεραπεύσει, είμαι σίγουρη ότι καθόλου δε θα του κάνει κακό μία αποτοξίνωση εκ των έσω. Γι' αυτό θα σου πρότεινα να του φτιάξεις το λάδι αποτοξίνωσης συκωτιού που ΄χω ανεβάσει. Έχει δώσει καταπληκτικά αποτελέσματα σε αυτοάνοσα. Και περιέχει και αντιφλεγμονώδη συστατικά. Εξωτερικα΄όμως για άμεση ανακούφιση μπορεί να εφαρμόζει τζελ αλόης. Θα βοηθήσει πολύ! Θέλει πολλή υπομονή η θεραπεία για το συγκεκριμένο. Μην απογοητευτεί. Έχω δει ανθρώπους που δεν ντους θεράπευε τίποτα να θεραπεύονται με το πιο απλό συστατικό της ΦΥΣΗΣ (εννοείται)... Ας ξεκινήσει με την αλόη και το λάδι αποτοξίνωσης σύμφωνα με τις οδηγίες, και αργότερα μπορεί να αρχίσει και εφαρμογή της Πολύτιμης (κηραλοιφή που αντιμετώπισε και σπάνια δερματική ασθενεια γαι την οποία δεν υπάρχει θεραπεία!). Δε θυμάμαι αν έχω πρόλαβα να ανεβάσω τη συνταγή, θα το κάνω το συντομότερο, αλλά μέχρι τότε ας ξεκινήσει με τα άλλα δύο που τα θεωρώ απαραίτητα! Θυμίζω ξανά πως δεν είμαι γιατρός. Αν νιώθει ότι ΄κατι μπορεί να του κάνει "κακό", ας μιλήσει με τον γιατρό του (ειδικά για το λάδι αποτοξίνωσης), για τν αλόη θα είναι αστείο να μιλήσει σε γιατρό. ΚΑΛΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ του εύχομαι. Ενημέρωσέ με πώς θα πάει ο άνθρωπος. Δώσ' του τις ευχές μου και να μην ανησυχεί για τίποτα πες του! Φιλιά σε όλους και όλες και καλό καλοκαίρι!

Πέγκυ Μπαρούνη είπε...

Antonia ξέχασα. Ναι, κάνει για μηνίσκο στο γόνατο η αλοιφή :) Κάνει και παρακάνει!!!! :)

katerina damilaki είπε...

Πεγκυ μου χίλια ευχαριστώ για τις συμβουλές σου. Θα τα μεταφέρω άμεσα.... Σε παρακαλώ αν μπορείς να μας δώσεις και τη συνταγη της Πολύτιμης. Να σε έχει ο Θεός καλά για αυτο που κανεις.....